Kyläilyä korona-aikana? Rajoita ny hyvä ihminen niitä sosiaalisia kontakteja, pidä turvaväli ja käytä maskia.Sitten on kyläily. Ei jumal'auta! Miksi pitää käydä kylässä? Siellä on ihmisiä. Ja siellä pitää "keskustella".
Kyläilyä korona-aikana? Rajoita ny hyvä ihminen niitä sosiaalisia kontakteja, pidä turvaväli ja käytä maskia.Sitten on kyläily. Ei jumal'auta! Miksi pitää käydä kylässä? Siellä on ihmisiä. Ja siellä pitää "keskustella".
Kyläilyä korona-aikana? Rajoita ny hyvä ihminen niitä sosiaalisia kontakteja, pidä turvaväli ja käytä maskia.
Vituttaa, kun työpaikalla on sen miljoona eri järjestelmää eri asioiden hoitamiseen, ja kaikista pitäisi muistaa salasanat. Tämä tällainen järjestelmä-ähky on yksi nykyisen työelämän pahimpia vitsauksia.
Onko mahdollista käyttää salasanalompakkoa, jossa kaikki salasanat olisi säilössä yhden salasanan takana? Jos on mahdollisuus, niin suosittelen lämpimästi.
Esim. KeePass on ollut itselle toimiva.
Olen suosiolla kertonut googlelle salasanani ja helpottaa elämää merkittävästi kun se muistaa ne myös kännykkäsovelluksissa ym.Onko mahdollista käyttää salasanalompakkoa, jossa kaikki salasanat olisi säilössä yhden salasanan takana? Jos on mahdollisuus, niin suosittelen lämpimästi.
Kiitti vinkistä, tuo on tottakai hyvä systeemi, mutta enpä usko, että isossa organisaatiossa saa tuollaisia koneelle asennella. Pitää kuitenkin varmistaa.
Onkohan avaamisaikaan ollut tuhat jonossa kahden metrin turvavälillä. Eli 2 km jono.Miksei tästä kerrottu näkyvämmin? Pietarsaaren uuden Tokmannin avajaisissa olisi tänään ollut jaossa tuhat ilmaista ämpäriä.
Nyt on varmasti jo myöhäistä kaahata Jeppikseen :(
Tokmanni jakaa tuhat ämpäriä Pietarsaaressa, alue kiihtymisvaiheessa: "Ryntäilyä ei sallita”
Tokmannilta vakuutetaan, että koronaturvallisuudesta on huolehdittu.www.iltalehti.fi
Posti.
Jo toisen kerran lähiaikoina pakettiautomaattiin tilattu paketti meneekin postiin, josta se pitää noutaa. Ei siinä mitään, mutta kun postina toimii pikkukauppa, jossa aina helvetilliset jonot ja myyjä hoitaa kolmea hommaa yhtä aikaa.
Valitsen aina jonkun toisen kuljetusmuodon jos mahdollista.
Jo toisen kerran lähiaikoina pakettiautomaattiin tilattu paketti meneekin postiin, josta se pitää noutaa.
Matkahuolto ja Schenker kuskailee myös noihin pakettiautomaatteihin.Matkahuolto ja Schenker ovat ne, joita suosin aina kun mahdollista.
Vituttaa kun ei vituta edes mikään
Matkahuolto ja Schenker kuskailee myös noihin pakettiautomaatteihin.
Jos automaatti on täynnä, tai paketti on liian iso, se menee sitten muualle. Ei oikein kuljetusfirma voi sille mitään.
Kuljetusohjeisiin kun kirjoittaa, että paketin voi jättää vaikka kuistille pressun alle, niin problem solvedJos joku kysyy, että miksi en maksa kotiinkuljetuksesta, niin siksi, että täällä meillä päin siitä palvelusta ei ole mitään hyötyä. Se toimii klo 10-14, jolloin olen töissä (onneksi nyt etänä enemmän, mutta normaaliaikoina on tilanne toisin). Silloin maksaisin turhasta, kun joutuisin hakemaan paketin kuitenkin illalla sieltä neljän kilometrin päästä.
Näin ne tekevät jossain päin. Täällä meillä eivät, vaan niillä on noutopiste läheisen R-kioskin tiskillä. Sieltä sen saa aina noutaa. Postilla on samassa paikassa automaatti, ja joskus Postin paketin saa myös noutaa tiskiltä automaatin ollessa täynnä. Usein se menee kuitenkin joko puolen kilometrin tai kahden kilometrin päässä olevaan automaattiin tai vielä useammin pääpostiin, jonne on neljä kilometriä matkaa. Autoton moderni ihminen kiittää.
Jos joku kysyy, että miksi en maksa kotiinkuljetuksesta, niin siksi, että täällä meillä päin siitä palvelusta ei ole mitään hyötyä. Se toimii klo 10-14, jolloin olen töissä (onneksi nyt etänä enemmän, mutta normaaliaikoina on tilanne toisin). Silloin maksaisin turhasta, kun joutuisin hakemaan paketin kuitenkin illalla sieltä neljän kilometrin päästä.
Posti toimii omalla strategiallaan, mutta heidän palvelunsa ei vastaa minun tarpeita, niin siksi suosin noita kahta muuta. Jollain toisella kuluttajalla voi olla toisinpäin. Siksi toivoisin, että verkkokaupat tajuaisivat tämän, ja tarjoaisivat vähintään kahta eri kuljetysyhtiötä. Minun vähillä ostoksilla tuo on jopa kilpailuvaltti, kun saatan ostaa vähän kalliimmalla, jos halvemman vaihtoehdon myyjä ei tarjoa kuin Postin kuljetuspalvelua.
Kuljetusohjeisiin kun kirjoittaa, että paketin voi jättää vaikka kuistille pressun alle, niin problem solved
Kuljetusohjeisiin kun kirjoittaa, että paketin voi jättää vaikka kuistille pressun alle, niin problem solved
Siihen nähden kuinka paljon Postia mollaat, luulisi ettet kuuna päivänä heidän palveluitaan käyttäisi. Ja joka kerta se "huono palvelu" taitaa tulla yllätyksenä(?). En tietenkään tarkoita etteikö palautetta saisi antaa, muutoinhan ei koskaan muutosta tapahdu. Lähinnä vain mietin, että itse todennäköisesti vastaavassa tilanteessa lähestyisin postia. Voihan toki olla, että joku Postilainen lukee Jatkoaikaa ja ottaa koppia.
Vituttaa kun ei vituta edes mikään
Matkahuolto ja Schenker kuskailee myös noihin pakettiautomaatteihin.
Jos automaatti on täynnä, tai paketti on liian iso, se menee sitten muualle. Ei oikein kuljetusfirma voi sille mitään.