Vitutusketju

  • 10 536 646
  • 56 130

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vähän kyllä nyt kismittää. Sen NBA:n vitospelin jaksoin kivasti kytätä loppuun, mutta Heat voitti sen joten valvoin tavallaan ihan turhaan loppuun asti.

Eilen yönä sitten peli oli niin ratkennut jo puoliajalla että en löytänyt motivaatiota pitää silmiäni auki ja nukahdin jo ennen kolmannen neljänneksen alkua. Syytän kaikesta Miami Heatia. Ihan perseestä koko jengi!

Tarkoituksena oli siis päästä todistamaan omin silmin reaaliajassa, kun LeBron pääsee nostelemaan neljättä mestaruuspystiään. Eipä sitten nähty.

Minullekin on aiheuttanut kyseinen peli harmitusta. Minun ei töiden vuoksi ollut tarkoituskaan valvoa ja katsella peliä livenä mutta tallenteena piti katsella. Ja piti katsella vielä siten etten olisi ollut tietoinen lopputuloksesta. No pieleen menivät nuo suunnitelmat sillä eiköhän töissä ollut juuri nyt radio päällä ja siellä siitä Lakersin voitosta kuulutettiin. Minä itse en radiota aukaissut vaan toinen työntekijä mutta enhän minä kehdannut hänelle sanoa että pistä tuo toosa kiinni tai vaihda kanavaa etten spoilaannu tuon pelin lopputulokselta.

Eikä töissä edes ole läheskään aina radio päällä. No just nyt tietenkin sitten oli. Muuten en varmaan olisikaan spoilaantunut pelin lopputuloksesta kun ei töissäkään siitä todellakaan kahvipöydässäkään puhuttu.

Niin ja en minä sitä peliä nyt enää jaksa katsella kun tiedän lopputuloksen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituttaa flunssa. Tätä pientä kolotusta päivästä toiseen. Ei pääse lenkille. Ei pääse mihinkään (koronamahdollisuus, asia tutkinnassa). Himo kuntoradalle on hirvittävä!
 

Ruutu8

Jäsen
Tuskin olen ainut, jota ketuttaa suunnattomasti jonkun uuden mielenkiintoisen elämänkertakirjan ilmestyttyä, kun samantien kaikki paskalehdet ovat täynnä "paljastuksia" teoksesta?

Olen toki oppinut tähän ongelmaan ratkaisumallin. Jos tietyn kirjan ilmestymispäivä on tiedossa, vähintään 2 - 3 päivää sen jälkeen välttelee kaikkea alhaista klikkimediaa. Itse luen mielenkiintoiset kohdat mielummin kirjasta, kun maikkarin tai iltaroskan nettisivuilta.

Tätä rataa kun kilpailu media-alalla vielä kovenee ja ainut merkitsevä tekijä on klikkien määrä, kohta varmaan elokuvistakin tehdään juonipaljastukset heti leffan ensi-iltana.
 

Hubacek

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Vegas Golden Knights, altavastaajat
Tulin jäkiksestä kotiin. Unohdin laittaa vaihteen/käsijarrun päälle ja kun kävin kymmenen sekuntia tekemässä muista asioita, auto karkasi alamäkeen. Hienosti hyppäs perä ojan yli ja naapurin pellolle. Ei voinut ku vaan katsoa avuttomana. Takapuskuri vähän otti osumaa. No, tätä vartenhan ne vakuutukset on....
 

Glove

Jäsen
Tulin jäkiksestä kotiin. Unohdin laittaa vaihteen/käsijarrun päälle ja kun kävin kymmenen sekuntia tekemässä muista asioita, auto karkasi alamäkeen. Hienosti hyppäs perä ojan yli ja naapurin pellolle. Ei voinut ku vaan katsoa avuttomana. Takapuskuri vähän otti osumaa. No, tätä vartenhan ne vakuutukset on....
Kävi yhdelle jakeluautolle samanlainen kämmi. Oli lähtenyt auto valumaan tuosta oven edestä kun kuski vei pakettia sisälle ja tuolla se auto oli naapuritalon seinässä. Ilmeisesti suuremmilta vahingoilta vältyttiin.

Mutta vituttaa taas se, että heräsin niin aikaisin (5:50) enkä saanut enää unta. Tähän aikaan kun jo haukottelee väsymyksestä niin voi arvata mitä se on päivällä.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaimo ilmoitti tänään että joku serkku kersoinensa on tulossa viikonlopuksi tänne. Samantien pomppasi vitutuskäyrä yli asteikon. Vittuako ne tänne tunkee?

Ei auttanut vaikka kyselin josko tuo nyt on hyvä idea kun on tällainen pikku pandemia riehumassa tuolla ulkona. Tämä serkku asuu tuolla landella, ja aina kun kaupunkiin pääsee on käytävä kaikki ostarit ja torit läpi, eli sieltähän sen viruksen mukavasti nappaa matkaan ja sitten voikin tuoda kersansa räkimään ja yskimään tänne meille. Siististi cool.

On kuulemma elämä niin rankkaa hänellä että pitää saada "vapaa" viikonloppu. Saattaa vaan olla se elämä entistä rankempaa jos onnistuvat vielä koronankin saamaan.

Ilmoitin että en ole käytettävissä sitten viikonloppuna vaan pysyn visusti toisessa kämpässä. Arvata saattaa että ei uponnut kovin hyvin tämä ajatus. Mutta vittu minä en ota sitä riskiä että saan tällaisilta saatanan tunkeutujilta koronan.

Taidan tästä lampsia kauppaan ja ostaa muutaman litran viinaksia. Lukittaudun miesluolaani ja käyn korkeintaan kissaa syöttämässä. Tuohan voi tarttua vissiin eläimiinkin, joten täytyy vissiin tuo kisu pelastaa.

Aika luuloharhaiselta varmaan kuulostan, mutta en tajua miksi pitää tällaisia aivan turhia riskejä ottaa.

Vittu pillu ja puupallo!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Aika luuloharhaiselta varmaan kuulostan, mutta en tajua miksi pitää tällaisia aivan turhia riskejä ottaa.

No niin. Mulle ei myöskään ole aivan auennut, miksi pitää ottaa riskejä, kun ne voi välttää. Oma tapauksensa on nämä, jotka jossain ratikassa on maskeitta. Ei jumalauta ole järjellä pilattua porukkaa.

Ja sitten oikein järjestetään tapahtumia. Häh?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ruudusta pitäisi tulla Kauhajoen Karhubasketin korispeli. Jostain syystä kun kyseisen ottelun lähetyksen avaa niin tulee lähetystä jostain aivan muusta pelistä. Äsken näytti hetken aikaa tuota Kauhajoenkin matsia mutta sitten jostain syystä siirtyi lähetys johonkin lätkämatsiin. Ihmeellistä sekoilua.
 

Glove

Jäsen
Ruudusta pitäisi tulla Kauhajoen Karhubasketin korispeli. Jostain syystä kun kyseisen ottelun lähetyksen avaa niin tulee lähetystä jostain aivan muusta pelistä. Äsken näytti hetken aikaa tuota Kauhajoenkin matsia mutta sitten jostain syystä siirtyi lähetys johonkin lätkämatsiin. Ihmeellistä sekoilua.
Mullakin jäi peli näkemättä kun eivät saaneet youtubeen striimattua. Olisi facebookissa näkynyt, mutta enhän minä siellä ole ollut moneen vuoteen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mullakin jäi peli näkemättä kun eivät saaneet youtubeen striimattua. Olisi facebookissa näkynyt, mutta enhän minä siellä ole ollut moneen vuoteen.

No minulla lähetys alkoi oikeasta pelistä lopulta näkymään myös Ruutu plussassa. Eli en missannutkaan kyseistä matsia ainakaan kokonaan. En tiedä mistä ihmeestä tuo aluksi esiintynyt vika johtui mutta pääasia että nyt peli näkyy.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Lomasuunnitelmat menivät uusiksi ja nyt heräsin miettimään, mitä korvaavaa keksisi.

Lähetän lämpimät terveiseni sille kusipäälle, joka taannoin kolhi parkkipaikalla autoni ja sankarillisesti karkasi. Se tässä loman uudelleensommittelussa on juurisyynä, kun oma auto on telakalla ja laina-auto takkuaa. Tietenkin loppuviimein syytän itseäni, koska pakkoko mun oli sitä korjausta syyslomaviikolle ottaa. Nyt vaan syvään happea, kyllä tästä selvitään.

(Helvetin kuustoista!!)
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vittu että tämä palsta alkaa olla perseestä. Moderaattorit on perseestä, mutta ei täällä kyllä käyttäjät parempaakaan ansaitse. Luen tietenkin itsenikin tähän joukkoon.

E. Tai siis vapaan puoli, ei kiekkokeskustelussa vikaa ole.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
@Jomppa_Koo n puolesta vituttaa kun Danny D -ketju on kiinni. Se on kuitenkin Palstan Viralliselle Klapimiehelle tärkeä asia, siis Danny D. Jos tarttisin klapimiestä, palkkaisin Jompan. Maksaisin matkat sieltä jostain idästä tänne ja takaisin. Majoittaisin perkele Kämppiin ihan vittuillakseni ja saattaisin sitä kauniimmankin sukupuolen seuraa Jompalle hankkia. Onneksi ei ole klapeille tarvetta kun tulisi aika kalliiksi. Mutta JOS. Ymmärrätte,
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Poika poissa päiväkodista flunssan takia kolmannen kerran tänä syksynä. Onneksi eletään tätä syysloma-aikaa osassa Suomea ja toinen osa on juuri palannut syyslomiltaan, niin tämä viikko on syksyn hiljaisimpia.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olen valvonut jo hyvän matkaa päälle vuorokauden, väsyttää ja olen myös pyörinyt sängyssä unen tuloa odotellen useamman tunnin, mutta ei se vaan tule. Alkaa vähitellen huumori loppua.
Auttaako jos pistän sinua turpaan? No en toki, koska en ole väkivaltainen (ja asut kaukana täältä). Mutta vinkkinä, silloin kuin kaikki pyörii päässä niin mietin mäkihyppyä, en laske lampaita. Siis sellaista että laskee alas mäestä (mitä en ikipäivänä uskaltaisi tehdä) ja hyppää. Ei välttämättä toimi sinulla, mutta keksi oma juttusi. Ajatukset pois täysin muusta ja sitten sellaiseen mitä ei voisi oikeasti tehdä (en suosittele mitään seksuaalista ajattelua kun se ei yleensä nukahduta). Tarpeeksi kun pääsee siihen ajatukseen kiinni niin siihen lopulta nukahtaa.
 

A Siente

Jäsen
Vituttaa tämä hakkeri(t?), joka vuotaa psykoterapiakeskuksen tietoja. Jos jotain on pakko vuotaa, niin olisi jättänyt edes lapset rauhaan. Harvoin kiehahtaa, mutta tuo on niin kusipäistä toimintaa. Pakko olla melkoinen reppana teini, joka ei näe millaista vahinkoa tuo voi aiheuttaa niille joiden tietoja on vuodettu. On kyllä vittumaisen paska tietoturvakin ollut kyseisellä laitoksella.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo kannatan sitä, että tehdään pieni osamme josta on mahdollisesti hyötyä ja käytetään maskia suositusten mukaisesti jne jne.

Mutta voi vittu kun vituttaa somessa pyörivät tyypit, jotka postaavat säännöllisesti itsestään maskikuvia ja jeesustelevat kuinka oikeaoppisesti käyttävät maskia ja kuinka moni muu ei - yleensä vielä valistavan tekstin kera. Jee jee tykkäyksiä.
 

Broadsword

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Alkaa kyllä pikku hiljaa vituttaa tämä koronahysteria. Kukaan ei uskalla liikkua missään, ja jatkuva paasaus käsien pesemisestä ja hinkkaamisesta käsidesillä tulee jo korvista. Medialla on oma vastuunsa tässä lietsonnassa, ja moneen mediaan olenkin pettynyt.

Ehkä eniten vituttaa olla työtön tämmöisenä aikana, koska saman homman kimpussa on enemmän porukkaa kuin haaskalintuja ruhon ympärillä savannilla. Saatana.
 

raju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aaron Hakala , Ville Nieminen , Jukka Rautakorpi
Naapuriin muutti iso lapsiperhe. Talossa seinät pahvia ilmeisesti niin mukava kuunnella tota huutoa ja jalkojen hakkaamista ku aamulla herätys duuniin ennen viittä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös