Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pistesijoilla ollaan! Kyllä se niin on, että kovat ovat kovia ja minä kaikkein kovin. Tehkää itse perässä!
Minä tein sen jo edellä koska olen ollut sinun yläpuolella tuloksissa koko ajan.Pistesijoilla ollaan! Kyllä se niin on, että kovat ovat kovia ja minä kaikkein kovin. Tehkää itse perässä!
Minä tein sen jo edellä koska olen ollut sinun yläpuolella tuloksissa koko ajan.
Minä tein siis senkin paremmin koska osasin kommentoida. Olen hieno.Tämmösiin on vähän hankala kommentoida. En mä osaa.
No, muutama vuosikymmen eteenpäin niin @Fiftie on omissa muisteluissaan tämän kisan voittaja joka tapauksessa.Veli Fiftie sai ääneni, mutta uhkaavasti näyttää siltä ettei buumi nyt vaan riitä.
Jäi ns. piippuun "pipe" kuten eräällekin Kuusamakujan asukille viime vaaleissa.
Pistesijoilla ollaan! Kyllä se niin on, että kovat ovat kovia ja minä kaikkein kovin. Tehkää itse perässä!
Siksipä annan oman ääneni finalistille, joka ei näemmä taistele voitosta: @heketsu88. Koska näin monta vuotta music awards ketjua pyörittäneenä en voi kuin sympatiseerata sielunveljeä, joka yksinään pitää UMK- ja euroviisuketjua pystyssä vuodesta toiseen. Sen verran minä olen homoseksuaali, että sitä on pakko arvostaa..
@FASlapsi lähdetään Air Forge Onella Floridaan
Mä en nyt vielä oikein ymmärrä mitä mä teen tolla listalla. Kunhan kirjoittelen liikaa jalkapallosta muun urheilun puolella.
Tulisit vaan rohkeasti kaapista ulos.Pyrin kumoamaan Euroviisuketjuillani tiettyjen Jatkoajan nimimerkkien harhaa siitä, että Euroviisut olisivat vain vähemmistöseksuaalien tapahtuma.
Ps. Kiitos äänestä!
Tulisit vaan rohkeasti kaapista ulos.
Sinä fanitat euroviisuja. Se on riittävä todiste.Todista, että olen vähemmistöseksuaali.
Tämän toteuttamiseen edes sinä et usko itsekään.- Alan Jokeri-faniksi
Vahvistamattomien tietojen mukaan minulle on tulossa kosolti kirjeääniä, joita ei vielä ole avattu. Eihän täällä yritetä varastaa äänestystä?
Minäkin olen positiivisesti yllättynyt tähän finaaliäänestykseen osallistuneiden määrästä. Alle kolmessa päivässä yli 200 ääntä annettu, mikä paljon enemmän kuin läheskään odotin.Nyt kun vasta itse äänestin, sain nuo salaiset äänestystulokset näkyviin. Ihan uskomatonta että olen saanut noin monta ääntä siltikin. Kakkukahveja, kakkukahveja. Silti ketjussa ei laskujeni mukaan kuin kaksi ole tohtinut tunnustaa julkisesti redpeckan vankkureissaolijaksi. Ehkä hyvä niin. Pidetään tää semmosena meidän undergroundjuttuna.