World Trade Center ja salaliittoteoriat

  • 1 265 472
  • 11 333

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tehdään mieluummin niinpäin, että dana katselee koko videon, listaa sitten kohdat tähän jotka ovat 100% tuubaa ja perustelee. Jos tuolle linjalle lähdetään. Eihän kukaan tuollaista jaksa tehdä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Voin sulle niitä listata, en jaksaisi, sillä kyllähän sieltä nyt ne päivänselvät paskanjauhannat erottaa. Mutta jos haluat niin listaan niitä tähän, esitä sä sitten vasta-argumentit ja teilaa. Sitäkö tarkoitit?
Tätä tarkoitin. Ja en todellakaan kuvittele, että osaisin arvata mitkä ne sinun mielestäsi ovat.

Eli mitkä olivat tuon videon sadasta epäselvyydestä top-10 epäselvyydeltään ja merkittävyydeltään?
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Tehdään mieluummin niinpäin, että dana katselee koko videon, listaa sitten kohdat tähän jotka ovat 100% tuubaa ja perustelee. Jos tuolle linjalle lähdetään. Eihän kukaan tuollaista jaksa tehdä.

Voisi samalla katsoa zeitgeistin, mutta eipä taida maksaa vaivaa. Mielenkiintoisia nämä keskustelut joka tapauksessa ovat.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
dana77 siis viittasi tuohon videoon ja siihen mitä se kertoo kaappareista ja niiden elossaolosta sun muusta. Sen varalta että vihjailet että itse olisin tuollaista väittänyt.

Miksi yleensäkään liiottelet ja taas hyökkäät mun kimppuun ? Kysyn jälleen.

Minusta kyllä vihjaus omaa integriteettiäsi kohtaan oli ilmeinen - eihän kukaan puhtaista motiiveista, jos siis hyväksyy Danan kuvauksen oikeaksi, nostaisi noita teemoja enää esiin täällä JA:ssa. Mutta toki voi olla ettet tiennyt, mitä sontaa linkitit tänne, ja miten sitä voisikaan tuollaista tietää. Tuon loppukaneettisi jätän huomiotta, se ei ole realistinen eikä asiallinen.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Samalla voisit listata ne selkeät puutteet mitä esim. NIST:n analyysissa on. Voihan sitä toki yleisellä tasolla huudella, että kaikki mitä toinen sanoo on pelkkää tuubaa, mutta jos pystyy edes jotain esittämään sanojensa tueksi, niin asia muuttuu pelkästä mielipiteen toistamisesta (joka on toki luvallista) vähän hedelmällisemmäksi.

No räikein on tämä: NISTin mukaan WTC 7:n sortuminen johtui tulipalon heikentämän lattian tukirakenteiden pettämisestä. Ja yhden pilarin notkahtamisesta johtuen toisista torneista singahtaneista rakenteista (oliko numero 76 vai 79, en muista, enkä jaksa tarkistaa). Siitä sitten lähti tuo "progressiivinen romahdus", eli siis se alkoi tuosta kyseisestä pilarista. Tuo kyseinen pilari ei kuitenkaan sijaitse sillä puolella rakennusta johon noita singahtaneita romuja osui. Tuota lähinnä ihmettelen. Ja sitä, ettei selitetä ollenkaan miten tuollainen ennennäkemätön romahdus suoraan ylhäältä alas on mahdollista, vaikka vaikeaahan se on kun historiassakaan vertauskuvia ei ole. Miksei vastaavissa paloissa ole käynyt samoin?

Myös esimerkiksi kerrosten katoaminen rakennuksen sisään niistä kohdista joissa ei sijaissut rakennuksen tukirankoja, on outoa.

Palotutkimuksiin kuuluu poikkeuksetta räjähdeaineiden jäänteiden etsiminen, vaikkei räjähdystä epäiltäisikään. Miksi siis tämä tutkimus jäi tekemättä raivauksen jälkimainingeissa? Entä miksei sitä selitetty millään tavalla?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minusta kyllä vihjaus omaa integriteettiäsi kohtaan oli ilmeinen - eihän kukaan puhtaista motiiveista, jos siis hyväksyy Danan kuvauksen oikeaksi, nostaisi noita teemoja enää esiin täällä JA:ssa. Mutta toki voi olla ettet tiennyt, mitä sontaa linkitit tänne, ja miten sitä voisikaan tuollaista tietää. Tuon loppukaneettisi jätän huomiotta, se ei ole realistinen eikä asiallinen.

