Perustele? Kenelle ei ole esim. hyväksi syödä paljon kasviksia, vähentää lihansyöntiä, välttää alkoholia jne?Väestötason tutkimuksiin perustuvan ravintosuosituksen suurin vika on ettei se ole optimaalinen yhdellekään yksilölle.
Laitoin tuossa puita takkaan laittaakseni sinne tulet. Yhdessä puussa oli vissiin (kuningatar)ampiainen talvehtimassa ja se päätti sitten tuikata minua etusormeen. Nyt sormi on turvoksissa ja sitä särkee ja se on kosketusarka. Ja vituttaa että kuinka kädetön ihminen on kun etusormi on kipeänä. Kirjoitan tätä keskarilla ja vähän hankalaa on. Nyt pitää sitten muistaa katsoa ettei puissa ole pörriäisiä kun niitä uuniin laittaa. Voi vittu, sekin vielä...
Vatsatautia päiväkodista. Ai että!
Katso selaimella, ei tarvi kirjautua.Oli tarkoitus katsoa video Yle areenasta. Areena pyysi kirjautumaan tai luomaan tunnuksen.
En katsonut videota
Toki pieni komedia aspekti tuossa oli. Meillä siis vanhempi lapsi alkoi laattaamaan ke-to yönä. No perjantaina oltiin muut vielä ok niin aattelin, että väistettiin luoti ja lähdin duunin pikkujouluihin. Olin taksissa tulossa puolen yön aikaan kotiin, kun vaimo soitti, että nyt hänellä alkoi ripuli.
Seuraavana aamuna sitten hoidin lapsia ja mietin, että onpas krapulainen olo vaikken mielestäni paljoa juonutkaan. Kävin lasten huomaamatta laattaamassa ja sitten vaatteiden vaihdon kautta lähikauppaan ostamaan ruokaa. Sieltä kotiin tullessa kävin laattaamassa toisen kerran ja aloin pohtimaan, että ehkä tää ei olekaan darraa. No eihän se ollut ja sitä riemua sitten jatkui koko lauantaipäivän jonka sitten yöllä kruunasi 39 asteen kuume.
Mukulan oksennusten parissa oltu torstaina ja perjantaina ollut pakko päästä pikkujouluihin? Ei mikään ihme, että nuo paskataudit leviää kulovalkean lailla, kun meno on tämä.
Ei mullakaan ole loputtomasti rahaa mitä voin tosta vaan lainailla vaikka minulle tärkeä ihminen onkin kyseessä.
Asiasta on puhuttu mutta sen jälkeen on alkanut aina hankalaksi. Paska tilanne.Oletko sanonut hänelle tämän tai pystytkö sanomaan? Parempi yrittää keskustella asiasta ennen kuin asiasta aiheutuu ongelmia, riitoja tai välirikko.
Mä tuossa muutama päivä sitten silppusin vanhoilla keittiösaksilla korianteria kermaviilin sekaan. Saksethan ovat hyvin tylsät suurimmalta osin, mutta tuohon hommaan ihan passelit. Siinä sitten tenavien ärjyessä taustalla huomio herpaantui ja seurauksena leikkasin vasemman käden peukalon päästä pienen palan pois. Löytyi siis saksistakin terävä kohta.Laitoin tuossa puita takkaan laittaakseni sinne tulet. Yhdessä puussa oli vissiin (kuningatar)ampiainen talvehtimassa ja se päätti sitten tuikata minua etusormeen. Nyt sormi on turvoksissa ja sitä särkee ja se on kosketusarka. Ja vituttaa että kuinka kädetön ihminen on kun etusormi on kipeänä. Kirjoitan tätä keskarilla ja vähän hankalaa on. Nyt pitää sitten muistaa katsoa ettei puissa ole pörriäisiä kun niitä uuniin laittaa. Voi vittu, sekin vielä...
"Anna vastajalkaa, työnnä sauvasta... ja rukoile..." Noin kai se ohje syöksykierteen oikaisemiseksi meni.Alkaa olla taas syöksykierteen ainekset. Stressiä töissä, nukun huonommin, palaudun huonommin, se sam stressi vaatii taas enemmän, en saa nukuttua, en palaudu. Jos nyt saisi jonkun tunnin nukuttua ja suoritettua huomisen kunnialla niin olisi kuusi päivää vapaata, ehkä se riittää akkujen lataamiseen.