Täytyy tästä kysyä, oletko ikinä miettinyt kuinka paljon loppujenlopuksi joudut käyttäämään sormet korviin ja silmät kiinni -taktiikkaa?
Sori etta vastaus kesti, tuossa on ollut nyt jos jonkinlaista kasienheiluttelijaa jotka on pitanyt hoitaa ensin alta pois (mjr, stonewall). En kayta ollenkaan tuota taktiikkaa koska silla tavalla en opi maailmasta mitaan. Pidan aina kaikkea mahdollisena, sitakin etta WTC-7 saattoi romahtaa luonnollisesta syysta. En vaan pysty keksimaan mika se syy olisi, eika pysty kukaan muukaan, joten on pakko olettaa etta se purettiin rajahtein. Sama koskee torneja. Tasta syysta minun mielestani asia pitaisi tutkia puolueettomasti, ottaen huomioon kaikki patevat hypoteesit ja silla tavalla paatya lopputulokseen joka on tieteellisesti oikein.
Kuten osoitit joku aika sitten käymässämme keskustelussa seiskasta kaikille, asioissa on myös virheitä ja aukkoja. Mutta, ne on myös laitettava kontekstiin punnittava niiden merkitys. Jos sinä et sitä ole tehnyt, asian on sormet korviin ja silmät kiinni.
Kuten juuri kerroin, olen punninnut noita aukkoja ja virheita ja laittanut ne kontekstiin. Jos minulla on kaksi hypoteesia joista toinen on ainoa tunnettu mekanismi tuollaisten rakennusten purkamiseen (terasrakenteinen "super structure") ja sitten joku fantastinen teoria jolle ei ole kaytannon nayttoa eika teoriassakaan toimi, on aika helppo punnita kumpi on oletetusti se vahvempi teoria. Tassa siis ihan puhdasta occamin partateraa. Mutta kun kaytetaan occamin partateraa, pitaa myos muistaa etta se ei ole tieteellinen todiste mistaan. WTC-7 ja tornit purettiin rajahtein mita suurimmalla todennakoisyydella, mutta ei se tarkoita sita etteiko niille olisi voinut tapahtua jotain muutakin. Se vaihtoehto on vain haviavan epatodennakoinen, eika siita ole minkaanlaista nayttoa. Pelkka auktoriteetin sana ei ole naytto, varsinkaan silloin kun vastassa on fysiikan lait. Fysiikan lakeja pidan suurempana auktoriteettina tassa asiassa kuin "epaillyn" palkkalistoilla olevien tiedemiesten puheita.
Ei totuuden kannalta ole väärin jos Kevin Ryan valehtelee jossain asiassa, muissa se on oikeassa kunnen vääräksi osoitetaan. Mutta jos joku viralliselta kannalta jää kiinni virheestä/valehtelusta, se tarkoittaa valehtelua kaikesta. Samat kriteerit ei ole käytössäsi virallisesten teorioiden kohdalla. Ihan nyt vaan jotain mitä kannattaisi miettiä.
Minua kiinnostaa edelleen tama Kevin Ryanin valehtelu? Onko kyse siis vain siita etta UL kiisti hanen vaitteensa jalkeenpain? Tata "he said, she said" juttuako pidat Ryanin valehteluna?
Olet tulkinnut minua vaarin tuossa. Se etta esim. John Gross on valehdellut julkisesti taman asian tiimoilta, ei tarkoita sita etteiko NIST:n puolella olla missaan asioissa rehellisia. Se ainoastaan osoittaa sen, etta auktoriteetin edustaja ei ole automaattisesti joka asiassa rehellinen koska edustaa valtion laitosta. Jos katsot esim. mjr:n vastauksia, sielta loytyy sita kritiikitonta auktoriteetin palvontaa runsaasti. En mina pida automaattisesti Kevin Ryaniakaan kaikissa asioissa rehellisena ihmisena, mutta tahan mennessa en ole nahnyt mitaan sellaista miksi epailisin hanen valehdelleen jostain asiasta. Kylla mina pystyn nakemaan Kevin Ryanin valheen valheena, jos sellainen osoitetaan.
En esimerkiksi usko ollenkaan, etta kaikki NIST:n raporttiin nimensa saaneet olisivat eparehellisia huijareita. Tai etta kaikki mita Sunder sanoo on valetta. Jos Sunder tai Gross sanoo etta 1+1=2, pidan sita ihan oikeana. Jos he sanovat etta 1+1= jotain muuta kuin 2, sitten pidan heita valehtelijoina koska heidan taytyy koulutuksensa ja ammattinsa puolesta tietaa etta vaite on eparehellinen.