Täällä on käynnissä taas pahemman luokan "VIRALLISESTI TUTKITAAN NIIN USKON JA KAIKKI MUUT OVAT PASKAA"- sortaminen. Salaliittoteoria on yleisesti ottaen sellainen termi, että niihin uskovilla ei ole velvollisuutta todistaa mitään, ja silti pitäisi pystyä keskustelemaan. Pitäisikö meidän tässä ketjussa vaieta kokonaan sen vuoksi että ei ole mitään 100% varmoja, "vertaisarvioituja" todisteita oikeasti ikinä ollut edes olemassa ? Toivon, että niitä aikanaan tulee, mutta mikä pointti on näillä kimppuunhyökkäämisillä ? Pitääkö olla ihan hiljaa ? Pitääkö lähteä samalle linjalle ja kenties hiiltyä niin paljon, että laukoo jotain typerää ja saa penalttia, vai mitä te oikein haluatte ? Niin kauan kuin on olemassa edes pieniä totuuden siemeniä yhdessäkin vitun yksityiskohdassa, niin tunnen saavani keskustella asiasta salaliittoteoriana.
NIST:in vasten tahtoaan julkaisemat videomateriaalit ovat nyt netissä, miksemme puhuisi niistä löytyvistä kiinnostavista asioista mieluummin kuin väittelisi toistemme kirjoitussisällöstä ja tavasta artikuloida? Ja saa sinne ihan itsekin mennä katsomaan eikä vain inttää jotain turhanpäiväistä kuin esimerkiksi "linkitä sinä ja kerro mitä olet mieltä, minä teilaan sitten". Miksei viralliseen totuuteen uskovat edes halua löytää niitä kyseenalaisia juttuja, niitä kuitenkin on olemassa heti napinpainalluksen takana. Itse ainakin olen tuota PP:n linkittämää sivustoa selannut ja mielestäni nuo videot, joissa on räjähdyksiä (merkkejä räjähteenkäytöstä vai kenties jotain muuta?) tai video jossa palomiehet puhuvat, kyseenalaistavat kaikkea jonkin verran. Montako valehtelevaa palomiestä muuten TosiFani haluaa samaan videokuvaan ? Nuo kolme ovat varmaan tuossa nimenomaisessa tilanteessa tornien sisällä, hengenhädässä, hörhööntyneet niin pahemman kerran, että ovat heti tajunneet alkaa kusettamaan porukkaa kertomalla räjähdyksistä. Niinhän sen on pakko olla.