Jos laittais tän oikeaan paikkaan. Pahoittelut, haulla kun tuli vitutusketju ja sitten oli Saipan ketju oli eka ja vitutukseltani en tajunuut tarkistaa mihin vittuun tää meni. Teitä taitaa vituttaa sitten enemmän kuin normi Jatkislaista:
Perus maanantai. Tiesin jo etukäteen että tää päivä on yhtä vittua ja kiirettä pukkaa.
No, heräsin ajoissa ja avasin himassa koneen noin seiskalta - tohon lähes naapuriin oli sovittu palaveri kymmeneksi. Siihen asti kaikki hyvin, ehdimme alaisen kanssa oikein hyvin ja asiakaskin oli ajoissa.
Sitten kaikki menikin pieleen. Palaveriin varattu 2h, venähti neljäksi, kun tuo toinen osapuoli ei ollut tehnyt hommiaan.
Nälkä ja tuossa vaiheessa ei enää haluaisi konttorille, joten sovimme että teemme loppupäivän etänä mun luona ja tilataan safkaa. Näin toki teimme.
Alaisen safka oli ihan jotain muuta mitä pyydetty (hän on allerginen maissille niin pyydettiin ilman sitä), niin maissillahan se tietenkin tuli. Mulla ei siinä valittamista. Kerrankin tulinen kastike on tulista.
Jatketaan duunia, löysin varmuusvaraistoista sille safkaa, mitkä oli viikonlopun jäljiltä vähäiset kun en viikonloppuna ollut edes himassa.
Puh. Sitten meni ne tietokannat jumiin mitä molemmat tarvitsee, joku vitun IT on Tukholmassa kämmännyt, veikkaan Intiaa jossa nää loppupeleissä hoidetaan. Ei siinä, mut mun nimenomaan pitää saaada tietyt raportit emolle huomiseksi. Alainen luovutti, sen kun tarvitsee saada duuninsa valmiiksi vain mulle (ja niitä en tänään välttämättä tarvitse, voin tänään elää ilman), sanoin että mene himaas, lapsikin pitää hakea tarhasta.
Nyt tappelen IT:n kanssa et josko saisin ne tietokannat taas käyttöön. Ihan kuulemma kohta. Sen kun näkis.
No, kepab oli hyvää.