Rautapohkeet
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
No kieltämättä. Kyllä se vituttaa, vaikka sitten toisaalta ei vitutakaan. Ota nyt tästä selvää.Nää oot vanaha, huuhaaa. Vituttaa vanheneminen.
No kieltämättä. Kyllä se vituttaa, vaikka sitten toisaalta ei vitutakaan. Ota nyt tästä selvää.Nää oot vanaha, huuhaaa. Vituttaa vanheneminen.
Siitä sullekkin perkkkelleen Jonnelle töitä suatas.Sopii. Mikäs siinä raketteja paukutellessa.
Onnea uuden työpaikan johdosta.Enpä olisi enää työtön hitsari.
On muuten paska visa.En taaskaan voittanut mitään typerässä mantsavisassa. Olen lähettänyt jo useampia viestejä modeille että ketju pitää vähintään sulkea, mieluummin tuhota mutta eiväthän ne mihinkään kykene. Ignoroin, raportoin, tykkään, lainaan ja yyveitsän.
On muuten paska visa.
Ehkä siellä päästään vielä vaiheeseen, jossa tunnistetaan eläinten kakkoja. Se vasta paskavisa oiskin.
Liito-oravan uloste ilmeisesti muistuttaa muodon ja kokonsa puolesta riisinjyvää, toki väriltään eroaa.Ehkä siellä päästään vielä vaiheeseen, jossa tunnistetaan eläinten kakkoja. Se vasta paskavisa oiskin.
Liito-oravan uloste ilmeisesti muistuttaa muodon ja kokonsa puolesta riisinjyvää, toki väriltään eroaa.
Mä luulen että meidän ala-asteen keittäjä teki kanaviilokkia oravan paskasta, tämä on ihan makumuistojen perusteella tehty huomio.Erottaa tosiaan siitä, että väri taittaa aavistuksen verran kanelinpunaiseen.
Hyvä tietää, jos harrastaa riisinsyöntiä
Syötiinkö teillä sitten kotona oravan paskaa? Vai mistä verrokki moiseen?Mä luulen että meidän ala-asteen keittäjä teki kanaviilokkia oravan paskasta, tämä on ihan makumuistojen perusteella tehty huomio.
Ihmeellinen kysymys.Syötiinkö teillä sitten kotona oravan paskaa? Vai mistä verrokki moiseen?
Niin että kuka sulle on sitä oravan paskaa syöttänyt? Jotta luulet koulunkeittäjän samaan pystyneen.Ihmeellinen kysymys.
Mun on pakko nyt tunnustaa, että en todellisuudessa usko ala-asteen kanaviilokin sisältäneen oravan paskaa. Sanoin vaan niin huumorin varjolla, liittyen riisin ja oravan paskan yhdennäköisyyteen ja samalla viitaten ko. ruoan kehnoon makuun.Niin että kuka sulle on sitä oravan paskaa syöttänyt? Jotta luulet koulunkeittäjän samaan pystyneen.
Joko ymmärrät?
Tykkäsin, raportoin ja ignoorasin.En taaskaan voittanut mitään typerässä mantsavisassa. Olen lähettänyt jo useampia viestejä modeille että ketju pitää vähintään sulkea, mieluummin tuhota mutta eiväthän ne mihinkään kykene. Ignoroin, raportoin, tykkään, lainaan ja yyveitsän.
Se panee. Toisin kuin eräät... (Miksi mun perseeseen sattuu?)Vituttaa kun @banaaninviljelijä ei vastannu puhelimeen
Minä elin ne Michaelin ja Mötiköiden ajat... Ei ollut hääviä silloinkaan. Paitsi kivaa oli kun leikattiin viilipurkeista polkupyöriin räpsyttimet, laitettiin pyykkipojilla kiinni että pinnoihin osui ajellessa. Silloinkin kyllä arvostin Ronald Belford Scottia enemmän kuin Frank Ferrano junioria.Joskus tullut mietittyä ihan samaa, olisi pitänyt putkahtaa tänne paljon aiemmin kokeakseen jotain minkä on löytänyt vasta jälkeenpäin. Pidän toisaalta nykyajassa siitä että yhteydenpito on naurettavan helppoa ja uutiset sekä videotuotanto ovat ihan käden ulottuvilla. Musiikkiakin voi vain kuunnella YouTubesta ja kuunnella sitä tietyissä osissa niin kuin huvittaa. Paljon on hyvääkin huonon lisäksi.
Koita nyt jaksaa ainakin vielä parikymmentä vuotta. AC/DC pyörimään ja viskiä lasista, siitä se lähtee.
Bansku oli jo nukkumassa ja vastasin mä just ennen vuoden vaihdetta bro.Vituttaa kun @banaaninviljelijä ei vastannu puhelimeen