Vitutusketju

  • 10 532 659
  • 56 126
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Kaksi kuukautta sitten kävin ostamassa Askosta sohvan kotiinkuljetuksineen. Jäätävän pitkä toimitusaika, mutta menkööt. Tänään toimituspäivä ja myyjä soittaa, että ei se sohva tänään tule eikä tiedä koska, ehkä kuukauden päästä. Hänen pitää maanantaina soitella keskusvarastolle, että milloin saisi toimitettua. On niin ala-arvoista palvelua, mutta en asiasta myyjä alkanut haukkua, vaan reklamoin sitten kirjallisesti asiasta. Ihmettelevät vielä miksi Ikea kukoistaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaksi kuukautta sitten kävin ostamassa Askosta sohvan kotiinkuljetuksineen. Jäätävän pitkä toimitusaika, mutta menkööt. Tänään toimituspäivä ja myyjä soittaa, että ei se sohva tänään tule eikä tiedä koska, ehkä kuukauden päästä. Hänen pitää maanantaina soitella keskusvarastolle, että milloin saisi toimitettua. On niin ala-arvoista palvelua, mutta en asiasta myyjä alkanut haukkua, vaan reklamoin sitten kirjallisesti asiasta. Ihmettelevät vielä miksi Ikea kukoistaa.
Sinuna peruisin kaupat ja ostaisin sohvarahoilla vohveliraudan ja pari säkkituolia. Siinä sitten kun syö hyviä vohveleita kermalla ja hillolla, istuen samalla mukavasti säkkituolin syleilyssä, niin unohtuu moiset Askot huonoine palveluineen.
 

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Ostin töissä tauolle äsken Kana-Caesar patongin R-kioskista. Jo hyllystä ottaessa mietin, että onpa oudon lämpöinen, mutta ajattelin johtuvan vain pakkauksesta, enkä toisaalta viitsinyt pistää korona-aikana takaisin hyllyyn näperöimääni tuotetta. Sitten kun siitä haukkasin niin huomasin, että tämähän on ihan huoneenlämpöinen. No en halunnut riskeerata ruokamyrkytyksen kanssa, joten roskiinhan se meni, varsinkin kun tietää miten herkästi majoneesikin pilaantuu, eikä voi tietää miten kauan se on seissyt lämpimänä tämän ärrän "kylmähyllyssä".
Eihän tämä nyt iso juttu ole, mutta ei se koskaan ole hauskaa maksaa turhasta. Shame on you R-kioski.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vanha kunnon Nicke Lignellin Vitae Pro mainos on alkanu pyörimään taas töllössä.

väsyttää, ihan oma syy.
huulta nuuska ärsyttää
röökistäkin hengästyy
vittuu saatanaa mitää paskaa
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Äääh, pakko purkaa vitutus nyt johonkin.

PUHELIMET. Tuosta laitteesta on tullut sellainen kanava nauttia kaikkea paskaa tahtomattaan, otsasuoni katkeaa kohta. Omassa puhelimessa on markkinointikielto, ei oikein tunnu toimivan. Nämä häiriköt ovat aiheuttaneet sen, että en yksinkertaisesti enää vastaan muihin kun tuttuihin numeroihin, tuskin menetän tässä silti mitään. Tärkeän asian onnistunee jättämään viestillä.

Uusin villitys on se, että nyt myös työpuhelimeen alkanut tulla tätä. Siihen on vähän pakko vastata, kun tosi paljon tulee soittoja vieraista numeroista muutenkin. Hiljattain oli yksi mikä pilasi päiväni pitkäksi aikaa, en hillitse sitä vittuuntumista yhtään, pakko myöntää. Joku kaveri esittäytyy ihan fiksusti ja kertoo tekevänsä tutkimusta suuhygieniasta. Kerron hänelle että tämä on työpuhelin ja kirjoitan tässä just yhtä juttua valmiiksi. Tämä kestää noin kaksi minuuttia, "valitse sopivin vaihtoehto numeronäppäimillä" ..ookoo.

Sitten lähtee: "mikäli teillä olisi mahdollisuus saada 199€ arvoinen sähköhammasharja tutustumishintaan 19,90.."

Tässä kohtaa meikän päässä kilahtaa. Huudan puhelimeen HAISTA VITTU! ja lyön luurin kiinni. Tämän jälkeen mulla meni varmaan kaksi tuntia rauhoittua, en pystynyt keskittymään enää mihinkään. Äsken joku vieras numero soitti työpuhelimeen ja hetken hiljaisuuden jälkeen joku kysyy huonolla englannilla onko siellä mr. X. Taas nanosekunnissa huudan fuck you.

Tämä oli ihan joku +358 50.. tuli vasta minuutin päästä mieleen mitä jos se olikin joku oikea juttu. Noh, ei ainakaan Fonecta tunnista numeroa, eli tuskimpa vaan oli mitään mikä pitäisi työpuhelimessa hoitaa.

Mutta joo, mikä oikeus tähän häiriköintiin oikeasti on, tässä maailmassa?

Monet puhelut kyllä loppuu siihen kun kerron että minulla on markkinointikielto, mutta nykyään en päädy edes kertomaan tätä. ..koska en edes vastaa. Päivä menee näistä piloille, vitutuksen tunne on aivan suunnaton kun joku pääsee luikertelemaan läpi. Minulla tuo raivo on niin primitiivinen reaktio että en pysty hillitsemään sitä yhtään, vaikka kelailen juttua etukäteen ja valmistaudun.

Vaikka nämä puhelut onnistuu päättämään kauniisti, jää jotenkin huono fiilis. Toivoisin kovasti että tähän paskaan tulisi jotain sääntöjä. On sekin aika väärin jos työpäivä häiriintyy oleellisesti, vaikka minun vastuulla tuo periaatteessa on. VITTU.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Sitten lähtee: "mikäli teillä olisi mahdollisuus saada 199€ arvoinen sähköhammasharja tutustumishintaan 19,90.."

Tässä kohtaa meikän päässä kilahtaa. Huudan puhelimeen HAISTA VITTU! ja lyön luurin kiinni. Tämän jälkeen mulla meni varmaan kaksi tuntia rauhoittua, en pystynyt keskittymään enää mihinkään. Äsken joku vieras numero soitti työpuhelimeen ja hetken hiljaisuuden jälkeen joku kysyy huonolla englannilla onko siellä mr. X. Taas nanosekunnissa huudan fuck you.

Itse sain aikas tällaisen reaktion, kun minulle kaupiteltiin vitamiineja. Selitin selittämällä, että sairauteni ja lääkkeitteni kanssa ei nuo sovi jne., mutta myyjä jankkasi. Olen liian lempeä ja pitkäpinnainen ärähtämään liiaksi, joten tuossa löin luurin korvaan.
 

SgtMarkov

Jäsen
PUHELIMET. Tuosta laitteesta on tullut sellainen kanava nauttia kaikkea paskaa tahtomattaan, otsasuoni katkeaa kohta. Omassa puhelimessa on markkinointikielto, ei oikein tunnu toimivan. Nämä häiriköt ovat aiheuttaneet sen, että en yksinkertaisesti enää vastaan muihin kun tuttuihin numeroihin, tuskin menetän tässä silti mitään. Tärkeän asian onnistunee jättämään viestillä.


Se on ihan se ja sama mitä niille sanoo. Itellekin tulee näitä roskapuheluja toisinaan ja vaikka heti alussa sanon, että jos sä yrität myydä jotain niin en todellakaan osta mitään. Niin ei siltikään mee jakeluun. "No mä ihan nopeesti kerron.." Siinä kohtaa lyön luurit ja kannattaa estää se numero mistä on soitettu. On vähentyneet nämä pilipalipuhelut ainakin allekirjoittaneella.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään tuli puhelu, jossa nainen esitteli olevansa Microsoftilta, aksentti intiaa, laitoin luurin kiinni samantien.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tänään tuli puhelu, jossa nainen esitteli olevansa Microsoftilta, aksentti intiaa, laitoin luurin kiinni samantien.
Sain samanlaisen puhelun jokin aika sitten. Mieshenkilö esitteli olevansa Microsoftilta ja alkoi kyselemään tietokoneestani ja sen käytöstä. Vedätin poloista niin pitkään kuin mahdollista, mutta lopulta minun oli (ilokseni) tunnustettava, että koneeni on työnantajan eikä minulla ole siihen mitään oikeuksia. Linjoilta kuului tukahtunut ähkäisy ja puhelu katkesi samantien.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Hyvä vinkki puhelinvitutuksesta kärsiville: sanokaa heti, että nyt on vähän huono hetki, voitko soittaa vaikka parin tunnin päästä tai huomenna samaan aikaan. Silloin kaupustelija tai muu roskasoittaja ei jää vänkäämään yhtään. Ja sitten vain numero muistiin.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Suomen ikioman kielen rappeutuminen. Päivittäin näkyy seuraavanlaisia erheitä:

- enään
- yhdys sana virheet
- Porilainen
- 10.11

Älypuhelimet eivät ole todellakaan älykkäitä, koska ne edesauttavat virheitä muun muassa yhdyssanojen kanssa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä on jo aikaa, mutta neljä kertaa näppäilin pankkikortin tunnusluvun väärin. Missähän kohtaa se menee kiinni vai menikö jo. Kaikki ei ollut peräkkäin kun välissä mietin parin tuopin ajan.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vedätin poloista niin pitkään kuin mahdollista, mutta lopulta minun oli (ilokseni) tunnustettava, että koneeni on työnantajan eikä minulla ole siihen mitään oikeuksia. Linjoilta kuului tukahtunut ähkäisy ja puhelu katkesi samantien.
Saatoit toki antaa hänelle myös orgasmin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Sue

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
SM-liigan yleisömäärät vituttaa. Ymmärrän hyvin, että osalla ihmisistä korona on tosiaan pelko, mutta ei kai tässä nyt prosentuaalisesti kovin monesta prosentista puhuta? Kun ei se ainakaan tuolla arkielämässä paljoa näy. Koko hieno laji on vaaravyöhykkeessä, kun lippulaivat ajautuvat taloudellisiin vaikeuksiin. Nyt olettaisi jokaisen fanin juoksevan kirkuen kannattamansa seuran peliin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Oma tyhmyys vituttaa. Rikoin tänään itse omat silmälasini, kun yritin taivutella kehystä suoremmaksi. Oli siis päässyt jotenkin vääntymään käytön ohessa, eikä liikkeessä käyminen tuottanut toivottua tulosta. Päätin sitten itse kokeilla hieman vääntää ja NAPS! Lopun varmaan arvaatte. Sanka katki nenän vierestä ja linssi irti. Oli kalliit lasit ja omasta mielestä vielä poikkeuksellisen tyylikkäät. Ihan oma vika mutta kyllä vituttaa ja huolella. Uusien saamisessa kuitenkin kestää aina aikansa, eikä ole takuita että vastaavanlaisia on enää valikoimassa.
 
Hyvä vinkki puhelinvitutuksesta kärsiville: sanokaa heti, että nyt on vähän huono hetki, voitko soittaa vaikka parin tunnin päästä tai huomenna samaan aikaan. Silloin kaupustelija tai muu roskasoittaja ei jää vänkäämään yhtään. Ja sitten vain numero muistiin.
Tätä tulee käytettyä. Aina on joku palaveri kesken tai muuten huono hetki. Esto päälle tai muutoin numero muistiin välittömästi puhelun loputtua. Ja vaikka olisi sitkeämpi tapaus niin puhun päälle, esitän kohteliaimmat pahoittelut, toivotan hyvät päivänjatkot ja katkaisen puhelun.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vituttaa kun omista viesteistä ei voi tykätä. Välillä lähtee niin hyvä viesti ilmoille, että tekisi mieli tykätä.
Taidat olla kaltaisiani veljiä jotka tykkäävät nuuhkia omia pierujaan? Toisaalta, kukapa terve mies ei olisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös