Vitutusketju

  • 10 533 682
  • 56 128

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nämä känniset ja tietovisailevat keski-ikäiset, jotka alkavat nousuhumalan tuomassa euforiassa sättimään nuorisoa. Varmaan on taas pyydetty jotain naapurin nuorta tuomaan kaljaa ja jauhelihaa, jotta ei itse tarvitse lähteä ja kun nuori kieltäytynyt, niin haukutaan nuoriso mitään aikaan saamattomiksi nahjuksiksi. Tää on niin tätä.

No entäs sitten! Minä sentään tiedän, millä autolla Lauri Relander ajeli ja montako kertaa Lätsä-Pekka juoksi kierroksia ympäri. Kyllä on laiskaa tämä nykyinen nuoriso!

Aihetunnisteet: kännissä, paskavisa
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No entäs sitten! Minä sentään tiedän, millä autolla Lauri Relander ajeli ja montako kertaa Lätsä-Pekka juoksi kierroksia ympäri. Kyllä on laiskaa tämä nykyinen nuoriso!

Aihetunnisteet: kännissä, paskavisa
Joo mutta tietääkö pappa kuka on niilo22 tai tampereen tero?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Joo mutta tietääkö pappa kuka on niilo22 tai tampereen tero?

Minä kuuntelen nyt Whitesnakea ja ymmärrän veli @Evil iä päivä päivältä paremmin. Tosin Evil tulee tähän nyt kertomaan, että Whitesnake on paskaa ainakin vuodesta 1987 lähtien. Minähän olen 80-luvun poikia eikä silloin ollut internetsiä vaan oltiin naamatusten nurkan takana röökillä ja Joren isobroidi haki kaljaa.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Meinasin tässä ennen nukkumatin tuloa pötkötellä piikkimatolla kuunnellen valioliigaviikkoa suplasta. Pari minuuttia alusta kerkesin kuunnella, kunnes, kissa päätti toisin ja kävi puraisemassa kuulokkeiden johtoa sillä seurauksella, että eipä ääni kuulukkaan enään. Harmittaa tuollainen. Kanikin meillä on ja tuota varten yleensä osaa suojautua, mutta että kissakin vittuilee. Perskeles. Huomenna on het aamusta mentävä kaupoille, kun on kuunneltava äärimmäisen mielenkiintoiset nfl podcastit kävelylenkkien ohella.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Meinasin tässä ennen nukkumatin tuloa pötkötellä piikkimatolla kuunnellen valioliigaviikkoa suplasta. Pari minuuttia alusta kerkesin kuunnella, kunnes, kissa päätti toisin ja kävi puraisemassa kuulokkeiden johtoa sillä seurauksella, että eipä ääni kuulukkaan enään. Harmittaa tuollainen. Kanikin meillä on ja tuota varten yleensä osaa suojautua, mutta että kissakin vittuilee. Perskeles. Huomenna on het aamusta mentävä kaupoille, kun on kuunneltava äärimmäisen mielenkiintoiset nfl podcastit kävelylenkkien ohella.
Boldattu kohta sama kuin ihmettelisi onko kissoja olemassa. Kissojen elämäntehtävä on harrastaa välinpitämätöntä vittuilua. Kissat eivät pistä paikkoja mullin mallin, vaan tönäisevät muina kissoina vuosikaudet rauhassa olleen perintövaasin lattialle ja muka pelästyvät sen rikkoutumisesta kuulunutta ääntä. Kissa tietää olevansa kaiken ja kaikkien yläpuolella ja käyttää asemaansa meihin alamaisiinsa törkeästi hyväksi.

Kissat ovat ihan parhaita eläimiä.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vahvasti suorittaa tämä ainainen uhri ja väärinymmärryksen kohde. Ehkä tässäkin on kyse vain siitä?


Kuvottava ihminen. Kyllä Jari-Matin nyt kelpaa, verovelat pieneni ja diggeri lähti kaivamaan uutta kohdetta.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voi tätä työelämän ihanuutta. Sain vedettäväkseni projektin, jota vanhat työntekijät ovat hieroneet keskenään jo neljä vuotta, eikä valmista ole tullut. Ehkä siksi, että projektilla ei ole ollut vetäjää, eikä kukaan ole ottanut siitä vastuuta. Nyt homma pitäisi saada valmiiksi kuukaudessa. Ja kuten arvata saattaa, nämä sarvikuonot eivät kuukaudessa ehdi edes hommaa aloittaa. Hirveä ulina tuli jo siitä, että aloituskokous on seuraavalla viikolla. Tekisi mieli kysyä, että montako kymmentä vuotta sitä aikaa tarvitaan, kun neljä vuotta ei ole riittänyt. Ehkä teen koko paskan itse, niin saan jotain aikaankin. Ei tuollaista kivirekeä jaksa vetää edes vähää alusta.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Miksi lähdin asioita hoitamaan ytimeen, alkaa vaan vituttaa. Ehkä se karanteeni on sittenkin hyväksi. Onneksi pääsen illalla saunaan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vittu. Toi (nyt jo pääosin tällä kertaa ohi) migreeni. Ei täällä kellään olis pääkoppaan varaosia? Voisin ottaa pari.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa kelit niin ettei veri kierrä. Vihaan talvea yli kaiken eikä edes lumeton viime talvi nollannut tilannetta vaan tatti nousi otsaan heti kun lumi ja pakkanen saapuivat. Viime talvikin oli parempi kuin tämä.

Yleensä pahinta vitutusta on lievittänyt lomareissu lämpimään tässä alkuvuodesta, mutta nyt sekään ei ole mahdollista ja kevääseenkin on vielä helvetin pitkä aika...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä vihaan talvea myös. Olen aina vihannut. Jos se olisi vain minusta kiinni, asuisin Bahamasaarilla. Kuitenkin tietyt perhe-, taloudelliset ja lääketieteelliset syyt pakottavat perheeni ja sitä kautta myös minut elämään tässä Teutateksen hylkäämässä kylmässä helvetissä.
 

hiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Meillä uuden karhea auto jossa ollut parin kk aikana niin vitusti pieniä ongelmia kokoajan. Ai saatana että menee tunteisiin.

Aion ensi viikolla myydä ja siirtyä täysin julkisiin + pyöräilyyn. Olin niin paljon onnellisempi ennen autoilua. Nyt varsinkin kun asuu lähempänä pk-seutua niin julkiset hyvällä tasolla.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyvää pohdintaa yläpuolella. Täälläkin auton kanssa vähän sellainen viha/rakkaussuhde, mutta edelleen se tossa pihalla nököttää, tai sillon harvoin, kun nuorisolla sille ei käyttöä ole.
Runsas seitsemän vuotta sitten, kun viimeinkin muutettiin vaimon kanssa yhteen keskustaan, ehdotin vaimolle, että luovutaan autosta kokonaan. Vaimolla työmatkaa n. 3,5 kilsaa ja julkiset kulkevat hänen työpaikkaansa sujuvasti. Mulla työmatkaa n. 7,5 km. Julkisilla pääsee kohtuullisesti arkisin, viikonloppuisin vähän nihkeämmin ja kävelymatkaa molemmissa päissä kilsan verran. Aiemmin kuljin työmatkat melko paljon pyörällä, mutta iän myötä tullut sen verran mukavuutta arvostavaksi, että aika helposti valitsee vähänkään huonommalla kelillä auton. Yhteisellä päätöksellä sitten päätettiin auto pitää. Tottumiskysymyshän toi on. Jos ei olis autoa, niin pikkumyräkässä fillarointiinkin tottuis taas aika äkkiä ja surkeimmilla keleillä sitten julkiset.
Aika paljon kustannuksia autosta kuitenkin vuositasolla tulee, varsinkin kun oma käyttö rajoittuu lähinnä työmatkailuun ja kaupassakäyntin. Eniten ehkä vituttaa se, että jälkikasvu on jatkuvasti vinkumassa autoa lainaksi. Kyseessä ei oo enää mikään 18 vee juniori, vaan ihan jo aikuinen töissäkäyvä mies. Äitinsä on kuitenkin niin höveli, että poika saa käyttää autoa niin paljon kuin huvittaa. Mikäs siinä, jos käyttää autoa, kun meillä ei ole omaa käyttöä, mutta osallistuis edes muodollisesti kustannuksiin, mutta ei. Miljoona kertaa olen pauhannut esim., että ei jättäisi autoa palauttaessaan tankkia typötyhjäksi, vaan kävisi tankkaamassa edes parilla kympillä bensaa tankkiin. Siitäkin olen sanonut, että kun auton tarvetta tuntuu lähes päivittäin olevan, niin pitäiskö harkita oman auton hankkimista, mutta miks turhaan omaa autoa hankkimaan, kun ilmaseks saa ajella porukoiden autolla. Ja iltaiset soitot, onks teillä huomenna käyttöä autolle? Vitustako mä voin sen sillä hetkellä tietää, kun en ole ennustaja? Vaiks on vapaapäivä, niin ehkä haluaisinkin lähteä käymään jossain kauppakeskuksessa auton kanssa tai sitten en halua. Ajatukseni on, että kun kerran olen autosta maksanut aika paljon (puolet), se olis käytössäni just sillä hetkellä, kun sitä tarviin, jollei auton toisella omistajalla ole sille juuri silloin tähdellistä käyttöä.
 

Glove

Jäsen
No kun kerran autoilusta on asiaa.

Vituttaa nuo hallituksen hiilineutraali liikenne hankkeet. Millä vitulla sitä työtön ostaa sähköauton? Vaikka Oulu nyt kohtuu iso kylä on niin ei ainakaan täältä minun suunnasta julkisilla kovin järkevästi pääse muualle kuin keskustaan. Saati virka-ajan ulkopuolella tai kesällä. Kesällä kun mulla ei ollut autoa ja katsoin jonkun reissun mikä piti tehdä niin se oli suurinpiirtein puolitoista tuntia suuntaansa. Olisi se siinä ajassa kävellytkin. Kyllä täällä on melkein pakko auto olla.
 
Viimeksi muokattu:

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Liito-oravan uloste ilmeisesti muistuttaa muodon ja kokonsa puolesta riisinjyvää, toki väriltään eroaa.
Erottaa tosiaan siitä, että väri taittaa aavistuksen verran kanelinpunaiseen.

Hyvä tietää, jos harrastaa riisinsyöntiä
Eikö tuo ole aika paljon kiinni liito-oravan ruuista? Punainen (kanelin-) viittaa käpyihin eli siemeniin ja marjoihin, toisaalta tummempi sävy sieniin, lehtiin ja tummiin marjoihin.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikö tuo ole aika paljon kiinni liito-oravan ruuista? Punainen (kanelin-) viittaa käpyihin eli siemeniin ja marjoihin, toisaalta tummempi sävy sieniin, lehtiin ja tummiin marjoihin.
Asiaan liittymättä mutta keskustelun aihe ja tämän kirjoittajan nimimerkki aiheutti pientä hymyn tapaista suupielessä... Sanotaan vaikka että asiantuntija ainesta...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jaahas, siellä on Pohjanmaalla joku kusipää teurastanut vuosia lampaita tainnuttamatta. Eli suomeksi sanottuna kiduttanut ne hengiltä. Ja tämä vaan siksi ,että muslimit saa Halal-lihaa, jossa lammas pitää tappaa tietyllä tavalla.

En pistäisi pahaksi, jos joku tekisi tuolle luomuteurastajalle saman tempun. Olisi jopa suotavaa.

Vittu että vituttaa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaahas, siellä on Pohjanmaalla joku kusipää teurastanut vuosia lampaita tainnuttamatta. Eli suomeksi sanottuna kiduttanut ne hengiltä. Ja tämä vaan siksi ,että muslimit saa Halal-lihaa, jossa lammas pitää tappaa tietyllä tavalla.

En pistäisi pahaksi, jos joku tekisi tuolle luomuteurastajalle saman tempun. Olisi jopa suotavaa.

Vittu että vituttaa.

Aijai, ahdasmielisyyttä, ahdasmielisyyttä. Tarkkaile omia asenteitasi ja erityisesti vihapuheesi lietsomista. Meillä se nyt vaan on oikein teurastaa eläimiä miten sattuu, jos vaan kuulut oikeaan ja äänekkääseen vähemmistöön.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Yläkerrassa tehdään kaiket päivät remonttia, ja itse pitäisi tehdä töitä. Keskittymiskyky aivan riekaleina, kun koko ajan joku kone laulaa. Ja kun se hetkeksi lopettaa ja pääsee töihin kiinni, niin sama ujellus taas jatkuu. Ja ei, korvatulpatkaan eivät auta, meteli tulee niistä läpi.

Tämä on nyt parina päivänä johtanut siihen, että joudun tekemään töitä illalla, kun päivällä siitä ei tule helvettiäkään.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Yläkerrassa tehdään kaiket päivät remonttia, ja itse pitäisi tehdä töitä. Keskittymiskyky aivan riekaleina, kun koko ajan joku kone laulaa. Ja kun se hetkeksi lopettaa ja pääsee töihin kiinni, niin sama ujellus taas jatkuu. Ja ei, korvatulpatkaan eivät auta, meteli tulee niistä läpi.

Tämä on nyt parina päivänä johtanut siihen, että joudun tekemään töitä illalla, kun päivällä siitä ei tule helvettiäkään.

Vastamelukuulokkeet ja niihin soimaan jotain sellaista mikä ei itsessään vie keskittymistä pois työstä.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun omaan puhelimeeni on alkanut tulla niitä phishing puheluita. Suomalaisista numeroista näyttävät tulevan. Aina uusi numero, joten ei oikein voi blokata niitä. Toisaalta huvittaa kun toisessa puhelussa nainen yrittää tönkkö englannilla puhua ja vauva huutaa taustalla. Toisessa taas jostain asemahallista tönkkö englannilla yrittää sönköttää jotain. Siis heti pistin poikki puhelut enkä sanonut mitään muuta kuin oman nimeni.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Vituttaa kun omaan puhelimeeni on alkanut tulla niitä phishing puheluita. Suomalaisista numeroista näyttävät tulevan. Aina uusi numero, joten ei oikein voi blokata niitä. Toisaalta huvittaa kun toisessa puhelussa nainen yrittää tönkkö englannilla puhua ja vauva huutaa taustalla. Toisessa taas jostain asemahallista tönkkö englannilla yrittää sönköttää jotain. Siis heti pistin poikki puhelut enkä sanonut mitään muuta kuin oman nimeni.
Voitko pyytää soittamaan mulle? Välillä tylsiä päiviä niin olis kiva jos joku muistaisi muakin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tämä varmasti huonoin yritelmä winkkareista. Vielä löytyy tapoja jättää käyttäjä haavi auki ihmettelemään, notta vieläkö tuonkin saivat paskottua!?

GDPR yms, missä pelaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös