vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt vituttaa. Piti tehdä suklaapiiras illaksi mutta jostain syystä en saanut pohjaa hyytymään vaikka pidin uunissakin sitä kyllä. Ja vielä kävi niin että kun otin sitä uunista niin kakkuvuoasta se pohja-osa oli mitä ilmeisemmin huonosti paikallaan ja eikös se hieman irronnut ja nyt on osa taikinastakin uunin pohjalla. Hemmetti mikä sotku!

Nachovuoan sain äsken hyvin onnistumaan ja se oli oikein hyvänmakuista mutta mieluusti olisin syönyt jälkiruoaksi tuota suklaapiirasta. Se ei kuitenkaan onnistunutkaan. Vittu. Piiras kyllä hyytymättömänä eli varmaan raakana versiona oli tosi hyvänmakuista. Ja sehän vituttaa sitten vielä enemmän, mieluusti olisi noin hyvänmakuisen piiraan teossa onnistunutkin.

Kun mies puhuu tuhmia naiselle, se on ahdistelua. Kun nainen puhuu tuhmia miehelle, se on 4 euroa / min + pvm!

redpecka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajedrez verde
Ahistaa ja vituttaa.

Vielä pitäis jaksaa vikat 30 vuotta. Näinköhän tulee kirjoiteltua loppuun asti tännekin.. En usko.. Teknoformaatit kun ei nytkään enää oikein pysy handussa niin saati sitten ne tulevat. Tai voihan ne olla yksinkertaisempia liittymiä kuin tämä nykyinen viidakko: sanotaan vaan neuvolassa että istu alas, tää kirpasee vähän mutta sitten sulla on hyvä olo ja liittymä loppuelämäksi.

Onkohan niillä sitten joku standardoitu implantointiliittymä vai pitääköhän siinäkin kikkailla VPN:n kanssa jos ei ole osoitetta Suomessa?

*virtualitikkari* x2

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers
Vituttaa nämä liian pieni veroprosentti uutisoinnit. Varsinkin tänä vuonna kun kaikilla on vuositulorajallinen verokortti. Jutuissa sekoitetaan veroprosentti ja tuloraja. "Monilla on liian pieni veroprosentti" ja sitten puhutaankin tulorajasta. Kuinka vaikeaa on ymmärtää se, että alaprosentilla mennään tulorajaan asti ja sen jälkeen lisäprosentilla. Tuloraja perustuu ansioihisi ja veroprosentti siihen mitä verottaja katsoo sinulta perittävän veroja. Jos sinulla on liian pieneksi arvioitu tuloraja, niin silloin menee lisäprosentilla aikaisemmin.

Jim Carr: Andre "Poodle" Lussier, defense. Andre, as you know, has been living in semi-seclusion in Northern Quebec ever since the unfortunate Denny Pratt tragedy.

Kari Runk

Jäsen
Jos sinulla on liian pieneksi arvioitu tuloraja, niin silloin menee lisäprosentilla aikaisemmin.
Paitsi jos tilaa uuden verokortin, kuten jouduin tekemään syyskuussa. Ei pahemmin kiinnostanut maksaa vuoden kolmena viimeisenä kuukautena yli puolia tuloistani erilaisiin maksuihin.

"Että minua pistää vihaksi tämä ajattelu, että kaikki mielipiteet ovat muka tasa-arvoisia. Eivät ole. Osa on paskoja. Niiden takana ovat idiootit. Internet on kuin joku ajattelun Idols-kilpailu, että sinne vaan, sinne vaan jokainen, jolla ei ole mitään pätevyyttä ajatella monimutkaisia asioita, menee mesoamaan suuna päänä ilman minkäänlaista itsekritiikkiä, ja sitten loukkaantuu, kun joku ei vaan tykkää."

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oilers
Paitsi jos tilaa uuden verokortin, kuten jouduin tekemään syyskuussa. Ei pahemmin kiinnostanut maksaa vuoden kolmena viimeisenä kuukautena yli puolia tuloistani erilaisiin maksuihin.
Ainahan uuden verokortin saa. Se että koko aika ihmisiä harhautetaan väärillä termeillä uutisissa ottaa kupoliin.

Jim Carr: Andre "Poodle" Lussier, defense. Andre, as you know, has been living in semi-seclusion in Northern Quebec ever since the unfortunate Denny Pratt tragedy.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, IPA
Vittu. En tiedä minkä tun vatsapöpö on iskenyt tähän sentään ja mistä. Aamuyöllä alkoi tulla molemmista päistä samaan aikaan. Tunti sitten kuvittelin että eiköhän ne ole tullut mitä on tullakseen ja himassa ei ole muuta juotavaa enää kun vettä, kahvia ja teetä, eli lähikauppaan. Pääsin sen 400m Prisman eteiseen niin tuntuu et o-oh. Nyt on kiire. Onneks vessa oli vapaa. Siinä sit sielläkin molemmista ja samaan aikaan.

No, sain ostokset tehtyä ja vauhdilla himaan. Ekaks vessaan. Saatana.

'Cause I'm kind of like Han Solo always stroking my own wookie
Vittu. En tiedä minkä tun vatsapöpö on iskenyt tähän sentään ja mistä. Aamuyöllä alkoi tulla molemmista päistä samaan aikaan. Tunti sitten kuvittelin että eiköhän ne ole tullut mitä on tullakseen ja himassa ei ole muuta juotavaa enää kun vettä, kahvia ja teetä, eli lähikauppaan. Pääsin sen 400m Prisman eteiseen niin tuntuu et o-oh. Nyt on kiire. Onneks vessa oli vapaa. Siinä sit sielläkin molemmista ja samaan aikaan.

No, sain ostokset tehtyä ja vauhdilla himaan. Ekaks vessaan. Saatana.
Aika perseestä on noi mahataudit. On ollut nyt syksyllä jonkinverran liikkeellä tuota pöpöä. Parempi sun nyt huilia vaan kotosalla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tunti sitten kuvittelin että eiköhän ne ole tullut mitä on tullakseen ja himassa ei ole muuta juotavaa enää kun vettä, kahvia ja teetä, eli lähikauppaan.
Minä pidin aikoinaan kaapissa aina tölkillistä mustikkakeittoa ko. tilanteita varten. No enpä sitä koskaan tarvinnut varsinaisesti. Krapulassa taisin välillä sitä juoda ettei vanhaksi mene. No joo, eipä muuta kuin pikaista paranemista vaan!

Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wesa, CAR, IPA
Minä pidin aikoinaan kaapissa aina tölkillistä mustikkakeittoa ko. tilanteita varten. No enpä sitä koskaan tarvinnut varsinaisesti. Krapulassa taisin välillä sitä juoda ettei vanhaksi mene. No joo, eipä muuta kuin pikaista paranemista vaan!
Krapulaan tuo varmaan olis hyvää. Sitä ei vähään aikaan ole haettu eikä todettu. Myös tänään ennen Prismaa oisin helposti maksanut 20€ litrasta. No, huomenna duuniin. Kyl tää tästä.

'Cause I'm kind of like Han Solo always stroking my own wookie
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kärppien ei enää tarvi suhmuroida paskatilaisuuksissa, mutta Tappara se vaan haluaa jatkaa Speden Pelejä. Kertokaa mulle ykskin kiekkokannattaja joka tykkää kun oma joukkue pelaa keskellä liigakautta näitä haistavitun europelejä. No, Ilves-leiristä varmaan löytys. Nehän kusee Jeesuksen kivesmannaa kun ne voittaa jonkun albanialaisen porukan neljän joukkueen turneessa ja saavat "pronssia". Mutta eihän Ipalla oo pelkoo CHL pakosta. No joo, vähän meni humorin puolelle mutta vittu että mua risoo toi että jos pärjäät liigassa niin on pakko osallistua noihin huuhaa ketään ei vois vähempää kiinnostaa paskannuksiin.

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kärppien ei enää tarvi suhmuroida paskatilaisuuksissa, mutta Tappara se vaan haluaa jatkaa Speden Pelejä. Kertokaa mulle ykskin kiekkokannattaja joka tykkää kun oma joukkue pelaa keskellä liigakautta näitä haistavitun europelejä. No, Ilves-leiristä varmaan löytys. Nehän kusee Jeesuksen kivesmannaa kun ne voittaa jonkun albanialaisen porukan neljän joukkueen turneessa ja saavat "pronssia". Mutta eihän Ipalla oo pelkoo CHL pakosta. No joo, vähän meni humorin puolelle mutta vittu että mua risoo toi että jos pärjäät liigassa niin on pakko osallistua noihin huuhaa ketään ei vois vähempää kiinnostaa paskannuksiin.
No jaa kyllä mä ainakin muistan kuinka juhlittiin Euroopan-mestaruutta 25 vuotta sitten. No ei vaan eipä muakaan toi CHL kauheasti innostanut. Olisin kuitenkin todella iloinen mikäli suosikkijoukkueeni ainoa murhe olisi joku vitun CHL. Nyt kun Tepsissä vituttaa kaikki niin ei ole helppoa.

"Ja pahimpia on aamut
joiden päättymistä ei näy"
Suosikkijoukkue
Hartaat toiveet & Hukutetut haaveet
>lähde töihin
>vilkaise matkalla reittioppaaseen
>huomaa että ei olisikaan tarvinnut lähteä ihan vielä
>tuumi että sinullahan on hyvin aikaa vallata sopivasti reitin varrella oleva Pokemon-sali
>ole valmis ja vilkaise tässä vaiheessa uudelleen reittioppaaseen
>tajua että olitkin muistanut saapumisajan kahdella minuutilla väärin
>myöhästy dösästä noin minuutilla reippaista juoksuaskelista huolimatta

Taidanpa sitten myöhästyä töistä ainakin muutaman minuutin tän takia, prkl.

Sori ylilauta-tyylinen postaus. Sopi vaan tähän yhteyteen parhaiten.

Exploring...​

PasiAnssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Wycombe Wanderers
@Smitty#41

Tota... Mikä on Pokemon-sali...?
Pokemon Go pelissä oleva areena, minkä voi vallata itselleen ja saada näin pelin sisäistä valuuttaa. Tiimejä on kolme Punainen (Valor) keltainen (instict) ja sininen (mystic). Näiden eri tiimien jäsenet voivat vallata näitä areenoita eri tiimeiltä tai jos areena on jo omalla tiimillä laittaa sinne oman pokemoninsa

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pokemon Go pelissä oleva areena, minkä voi vallata itselleen ja saada näin pelin sisäistä valuuttaa. Tiimejä on kolme Punainen (Valor) keltainen (instict) ja sininen (mystic). Näiden eri tiimien jäsenet voivat vallata näitä areenoita eri tiimeiltä tai jos areena on jo omalla tiimillä laittaa sinne oman pokemoninsa
Ei ristyksen suolatut kuukelit sentähren...

"When one person suffers from a delusion, it is called insanity. When many people suffer from a delusion, it is called religion." -Richard Dawkins

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mua vituttaa aina kun joka perus heteromies käyttää sanaa 'ihana'.

Enkä ole edes mikään äijien äijä tai tunteellisesti rajoittunut. Jostain syystä tuo sana ei vaan mun mielestä sovi miehen suuhun ollenkaan.. Olenko ainoa? Eikä tuo heterous ole tuossa edes se pointti, vaan se että jos tuo ihminen vaikuttaa muuten ns. mieheltä, niin silloin tuo sana särähtää aina korvaan.

Ja tämä ei ole ollenkaan mikään homovihaviesti tms. Jollekin femiinille homomiehelle tuo sana sopii oikein hyvin, mutta se johtuu varmaankin siitä että ovat femiinejä, jolloin se on luontaisempaa.

Joo-o, on mulla ongelmat.

1 - 5 - 17 - 20 - 7 - 23 - 22 - 35 - 9

Punamusta

Jäsen
Mua vituttaa aina kun joka perus heteromies käyttää sanaa 'ihana'.

Enkä ole edes mikään äijien äijä tai tunteellisesti rajoittunut. Jostain syystä tuo sana ei vaan mun mielestä sovi miehen suuhun ollenkaan.. Olenko ainoa? Eikä tuo heterous ole tuossa edes se pointti, vaan se että jos tuo ihminen vaikuttaa muuten ns. mieheltä, niin silloin tuo sana särähtää aina korvaan.

Ja tämä ei ole ollenkaan mikään homovihaviesti tms. Jollekin femiinille homomiehelle tuo sana sopii oikein hyvin, mutta se johtuu varmaankin siitä että ovat femiinejä, jolloin se on luontaisempaa.

Joo-o, on mulla ongelmat.
Boldaukset omat.

Olen asiasta eri mieltä. Sana 'ihana' sopii miehen suuhun ja sanavarastoon siinä missä suurin osa sanoista ylipäätään. Käytän itsekin kohtalaisen usein. En näe ongelmaa siinä, jos jokin on miehen mielestä ihanaa.

Et ole kuitenkaan ainoa mielipiteinesi. Olen lukenut palstalla aikaisemminkin tilitystä kyseisen sanan käyttämisestä. Olisiko ollut @Sämppäri joka joskus kirjoitti samanlaista kauraa kuin sinäkin... pahoittelut, jos oli aiheeton tägäys.

Aamulla vitutti ylösnousemisen sietämätön vaikeus. Miten voikin olla niin vaikeaa nykyisin... tai no mä tiedän luultavasti syyn siihen. Se onkin hyvä syy juoda lauantaina.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään vituttaa paikallinen autoilukulttuuri. Tai vituttaa se joka päivä kun autolla tuolla imbesillien seassa joutuu liikkumaan, mutta tänään vielä vähän enemmän.

Ajelinpa aamukoomassa töihin päin, ja katselin että sieltä joku tulee autorivien välissä pujotellen. Tuostahan ei ole täällä yhtään mitään hyötyä, koska tämä kaupunki on täynnä liikennevaloja ja ruuhkat ovat aika mahtavat välillä. Mutta näitä valopäitähän riittää. Noh, sieltä tämä Elvis sitten päräytteli Porsche Panamerallaan meikäläisen Daewoon viereen, luonnollisesti punaisiin valoihin. Valoista tie jatkuu edelleen kahtena kaistana. Vihreän valon vaihtuessa, päräytin Daewoon matkaan luonnollisesti salamannopeasti, koska täällä eivät ihmiset myöskään osaa lähteä liikennevaloista. Koulutin siis ympärilläni olevia.

Porsche-miehellehän kävi luonnon päälle jäädä jälkeen jostain Korean ihmeestä, joten urku auki ja sitten kurvataan (ilman vilkkua tietysti) suoraan meikäläisen keulan eteen. Siinä sitten hetki ajeltiin, kunnes kaveri päätti parkkeerata tien sivuun. Valoista tähän parkkiin oli matkaa noin 300 metriä. Ja tietysti parkkeeraaminen suoritettiin seuraavalla kaavalla: hidasta vähän, lyö jarru pohjaan, mieti hetki, kääntele rattia, taskuparkkeeraa oikeaoppisesti niin että puolet autosta on edelleen ajoradalla. Ja sitten sellainen tyhmä ja tyhjä katse muhun kun vähän töräytin torvea.

Tämä oli vain yksi esimerkki, ja näitä ameeboja on siis todellakin joka päivä edessä, takana ja sivuilla. Ainakin pysyy hereillä kun saa väistellä milloin mistäkin tielle koukkivia persreikiä.

Viimeksi muokattu:
Yes English can be weird. It can be understood through thorough thought, though.
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy