No ei ne voi, tiedän. Taidan lähteä rannalle - pari juttua on nyt pakko hoitaa ennen sitä. Tuota ei kuuntele Erkkikään.Ei ne voi, niillä on hommia. Rälläkässä on kyllä vittumainen ja voimakas ääni. Että jaksamista sinne...
No ei ne voi, tiedän. Taidan lähteä rannalle - pari juttua on nyt pakko hoitaa ennen sitä. Tuota ei kuuntele Erkkikään.Ei ne voi, niillä on hommia. Rälläkässä on kyllä vittumainen ja voimakas ääni. Että jaksamista sinne...
Voisiko noi vitun työmiehet kadota johonkin tuosta mun parvekkeen alta rälläkkänsä kera johonkin? Vittu, mä yritän tehdä niitä töitä joita en päässyt tstolle tekemään, kiitos idiootin ja idiootimman. Vittu.
Tässä rakennettu The Ratikkaa jo ties kuinka kauan. Ääniä ollut ties kuinkamoista ja talokin tärissyt. Kertaakaan ei ole haitannut ja olen itse vain iloinen tuosta, että muutaman vuoden päästä kolisee tuosta ratikka ohi.Voisiko noi vitun työmiehet kadota johonkin tuosta mun parvekkeen alta rälläkkänsä kera johonkin? Vittu, mä yritän tehdä niitä töitä joita en päässyt tstolle tekemään, kiitos idiootin ja idiootimman. Vittu.
Joo, töitään tekevälle duunarille vittuilu on todella hedelmällistä ja hyödyllistä. Hänhän varmaan onkin päättänyt, että tämä työ tehdään silloin ja silloin. Ja yleensä ne vittuilijat vielä kuvittelevat olevansa jotain sivystynyttä kansanosaa kun sentään tekevät siistejä toimistohommia.Tästä muuten tuli mieleen kun nuita timpurin töitä tuli tehtyä muutamia vuosia sitten vielä. Olimme viimeistelemässä muuatta rivaria kun luovutus oli muutaman päivän päästä ja iskin hiltin kylmästi aamu ysiltä yhden akan seinään ja aloin porailee. Meni joku 10 sec ja tämä muija juoksee puolialasti ovesta ulos ja rääkyy että painu vittuun poraamaan. Rupes niin vituttamaan että sanoin tälle akalle että sori vaan mutta vittuako muutat keskeneräiseen kämppään asumaan että pakkohan nämä on saada tehtyä. Noh se häipy siitä haistatellen mutta palasi noin tunnin päästä takaisin ja pyysi anteeksi ja tarjos kahvit. En juonu kun aattelin että se natku varmaan laittanu jotain rotanmyrkkyä siihen. Että kyllä ihmiset vois joskus ajatella ennenkuin alkaa haistattelemaan. Kukaan ei ole pakottanut muuttamaan keskeneräiseen kämppään.
Joo, töitään tekevälle duunarille vittuilu on todella hedelmällistä ja hyödyllistä. Hänhän varmaan onkin päättänyt, että tämä työ tehdään silloin ja silloin. Ja yleensä ne vittuilijat vielä kuvittelevat olevansa jotain sivystynyttä kansanosaa kun sentään tekevät siistejä toimistohommia.
Tuossahan ne vieressä innolla kaivaa ja täyttää, kyllä tuosta kolinaa lähtee vaan ei ole haitannut minuakaan. Johtuu varmaan samasta syystä kuin sinulla, jos olisi vaahtosuinen ratikan vastustaja, äänien ärsyttävyys voisi olla toisella tasolla. Olisipa jo valmis, ajelisin ihan ajelun riemusta.Tässä rakennettu The Ratikkaa jo ties kuinka kauan. Ääniä ollut ties kuinkamoista ja talokin tärissyt. Kertaakaan ei ole haitannut ja olen itse vain iloinen tuosta, että muutaman vuoden päästä kolisee tuosta ratikka ohi.
Tiedän erään puolitutun, joka eräs talviaamuyö kilahti lumenauraajalle, kun hän teki töitään rivarikämppien parkkipaikalla. Tämä tyyppi siis meni huutamaan, että mitäs helvettiä tähän aikaan aurataan, muksut herää yms.Joo, töitään tekevälle duunarille vittuilu on todella hedelmällistä ja hyödyllistä. Hänhän varmaan onkin päättänyt, että tämä työ tehdään silloin ja silloin. Ja yleensä ne vittuilijat vielä kuvittelevat olevansa jotain sivystynyttä kansanosaa kun sentään tekevät siistejä toimistohommia.
Tiedän erään puolitutun, joka eräs talviaamuyö kilahti lumenauraajalle, kun hän teki töitään rivarikämppien parkkipaikalla. Tämä tyyppi siis meni huutamaan, että mitäs helvettiä tähän aikaan aurataan, muksut herää yms.
Parasta tässä on se, että tämä sankari kirjoitti tuosta huutamisestaan silloin facebookiin, jopa lievien rehvastelujen kera. Ei muuten yllättäen saanut kauheasti lämpöä ja ymmärrystä.
On meitä oikeasti moneen lähtöön.
Meitä tosiaan on moneen junaan.
Näimpä. Tai ne luulee että se työ tehdään silloin kun heille sopii.
Itse kunnossapidon työnjohtajana työskennelleenä ja voin kertoa, että ihmisten itsekkyys ja tyhmyys on rajaton voimavara tässä maailmassa. Ihmiset soittelevat, että miksi teitä aurataan aamulla/öisin/päivällä/iltaisin, miksi tuo päätie pitää aurata ennen kuin hänen kinttupolkunsa, miksi aurataan sellaisella auralla, miksi ajavat niin lujaa ja sitten se tärkein #MIKSI NAAPURILLA ON VÄHEMMÄN LUNTA LIITTYMÄSSÄ KUIN MINULLA??!!!!?!?!??" "Eikö teitä voisi aurata silleen, että se lumi vietäisiin mukanaan?" Samat asiat toistuvat joka vitun vuosi. Sitten on tämä liukkaus, onko se nyt ihme että on liukasta kun jollain perkeleen reinoilla lähdetään kävelemään kadulle? Sitten tosissaan nämä sankarit menevät tyyliin kirveen kanssa sinne auramiehille vittuilemaan. No kerran taidettiin poliisit soittaa kun ei tahtonut siitä loppua tulla. Alkaa vähän usko ihmisiin tässä loppua.Joo ja sitten kun ei pääse kauppakassillaan liikenteeseen niin raivotaan kun parkkiksia ei aurata/hiekoiteta. Kyllä minä ainakin arvostan näitä aurapoikia paljon silloin harvoin kun ehtivät paikalle edes hetkeksi. Meitä tosiaan on moneen junaan.
Arvon herra scholl meitä tuolla sää ketjussa valaisi tästä mahdottomuudesta.Vituttaa kun eilen tuli oltua ilman paitaa vesillä ja tottakai koko yläkroppa paloi. Nyt ei pysty mitenkään päin olemaan ettei kirvelis. Varmaan mukava koittaa saada unta yöllä, vittujen kevät.
Eli et ole voinut palaa, sinä vain kuvittelet sitä.Opetan taviksia, ettei Suomessa pala auringossa. Eivät usko. Tavikset on tomppeleita. Se on toisaalta hauska jutella kaupungilla kansalaisten kanssa. Nää on ilmeisesti jotain asianajajia. Näyttävät möttösiltä.
No voi vittu, sekin meni vituiks. Kait tää on jotain allergiaa sittenEli et ole voinut palaa, sinä vain kuvittelet sitä.
No jos me nyt ollaan ihan tarkkoja niin palaminenhan on allerginen reaktio UV-säteilylle. Että kyllä, juurikin sitä.No voi vittu, sekin meni vituiks. Kait tää on jotain allergiaa sitten
Kaveri on muuten kuumeessa. Miltäköhän tuntuu olla kuumeessa, kun normaalilämpöisenäkin tuntuu että edes tuuletin ei auta. En halua edes tietää.
Ihan hyvä, että tuollaisia ihmisiä on olemassa. Tuollaiset ihmiset osoittavat, että suomalaiset ovat enimmäkseen ihan järkeviä ja jättävät reagoimatta kaikista sekavimpiin juttuihin, joissa ei ole päätä eikä häntää.