Vitutusketju

  • 10 532 752
  • 56 126

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tässä rakennettu The Ratikkaa jo ties kuinka kauan. Ääniä ollut ties kuinkamoista ja talokin tärissyt. Kertaakaan ei ole haitannut ja olen itse vain iloinen tuosta, että muutaman vuoden päästä kolisee tuosta ratikka ohi.
Tuossahan ne vieressä innolla kaivaa ja täyttää, kyllä tuosta kolinaa lähtee vaan ei ole haitannut minuakaan. Johtuu varmaan samasta syystä kuin sinulla, jos olisi vaahtosuinen ratikan vastustaja, äänien ärsyttävyys voisi olla toisella tasolla. Olisipa jo valmis, ajelisin ihan ajelun riemusta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joo, töitään tekevälle duunarille vittuilu on todella hedelmällistä ja hyödyllistä. Hänhän varmaan onkin päättänyt, että tämä työ tehdään silloin ja silloin. Ja yleensä ne vittuilijat vielä kuvittelevat olevansa jotain sivystynyttä kansanosaa kun sentään tekevät siistejä toimistohommia.
Tiedän erään puolitutun, joka eräs talviaamuyö kilahti lumenauraajalle, kun hän teki töitään rivarikämppien parkkipaikalla. Tämä tyyppi siis meni huutamaan, että mitäs helvettiä tähän aikaan aurataan, muksut herää yms.

Parasta tässä on se, että tämä sankari kirjoitti tuosta huutamisestaan silloin facebookiin, jopa lievien rehvastelujen kera. Ei muuten yllättäen saanut kauheasti lämpöä ja ymmärrystä.
On meitä oikeasti moneen lähtöön.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tiedän erään puolitutun, joka eräs talviaamuyö kilahti lumenauraajalle, kun hän teki töitään rivarikämppien parkkipaikalla. Tämä tyyppi siis meni huutamaan, että mitäs helvettiä tähän aikaan aurataan, muksut herää yms.

Parasta tässä on se, että tämä sankari kirjoitti tuosta huutamisestaan silloin facebookiin, jopa lievien rehvastelujen kera. Ei muuten yllättäen saanut kauheasti lämpöä ja ymmärrystä.
On meitä oikeasti moneen lähtöön.

Joo ja sitten kun ei pääse kauppakassillaan liikenteeseen niin raivotaan kun parkkiksia ei aurata/hiekoiteta. Kyllä minä ainakin arvostan näitä aurapoikia paljon silloin harvoin kun ehtivät paikalle edes hetkeksi. Meitä tosiaan on moneen junaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Luulenpa, että noista asioista valittajilla ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Talvella me kirotaan helvetillistä kylmyyttä ja keskikesällä sietämätöntä kuumuutta. Voidaanko tästä päätellä, että keskiverto suomalaiselle mikään sää ei ole sopiva? Myönnän tosin että tämänhetkinen helleaalto on jopa itselle vähän turhan överi. Kaveri on muuten kuumeessa. Miltäköhän tuntuu olla kuumeessa, kun normaalilämpöisenäkin tuntuu että edes tuuletin ei auta. En halua edes tietää.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näimpä. Tai ne luulee että se työ tehdään silloin kun heille sopii.

Juurikin näin. Kun viime talvena teetätin kylpyhuone- ja saunaremontin, remonttiurakoitsijani kertoi hyvää tarinaa tästä aiheesta. Hän sanoi, että oli aiemmin laittanut remonttien aikaan yhteystietonsa taloyhtiön ilmoitustaululle, mutta luopui siitä hyvin pian. Yhdessä tapauksessa hänellä oli ennen remontin aloitusta soinut puhelin taukoamatta, kun rapun asukkaat olivat ilmoitteleet ajankohtia, jolloin remonttia ei saa tehdä. Hän totesi, että näitä pyyntöjä noudattamalla hänellä olisi ollut loppupelissä noin puoli tuntia tehokasta remonttiaikaa päivää kohden, neljään osaan jaettuna.

Oman remonttini yhteydessä sovittiin, että työt tehdään klo 9-16. Itse olin kertonut naapureille jo hyvissä ajoin remontin aloituksesta. Tämä toimi hyvin, paitsi seinänaapurissa asuvan vanhemman mieshenkilön kohdalla. Hänenkään valituksista en jaksanut välittää. Hänellä tuntuu viina maistuvan välillä varsin reippaasti, ja silloin saattaa kuulua hyvinkin kovaäänistä "keskustelua" hiljaisuuden jälkeen. En ole noista oikein välittänyt, vaan suhtautunut asiaan huumorilla. Mutta ymmärrän kyllä hyvin, että krapulaa ei ole hauskaa potea, mikäli vieressä satutaan tekemään purkutyötä. Salaa kuitenkin hymyilen tälle.

Minulle hän sanoi, että olisi lähtenyt mökilleen, jos olisi tiennyt metelin olevan noin kova. Silloin kun hän teetätti kylpyhuoneremontin, meteli ei kuulemma ollut noin häiritsevä (tosin aiemmin hän oli kertonut olleensa tuolloin mökillään). Se minulle ei selvinnyt, että miksi hän ei nyt sitten lähtenyt mökilleen havaittuaan metelin häiritseväksi. Eläkeläinen kuitenkin, ja mökki on kuulemma varsin lähellä.
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa nämä lomillaan kerskailevat vitsiniekat. Okei, sä oot nyt sen 3-4 viikkoa lomilla mutta palaat sen jälkeen duuniin. Tämä ei ole Suomen mittakaavassa poikkeuksellista, vaan melkein kaikilla on tuo loma.

"Mitäköhän tänään tekis, oon lomalla nääs"
"Ai meet töihin, en kato tieä miltä tuntuu, kun oon lomilla nääs"
"On se loma vaan ihmisen parasta aikaa, oon lomilla nääs"
"Ei pysty kato, loma kutsuu, oon lomilla nääs"
"Ens viikolla kato se aurinko alkaa paistaa, oon sillon lomilla nääs"
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Lisätään tuohon J.Petken loistavaan listaan vielä "Alkaa jo kyllästyttää tää lomailu. Pääsis jo takas töihin nääs". Voi vittu.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
Joo ja sitten kun ei pääse kauppakassillaan liikenteeseen niin raivotaan kun parkkiksia ei aurata/hiekoiteta. