Voi luoja. Siis sina olet ilmeisesti ennenkin kuvitellut voittaneesi vaittelyn, jonka toinen on vienyt jo ennen kuin se on alkanutkaan?
Saat esittää vietiini vastauksen ja jatkamme keskustelua sitten!
Voi luoja. Siis sina olet ilmeisesti ennenkin kuvitellut voittaneesi vaittelyn, jonka toinen on vienyt jo ennen kuin se on alkanutkaan?
Saat esittää vietiini vastauksen ja jatkamme keskustelua sitten!
Sitä haen. Ja on ne aika painavia; ipanana päivähoidossa taisi joku ihan luitakin rikkoa kun jäi käsi väliin.En osaa sanoa kun tuo roskiksen kansi on sen verran kevyt ja kuitenkin iso etta ilmanvastus varmasti hidastaa jonkin verran (mita olen itse antanut roskisten kansien pudota) ja tietysti saranat voivat aiheuttaa minimaalista vastusta kitkan vuoksi. Mutta haet varmaan sita etta putoaisi lahes vapaan pudotuksen kiihtyvyydella kunnes osuisi roskikseen?
Aivan huikean tamimainen setti williltä. Yksi hauskimmista hetkistä palstahistorissa tuo noin kello kolmesta noin kello puoli viiteen tässä ketjussa, vaikka näin jälkikäteen vasta lukeekin. Ei voitot tule missään lajissa itsekseen, ne pitää ottaa!
Ei ei, heitä on varmasti pystytty vain manipuloimaan muutaman ihmisen toimesta. Heille on esimerkiksi syötetty tarina siitä kuinka nyt on tarkoitus testata tietokonemallinnusohjelmaa ja näin heidät saatu tekemään juuri halutunlainen raportti ilman että kukaan epäilee mitään.Mielenkiintoista on myös se, että salaliittoteorian mukaan hyvin pieni joukko ihmisiä on salaliitosta tietoinen. Ilmeisesti NIST:n (ja muiden tutkimukseen osallistuneiden) tutkijoiden pitää kuulua salaliittoon, koska ovat tehneet väärennetyn raportin ja sitä puolustavat. Onhan selvää että jokainen tutkimukseen osallistunut näkee selvästi että kyseessä on räjähdystyö, jos sen pystyy Suomesta käsinkin YouTuben kautta havaitsemaan.
Ylipäätänsä koko WTC 7-torni väittely on aika huteralla pohjalla, koska kyseessä on ainutlaatuinen tapahtuma, koska pilvenpiirtäjiä ei kovin usein sorru, ja harvemmin samasta syystä. Ja sen päälle rakenteelliset erot ovat talokohtaisesti melkoisia.
Minä myönnän suoraan että olen hyvin skeptinen tuon WTC7:n sortumisen suhteen ja tulipalon syykin on minusta hieman outo.
Tapaus on outo, mikä mielestäni selittää sen, että koko asian ymmärtäminen on meille maalikoille vaikeaa, eikä se vaihtoehto että NIST:n hypoteesi olisi väärä ole mitenkään mahdoton.
Mutta ajatus siitä, että purkutyö voidaan toteuttaa niin että:
A) se jää rehellisiltä tutkijoilta huomaamatta tai B) Koko tutkijajoukko ja huomattava määrä muitakin asianosaisia on joko salaliitossa tai vaikenevat muuten
tuntuu vaan mahdottomalta.
Tarkoittaako kantavien rakenteiden nurjahdus samanlaista ilmiötä kuin tukikepin kaatuminen olisi roskiksen kannelle?
Tämä ei muuten pidä ihan paikkaansa. Linkkeinä pari Youtube-videota WTC-7:n sortumisen alkuvaiheesta.WTC-7 tapauksessa ihan videotakin katsomalla voi nähdä, että koko roska lähtee yhdellä ja samalla hetkellä tulemaan alas. Jokainen nurkka samanaikaisesti.
Itse asiassa siina oli paljonkin sellaista juttua mika osoittaa hanen tietavan asiasta paljonkin.
No joo turha mun tätä kyllä on kieltääkkään, selvinpäin olisin ehkä toiminut toisin. Mutta minä kirjoitin muutamalla lauseella tiivistettynä sen miten seiskan sortuma tapahtui ja mistä 2,25 sekunnin free fall johtui avaukseksi. psychodad ei sanallakaan yrittäkkään esittää mitään mikä osoittaisi puheitani vääriksi. Puheet todistamattomuudesta on ihan paskaa, videot todistavat ihan suoraan allaolevan viestini:Aivan huikean tamimainen setti williltä. Yksi hauskimmista hetkistä palstahistorissa tuo noin kello kolmesta noin kello puoli viiteen tässä ketjussa, vaikka näin jälkikäteen vasta lukeekin. Ei voitot tule missään lajissa itsekseen, ne pitää ottaa!
Kerroksen 13 lattian pettäessä ja tippuessa se sortaa alempia lattioita ja P79 jää ilman tuentaa ja nurjahtaa jolloin P80 ja P81 nurjahtaa ja itäinen konehuone tippuu. Core-pilarit jää ilman sivuttaistukea itään ja nurjahtavat yhtäaikaisesti loput Penthousesta alkaa tippua ja core-pilarit ovat kiinni julkisivussa joten vetävät fasadin nurjahtamaan koska kerroksesta 14 ylöspäin koko rakennuksen paino on julkisivun pilareilla. Tadaa, siitä seuraa kahdeksan kerroksen free fall 2,25 sekuntia.
Minun arvioni mukaan 27 pseudomillimoolia per suhteellinen kuutiojaardi-lämpöaste, mutta en ole asiantuntija joten voin erehtyäkin.Dana, kuinka paljon arvioit jäähdytyksen tehonneen Shangaissa?
Kai sinä ymmärrät, että on olemassa erilaisia rakennuksia ja erilaisia rakennusmateriaaleja? Madridissa ja Shanghaissa oli molemmissa betoni-core, seiskassa teräs. Arvaatko miksi uudessa seiskassa on betoni-core? Tässä on todella havainnollistava kuva kuinka teräs käyttäytyy tulipalossa.Tässä on varmaan yksi syy koko väittelylle, maailmassa on ollut useita rajuja pilvenpiirtäjäpaloja mutta ainoa joka on sortunut on WTC7. Madridissa ja Kiinassa tuli raivosi päiviä mutta mitään sortumisia ei tapahtunut. Tätä varmasti selittää osaltaan rakenteelliset erot.
minä vain olen hyvin skeptinen siihen että tulipalo romahduttaisi pilvenpiirtäjän symmetrisesti kun sitä ei aina saada tehtyä räjäytystöissäkään.
Tämäkin on muuten jälleen kerran yksi valhe. Seiska oli vinossa tunteja ennen sortumaan. Ja rakennuksen etetäpuolella oli julkisivussa pullistuma.Eli kuvittelit etta NIST:n teorian (jolle ei siis ole minkaanlaista kaytannon nayttoa) lyhentamalla saadaan aikaan debaatti? Enko juuri sanonut etta pitaisi olla joku sellainen mekanismi joka pystyisi oikeasti, siis oikeassa maailmassa, tekemaan tuollaista jalkea? Tuohan olisi vaatinut ensinnakin valtavia epamuodostumia rakennuksessa ennen romahdusta (joita ei siis todellisuudessa nahty, joten se jo yksistaan vie teorialta siivet).
Elikkä teoria WTC 7- tornin sortumisesta vaatisi sen että tosielämässä tuo WTC 7-torni sortuisi. Näinhän ei ole käynyt ... vai onko?
Lisäksi skeptisenä mietin myös sitä minkä takia tehdä mahdollisesta räjäytyksestä niin selvästi räjäytyksen näköinen, luulisi että siitä saisi hieman uskottavamman näköisen jos niin haluttaisiin.
Tämä ei muuten pidä ihan paikkaansa. Linkkeinä pari Youtube-videota WTC-7:n sortumisen alkuvaiheesta.
No joo turha mun tätä kyllä on kieltääkkään, selvinpäin olisin ehkä toiminut toisin. Mutta minä kirjoitin muutamalla lauseella tiivistettynä sen miten seiskan sortuma tapahtui ja mistä 2,25 sekunnin free fall johtui avaukseksi. psychodad ei sanallakaan yrittäkkään esittää mitään mikä osoittaisi puheitani vääriksi. Puheet todistamattomuudesta on ihan paskaa, videot todistavat ihan suoraan allaolevan viestini: