Niinpa niin, tiivistymisjuova. Olin melkein kolmekymppinen kun tanne Kanadaan muutin, ja yksi asia mika oli minulle IHAN uutta oli juuri nuo hemmetin juovat taivaalla jotka siella istuivat tunnista toiseen ja valilla nayttivat joltain ristikolta kun niita vedettiin horisontista toiseen. Tiivistymisjuovia olen nahnyt lentokoneiden perassa lapsesta asti, kaikenlaisia koneita on tullut seurattua kun ovat taivaalla lentaneet. Vasta taalla asuessani olen tutustunut noihin juoviin jotka kestavat aivan alyttoman kauan ja hajoavat todella hitaasti. Kyselin kavereilta etta mista nuo johtuvat koska ilmio oli mielenkiintoinen ja uusi, he eivat tienneet kertoa. Lahdin siita oletuksesta etta kyseessa on jonkinlainen ilmakehan ilmio jota ei vaan ole jostain syysta euroopan ylla ennen tullut havaittua. Sitten satuin juttelemaan yhden kaverin kanssa duunissa, (muistaakseni oli juttua siita etta mita erilaisuuksia meidan maissamme on) ja tuli mainittua tuo ilmio. Han kertoi minulle chemtrailseista.
En siis tieda, ovatko tiivistymisjuovat suomessa edelleen normaaleja jatkuvasti. Taalla nakee kumpiakin...niita normaaleja jotka haviavat suhteellisen nopeasti, ja sitten on niita paivia kun taivaankansi on yhta ruudukkoa useita tunteja. Ymmarran kantasi, jos suomessa on edelleen pelkkia nopeasti haihtuvia juovia, mutta jos siellakin on naita pitkakestoisia, niin ehka kannattaisi miettia etta mika on muuttunut koska ei tuo mikaan kovin vanha ilmio ole.
Jos on tottunut siihen etta normaalilla ruokavaliolla uloste on yleensa ruskeaa ja tietynlaista, ja se yhtakkia muuttuu ilman ruokavalion muutosta esimerkiksi neon siniseksi, minun kaltaiseni ihminen ainakin menisi laakariin ja yrittaisi ymmartaa etta mista ilmio johtuu. Jotkut toki jatkaisivat neonsinisen ulosteen paskomista tyytyvaisena ja odottelisivat etta kylla joku varmaan kohta uutisissa kertoo jos on jotain kerrottavaa.