Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Joo, siksi olenkin Jatkoajan keskustelupalstalla.Rankat työt vaatii rankat huvit.
Joo, siksi olenkin Jatkoajan keskustelupalstalla.Rankat työt vaatii rankat huvit.
Joskus oli ainakin jotain Seksipuhelin Marjatta -tyylisiä mainoksia, luonnollisesti siellä samoilla sivuilla missä ne rajaseudun aikamiesrunkkarit hakivat päiväkahviseuraa. Kuulemma...Onko muuten Suomessa tai muualla ollut koskaan teksti-tv:ssä mainoksia?
Vitutuksen määrä on vakio, kohteet vaihtelee. Tosin olen vähentänyt vihalukemista ja katsomista merkittävästi.Ja toisaalta mitä olisi elämä ilman jatkuvaa vitutusta? Aika hiton tylsää kai.
Näkeekö ne jostain muualtakin? No ei ainakaa noin helposti. Hyvin näkee suoraan härmäläisten tehot, nehän ne kiinnostaa. Siis 235.Vittuillaanko täällä teksti-tv:lle! Täysin koodinvastaista toimintaa, kele!
Edelleen kätevin media (telkkari- ja/tai kännykkäversio) tsekata änärin (235) tai futiksen eurosarjojen (670) tulokset ja sarjataulukot. Jonnet ei tiedä.
Ei näe. Teksti-tv on ainoa oikea valinta. Yleensä käytän sitä puhelimen kautta, mutta on siinäkin täysin ylivertainen kapistus ja nimenomaan suomalaisten tehot kiinnostaa ja nehän teksti-tv:stä näkyy erinomaisen hyvin ja helposti. En ole parempaan välineeseen tällä saralla vielä törmännyt. Ja näkeehän sieltä muutkin uutiset ja urheilu-uutiset pääpointteineen nopeasti ja vaivattomasti ja ilman mainoksia!Näkeekö ne jostain muualtakin? No ei ainakaa noin helposti. Hyvin näkee suoraan härmäläisten tehot, nehän ne kiinnostaa. Siis 235.
Teksti-TV:n, are you fucking serious? Mulla on tommonen helvetin iso ja uutukainen telkkari, enkä kyllä tiedä onko siinä edes teksti-tv:tä. Miksi olisi, kun kukaan ei enää käytä sitä, eikä ole käyttänyt vuosiin. Se on keksitty joskus 70-luvulla ja sen jälkeen on tullut korvaavia systeemejä kuten internet, www yms. kätevää.
Helppoa. Sulje silmäsi siltä. Niin minäkin teen. Vietän tällä hetkellä keskikesää ja juhannusta.Koko Joulu vituttaa.
Avara luonto, joka lauantai ykkösellä klo 18.45. Se on kulkenut mukanani vuosikymmeniä. Vakiopubissani 90-luvulla henkilökunta tiesi aina laittaa lauantaina jukeboksin kiinni ja telkkariin äänet, jos olin paikalla. Vieläkin, vaikka olisin ryypännyt koko yön ja mennyt nukkumaan vasta lauantai-iltapäivänä niin kello soi 18.42. Avara luonto on nähtävä reaaliajassa, siitä en tingi.Vituttaa, kun telkkarista ei tule mitään, kun Ensitreffit alttarilla loppui. Nykyisellään tuo perinteinen telkkari on aika hyödytön kapistus. Se on sääli, sillä nykyään telkkarin ääreen meneminen tiettyyn aikaan tuntuu jotenkin juhlavalta. Ihan kuin silloin takavuosina. Ei sitä samaa tunnetta saa läppärin ruudun tuijottamisesta.
Tuo ei kiinnosta vittujakaan, luontovideoita näkee netistä enemmän kuin on tarpeen.Avara luonto, joka lauantai ykkösellä klo 18.45.
Jaa kattelit sitten lähetystä suoraan L.. anteeks Kuopiosta
Katsoin naked attraction suomea ja siellä oli vaan tynkämunia ja läskejä rumia akkoja
Eikö tää oo aina näin joka ohjelmassa. Vertaa vaikka temptation island suomi tai temptation island USA.Katsoin naked attraction suomea ja siellä oli vaan tynkämunia ja läskejä rumia akkoja
Eilen itsenäisyyspäivän juhlissa 8-vuotias Toivo oli kysynyt presidenttiparilta jotain metsiin liittyvää. Iltalehti teki siitä uutisen jonka luin ja sen jälkeen erehdyin lukemaan kommentteja.
Siellä aikuiset (lähinnä miehet) haukkuivat mm. tämän lapsen vaatteita ja vanhempia mm. vammaisiksi ja aivopeseviksi narkkareiksi.
Eihän tuota paskaa pitäisi lukea, eikä noista idiooteista välittää, mutta jostain syystä pisti nyt vituttamaan.
Iltalehdessä on tainnut moderointi loppua kokonaan heidän juttujensa kommenttiosioissa. Mutta sananvapaus, hei! Mietin, että voisi tehdä kenttäkokeen, että kuinka roisilla kommenteilla sinne pääsee vielä julki.Eilen itsenäisyyspäivän juhlissa 8-vuotias Toivo oli kysynyt presidenttiparilta jotain metsiin liittyvää. Iltalehti teki siitä uutisen jonka luin ja sen jälkeen erehdyin lukemaan kommentteja.
Siellä aikuiset (lähinnä miehet) haukkuivat mm. tämän lapsen vaatteita ja vanhempia mm. vammaisiksi ja aivopeseviksi narkkareiksi.
Eihän tuota paskaa pitäisi lukea, eikä noista idiooteista välittää, mutta jostain syystä pisti nyt vituttamaan.
Imuroi se kärpänen. Ja sen jälkeen imuroit naisen. Eiku.Tää yks ja sama kärpänen, joka teki kodin meidän kämppään ja on asunut täällä nyt jo varmaan viikkoja. lentelee tällä hetkellä tässä mun sänkyni ympärillä. Sillä tuntuu olevan koko ajan hirveä tarve hakeutua mun läheisyyteen. Ei kai se oo hitto ihastunut muhun?
Sori kaveri, mut sä oot vähän pieni jopa mun naismakuun!
Niin ja vitutusketju siksi, koska se häiritsee koko ajan mun keskittymistä omiin juttuihini. On nää parisuhteet vaikeita hemmetti. Miten mä tuun ikinä pärjäämään naisen kanssa jos en pärjää edes kärpäselle?