Vitutusketju

  • 10 527 635
  • 56 125

Nick Neim

Jäsen
Kun tietää ja tiedostaa tilanteen, mutta saa sen lopullisen ja ei niin mieluisan sinetin jollekin asialle puolivahingossa tietoonsa. Vituttaa, vaikka tavallaan ei kyllä edes pitäisi. Tiedossahan tämä jollain tavalla oli. Vittu.

Hohhoijaa.
 

Oles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Leijonat
Katsoin naked attraction suomea ja siellä oli vaan tynkämunia ja läskejä rumia akkoja

Brittiversion jaksoja löytyy Youtubesta, niin voi mennä sinne vertailemaan. Aika paljon taviksia otetaan mukaan mielestäni ja sitten välillä siellä on joukossa joku yksi poikkeus eikä ole vaikea arvata, kenet valitaan. Vaikuttaa siltä, että monesti noista suhteista ei tule mitään, kun osallistujat tulevat muutaman viikon jälkeen kertomaan kuulumisia ja suhteen tila on "käytiin treffeillä ja ollaan lähetelty viestejä". Osa on alkanut seurustella sen toiselle sijalle tulleen kanssa. Tämä formaatti voisi olla hauskempi kanssa, jos paljastettaisiin ensiksi naama ja viimeisenä jalkojenväli. Paljastuisi, että jollakin komealla bodarilla/kauniilla naisella onkin pieni muna.

Minua vituttaa vaan heti maanantaiaamusta saatu kielteinen vastaus työhakemukseen. Hieno tapa aloittaa taas uusi päivä ja viikko, kun viedään heti pois turhat toivot. Odotukset oli, että pääsisin edes haastatteluun. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Eilen itsenäisyyspäivän juhlissa 8-vuotias Toivo oli kysynyt presidenttiparilta jotain metsiin liittyvää. Iltalehti teki siitä uutisen jonka luin ja sen jälkeen erehdyin lukemaan kommentteja.

Siellä aikuiset (lähinnä miehet) haukkuivat mm. tämän lapsen vaatteita ja vanhempia mm. vammaisiksi ja aivopeseviksi narkkareiksi.

Eihän tuota paskaa pitäisi lukea, eikä noista idiooteista välittää, mutta jostain syystä pisti nyt vituttamaan.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eilen itsenäisyyspäivän juhlissa 8-vuotias Toivo oli kysynyt presidenttiparilta jotain metsiin liittyvää. Iltalehti teki siitä uutisen jonka luin ja sen jälkeen erehdyin lukemaan kommentteja.

Siellä aikuiset (lähinnä miehet) haukkuivat mm. tämän lapsen vaatteita ja vanhempia mm. vammaisiksi ja aivopeseviksi narkkareiksi.

Eihän tuota paskaa pitäisi lukea, eikä noista idiooteista välittää, mutta jostain syystä pisti nyt vituttamaan.

Mistäs sä tiedät, kuka siellä kirjoittelee, onko mies, vanhempi koira vai nuori transu? Ei vaan, eihän noita iltapäivälehtien kommenttipalstoja kannata lueskella ollenkaan, jos haluaa säilyttää uskonsa suomalaiseen yhteiskuntaan. Joskus luin noita muutaman kerran ja se kokemus sai jopa Jatkoajan keskustelupalstan tuntuman Mensa-klubilaisten foorumilta. Anteeks @FASlapsi .
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eilen itsenäisyyspäivän juhlissa 8-vuotias Toivo oli kysynyt presidenttiparilta jotain metsiin liittyvää. Iltalehti teki siitä uutisen jonka luin ja sen jälkeen erehdyin lukemaan kommentteja.

Siellä aikuiset (lähinnä miehet) haukkuivat mm. tämän lapsen vaatteita ja vanhempia mm. vammaisiksi ja aivopeseviksi narkkareiksi.

Eihän tuota paskaa pitäisi lukea, eikä noista idiooteista välittää, mutta jostain syystä pisti nyt vituttamaan.
Iltalehdessä on tainnut moderointi loppua kokonaan heidän juttujensa kommenttiosioissa. Mutta sananvapaus, hei! Mietin, että voisi tehdä kenttäkokeen, että kuinka roisilla kommenteilla sinne pääsee vielä julki.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Tää yks ja sama kärpänen, joka teki kodin meidän kämppään ja on asunut täällä nyt jo varmaan viikkoja. lentelee tällä hetkellä tässä mun sänkyni ympärillä. Sillä tuntuu olevan koko ajan hirveä tarve hakeutua mun läheisyyteen. Ei kai se oo hitto ihastunut muhun?

Sori kaveri, mut sä oot vähän pieni jopa mun naismakuun!

Niin ja vitutusketju siksi, koska se häiritsee koko ajan mun keskittymistä omiin juttuihini. On nää parisuhteet vaikeita hemmetti. Miten mä tuun ikinä pärjäämään naisen kanssa jos en pärjää edes kärpäselle?
 

444

Jäsen
Tää yks ja sama kärpänen, joka teki kodin meidän kämppään ja on asunut täällä nyt jo varmaan viikkoja. lentelee tällä hetkellä tässä mun sänkyni ympärillä. Sillä tuntuu olevan koko ajan hirveä tarve hakeutua mun läheisyyteen. Ei kai se oo hitto ihastunut muhun?

Sori kaveri, mut sä oot vähän pieni jopa mun naismakuun!

Niin ja vitutusketju siksi, koska se häiritsee koko ajan mun keskittymistä omiin juttuihini. On nää parisuhteet vaikeita hemmetti. Miten mä tuun ikinä pärjäämään naisen kanssa jos en pärjää edes kärpäselle?
Imuroi se kärpänen. Ja sen jälkeen imuroit naisen. Eiku.
No ainakin se pätee siihen kärpäseen. Ei kaikkia luontokappaleita tarvitse sietää. Siksi mäkin siirryin hiirten karkottamisesta niiden pyydystämiseen.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ajattelin pelailla jotakin pc-peliä ekaa kertaa puoleen vuoteen. Noh, eka 10 gigan päivityksen lataus. Sitten kun latausta on jäljellä 2 gigaa heittää launcheri erroria eikä etene. Ei auttanut mikään. Support neuvoo poistamaan koko asennuksen ja lataamaan 30 gigaa uudestaan. Noh ei sitten pelailla tänään. Katsotaan puolen vuoden päästä taas.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Ajattelin pelailla jotakin pc-peliä ekaa kertaa puoleen vuoteen. Noh, eka 10 gigan päivityksen lataus. Sitten kun latausta on jäljellä 2 gigaa heittää launcheri erroria eikä etene. Ei auttanut mikään. Support neuvoo poistamaan koko asennuksen ja lataamaan 30 gigaa uudestaan. Noh ei sitten pelailla tänään. Katsotaan puolen vuoden päästä taas.
Piti kanssa joskus pitkästä aikaa pelata joku matsi änäriä. No eihän pleikkari enää tunnistanut edes ohjaimia eikä kiinnostusta löytynyt alkaa selvittää miten ne kytketään. Tuon aktiivisuuden jäljiltä jäi uusin änäri kauppaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Tadu
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Ensinnäkin se, että tuo joulukuusi piti haalata jo nyt pirttiin. Kyseessä muovikuusi, koska edellisestä oikeasta lähti noin pari miljoonaa neulasta jo ennen jouluaattoa ja meikä imuroi niitä vielä juhannuksenaki pois.
No kyllä mä ton kuusen kestän vielä, mutta nyt vaimo sai idean että siihen pitää suihkuttaa sellasta ihanaa tekolunta. "Siitä tulee rakas tosi kivan näkönen"
Ei se mitään. Siinä se puhalsi kahteen minuuttiin tyhjäksi kolme pullollista sitä perkelettä. Olohuone näyttää siltä että sinne ois tyhjennetty jauhesammutin!
Sotkee ihan hivenen nuo jauhepullot.
Vittu!!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ensinnäkin se, että tuo joulukuusi piti haalata jo nyt pirttiin. Kyseessä muovikuusi, koska edellisestä oikeasta lähti noin pari miljoonaa neulasta jo ennen jouluaattoa ja meikä imuroi niitä vielä juhannuksenaki pois.
No kyllä mä ton kuusen kestän vielä, mutta nyt vaimo sai idean että siihen pitää suihkuttaa sellasta ihanaa tekolunta. "Siitä tulee rakas tosi kivan näkönen"
Ei se mitään. Siinä se puhalsi kahteen minuuttiin tyhjäksi kolme pullollista sitä perkelettä. Olohuone näyttää siltä että sinne ois tyhjennetty jauhesammutin!
Sotkee ihan hivenen nuo jauhepullot.
Vittu!!
Parasta on se että joulusiivouksen yhteydessä löytyy edellisen vuoden neulasia maton alta tai vastaavasta paikasta. Sitten tuodaan kuusi tiputtelemaan lisää neulasia.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Aho, Saravon Pekka
Parasta on se että joulusiivouksen yhteydessä löytyy edellisen vuoden neulasia maton alta tai vastaavasta paikasta. Sitten tuodaan kuusi tiputtelemaan lisää neulasia.
Näi on. En tiiä tiiä kertooko se kuusen vai siivouksen laadusta. =D
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Näi on. En tiiä tiiä kertooko se kuusen vai siivouksen laadusta. =D
Mulla on elämäni aikana ollut kerran kuusi omilla kämpillä. Se matto minkä päällä se oli, niin siitä löytää vieläkin niitä penteleen neulasia. Tais olla 2016 joulu kun se kuusi oli...
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Siis noi ihan oikeesti spekuloi kuntien ja jopa valtion tasolla sitä, voiko yläkoululaiset olla viikon etänä. Siis yhden viikon, ja mahdollisesti pari päivää päälle. Päästäis nyt vaikka joululomalle jo, ja sitten kevään puolella kuroa tätä suurta ja mahtavaa opetussuunnitelmaa kiinni, jota ei näköjään Suomenmaassa voida soveltaa vaikka mikä olis.

Mitä sitten jos iskee oikeasti joku vielä suurempi kriisi? Täällä varmaan isoin ongelma monelle olisi, kuinka käy opetussuunnitelman. Vitun urpot, tunkekaa se suunnitelma vaikka...
Ja tietysti hyvää uutta päivää kaikille :D
 
Viimeksi muokattu:

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Tänään tulee taas kortisonipiikkiä kahden aikoihin. Nyt mennään ainakin vasemman nimettömän keskiniveleen ja vittu sentäs, että se osaa sattua. Sormen nivelissä se piikki tuntuu niin kuin menisi läpi sormen pöytään asti. En pelkää piikkejä sen kummemmin, kun niitä on tässä viime vuosina tullut oikealta ja vasemmalta, mutta se kipu kyllä hermostuttaa etukäteen vietävästi. Toisaalta taas tiedän kyllä, että se mitä todennäköisimmin auttaa nopeasti, niin ei tarvitse olla tuon sormen kanssa sitten niin tarkkana normi arkitoimissa.

Siis tarkemmin kun ajattelee, niin väärä ketju, ei vituta vaan hermostuttaa.
 

lihaani

Jäsen
Vituttaa tämä Suomen kielen raiskaaminen! Mistä helvetistä on kieleen pesiytynyt avopieru, että arkikielessä ei voi puhua seuraavasta tasosta vaan hienosti "next levelistä."
Viisaammat voivat selittää tyhmälle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitäköhän vittua aamulehti...? Tuli postista lasku josta "selvisi" että oon tilannut Digi Aamulehden. Nyt tulee eka lasku. Joo, mutta kun en vittu todellakaan ole. En ole eläessäni tilannut mitään vitun digilehteä. En koskaan. Aamulehti tuli paperina kotiin viimeksi n.15v sitten. Sitten laskussa oli kaikki tiedot millä voin kirjautua "omille sivuille." No kirjauduin. Ei mitään mainintaa missään että olisi aktiivisia tai päättyneitä tilauksia. Ja siis lehden omat sivut, ja sielä ei saatana ole edes mitään viestikenttää tai mailiosotetta mihin voisi laittaa että pyyhkikääpä nyt laskulla ja tilauksella perseenne vaan pitää soittaa (maksulliseen) asiakaspalveluun aamulla. Ei vittu. Juu, ei tarvi tilata Aamulehteä vaikka markalla tarjoaisivat joskus.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mitäköhän vittua aamulehti...? Tuli postista lasku josta "selvisi" että oon tilannut Digi Aamulehden. Nyt tulee eka lasku. Joo, mutta kun en vittu todellakaan ole. En ole eläessäni tilannut mitään vitun digilehteä. En koskaan. Aamulehti tuli paperina kotiin viimeksi n.15v sitten. Sitten laskussa oli kaikki tiedot millä voin kirjautua "omille sivuille." No kirjauduin. Ei mitään mainintaa missään että olisi aktiivisia tai päättyneitä tilauksia. Ja siis lehden omat sivut, ja sielä ei saatana ole edes mitään viestikenttää tai mailiosotetta mihin voisi laittaa että pyyhkikääpä nyt laskulla ja tilauksella perseenne vaan pitää soittaa (maksulliseen) asiakaspalveluun aamulla. Ei vittu. Juu, ei tarvi tilata Aamulehteä vaikka markalla tarjoaisivat joskus.
Katsoitko Liigan harjoitusotteluita syksyllä Aamulehden sivuilta? Heti tuli mieleen, koska muistaakseni katseluoikeuksiin piti tilata digiversio (0€/1kk) jonka perumiseen piti laittaa erikseen sähköpostia ja sekään ei tämän palstan mukaan aina onnistunut. Oli muuten todellakin ihan perse systeemi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Katsoitko Liigan harjoitusotteluita syksyllä Aamulehden sivuilta? Heti tuli mieleen, koska muistaakseni katseluoikeuksiin piti tilata digiversio (0€/1kk) jonka perumiseen piti laittaa erikseen sähköpostia ja sekään ei tämän palstan mukaan aina onnistunut. Oli muuten todellakin ihan perse systeemi.
Ha. Kyllä muuten kattelin... Täytyy soitella ja antaa palautetta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös