Vitutusketju

  • 10 507 559
  • 56 109

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Oma tyhmyys vituttaa. Kävin ostamassa vähän elektroniikkaa mm. kännykän laturin ja halvat nappikuulokkeet. Katsoin kaupassa, että laturin pitäisi olla sopiva puhelimeen, kun vielä samaa merkkiä oli. No ei ollut sopiva. Miksi tästäkin on tehty niin vaikeaa ja pitää olla useampi erilainen vaikka on samaa merkkiä? No sitten, ostin halvat kuulokkeet, koska olen köyhä ja vanhat olivat menneet rikki. En ymmärtänyt yhtään miten sitä pakettia olisi pitänyt lähteä avaamaan. Sain revittyä reunan auki ja aloin saksilla etenemään ja sain kuulokkeet ulos paketista. Olin sitten onnistunut leikkaamaan toisen napin johdon poikki. Vittu, kun piti olla laiska ja tyhmä. Oli hyvin käytetyt kymmenen euroa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oma tyhmyys vituttaa. Kävin ostamassa vähän elektroniikkaa mm. kännykän laturin ja halvat nappikuulokkeet. Katsoin kaupassa, että laturin pitäisi olla sopiva puhelimeen, kun vielä samaa merkkiä oli. No ei ollut sopiva. Miksi tästäkin on tehty niin vaikeaa ja pitää olla useampi erilainen vaikka on samaa merkkiä? No sitten, ostin halvat kuulokkeet, koska olen köyhä ja vanhat olivat menneet rikki. En ymmärtänyt yhtään miten sitä pakettia olisi pitänyt lähteä avaamaan. Sain revittyä reunan auki ja aloin saksilla etenemään ja sain kuulokkeet ulos paketista. Olin sitten onnistunut leikkaamaan toisen napin johdon poikki. Vittu, kun piti olla laiska ja tyhmä. Oli hyvin käytetyt kymmenen euroa.
Vähän sama homma pölynimurin pölypussin kanssa. Miksi vitussa niitä pitää olla montaakymmentä eri laatua ja muotoa? Ikinä et kaupassa muista, mitä merkkiä ja mallia se sinun vekottimesi on. Saatana, ihminen on käynyt kuussa mutta tällaista pikkuasiaa ei vittu saada kuntoon.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vähän sama homma pölynimurin pölypussin kanssa. Miksi vitussa niitä pitää olla montaakymmentä eri laatua ja muotoa? Ikinä et kaupassa muista, mitä merkkiä ja mallia se sinun vekottimesi on. Saatana, ihminen on käynyt kuussa mutta tällaista pikkuasiaa ei vittu saada kuntoon.
Onhan se saatu kuntoon. Sitten kun sinun vaarilta perimäsi Zanussi tulee tiensä päähän, niin etköhän sinäkin osta pölypussittoman imurin. Vai onko sitten vitutuksen aihe, kun ei osata enää pölypussillisia imureita tehdä, kaapissa olisi edelliseen imuriin markkinoilta ostettuja pusseja ja ne ovat sitten turhia?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai vittu jätkät ja parrunpätkät. Se tunne, kun ei vähään aikaan ole ollut äxsöniä sillä saralla ja pari lonkeroa juotuaan tulee sonni fiilis. Sitten kolmatta hylsyä kun viet roskiskaappiin ja huomaat roskikseen ilmestyneen kuukautissidepaperin jäänteet. Se on tämän ketjun asiaa se.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ai vittu jätkät ja parrunpätkät. Se tunne, kun ei vähään aikaan ole ollut äxsöniä sillä saralla ja pari lonkeroa juotuaan tulee sonni fiilis. Sitten kolmatta hylsyä kun viet roskiskaappiin ja huomaat roskikseen ilmestyneen kuukautissidepaperin jäänteet. Se on tämän ketjun asiaa se.
Olet fiksu mies, varmasti keksit vaihtoehdon.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olet fiksu mies, varmasti keksit vaihtoehdon.
Ensinnäkin sait mut entistä kovemmaksi tuolla "olet fiksu mies" ja varmasti keksin. Keksin jo sellaisen roolileikin, että minä olen pomo ja vaimo työntekijä. Sitten firmassa jaettiin bonuksia ja vaimo halusi kaikki bonukset, jotta voisi elättää lapsensa. Loppu on pyykkikoneessa.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Onhan se saatu kuntoon. Sitten kun sinun vaarilta perimäsi Zanussi tulee tiensä päähän, niin etköhän sinäkin osta pölypussittoman imurin. Vai onko sitten vitutuksen aihe, kun ei osata enää pölypussillisia imureita tehdä, kaapissa olisi edelliseen imuriin markkinoilta ostettuja pusseja ja ne ovat sitten turhia?
Tollasen väärän pussinhan saa helposti patentoitua omaan imuriinsa sopivaksi ilman mitään kansakoulunopettajan tutkintojakaan.

Vituttaa jo valmiiks nuo tulevat Viljoveikot, jotka joutuu opetuksensa takia väärille aloille.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tollasen väärän pussinhan saa helposti patentoitua omaan imuriinsa sopivaksi ilman mitään kansakoulunopettajan tutkintojakaan.

Vituttaa jo valmiiks nuo tulevat Viljoveikot, jotka joutuu opetuksensa takia väärille aloille.
Ja siis oikein kunnolla nuuka vanhan liiton mies pärjää yhdellä pölypussilla kun tyhjentää sen vaan aina välillä.
 
J

Just-Ice-Hockey

Vituttaa se, mihin oma avioliitto on ajautunut. Vaimo on pahalla päällä koko ajan, jos hsukuttavana en ole minä, saan kuunnella miten työpaikka (hänen), terveydenhoito, tyttären koulu, koirat, poliitikot, kelit tai yleisesti vaan elämä on paskaa. Käytännössä päivät muodostuvat 17 tuntia pitkistä valitusten sarjoista. Jos toki elämä hymyilee, eikä vaimo valita. Silloin huomutellaan. Ja silloin kun huomautellaan, ei mikään asia jää sanomatta. Ei vittu mikään.

Uudehkona asiana mukaan on tullut henkinen väkivalta. Puolisolla on tarve joka käänteessä painaa minua, näkemyksiäni tai osaamistani alaspäin ja mahdollisuuksien mukaan korostaa omaa erinomaisuuttaan. Tämä paska alkoi kun teimme hänen toiveestaan jotkun epäviralliset älykkyysosamäärätestit ja minä sain paremmat pisteet. Itse en ole asiaan ikinä palannut, mutta jollain tavalla tuo ilmeisesti kävi kunnian päälle. Yhtenä ilmentymänä tälle kaikille on erehtymättömyys. Olemme esimerkiksi riidelleet siitä, olenko käyttänyt sanaa jota en ollut ikinä kuullut ennen. Kun kiistin käyttäneeni ko. sanaa oli seurauksena helvetillinen huuto ja kiukuttelu. Olin kuulemma paska kun en tunnustanut asiaa, hän kuitenkin muisti sen. Kun yritin perustella, että en tietenkään tunnusta, kun en muista ja en ole kyseistä sanaa ikinä ennen kuullut, olin vain helvetin epärehellinen ja tyhmä. Näytöksi kuulemma riittää se, että hänellä on tällaisissa asioissa parempi muisti. Vittu.

Vituttaa, että alle viidessä vuodessa on saavutettu tila, missä kotiin ei ole mukava tulla, saatika siellä olla. Mitä vähemmän pitää tuon joskus niin rakkaan ihmisen kanssa olla tekemisissä, sitä parempi. No koirien kanssa tulee ulkoiltua, mikä varmaan tekee niille ja itselle vain hyvää. Toki siitäkin on suututti, että koirat ovat likaisia kun ovat käyneet ulkona. Ja annettiin hyvin selkeästi ymmärtää, että niiden peseminen on minun tehtäväni.

Missä vaiheessa saa vaan nostaa kädet pystyyn ja vain todeta, että nyt riittää? Olen huomannut jo jonkin aikaa olevani veitsenterällä asian suhteen, ja odottavani sitä yhtä isoa riitaa. Toisaalta ajatus erosta pelottaa. Epäonnistuminenhan se jossain määrin on, enkä haluaisi sitä itselleni myöntää. Lisäksi kaiken aloittaminen tässä kohtaa alusta tuntuu jotenkin vaikealta ajatukselta.

Ei ole helppoa ei...

Lainaan itseäni reilun neljän kuukauden takaa. Vaikka tämä viesti ei nyt oikeaan ketjuun tulekaan, niin menkööt lainauksen jatkoksi tänne. En todella voi todeta kuin, että elämällä on hassu tapa kantaa.

Avasin suuni kotona tänne avautumisen jälkeen, ja lopputulemana oli iso riita. Minun olisi kuulemma pitänyt kertoa asioista aikaisemmin. Kääntyi taas sekin paha olo minun syykseni. Hassua sinänsä, että olisi kuulemma pitänyt keskustella. Mutta kun sitä yritin, oli ensimmäiset sanat, että sitten erotaan.

Noh, tuolla kertaa asiat vielä saatiin sovittua ja päätettiin katsoa miten tästä eteenpäin jatketaan. Hetken yhteiselo toimikin, ja olo ihan aidosti mukavaa. Toki tuota onnea kesti ehkä noin 2 viikkoa, sitten kuin huomaamatta palattiin takaisin samaan vanhaan. Lopulta noin kolme kuukautta sitten päätin tiputtaa hanskat ja annoin itselleni luvan nauttia taas elämästä. Eron päätin siirtää kuitenkin joulun jälkeiseen aikaan, etten tuhoa lapselta vuoden odltetuinta juhlaa. Voin sanoa, että tuon päätöksen tehtyäni, tuli oloni kevyeksi ja hyväksi. Hymy palasi kasvoille, ja elämästä tuli taas jotenkin elämisen arvoista.

Noh, mitäpä sitten tapahtuikaan. Elämä osoitti, että se on ihan aidosti ihmeellistä ja ihanaa. Tapasin sattumalta uskomattoman ihmisen. Kerroin aidosti tilanteestani ja aikomuksistani. Hän hyväksyi tilanteeni ja aloimme pitää yhteyttä. Aluksi ihan vain viestein, ja pienen ajan jälkeen puheluin. Se hetki kun pääsin hänelle soittamaan, oli ja on joka päivä jotenkin niin taianomainen. Nyt jouluna olemme käyneet useana päivänä kävelyillä ja todenneet, että kumpikin aidosti haluaa katsoa, onko meistä mihinkään. Tiedostamme riskit, erityisesti siihen liittyen, että siirryn käytännössä suoraan suhteesta suhteeseen, mutta henkinen ero on tehty jo aikaa sitten. Ja kun tämä vain tuntuu niin oikealta, meistä kummastakin. Ero on edessä vuoden alussa ja kiitos tämän uuden ihmeellisen ihmisen minä aidosti sitä jopa odotan.

Vaikka vuosi 2020 on ollut kaikin puolin paska, on tämä loppu ollut suorastaan ihmeellinen. En malta odottaa vuotta 2021 ja mitä kaikkea se tuokaan mukanaan.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
@Provider mahtavaa kuulla että onni kääntyi. Itse kulkenut vähän samanlaisen polun aikanaan. Silloin itse pitkään sain kuulla omista töppäilyistä ja tavallaan kaikki valta siirtyi puolisolle. Jokainen tekeminen kyseenalaistettiin ja mustasukkaisuus oli huipussaan. 4vuotta sitten tein sitten päätöksen että tämä oli tässä. Ero tuli ja lapsen kanssa sovittiin yhteishuoltajuus. Nopeasti löysin vierelle uuden kumppanin jonka kanssa olen erittäin onnellinen. Alku oli ex-puolison kanssa pientä riitelyä. Mutta näin 4vuoden jälkeen voin sanoa että molemmat ovat tällä hetkellä paljon onnellisempia kuin olivat 4vuotta sitten. Hyvissä väleissä ollaan ja saadaan yhteisen lapsen asiat hoidettua todella hyvin. Molemmat ovat joustaneet silloin kun toinen on tarvinnut joustoa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
@Provider mahtavaa kuulla että onni kääntyi. Itse kulkenut vähän samanlaisen polun aikanaan. Silloin itse pitkään sain kuulla omista töppäilyistä ja tavallaan kaikki valta siirtyi puolisolle. Jokainen tekeminen kyseenalaistettiin ja mustasukkaisuus oli huipussaan. 4vuotta sitten tein sitten päätöksen että tämä oli tässä. Ero tuli ja lapsen kanssa sovittiin yhteishuoltajuus. Nopeasti löysin vierelle uuden kumppanin jonka kanssa olen erittäin onnellinen. Alku oli ex-puolison kanssa pientä riitelyä. Mutta näin 4vuoden jälkeen voin sanoa että molemmat ovat tällä hetkellä paljon onnellisempia kuin olivat 4vuotta sitten. Hyvissä väleissä ollaan ja saadaan yhteisen lapsen asiat hoidettua todella hyvin. Molemmat ovat joustaneet silloin kun toinen on tarvinnut joustoa.

Tämä. Olet osannut tehdä elämässäs fiksuja päätöksiä jotka ovat olleet tavallaan välttämättömiä mutta olet ymmärtänyt tehdä ne, seurauksista huolimatta.
Ihan järkeenkäypää kummankin osalta on se myös että kun löydettiin kumpaakin tyydyttävä symbioosi niin silloin homma menee hyvin vaikka vähän hammasta purren.

En mäkään töissä voi sietää muutamaa henkilöö sitten alkuunkaan mutta kun en joudu heidän kanssaan kuin max 5min päivä oleen kontaktissa niin hyvinhän tuo menee.

Tsemppiä Veli Gotsis
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Helsingin Kokoomuksen herra. Tämä Maikkarin juttu varsin kevyt versio tuohon twiittiketjuun verrattuna.

Tällaisella logiikalla, jossa totuuden näkee vaatetuksesta pitäisi varmaan työhaastatteluunkin mennä vanhoissa kuluneissa vaatteissa. Ottaisiko Otto tuollaisen ilolla töihin?

 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Helsingin Kokoomuksen herra. Tämä Maikkarin juttu varsin kevyt versio tuohon twiittiketjuun verrattuna.

Tällaisella logiikalla, jossa totuuden näkee vaatetuksesta pitäisi varmaan työhaastatteluunkin mennä vanhoissa kuluneissa vaatteissa. Ottaisiko Otto tuollaisen ilolla töihin?


Tää Meri on laukonut aiemminkin typeryyksiä. Tekisi pojalle hyvää elää oikeasti pari kuukautta köyhän elämää, koska tuntuu että jannu on syntynyt kultalusikka perseessä eikä pysty samaistumaan itseään heikommassa asemassa oleviin. Toivottavasti Otto ottaa mukaan jonkun kameramiehen taltioimaan, kun hän menee puhumaan leipäjonossa olevien kanssa ja kysymään, että tarvitsevatko he oikeasti ruoka-apua.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Lopulta noin kolme kuukautta sitten päätin tiputtaa hanskat ja annoin itselleni luvan nauttia taas elämästä. Eron päätin siirtää kuitenkin joulun jälkeiseen aikaan, etten tuhoa lapselta vuoden odltetuinta juhlaa. Voin sanoa, että tuon päätöksen tehtyäni, tuli oloni kevyeksi ja hyväksi. Hymy palasi kasvoille, ja elämästä tuli taas jotenkin elämisen arvoista.

Noh, mitäpä sitten tapahtuikaan. Elämä osoitti, että se on ihan aidosti ihmeellistä ja ihanaa. Tapasin sattumalta uskomattoman ihmisen. Kerroin aidosti tilanteestani ja aikomuksistani. Hän hyväksyi tilanteeni ja aloimme pitää yhteyttä. Aluksi ihan vain viestein, ja pienen ajan jälkeen puheluin. Se hetki kun pääsin hänelle soittamaan, oli ja on joka päivä jotenkin niin taianomainen. Nyt jouluna olemme käyneet useana päivänä kävelyillä ja todenneet, että kumpikin aidosti haluaa katsoa, onko meistä mihinkään. Tiedostamme riskit, erityisesti siihen liittyen, että siirryn käytännössä suoraan suhteesta suhteeseen, mutta henkinen ero on tehty jo aikaa sitten. Ja kun tämä vain tuntuu niin oikealta, meistä kummastakin. Ero on edessä vuoden alussa ja kiitos tämän uuden ihmeellisen ihmisen minä aidosti sitä jopa odotan.
Tuota noin, viestistäsi saa käsityksen, että olet päättänyt erota ja ottanut jo uuden muijankin, mutta unohdit kertoa tästä nykyiselle puolisolle. Perustelet kuviota sillä, ettet halua pilata lasten joulua. Ehkä ymmärsin väärin, mutta varsinkin tuo "henkinen ero on tehty jo jonkin aikaa sitten" on aika klassinen lausahdus.
Ei siinä mitään, ero varmasti oikea ratkaisu.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Ärsyttää kun nuo junnut räiskii noita pommejaan tuolla ulkona. Aivan meikäläisen kämpän lähellä. Miksei näitä jo kielletä tavan kansalaisilta? En ymmärrä tätä, vaikka itsekin junnuna niitä pommeja tuolla räiskin menemään ja kirosin kaltaisiani vanhuksia, ketkä eivät ymmärrä mistään mitään. Oikeastaan, onko musta tullut vanha? Ehkä kuuluisi avautumisketjuun, mutta meni nyt tänne.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ärsyttää kun nuo junnut räiskii noita pommejaan tuolla ulkona. Aivan meikäläisen kämpän lähellä. Miksei näitä jo kielletä tavan kansalaisilta? En ymmärrä tätä, vaikka itsekin junnuna niitä pommeja tuolla räiskin menemään ja kirosin kaltaisiani vanhuksia, ketkä eivät ymmärrä mistään mitään. Oikeastaan, onko musta tullut vanha? Ehkä kuuluisi avautumisketjuun, mutta meni nyt tänne.
Nää oot vanaha, huuhaaa. Vituttaa vanheneminen.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ärsyttää kun nuo junnut räiskii noita pommejaan tuolla ulkona. Aivan meikäläisen kämpän lähellä. Miksei näitä jo kielletä tavan kansalaisilta? En ymmärrä tätä, vaikka itsekin junnuna niitä pommeja tuolla räiskin menemään ja kirosin kaltaisiani vanhuksia, ketkä eivät ymmärrä mistään mitään. Oikeastaan, onko musta tullut vanha? Ehkä kuuluisi avautumisketjuun, mutta meni nyt tänne.
Itsehhän kävisin mielelläni anneleihinsa papatit tyrkkäämässä, jos ois munaa. Palkkaisin toki jonkun Porilaisen työttömän hitsarin sytytysmieheksi. Likaiset työt siis tekisin kyllä itse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös