nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Oli tarkoitus pistää tänäänkin vauhtia kannuihin
Ai niin, kannut voi tarkoittaa myös rumpuja.
Oli tarkoitus pistää tänäänkin vauhtia kannuihin
Mouhijärveläiset niillä vihtoo, ei Tampereen ainoan oikean seuran kannattajat.Tuskin. Olen asunut paremmassa, Tampereella en ikinä. Eikös siellä jäähallilla vihdota jollain muoviläpsyilläkin?
Täällä voisi olla joku ketju vittumaisia asioita tai asioita jotka vituttaa juuri nyt. Istun bussissa matkalla Lielahteen. Taakse istui joku jannu naisystävänsä kanssa, jolla oli aivan pakottava tarve jutella asiansa koko bussille, kuvitellen ilmeisesti että meitä kaikkia kiinnostaa. Jotain hassutteli ja mukapäti ratikasta ja keskustan nykytilasta (en voinut olla kuulemmatta kun istui suoraan mun takana.) Onneksi näitä omassa kuplassaan eläviä tapauksia ei usein tule vastaan, mutta silti julkisissa junissa, busseissa yms jne välillä vaan ei voi välttyä.
Vituttaa, kun tullaan isolla entouragella kauppaan ja ostetaan yksi sipsipussi. Sitten tuo koko entourage seisoo perätysten kassajonossa. Sen ymmärrän, että pienet lapset pitää ottaa kauppaan mukaan, mutta jo nuoret voisivat rajoittaa tätä.
Aluksi ajattelin että ketä se nyt haittaa että tullaan kauppaan isolla katumaasturilla... Jostain syystä tuli sellainen mieleen...Vituttaa, kun tullaan isolla entouragella kauppaan ja ostetaan yksi sipsipussi.
Olisko ollut mahdotonta kirjoittaa koko purkaus suomeksi? Kuulostaa nimittäin aika tyhmältä.
Mutta muuten omastakin lähikaupasta tuttua, kun lapset pääsee koulusta. Mutta kyllähän niillä nuorilla on oikeus asioida kaupassa siinä missä meillä muillakin.
Aluksi ajattelin että ketä se nyt haittaa että tullaan kauppaan isolla katumaasturilla... Jostain syystä tuli sellainen mieleen...
Jos tarkkoja ollaan niin sait flussan joka ei liity rokotteeseen vaan tuli sattumalta samaan aikaan. Mutta saa se nuha vituttaa silti, ei siinä mitään.Influenssarokotus on suolesta, sain jälkioireena flunssan jota on mennyt nyt pari päivää.
Usein kysyttyä influenssarokotuksista - Infektiotaudit ja rokotukset - Infektiotaudit ja rokotukset - THL (Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen sivusto jossa annetaan vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin influenssarokotuksista)Nuhakuumeita aiheuttavia viruksia kiertää väestössä erityisesti syys- ja talvikauden aikana.
Influenssarokote annetaan syksyllä, jolloin liikkeellä on useita kymmeniä erilaisia viruksia, jotka aiheuttavat hengitystieinfektioita. On mahdollista, että rokotushetkellä rokotettavalla on jo itämässä nuhakuume, jonka oireet vain sattuvat alkamaan rokottamisen jälkeen.
Vittu.
Olin unohtanut harrastelaserin ohjaukseen käytetyn läppärin WIN-salasanan ja nyt tässä lataillaan password crackereita. Katsotaan mitä tästä saadaan aikaiseksi - mahdollisesti lisää vitutusta kun asennan kaikki mahdolliset virukset koneelle tuon softan myötä. Vaikka pitäisi olla ihan toimiva ratkaisu ja vähintäänkin semiluotettavalta taholta latailen tuota.
Ai jaa, vilpittömät pahoitteluni, minulle tämä on normaalia puhekieltä. Sanaa entourage käytän nimenomaan tällaisissa yhteyksissä, kun kyse on arvovaltaisesta seurueesta tärkeällä asialla.
Vituttaa, kun unohdin jättää kynttilän Rydin hautapaadelle. Meni järki, koska Hietsun liikenne oli ihan tukossa.
Prkl.
Jos veikata pitäisi niin sokkelin takaa löytyy, ja sokkeli lähtee todnäk ihan vetämällä irti.Sitä en tiedä, että onko se kosteushälytin pattereilla toimiva vai ei. En kyllä uskalla mennä itse sorkkimaan mitään, kun ei se hälytin tuolla missään näkyvissä ole, ja jos yrittäisin itse säätää jotain, niin tulisi varmaan vain pahempaa jälkeä
Taitaa olla joku laajempi flunssa-aalto liikkeellä tällä hetkellä, kun itsekin olen saanut lukea jo aika monelta lähipiiriin kuuluvalta ihmiseltä että ovat tällä hetkellä/olleet vastikään flunssan kourissa. Toki nyt on juuri se aika vuodesta jolloin ne bakteerit riehuvat muutenkin joka nurkassa.Joku norovirus tai vastaava vissiin iskeny. Ei ole kovin häävi olo. Kaipa tästä paranee.
Paul Stanley kertoo lahjaksi saamassani kirjassa, että jokaisen on oltava itsensä suurin ihailija. Oivalsin äskettäin, että olen itseni suurin inhoaja. Kukaan muu ei vihaa tässä maailmassa yhtä paljon minua kuin minä itse. Vihaan itseäni monella tasolla, niin monella, etten jaksa edes miettiä niiden lukumäärää. Voi olla että niitä on vain yksi, mutta se yksi onkin sitä voimakkaampi.
Silti jaksoin kaikesta huolimatta kirjoittaa viime vuonna melkein 5000 viestiä palstalle ja tulin lähes valituksi Vuoden Jatkoaikalaiseksi. Minä... epävarma teini. Olen toisaalta otettu, toisaalta vihaan koko ajatusta juuri tällä hetkellä, kuten montaa muutakin asiaa itsessäni. Ihan ensimmäisenä ja eniten aivoja.
Olkaa hyvä, lisää nollatason paskaa kaikille luettavaksi. Hyi saatana miten voi kaikki vituttaa juuri nyt. Kaikki vittuilijat, vetäkää käteenne saatana. Kaikki mukavat ihmiset, pahoitteluni. Ja aivan jokainen teistä lukijoista: anteeksi.
Nyt voinkin poistua paikalta. Valonheittimet saa sammuttaa, kiitos. Ei kuluteta ylimääräistä sähköä.