Ihmiset jotka kuvittelevat olevansa maailman napoja vituttavat. Lohdullista on se, että yleensä ne on tyhmiä kuin saappaat ja tarvittaessa helposti vietävissä.
No eikös tuosta samasta maasta saa ihmetellä kun Sven ja Hans on alkanut ampuilemaan, joukkoraiskaamaan ja käsikranaatteja heittelemään. Minua ei yllätä enää mikään mitä tuolla tapahtuu.Kuka helvete sytyttelee metsäpaloja Ruotsissa? Vituttaa tuollainen luonnon ja infran tuhoaminen. Voipi jopa käydä jonkun hengen päälle.
Että poltetun maan taktiikkaa pukkaa. Ei tiedä mutta aika pirun surullista. Viimeksi kun näin lukuja niin kuusikymmentä metsäpaloa eri puolin maata. Kuvitelkaa nyt saakeli.No eikös tuosta samasta maasta saa ihmetellä kun Sven ja Hans on alkanut ampuilemaan, joukkoraiskaamaan ja käsikranaatteja heittelemään. Minua ei yllätä enää mikään mitä tuolla tapahtuu.
En väitä asioilla olevan yhteyttä. Ei vaan enää Ruotsissa tapahtuvat asiat yllätä, vituttaahan tollanen touhu kuitenkin, siis sekä Hanssi ja Svenni, että niiden tulitikkuleikit.Että poltetun maan taktiikkaa pukkaa. Ei tiedä mutta aika pirun surullista. Viimeksi kun näin lukuja niin kuusikymmentä metsäpaloa eri puolin maata. Kuvitelkaa nyt saakeli.
En väitä asioilla olevan yhteyttä, mutta Gävlen olkipukki ei palanut tänä vuonna ollenkaan ja nyt sitten muka metsäpaloja yhtäkkiä syttyy siellä suunnilla. Sattumaako? En väitä mitään.En väitä asioilla olevan yhteyttä. Ei vaan enää Ruotsissa tapahtuvat asiat yllätä, vituttaahan tollanen touhu kuitenkin, siis sekä Hanssi ja Svenni, että niiden tulitikkuleikit.
Mitähän hakamussuttelua tämä nyt oli? Minä en siis oikeasti väitä että tuolla mitkään maahanmuuttajat kävisi polttelemassa metsiä, eiköhän kyseessä ole ihan yleinen huolimattomuus. Tuo määrä on vaan järkyttävän iso, että paljonko noita on sattunut. Sillä ei ole mitään tekemistä Hanssin ja Svenin muiden kolttosten kanssa, tai se yhteys on varmasti todella lievä.En väitä asioilla olevan yhteyttä, mutta Gävlen olkipukki ei palanut tänä vuonna ollenkaan ja nyt sitten muka metsäpaloja yhtäkkiä syttyy siellä suunnilla. Sattumaako? En väitä mitään.
Syytä on ottaa huomioon myös se, että viime aikoina SHL:n mestaruudet ovat menneet joko Etelä- tai Pohjois-Ruotsiin ja nyt on maan keskiosa tulessa. En väitä että näillä asioilla on yhteyttä, mutta eipä yllättäisi.
Mikäs auto sulla on myynnissä, mää vaan ajattelin että jos renkaita...Yritän myydä autoa. Viides vittupää kävi jo renkaita potkimassa ja sanomassa että kyllähän tämmösen vois ostaa kuhan sais tuon oman auton eka myytyä. Mitä vittua? Elkää tulko ilmottamaan kyseistä asiaa, myykää oma auto helvettiin eka ja tulkaa sitten koeajamaan ja runkkaamaan tunniks sen auton viereen. Vituttaa kun ite järkkäät aikaa et joku tulee ostamaan autoo. Yksikin apina jos tulee enää katselemaan huvikseen nii näytän Muhamed Alin ja Mike Tysonin lyöntisekoituksen.
Tervetuloa autoesittelyyn jos et oo ennen livenä nähnyt Tysonin ja Alin sekoitusta! Backhand forehand bumbumbumMikäs auto sulla on myynnissä, mää vaan ajattelin että jos renkaita...
Yritän myydä autoa. Viides vittupää kävi jo renkaita potkimassa ja sanomassa että kyllähän tämmösen vois ostaa kuhan sais tuon oman auton eka myytyä. Mitä vittua? Elkää tulko ilmottamaan kyseistä asiaa, myykää oma auto helvettiin eka ja tulkaa sitten koeajamaan ja runkkaamaan tunniks sen auton viereen. Vituttaa kun ite järkkäät aikaa et joku tulee ostamaan autoo. Yksikin apina jos tulee enää katselemaan huvikseen nii näytän Muhamed Alin ja Mike Tysonin lyöntisekoituksen.
Joo näitä lukutaidottomia vesseleitä riittää. Itsekkin kirjoitin että ei vaihtoa. No onhan sieltä tullu jo vaihtoehdotuksia moottoripyöristä, veneistä ja tarjotaan vittuvaikka mummon rintaliivejä vaihdossa.Itse yritän myydä moottoripyörääni. Se on siis myynnissä nettimotossa ja olen kirjoittanut sinne suht selvästi ettei vaihtoa vaan käteinen passaa niin eiköhän monta kymmentä puhelua ja ehdotusta ole tullut että otatko vaihdossa tämän ja tämän. Siis ihmiset ei vissiin osaa saatana lukea. Mulla ei kiinnosta jonkun jullin tuunattu bemari tai joku moottorikelkka hevon vittua. Vitun ärsyttävää.
Joo näitä lukutaidottomia vesseleitä riittää. Itsekkin kirjoitin että ei vaihtoa. No onhan sieltä tullu jo vaihtoehdotuksia moottoripyöristä, veneistä ja tarjotaan vittuvaikka mummon rintaliivejä vaihdossa.
Sit nää onnenonkijat jotka sanoo että "tarjoon puolet hinnasta". Haista jo vittu, järjettömiä tarjouksia. Aattelee jos 8tonnin autosta tarjotaan 4tonnii. Muutenkin nettiauton halvin noilla spekseillä ja vielä joku kuluttaa mun silmiä sillä kun joudun lukemaan noita paskatarjouksia.
Tuo määrä on vaan järkyttävän iso, että paljonko noita on sattunut. Sillä ei ole mitään tekemistä Hanssin ja Svenin muiden kolttosten kanssa, tai se yhteys on varmasti todella lievä.
En osaa ottaa asiaan kantaa, se mitä uutisista kävi ilmi niin ainakin hallitusta syyttelevät kovasti, kun kalusto ja miehistön määrä on täysin alimitoitettua. Kannattaisi siellä ehkä kertoa vähän paremmin niille kansalaisille, miten tälläisillä keleillä ei vaan voi alkaa leikkiin tulitikkuleikkejä. Mitään isoja ukkosia tms. tuolla ei käsittääkseni ole ollut mikä voisi noin mittavia paloja aiheuttaa, eli ihan ihmisen typeryydestä aiheutuvia lienevät olleet, ainakin suurimmaksi osin.Voin olla väärässäkin, mutta mielestäni Ruotsissa näitä metsä- ja maastopaloja syttyy suunnilleen samassa määrin kuin Suomessakin. Erona vaan on se, että Ruotsissa palojen sammutus on hankalampaa, koska siellä metsäalueet ovat laajempia, eikä metsäautoteiden verkosto ole läheskään yhtä tiheä kuin Suomessa.
Suomessa palot saadaan usein sammutettua niin nopeasti, että ne jäävät pieniksi ja varsin merkityksettömiksi. Ruotsissa ne ehtivät levitä, ja niiden sammuttaminen kestää.
Mitään isoja ukkosia tms. tuolla ei käsittääkseni ole ollut mikä voisi noin mittavia paloja aiheuttaa, eli ihan ihmisen typeryydestä aiheutuvia lienevät olleet, ainakin suurimmaksi osin.
Itse luin, että Ruotsin puolustusvoimien kopterit pysyvät maassa, koska henkilökuntaa ei voi kutsua töihin kesken lomakauden... Ruotsin onni, että kukaan ei ainakaan tällä hetkellä suunnittele tuonne sotilaallista hyökkäystä ainakaan kovinkaan aktiivisesti...
Ymmärtääkseni nuo sammutuspilotit eivät ole Puolustusvoimien henkilökuntaa ja sen takia eivät voi ns ”pakottaa” töihin.
No se olisi järkevämpi selitys. Lukemani uutinen antoi ymmärtää jotain muuta, mutta eipä olisi ensimmäinen kerta kun media kiireessä kirjoittaa huolimattomasti.
Siltikin ihmettelen tätä. Luulisi, että noinkin vakava poikkeustilanne antaisi mahdollisuuden velvoittaa näitä tulemaan paikalle.
Samaa mieltä tuosta velvoittamisesta ja toisekseen luulisi noilla lentäjillä olevan sen verran moraalia, että itse hakeutuisivat lomilta pelastamaan ihmisten koteja.
En osaa ottaa asiaan kantaa, se mitä uutisista kävi ilmi niin ainakin hallitusta syyttelevät kovasti, kun kalusto ja miehistön määrä on täysin alimitoitettua.