Vitutusketju

  • 10 535 878
  • 56 130

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En taaskaan voittanut mitään typerässä mantsavisassa. Olen lähettänyt jo useampia viestejä modeille että ketju pitää vähintään sulkea, mieluummin tuhota mutta eiväthän ne mihinkään kykene. Ignoroin, raportoin, tykkään, lainaan ja yyveitsän.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
En taaskaan voittanut mitään typerässä mantsavisassa. Olen lähettänyt jo useampia viestejä modeille että ketju pitää vähintään sulkea, mieluummin tuhota mutta eiväthän ne mihinkään kykene. Ignoroin, raportoin, tykkään, lainaan ja yyveitsän.
On muuten paska visa.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Erottaa tosiaan siitä, että väri taittaa aavistuksen verran kanelinpunaiseen.

Hyvä tietää, jos harrastaa riisinsyöntiä
Mä luulen että meidän ala-asteen keittäjä teki kanaviilokkia oravan paskasta, tämä on ihan makumuistojen perusteella tehty huomio.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Niin että kuka sulle on sitä oravan paskaa syöttänyt? Jotta luulet koulunkeittäjän samaan pystyneen.

Joko ymmärrät?
Mun on pakko nyt tunnustaa, että en todellisuudessa usko ala-asteen kanaviilokin sisältäneen oravan paskaa. Sanoin vaan niin huumorin varjolla, liittyen riisin ja oravan paskan yhdennäköisyyteen ja samalla viitaten ko. ruoan kehnoon makuun.

Joko ymmärrät?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minua ihan oikeasti vituttaa joka päivä, että olen syntynyt 30 vuotta liian myöhään. Olisin mieluummin halunnut syntyä 1943 kuin 1973. Olisin samanikäinen kuin George Harrison -vainaa, Jagger ja Richards. Olisin ollut elossa ja aikuinen silloin, kun tapahtuivat ne hienot asiat jotka minua kiinnostavat. Ei tämä vitun digipaska kiinnosta yhtään, eikä tämä aika ole sitä, mitä olisin halunnut elää. Kaikki arvostamani asiat katoavat pikkuhiljaa, alkaen vaikkapa kirjoista. Mikä on hienompaa kuin hyvä kirja kädessä. Sen tuntu, sivujen lehteily, lukunautinto... Silloin tuotettiin oikeaa sisältöä, kun kenenkään ei tarvinnut erikseen sanoa olevansa sisällöntuottaja. Kirjallisuudestakin ne vittu yrittää tehdä digitaalista. Levykaupat jo tappoivat. Kaikki, mitä arvostan ja rakastan, viedään pois. Ei tämä ole saatana sellainen maailma enää, missä tahtoisin elää. Siksipä elän lähinnä muistoissani. Luen niitä samoja paperikirjoja, kuuntelen fyysisiä levyjäni joissa kukaan ei räppää eikä fiittaa ja aina välillä sanon mielessäni, että ota nyt Luoja jo pois minut täältä kärsimästä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En taaskaan voittanut mitään typerässä mantsavisassa. Olen lähettänyt jo useampia viestejä modeille että ketju pitää vähintään sulkea, mieluummin tuhota mutta eiväthän ne mihinkään kykene. Ignoroin, raportoin, tykkään, lainaan ja yyveitsän.
Tykkäsin, raportoin ja ignoorasin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joskus tullut mietittyä ihan samaa, olisi pitänyt putkahtaa tänne paljon aiemmin kokeakseen jotain minkä on löytänyt vasta jälkeenpäin. Pidän toisaalta nykyajassa siitä että yhteydenpito on naurettavan helppoa ja uutiset sekä videotuotanto ovat ihan käden ulottuvilla. Musiikkiakin voi vain kuunnella YouTubesta ja kuunnella sitä tietyissä osissa niin kuin huvittaa. Paljon on hyvääkin huonon lisäksi.

Koita nyt jaksaa ainakin vielä parikymmentä vuotta. AC/DC pyörimään ja viskiä lasista, siitä se lähtee.
Minä elin ne Michaelin ja Mötiköiden ajat... Ei ollut hääviä silloinkaan. Paitsi kivaa oli kun leikattiin viilipurkeista polkupyöriin räpsyttimet, laitettiin pyykkipojilla kiinni että pinnoihin osui ajellessa. Silloinkin kyllä arvostin Ronald Belford Scottia enemmän kuin Frank Ferrano junioria.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
VItuttaa se, että S20 Ultran kameralasi mennyt täysin itsestään rikki. Muutaman viikon vanha luuri ja ei kertaakaan ole pudonnut. Laskin pöydälle nätisti puhelimen ja vähän ajan päästä siitä nostettaessa kameran takalasi rikki. Voi vittujen kevät ja varmaan valmsitajakin karkaa vastuutaan ja joutuu itse maksamaan vaihdon. Kotivakuutuskaan ei auta. Huoh.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa jo vuoden toisena työpäivänä, kun jengi spämmää kaikkea turhaa Teamsiin, esimerkiksi "hauskoja" videoita.

Kirjoittaisivat ennemmin Jatkoaikaan.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Vituttaa jo vuoden toisena työpäivänä, kun jengi spämmää kaikkea turhaa Teamsiin, esimerkiksi "hauskoja" videoita.

Kirjoittaisivat ennemmin Jatkoaikaan.
Mua vituttaa Teams ja vuoden sisällä ihmisillä syntynyt perversio ja pakkomielle toisten naamojen näkemiseen klo 09 maanantai-aamuna.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan nyt vituttaa, kun vaimon kanssa rupesin katsomaan tuota johonkin palveluun tullutta The Standia. Kyseessä siis Stephen Kingin Tukikohta-kirjasta tehty uusi tulkinta.

Vittu tää on ihan hanurista, miten päin persettä näitä kirjoja aina tulkitaan.

Listataas vitutuksen kohteet.

Stu Redman ei ole kolmekymppinen mister universe. Hän on nelikymppinen, elämää nähnyt mies.

Harold Lauder ei ole nätti teinipoika. Hän on lihava, rillipäinen finninaama.

Larry Underwood ei ole musta mies. Hän on välkoinen mies, rokkitähti, ehkä vähän nuoren Don Henleyn näköinen.

Ray Bentner ei ole Ray Bentner, tumma nuorehko nainen. Hän on oikeasti Ralph Bendtner, eläkkeellä oleva opettaja. Vanha, valkoinen mies.

Miksi helvetissä tehdään kirjasta jotain visuaalista ja muutetaan siitä suurin osa? Onko Kingiltä kysytty mitään tästäkään? Ihan oikeasti odotin, että olisiko tästä tehty nyt parempaa kuin se 90-luvun paska sovitus. No ei ole. Kaksi jaksoa katsoin, ja ihan samaa paskaa tämäkin. Mikä siinä on niin vaikeaa, että seuraisi alkuperäistä tarinaa? Miksi pitää tehdä muutoksia, kun ne ovat paskoja muutoksia?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos minä saisin valita, niin Randall Flaggina olisi Al Pacino. Ylivoimainen valinta. Stu Redmanin voisi tehdä Edward Norton. Ralph Brendtner olisi Anthony Hopkins. Larry Underwoodista en tiedä, mulle tulee kirjasta aina mieleen nuori Bruce Springsteen, mutta kuka olisi nyt samanlainen?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Evil

Hyvä tietää ettei tarvi totakaan uudelleenfilmatisointia alkaa vahtaamaan. Ei mikään yllätys, tosin. Mitä muuten tulee tohon 90-luvun sarjaan, niin mielestäni se oli kyllä ihan ok ja mukaili kirjaa mielestäni varsin hyvin.

Larry Underwood ei ole musta mies. Hän on välkoinen mies, rokkitähti, ehkä vähän nuoren Don Henleyn näköinen.

Ray Bentner ei ole Ray Bentner, tumma nuorehko nainen. Hän on oikeasti Ralph Bendtner, eläkkeellä oleva opettaja. Vanha, valkoinen mies.
Ei vittu. Tää on nääs tätä nykyaikaa. Kenestä muuten oli tehty kiintiöhomo vai oliko jouduttu lisäämään hahmoja että saadaan vähän sateenkaaren aromia soppaan?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Nuorten kisat oli taas hieno tapahtuma ja Suomi pelasi loistavasti. Vituttaa, että ne on ohi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös