Statsilla, jolla sinä alunperin perustelit omaa väitettäsi. Väitettä, jonka Bosco sitten kumosi. (Väitehän siis oli alunperin, että Connor on joukkueen huonoin hyökkääjä puolustussuuntaan)
Taas kerran, sama laulu. Väitteesi on siis paskaa, kunnes toisin todistat.
Minäpäs muuten näin jossain tilaston, joka osoittaa 100% varmuudella Patrik Laineen olevan Jetsin kuudenneksi paras laitahyökkääjä. Ihan tarkkaa paikkaa en nyt muista, mutta jossain sen näin. Olen siis oikeassa tässä asiassa.
Kuvaava sana. Erittäin kuvaava.
Voi hyva luoja sentaan.
Han kysyi nayttoa Connorin puolustuspelista ja mina sita sitten tarjosin muillakin mittareilla kuin typeralla cf%. Vastasin siis suoraan kysymykseen niilla statseilla joita sen mittaamiseen yleisesti kaytetaan. Miten voit kayttaa sita nyt minua vastaan? En vaittanyt silke statsille mitaan arvoa vai vaitinko?
Bosco yritti ensin kayttaa sita perusteena ja sitten dumasi sen hyodyttomaksi tilastoksi. Mina en hanta pyytanyt esittamaan sita, kuten han pyysi minua.
Ei minulla ole mitaan velvollisuutta olla joku vitun statsipalvelu ihmisille jotka eivat seuraa aihetta riittavasti. Ota tai jata. Ei ne tuulesta temmattuja ole ja sinut on opastettu oikeaan suuntaan. Tee itse joskus jotain.