Käy järvessä, säästät paperia ja ruohoa.Vituttaa kun mökillä oleva vesivessa ei toimi. Ei hirveästi kiinnosta mennä puskaan paskalle. Ja kun ei viitsisi mennä myöskään koko aikaa huoltoasemalle paskalle kun sinne on matkaa.
Sanomalehtee en oo kokeillu mut sen muistan että raamatun sivut paloi hyvin, joten jos sulla on raamattu, niin sieltä löydät vastauksen ongelmaan.Loppui sätkäpaperit eikä tähän hätään pääse ostamaankaan. Mihinkä mä nyt kääräisen. Puun lehteen? Kelpaako sanomalehtipaperi? Onko ehdotuksia?
Käy järvessä, säästät paperia ja ruohoa.
Loppui sätkäpaperit eikä tähän hätään pääse ostamaankaan. Mihinkä mä nyt kääräisen. Puun lehteen? Kelpaako sanomalehtipaperi? Onko ehdotuksia?
En edes tiedä mihin ketjuun tän laitan, koska . Mä.. oon täysin sanaton. Mulla on Facessa vain ja ainoastaan sellasia kavereina, jotka nähdessä sattumalta halaan/paiskaan kättä ja vaihdan kuulumiset. Eli mitään randomtyyppejä ei ole. Laitoin sinne kuvan itestäni ja tytär on kainalossa. No mitäpäs persettä!? Kolmelta ihmiseltä tulee onnittelut uuden parisuhteen johdosta Mesessä ja kaks kommentoi kuvan alle jotain "Pusi pusi hali hali söpöö" ja toinen "Jotkut ne on niin onnekkaita...". Noista siis en oo varma mitä tarkottivat, mutta eivät koskaan aiemmin oo kommentoin yhtään kuvaa missä lapset on.
Niin. Ei tässä mitään, jos eivät aikoihin ole nähnyt kuvia tyttärestä, eivätkä tunnistaisi häntä ja hän olis vähintään parikybänen, mut tytär on VITTU 13-VUOTIAS SAATANAN APINAT!!!!
Ja nyt tuli perään vielä ihan oikean henkilön soitto, että oli kuulemma ollut jotain häikkää linjan kanssa, kun kesätyöntekijä Sofia (eli se hiton nauhoite) oli soittanut ja olivat nyt kuunnelleet nauhoitteen, niin siinä olleeseen kysymykseeni olisi ollut vastaamassa nyt. Väitti siis ihan oikeasti, että kyseessä ei ole nauha.Elmo-lehden "puhelinmyyjä".
Juuri kun meinasin jo heltyä tilaamaan, niin perkele homma paljastuikin nauhaksi. Ja nyt jos lehti ilmestyy luukusta, niin lähtee rikosilmoitus tai jotain yhteydenottoa YK:lle tai johonkin shaatana.
...elämän.Nämä vitutusongelmat loppuvat lopettamalla...
Kun nyt ollaan avautumaan alettu, niin jatketaan. Muksuille hommasin Sony Experia androidluurit. Android kertoo uudestaan ja uudestaan, että olisi uusi versio tarjolla ja päivityksen jälkeen juhlii hetken, että nyt on viimeisin versio asennettu. Muutama minuutti menee ja taas löytyy uudempi versio. Eikö tuo paska osaa päivittää itseään suoraan uusimpaan versioon vai mikä hiton juttu tää on? Piti oikein kirjoittaa ylös niitä versionumeroita, että näki että kyseessä on oikea päivitys eikä mikään ikilooppi.
Eikö tosta kannata tehdä rikosilmoitus. Eihän sun tyttösi siitä ongelmia saa vaan exäsi.Ostin 2013 vuonna silloisen eukon kanssa puoliksi hevonen. No eron tullessa sovittiin, että hän lunastaa minun osuuden jossain vaiheessa. Akka kusetti muutenkin, niin olen tasaisesti tämän kaksi vuotta mitä erossa ollaan oltu seurannut, että omistussuhde pysyy myös minulla. No tämä idiootti on nyt mennyt siirtämään koko omistuksen tyttärelleen, eli on väärentänyt mun nimen papereihin. No enhän mä tytölle aio ongelmia aiheuttaa, mutta akka saa koko rahalla. Vittu.
Useissa taloissa on sääntöjä ettei töitä saa aloittaa esimerkiksi ennen kello kahdeksaa. Hiljaisuuden aikana ei saa missään talossa tehdä töitä, joten viemällä asiaa eteenpäin loppuu ainakin tulevat aamuherätykset vaikka se ei taida auttaa tulevia festareitasi. Voit lohduttautua kuitenkin ajatuksella, että on niin kuuma ettei suomalainen osaa nukkua muutenkaan näillä helteillä.Yksi seikka näissä helteissä pistää vtuttamaan. Talossani on parvekeremontti, tuo on pahasti ollut tauolla helteiden takia. Eilen ja tänään herrat käyneet herättämässä minut aamuviideltä ja vinguttaneet noita hissejään. Vtu tänään pitäisi jaksaa aika myöhään kaupunkifestarillamme.
Useissa taloissa on sääntöjä ettei töitä saa aloittaa esimerkiksi ennen kello kahdeksaa. Hiljaisuuden aikana ei saa missään talossa tehdä töitä, joten viemällä asiaa eteenpäin loppuu ainakin tulevat aamuherätykset vaikka se ei taida auttaa tulevia festareitasi. Voit lohduttautua kuitenkin ajatuksella, että on niin kuuma ettei suomalainen osaa nukkua muutenkaan näillä helteillä.