Vitutusketju

  • 10 536 680
  • 56 130

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Vituttaa ettei täällä satanut paljon yhtään vaikka muutaman kilometrin päässä satoi kunnolla. Kaikki on niin kuivaa ja räystästippujen alle laittamani astiat, joihin piti kertyä sateesta kasteluvettä, ovat tyhjillään. Kasvit kärsii kuumasta ja kuivuudesta...

Toinen asia, mikä vituttaa, on ulkokasteluletku... Jossain nippelissä tai liitoksessa vikaa eikä sieltä tule vettä. Mies lupasi korjata sen mutta asia on vissiin vielä pohdinta-asteella. Kyllä se siitä vielä tulee korjattua tai sitten täytyy kutsua ammattimies hommiin. Kannan nyt vedet sisältä kannuilla ja ämpäreillä. Mutta ajattelin että voisin laittaa letkun kiinni suihkuun niin saisin täytettyä kasteluvesialtaat... Niin ei tarvitsisi kantaa kaikkea kasteluvettä sisältä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Loppui sätkäpaperit eikä tähän hätään pääse ostamaankaan. Mihinkä mä nyt kääräisen. Puun lehteen? Kelpaako sanomalehtipaperi? Onko ehdotuksia?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Loppui sätkäpaperit eikä tähän hätään pääse ostamaankaan. Mihinkä mä nyt kääräisen. Puun lehteen? Kelpaako sanomalehtipaperi? Onko ehdotuksia?
Sanomalehtee en oo kokeillu mut sen muistan että raamatun sivut paloi hyvin, joten jos sulla on raamattu, niin sieltä löydät vastauksen ongelmaan.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Elmo-lehden "puhelinmyyjä".
Juuri kun meinasin jo heltyä tilaamaan, niin perkele homma paljastuikin nauhaksi. Ja nyt jos lehti ilmestyy luukusta, niin lähtee rikosilmoitus tai jotain yhteydenottoa YK:lle tai johonkin shaatana.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vetäkää vaikka händyyn partsilla mielummin, mutta älkää pliis polttako röökiä siellä nyt kun kaikilla on helteellä ne vähäiset ikkunat sekä parvekkeen ovi auki! Sen verran voi ajatella muita, että jos kävellä pystyy niin alaovesta johonkin ulos röökaamaan, kiitos!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En edes tiedä mihin ketjuun tän laitan, koska . Mä.. oon täysin sanaton. Mulla on Facessa vain ja ainoastaan sellasia kavereina, jotka nähdessä sattumalta halaan/paiskaan kättä ja vaihdan kuulumiset. Eli mitään randomtyyppejä ei ole. Laitoin sinne kuvan itestäni ja tytär on kainalossa. No mitäpäs persettä!? Kolmelta ihmiseltä tulee onnittelut uuden parisuhteen johdosta Mesessä ja kaks kommentoi kuvan alle jotain "Pusi pusi hali hali söpöö" ja toinen "Jotkut ne on niin onnekkaita...". Noista siis en oo varma mitä tarkottivat, mutta eivät koskaan aiemmin oo kommentoin yhtään kuvaa missä lapset on.

Niin. Ei tässä mitään, jos eivät aikoihin ole nähnyt kuvia tyttärestä, eivätkä tunnistaisi häntä ja hän olis vähintään parikybänen, mut tytär on VITTU 13-VUOTIAS SAATANAN APINAT!!!!

Arabeillehan 13v. on kypsä vaimo. En tosin tiedä näiden kavereidesi etnistä taustaa.
Ei mutta oikeesti, en todellakaan tarkoita tytärtäsi kun en tunne, mutta mitä itte tässä huamannut niin tuntuu että tommoset 13-16v. plikat voisi mennä ihan helposti reilu parikymppisestä nykyään. Ei toki kaikki, mutta melko suuri osa. Hyvä esimerkki tässä yhdeltä viikonlopulta kun oltiin mamman kanssa vähän terankilla kylillä ja näin sitten sielä yhdessä pöydässä vaimoni kaverin tyttären,jonka tunnen vain nimeltä ja ulkonäöltä, ystävineen drinksusilla. Kysyin sitten rouvalta että eiks toi oo xxxx, se xxxxx:n likka? Se vilkas ja sano että juu, on se! Mitä hemmettiä, sehän täytti vasta alkukesästä 16!
 

scholl

Jäsen
mikään ei ole vittumaisempaa kuin olla kipeänä hienolla ilmalla. Jää kaikesta hauskasta paitsi. Nyt on perjantaista alkaen ollut flunssa, mikä ei ole todellakaan jees. Tuntuu, että elämä valuu silmien edestä ohitse.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Elmo-lehden "puhelinmyyjä".
Juuri kun meinasin jo heltyä tilaamaan, niin perkele homma paljastuikin nauhaksi. Ja nyt jos lehti ilmestyy luukusta, niin lähtee rikosilmoitus tai jotain yhteydenottoa YK:lle tai johonkin shaatana.
Ja nyt tuli perään vielä ihan oikean henkilön soitto, että oli kuulemma ollut jotain häikkää linjan kanssa, kun kesätyöntekijä Sofia (eli se hiton nauhoite) oli soittanut ja olivat nyt kuunnelleet nauhoitteen, niin siinä olleeseen kysymykseeni olisi ollut vastaamassa nyt. Väitti siis ihan oikeasti, että kyseessä ei ole nauha.

Jostain syystä puhelun tallenteelle oli tarttunut sekin kysymys, minkä kohdalla tuo "kesätyöntekijä" valitti linja pätkimistä. Voi vittu miten röyhkeää toimintaa sanon mä. Ja en tosiaan ole ainoa, jolle sama vitun nauha on soitettu.

Seuraavan linkin takana kokemuksia ko. puhelinmyyjästä/nauhasta: 024334000 – Arvioiden lukumäärä: 30× Häiritsevä …
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kun nyt ollaan avautumaan alettu, niin jatketaan. Muksuille hommasin Sony Experia androidluurit. Android kertoo uudestaan ja uudestaan, että olisi uusi versio tarjolla ja päivityksen jälkeen juhlii hetken, että nyt on viimeisin versio asennettu. Muutama minuutti menee ja taas löytyy uudempi versio. Eikö tuo paska osaa päivittää itseään suoraan uusimpaan versioon vai mikä hiton juttu tää on? Piti oikein kirjoittaa ylös niitä versionumeroita, että näki että kyseessä on oikea päivitys eikä mikään ikilooppi.
 

Killeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ostin 2013 vuonna silloisen eukon kanssa puoliksi hevonen. No eron tullessa sovittiin, että hän lunastaa minun osuuden jossain vaiheessa. Akka kusetti muutenkin, niin olen tasaisesti tämän kaksi vuotta mitä erossa ollaan oltu seurannut, että omistussuhde pysyy myös minulla. No tämä idiootti on nyt mennyt siirtämään koko omistuksen tyttärelleen, eli on väärentänyt mun nimen papereihin. No enhän mä tytölle aio ongelmia aiheuttaa, mutta akka saa koko rahalla. Vittu.
 

koukku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun nyt ollaan avautumaan alettu, niin jatketaan. Muksuille hommasin Sony Experia androidluurit. Android kertoo uudestaan ja uudestaan, että olisi uusi versio tarjolla ja päivityksen jälkeen juhlii hetken, että nyt on viimeisin versio asennettu. Muutama minuutti menee ja taas löytyy uudempi versio. Eikö tuo paska osaa päivittää itseään suoraan uusimpaan versioon vai mikä hiton juttu tää on? Piti oikein kirjoittaa ylös niitä versionumeroita, että näki että kyseessä on oikea päivitys eikä mikään ikilooppi.

Tuo vitutti kyllä huolella, kun vielä vuosi sitten kyseisen tyyppisen luurin omistaja olin. Sitten vaihdoin Honoriin ja eipä ole noita vittumaisia päivitystarjouksia näkynyt läheskään vastaavaan tahtiin.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ostin 2013 vuonna silloisen eukon kanssa puoliksi hevonen. No eron tullessa sovittiin, että hän lunastaa minun osuuden jossain vaiheessa. Akka kusetti muutenkin, niin olen tasaisesti tämän kaksi vuotta mitä erossa ollaan oltu seurannut, että omistussuhde pysyy myös minulla. No tämä idiootti on nyt mennyt siirtämään koko omistuksen tyttärelleen, eli on väärentänyt mun nimen papereihin. No enhän mä tytölle aio ongelmia aiheuttaa, mutta akka saa koko rahalla. Vittu.
Eikö tosta kannata tehdä rikosilmoitus. Eihän sun tyttösi siitä ongelmia saa vaan exäsi.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Yksi seikka näissä helteissä pistää vtuttamaan. Talossani on parvekeremontti, tuo on pahasti ollut tauolla helteiden takia. Eilen ja tänään herrat käyneet herättämässä minut aamuviideltä ja vinguttaneet noita hissejään. Vtu tänään pitäisi jaksaa aika myöhään kaupunkifestarillamme.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Yksi seikka näissä helteissä pistää vtuttamaan. Talossani on parvekeremontti, tuo on pahasti ollut tauolla helteiden takia. Eilen ja tänään herrat käyneet herättämässä minut aamuviideltä ja vinguttaneet noita hissejään. Vtu tänään pitäisi jaksaa aika myöhään kaupunkifestarillamme.
Useissa taloissa on sääntöjä ettei töitä saa aloittaa esimerkiksi ennen kello kahdeksaa. Hiljaisuuden aikana ei saa missään talossa tehdä töitä, joten viemällä asiaa eteenpäin loppuu ainakin tulevat aamuherätykset vaikka se ei taida auttaa tulevia festareitasi. Voit lohduttautua kuitenkin ajatuksella, että on niin kuuma ettei suomalainen osaa nukkua muutenkaan näillä helteillä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Useissa taloissa on sääntöjä ettei töitä saa aloittaa esimerkiksi ennen kello kahdeksaa. Hiljaisuuden aikana ei saa missään talossa tehdä töitä, joten viemällä asiaa eteenpäin loppuu ainakin tulevat aamuherätykset vaikka se ei taida auttaa tulevia festareitasi. Voit lohduttautua kuitenkin ajatuksella, että on niin kuuma ettei suomalainen osaa nukkua muutenkaan näillä helteillä.

Juu tuon tiedän. Siksi suuresti ihmettelen, jos tässä talossa ei asiasta ole haloota nostettu. Tosin, onko sitten projekti pahasti myöhässä, mikä mahtaisi tuon seuraus olla.

Tänään potutukseni korostuu, kun herrat lähtivätkin jo parin tunnin jälkeen (huutonaurua). Eli pitäisi ehkä koittaa jatkaa unia.

Olen paljolti nukkunut toisen puoliskoni luona, ja välttynyt potutukselta, mutta nyt erehdyin festareiden takia tähän tulemaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eikö tosta kannata tehdä rikosilmoitus. Eihän sun tyttösi siitä ongelmia saa vaan exäsi.

Siis tämä tietenkin. Eihän se likka mitään väärää ole tehnyt. Samantien nyt poliisille kertomaan miten asia oikeasti on.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Näyttäisi pahasti siltä, että tänään sataa auringonpaisteen sijaan. Lisäksi muutaman päivän kuluttua helteet olisivat ohi. Vitutuksen lisäksi ahdistaa toden teolla ilman viileneminen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Näyttäisi pahasti siltä, että tänään sataa auringonpaisteen sijaan. Lisäksi muutaman päivän kuluttua helteet olisivat ohi. Vitutuksen lisäksi ahdistaa toden teolla ilman viileneminen.
"No vittu jo oli aikakin. Eihän tätä hellettä kestä"
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alkuviikosta yhtenä aamuna herätessä lasi oli tippunut sängyn vierestä lattialle ja hajonnut. Bowmoren viskilasi vielä, mutta ei sillä niin väliä. Yks iso sirpale näytti vaan lähteneen. Nyt molemmissa jalanpohjissa tuntuu olevan joku pieni mikä lie.
 

JKyykka

Jäsen
Istuin parvekkeella ja kyllähän sinne saatana tietenkin ampiainen tuli seuraksi. Ajattelin, että nyt en jaksa sen enempää välejä alkaa selvittelemään kyseisen otuksen kanssa vaan päätin siirtyä muutamalla nopealla askeleella sisätiloihin. No eihän se ihan putkeen mennyt vaan täräytin polven melko kovalla vauhdilla oven kulmaan. Sattuu ja vituttaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös