Tämä. Itse teen usein niin, (kun vaan olen sellaisessa kunnossa että edes etäisesti järjellinen ajattelu onnistuu) että juon 1,5l limsapullollisen vettä ja katselen Youtube-videoita about tunnin ennen kuin menen törsmööttelyillan jälkeen nukkumaan. Ei se krapuloita poista mutta auttaa aika paljon, kun ei mene nestehukassa ja kovassa kännissä suoraan nukkumaan.Sillä se lähtee, millä on tullutkin. No, ei sentään. Sen mitä itse oppi junnuvuosilta oli se, että jos vaan mahdollista, niin sellaiset puoli litraa - litra vettä naamaan ennen sammumista/nukkumaanmenoa. Huomattavasti miellyttävämpää herätä aamulla.
No mutta, saanpahan sen ainakin nyt niin ei tarvitse jouluna syödä lattialta.
//Äsken tuli puhelu, että se on nyt noudettavissa. Aikaisempien yhteydenottoyritysten aikaan on kuulemma vain tullut ilmoitus "numero ei ole käytössä" vaikka olisivat kuinka monta kertaa yrittäneet. Jännä juttu. No, aivan sama. Pääasia, että se osa on nyt haettavissa.
Niillä on taatusti ohjeet miten toimia kun on mokannut.
Ei tainnut olla Ikea.
Kerran oltiin, vituttaa vieläkin, exän kanssa sänkykaupoilla Jyskissä ja siinä oli myyjänä semmonen vähän liian nenäkäs kundi. Käski mun kokeilla sitä sänkyä ja menin sillä lailla makaamaan että jätin jalat lattialle, sellainen puolimakuu, ei ollut kovin luonteva fiilis nääs. No, tämä saatanan jätkä sanoi: "Noinko sä nukut?" Vieläkin yli 20 vuoden päästä vituttaa etten astellut siitä välittömästi ovesta ulos komentaen akan mukaani. Mutta ehkä hyvä etten tehnyt niin, sillä ei se perkeleen ämmä olisi seurannut. Sen sijaan suoritin kokomakuun.
Mä muuten tein juurikin sänkykaupoilla exäni kanssa juuri noin, eli poistuttiin paikalta kun myyjä ei oikein ollut ajan tasalla.
Siinä koemakailtiin ja tuli myyjä kyselemään ja neuvomaan. Siinä koemaattiin varmaan toistakymmentä sänkyä kunnes tämä myyjä kysyi sitä koko ajan askarruttaneen kysymyksen (sen huomasi ettei osannut oikein suhtautua) että kummallekkos tämä sänky tulee. Änkytti vielä kovin punaisena sitä kysyessään ja ivallinen ilmekin naamalla. No, vittu, ihan huvikseenko pari kolmekymppistä miestä käy makoilemassa Lanternan Jyskissä vierekkäin lauantaina aamupäivällä?
Poistuimme ostamatta.
Joo, ei ollut Ikea vaan juurikin tuo Jysk.
Lanternan Jyskissä
Mikä vittu tota Jyskiä vaivaa? Se meni lopullisesti boikottiin juuri nyt.
Täällä voisi olla joku ketju vittumaisia asioita tai asioita jotka vituttaa juuri nyt. Istun bussissa matkalla Lielahteen. Taakse istui joku jannu naisystävänsä kanssa, jolla oli aivan pakottava tarve jutella asiansa koko bussille, kuvitellen ilmeisesti että meitä kaikkia kiinnostaa. Jotain hassutteli ja mukapäti ratikasta ja keskustan nykytilasta (en voinut olla kuulemmatta kun istui suoraan mun takana.) Onneksi näitä omassa kuplassaan eläviä tapauksia ei usein tule vastaan, mutta silti julkisissa junissa, busseissa yms jne välillä vaan ei voi välttyä.
Täällä voisi olla joku ketju vittumaisia asioita tai asioita jotka vituttaa juuri nyt. Istun bussissa matkalla Lielahteen. Taakse istui joku jannu naisystävänsä kanssa, jolla oli aivan pakottava tarve jutella asiansa koko bussille, kuvitellen ilmeisesti että meitä kaikkia kiinnostaa. Jotain hassutteli ja mukapäti ratikasta ja keskustan nykytilasta (en voinut olla kuulemmatta kun istui suoraan mun takana.) Onneksi näitä omassa kuplassaan eläviä tapauksia ei usein tule vastaan, mutta silti julkisissa junissa, busseissa yms jne välillä vaan ei voi välttyä.
Kyllä täällä yleensä joku on kertomassa, kuinka on väärin vitutettu näin vähäpätöinen asia yms jne. Mutta noin muuten pohdin asiaa siksi, että ois kiva kun ois erikseen joku "tarinaketju" näille.En haluaisi mukapäteä mutta kai tänne Vitutusketjuun saa kirjoittaa asioista jotka vituttaa juuri nyt. Eikä pelkästään asioista jotka vitutti eilen tai vituttaa huomenna.
Tampere joo. Maailman paras paikka asua.Lielahti? Siis Tampereen huudeilla.
Tuskin. Olen asunut paremmassa, Tampereella en ikinä. Eikös siellä jäähallilla vihdota jollain muoviläpsyilläkin?Tampere joo. Maailman paras paikka asua.
Vituttaa. Puhelimessa on nyt jotain häikkää ja heittää koko ajan virheilmoitusta Gboard pysähtyy toistuvasti. Sen verran tiedän että näppäimistöhän tuo on sillä nyt laitteella ei voi käyttää näppäimistöä, eli sillä ei voi esimerkiksi lähettää tekstiviestejä tai siis ylipäänsä kirjoittaa mitään minnekään. Vituttaa joten kirjoitin ensin vitutusketjuun.
Osaako kukaan neuvoa tässä asiassa? Miten saa näppäimistön taas toimimaan vai vienkö huoltoon?
Olisiko kyse tästä uusimman päivityksen tuoneesta ongelmasta. Ongelma poistuu, kun Gboardin välimuistin tyhjentää. Helpoiten se käy Android-puhelimen asetusten Sovellukset-välilehdeltä Gboardin tiedot avaamalla. Linkki vie uutiseen mobiili.fi-sivulla.
![]()
Googlen Gboard-näppäimistössä Androidille ongelma – jumittaa jopa täysin laitteita
Googlen suosittu näppäimistösovellus Gboard aiheuttaa ongelmia Android-käyttäjille. Virtuaalinäppäimistö kaatuilee, mikä johtaa toisinaan jopa älymobiili.fi
Tämän lauseen luettuani olin ihan varma että kirjoittaja on @Iisoppi, mutta eipäs ollutkaan.Oli tarkoitus pistää tänäänkin vauhtia kannuihin, mutta ei voinut ja viimeinenkin tilaisuus meni myöhästymisen osalta sivu suun.
Oli tarkoitus pistää tänäänkin vauhtia kannuihin
Mouhijärveläiset niillä vihtoo, ei Tampereen ainoan oikean seuran kannattajat.Tuskin. Olen asunut paremmassa, Tampereella en ikinä. Eikös siellä jäähallilla vihdota jollain muoviläpsyilläkin?