Jos edes lukisit tätä keskustelua ennen kuin alat suoltamaan paskaa tänne, tietäisit etten minä tuota "sontaa" linkittänyt. Sanoin, että siinä on omia mielenkiintoisia kohtiaan. Kyllä sun viesteistä nyt oikeasti paistaa jo läpi, että sulla on jotain henkilökohtaista mua vastaan. Voidaan setviä niitä vaikka yksityisviestien muodossa. Niin monta peräkkäistä rimanalitusta jo kun et edes viitsi tarkistaa asianyhteyksiä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Lähinnä naureskelin tuolle sun "joka toisen nimi on mohammed"- tyyppistä läppää joka ei mun mielestä liittynyt asiaan mitenkään.
Arvaa mitä.

American Airlines Flight 11 - kaapparit
Mohamed Mohamed el-Amir Awad el-Sayed Atta
Waleed Mohammed al-Shehri
Wail Mohammed al-Shehri
Abdulaziz al-Omari
Satam Muhammed Abdel al-Suqami

United Airlines Flight 175 - kaapparit
Marwan Yousef Mohamed Rashid Lekrab al-Shehhi
Fayez Rashid Ahmed Hassan al-Qadi Banihammad
Mohand Muhammed Fayiz al-Shehri
Hamza al-Ghamdi
Ahmed Salah Said al-Ghamdi

American Airlines Flight 77 - kaapparit
Hani Saleh Hasan Hanjour
Khalid Muhammad Abdallah al-Mihdhar
Majed Mashaan Ghanem Moqed
Nawaf Muhammed Salim al-Hazmi
Salem al-Hazmi

United Airlines Flight 93
Ziad Samir Jarrah
Ahmed Ibrahim al-Haznawi
Ahmed bin Abdullah al-Nami
Saeed Abdallah Ali Sulayman al-Ghamdi

ainoastaan 9 muhammedia 19:n kaverin nimissä.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Tehdään mieluummin niinpäin, että dana katselee koko videon, listaa sitten kohdat tähän jotka ovat 100% tuubaa ja perustelee. Jos tuolle linjalle lähdetään. Eihän kukaan tuollaista jaksa tehdä.
Minä siitä jo viitisen kappaletta väitteitä esitin ja perustelin, kyllä se pallo on nyt siellä. Pahin oli tuo "kaapparit ovat elossa" ja fiksuin osakkeiden epätavallinen shorttaus, joka sekin on tutkittu ja selvitetty.

Sinä sitä paitsi olet esittänyt väitteen, että tuossa videossa on "jotain mielenkiintoisia pointteja", niin kerro nyt ihmeessä ne pointitkin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Arvaa mitä.

American Airlines Flight 11 - kaapparit
Mohamed Mohamed el-Amir Awad el-Sayed Atta
Waleed Mohammed al-Shehri
Wail Mohammed al-Shehri
Abdulaziz al-Omari
Satam Muhammed Abdel al-Suqami

United Airlines Flight 175 - kaapparit
Marwan Yousef Mohamed Rashid Lekrab al-Shehhi
Fayez Rashid Ahmed Hassan al-Qadi Banihammad
Mohand Muhammed Fayiz al-Shehri
Hamza al-Ghamdi
Ahmed Salah Said al-Ghamdi

American Airlines Flight 77 - kaapparit
Hani Saleh Hasan Hanjour
Khalid Muhammad Abdallah al-Mihdhar
Majed Mashaan Ghanem Moqed
Nawaf Muhammed Salim al-Hazmi
Salem al-Hazmi

United Airlines Flight 93
Ziad Samir Jarrah
Ahmed Ibrahim al-Haznawi
Ahmed bin Abdullah al-Nami
Saeed Abdallah Ali Sulayman al-Ghamdi

ainoastaan 9 muhammedia 19:n kaverin nimissä.

Jos nyt viilataan pilkkua niin yksi noista boldatuista on Mohammad. Kiintoisa huomio kuitenkin, myönnetään. Et kuitenkaan ollut tehnyt tuota huomiota postausta kirjoitellessa ? Jos olit niin pahoittelen tuosta puukosta, luulin että yleistit.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Kiintoisa huomio kuitenkin, myönnetään. Et kuitenkaan ollut tehnyt tuota huomiota postausta kirjoitellessa ? Jos olit niin pahoittelen tuosta puukosta, luulin että yleistit.
Ihan lonkalta heitin (eli yleistin), mutta eihän se ihan pyytämättä ja yllätyksenä tullut, että nimi on melko yleinen tuolla suunnalla. Etelä- ja Väli-Amerikkalaisista on sitten puolet Jesuksia. Hassu yhteensattuma. Tai sitten ei.

Tavallaan toisena pointtina tuossa oli, että kun nimet olivat oikeasti tuollaisia, niin ihan käsittämättömänä en pidä että jossain kirjoitusasuissa oli jotain tulkinnallisuuseroja.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika kiinnostavia juttuja kertovat myös omissa teoksissaan esimerkiksi 9/11-komissioon kuuluneet henkilöt , kannattaa tutustua joskus.

Ja ihan sivuhuomiona, onko BBC:n liian aikainen uutisointi WTC7:n sortumisesta jo käsitelty tässä ketjussa?
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Jos edes lukisit tätä keskustelua ennen kuin alat suoltamaan paskaa tänne, tietäisit etten minä tuota "sontaa" linkittänyt. Sanoin, että siinä on omia mielenkiintoisia kohtiaan. Kyllä sun viesteistä nyt oikeasti paistaa jo läpi, että sulla on jotain henkilökohtaista mua vastaan. Voidaan setviä niitä vaikka yksityisviestien muodossa. Niin monta peräkkäistä rimanalitusta jo kun et edes viitsi tarkistaa asianyhteyksiä.

Tuota, ookei... Joo, en oikein tiedä mitä tähän sanoisi. Ole nyt kuitenkin vakuuttunut siitä etten mitenkään vainoa sinua. Voit olla ihan rauhassa minun suhteeni. Jos auttaa niin voit laittaa minut vaikka ignoreen - suosittelen suorastaan sitä, jos jo nämä viestit saavat sinun uskomaan, että olet jonkin kampanjan kohteena. Tämä kun on ihan tavanomaista väittelytapaani, jota olen täällä JA:ssa harrastanut Herran vuodesta 2001 saakka, ilman että kukaan olisi saanut mitään harhoja vainostani. Ei edes Viljuri. No, anyway, voit siis olla ihan rauhassa.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä siitä jo viitisen kappaletta väitteitä esitin ja perustelin, kyllä se pallo on nyt siellä. Pahin oli tuo "kaapparit ovat elossa" ja fiksuin osakkeiden epätavallinen shorttaus, joka sekin on tutkittu ja selvitetty.

Sinä sitä paitsi olet esittänyt väitteen, että tuossa videossa on "jotain mielenkiintoisia pointteja", niin kerro nyt ihmeessä ne pointitkin.

Niin,tosiaan. Kohtapuoliin laitan muutamia.

Vai onko tässä nyt sitten kyseessä niin ilmeinen aukko selityksessä, että kaikki sen näkevät (kunhan joku vain asian oikein selittää) vaikka rakenteiden asiantuntijat ovat selitykseen tyytyväisiä?

Ihan suomalaisetkin tekniikan tohtorit ovat tuota kummastelleet, miten noin ohimennen voi tuota itse romahduksen syytä käsitellä. En ole varmaankaan näitä henkilöitä viisaampi tässä asiassa joten en ota kantaa sen tarkemmin, mutta jos tuo herättää näissä ihmisissä närää, niin onhan se mahdollista että kyseinen selvitys on puutteellinen ainakin jollain tasolla?

Myös NIST:n toiminta on herättänyt huomiota, en sitten tiedä rajoittuuko tämä kyseinen reagointi vain meihin hörhöihin, mutta esim. tuolla asiaa aiheesta. Ja varoituksen sanana, tuo sivu on luultavasti vähän hörhömäinen, joten kenen tahansa ei sitä kannata avata :(

http://www.prisonplanet.com/did-nist-edit-wtc-7-footage-to-hide-evidence-of-implosion.html
 
Viimeksi muokattu:

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Arvaa mitä.

American Airlines Flight 11 - kaapparit
Mohamed Mohamed el-Amir Awad el-Sayed Atta
Waleed Mohammed al-Shehri
Wail Mohammed al-Shehri
Abdulaziz al-Omari
Satam Muhammed Abdel al-Suqami

United Airlines Flight 175 - kaapparit
Marwan Yousef Mohamed Rashid Lekrab al-Shehhi
Fayez Rashid Ahmed Hassan al-Qadi Banihammad
Mohand Muhammed Fayiz al-Shehri
Hamza al-Ghamdi
Ahmed Salah Said al-Ghamdi

American Airlines Flight 77 - kaapparit
Hani Saleh Hasan Hanjour
Khalid Muhammad Abdallah al-Mihdhar
Majed Mashaan Ghanem Moqed
Nawaf Muhammed Salim al-Hazmi
Salem al-Hazmi

United Airlines Flight 93
Ziad Samir Jarrah
Ahmed Ibrahim al-Haznawi
Ahmed bin Abdullah al-Nami
Saeed Abdallah Ali Sulayman al-Ghamdi

ainoastaan 9 muhammedia 19:n kaverin nimissä.

Meneppä Seinäjoelle ja huuda ravintolassa Jussi ja katso kuinka monen pää kääntyy. Oletko ikinä käynyt esim. Egyptissä tai Marokossa. Niillä kavereilla kun sattuu joka toisella olemaan tuo Mohammed tai Ahmed nimessään. Tämä oli sun puoleltas toistaiseksi huonoin trolli.
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuota, ookei... Joo, en oikein tiedä mitä tähän sanoisi. Ole nyt kuitenkin vakuuttunut siitä etten mitenkään vainoa sinua. Voit olla ihan rauhassa minun suhteeni. Jos auttaa niin voit laittaa minut vaikka ignoreen - suosittelen suorastaan sitä, jos jo nämä viestit saavat sinun uskomaan, että olet jonkin kampanjan kohteena. Tämä kun on ihan tavanomaista väittelytapaani, jota olen täällä JA:ssa harrastanut Herran vuodesta 2001 saakka, ilman että kukaan olisi saanut mitään harhoja vainostani. Ei edes Viljuri. No, anyway, voit siis olla ihan rauhassa.

Jos olet niin välinpitämätön, että luet viestit niin hätiköidysti läpi että ne saavat tuollaisen keksityn jatkumon sun puolelta tässä ketjussa (toistuvasti vielä) niin kyllä näen asian sillä tavalla, että suorastaan etsit niitä kohtia joita voit käyttää hyväksesi ilkkuessasi meikäläiselle.
 

Kapo

Jäsen
Tuota lähinnä ihmettelen. Ja sitä, ettei selitetä ollenkaan miten tuollainen ennennäkemätön romahdus suoraan ylhäältä alas on mahdollista
Eivät perkeleet edes painovoimaa vaivautuneet selittämään. Olisihan huomattavan paljon parempi jos rakennukset olisivat romahtaneet alhaalta ylöspäin, ei olisi palomiehiäkään kuollut niin paljoa
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin, tuossa videossa tosiaan on muutamia ihan mielenkiintoisia huomioita.
Esimerkiksi: miksi nuo lennot tekivät ihmeellisiä poikkeamisia kohdereiteiltään ? Entä miksei lentokoneiden pilotit ja perämiehet käyttäneet virallisia kaappaustilanteessa käytettäviä hätäkoodeja ollenkaan ? Miksei mustien laatikoiden sisältöä ole ikinä julkaistu todisteina ? Miksi lentoajat sisältävät niin paljon ristiriitoja ?

Tämä seuraava ei ole videosta, mutta miksi kuolleiden omaisilta (joilla siis on ollut oikeus ja mahdollisuus kuulla lennon 93 mustan laatikon antia) salattiin sisällön viimeiset 3 minuuttia ?

Entä miksi on olemassa seuraavanlainen ristiriita: "9/11-komission mukaan armeijan koneet eivät olleet Shanksvillessä lennon UA 93 perässä paikalla kuin vasta koneen putoamisen jälkeen. Asiasta on kuitenkin olemassa myös päinvastaisia todistajalausuntoja. Niin siviili- kuin armeijahenkilöidenkin taholta on raportoitu lennon 93 alasampumisesta". Ovatko nuo päinvastaiset todistajalausunnot hörhöjen tekemiä ja päästä keksimiä ?
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eivät perkeleet edes painovoimaa vaivautuneet selittämään. Olisihan huomattavan paljon parempi jos rakennukset olisivat romahtaneet alhaalta ylöspäin, ei olisi palomiehiäkään kuollut niin paljoa

Pointtina tässä tietysti se, että romahduksessa on olemassa ristiriitoja esimerkiksi sen kanssa, miten tuossa selvityksessä käy ilmi sen alkaneen. Eli kun tarkoitin että se romahti suoraan alaspäin, tarkoitin sitä ettei se romahda mitenkään hallitsemattomasti myös jonkin verran leveäksi, vaan tyylipuhtaasti alas, niinkuin esimerkiksi purkuräjäytyksissä. Hyvä silti, että joku pitää huolen päivän näsäviisastelukiintiön täyttymisestä.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Se että 93 saatettiin hyvinkin ampua alas USA:n ilmavoimien toimesta ei tarkoita automaattisesti sitä, että kaikki muu 9/11 hässäkkään liittyen olisi myös salaliittoa tai että kaikki muu julkinen tieto olisi vääristeltyä.

Itse pidän hyvinkin todennäköisenä, että 93 ammuttiin alas ja asia salattiin, koska se olisi hyvinkin looginen ratkaisu ja toimintatapa. Sen sijaan näihin muihin salaliittoteorian juonteisiin on kyllä hyvin vaikea uskoa.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Esimerkiksi: miksi nuo lennot tekivät ihmeellisiä poikkeamisia kohdereiteiltään? Entä miksei lentokoneiden pilotit ja perämiehet käyttäneet virallisia kaappaustilanteessa käytettäviä hätäkoodeja ollenkaan? Miksei mustien laatikoiden sisältöä ole ikinä julkaistu todisteina? Miksi lentoajat sisältävät niin paljon ristiriitoja?
Tässä on kieltämättä kysymyksiä, joihin ei varmasti kaikkiin vastauksia saada ikinä (vaikka uusi tutkimus suoritettaisiin). Ei minullakaan niitä ole.

Se miten minä noihin suhtaudun on, että mikään noista kysymyksistä ei tämän salaliittokysymyksen kannalta merkittävä. Esimerkiksi tuo kohdereiteiltä poikkeaminen ei millään minulla aukeavalla logiikalla puhu millään tavalla salaliiton puolesta tai sitä vastaan (viitataan ilmeisesti lennon 11 ensimmäiseen kaarrokseen?). En keksi myöskään hätäkoodejen käyttämättömyyden merkitystä salaliiton kannalta.

Sen ymmärtäisin, että JOS kaapparit ovat jonkun uuden innovaation keksineet, joilla koneiden kaappaaminen helpottuu, niin sitä ei kaikille sekopäille mainosteta.

Mitä muuten ovat nuo tarkoittamasi ristiriidat lentoajoissa?

miksi kuolleiden omaisilta (joilla siis on ollut oikeus ja mahdollisuus kuulla lennon 93 mustan laatikon antia) salattiin sisällön viimeiset 3 minuuttia ?

Entä miksi on olemassa seuraavanlainen ristiriita: "9/11-komission mukaan armeijan koneet eivät olleet Shanksvillessä lennon UA 93 perässä paikalla kuin vasta koneen putoamisen jälkeen. Asiasta on kuitenkin olemassa myös päinvastaisia todistajalausuntoja. Niin siviili- kuin armeijahenkilöidenkin taholta on raportoitu lennon 93 alasampumisesta".
Minulla olisi tähän sellainen ajatus, että ehkä lento ammuttiin alas.
Tämä on siitäkin hyvä esimerkki, että jokainen ymmärtää (toivottavasti) helvetin hyvin, että miksi asiaa ei rehellisestä kerrota, mutta silti se ei todista salaliiton olemassaolosta. Ja tämä on myös hyvä selitys, että miksei kaikkea tietoa anneta ulos. Esim mustan laatikon kolmea viimeistä minuuttia.
Korostan että mitään todisteita minulla ei asiasta ole suuntaan eikä toiseen.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Eli kun tarkoitin että se romahti suoraan alaspäin, tarkoitin sitä ettei se romahda mitenkään hallitsemattomasti myös jonkin verran leveäksi, vaan tyylipuhtaasti alas, niinkuin esimerkiksi purkuräjäytyksissä.
Mutta kun tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Kaksoistorneista tippui isoa rojua kymmenien metrien päähän ja seiskastakin parinkymmenen metrin päähän.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutta kun tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Kaksoistorneista tippui isoa rojua kymmenien metrien päähän ja seiskastakin parinkymmenen metrin päähän.

Aa, itse olen lukenut, että jopa naapurikiinteistöt, jotka jopa hämmästyttävän lähellä seisovat, säästyivät seiskan aiheuttamalta sivutuholta. Ainakin mitä itse olen lukenut (ja osittain nähnyt) niin seiska rojahti hämmästyttävään aikaan kohtuu suoraan alas. Ei sivuille, vaan alas.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Aa, itse olen lukenut, että jopa naapurikiinteistöt, jotka jopa hämmästyttävän lähellä seisovat, säästyivät seiskan aiheuttamalta sivutuholta. Ainakin mitä itse olen lukenut (ja osittain nähnyt) niin seiska rojahti hämmästyttävään aikaan kohtuu suoraan alas. Ei sivuille, vaan alas.
http://www.debunking911.com/barclay.jpg
romua on kuvan vasemmassa reunassa olevan noin kymmenkerroksisen talon katollakin. Jos muistan oikein, niin jossain mainittiin tien leveydeksi 16 metriä, siinä todennäköisesti on mukana jalkakäytävätkin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä on kieltämättä kysymyksiä, joihin ei varmasti kaikkiin vastauksia saada ikinä (vaikka uusi tutkimus suoritettaisiin). Ei minullakaan niitä ole.

Se miten minä noihin suhtaudun on, että mikään noista kysymyksistä ei tämän salaliittokysymyksen kannalta merkittävä. Esimerkiksi tuo kohdereiteiltä poikkeaminen ei millään minulla aukeavalla logiikalla puhu millään tavalla salaliiton puolesta tai sitä vastaan (viitataan ilmeisesti lennon 11 ensimmäiseen kaarrokseen?). En keksi myöskään hätäkoodejen käyttämättömyyden merkitystä salaliiton kannalta.

Sen ymmärtäisin, että JOS kaapparit ovat jonkun uuden innovaation keksineet, joilla koneiden kaappaaminen helpottuu, niin sitä ei kaikille sekopäille mainosteta.

Mitä muuten ovat nuo tarkoittamasi ristiriidat lentoajoissa?

Nuo lennothan ovat tietyn ajan olleet täysin kadonneita, on aikajaksoja jotka eivät ole kirjattuina, eli lento on kadonnut välillä jostain tutkajärjestelmästä, ns. selittämättömiä minuutteja. Toisen lennon kohdalla kyse oli muistaakseni 18 minuutista, ja toisen yli puolesta tunnista. En osaa sanoa mitä nuo asiat merkitsevät, outojahan ne on. En myöskään ymmärrä sitä logiikkaa, että et ymmärrä kysymysten merkitystä salaliiton kannalta. Kyse on niistä joihin et osaa vastata, ja teilaat ne koska ne eivät ole sun mielestä relevantteja. Mielenkiintoinen tapa keskustella.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
http://www.debunking911.com/barclay.jpg
romua on kuvan vasemmassa reunassa olevan noin kymmenkerroksisen talon katollakin. Jos muistan oikein, niin jossain mainittiin tien leveydeksi 16 metriä, siinä todennäköisesti on mukana jalkakäytävätkin.

Mitä vittua, eihän tuosta mitenkään voi sanoa ettei se olisi aikalailla suoraan alas rojahtanut? Tottakai tuon kokoisesta rakennuksesta paskaa lentää, mutta ei tuossakaan kuvassa kyse ole mistään helvetin isosta alueesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös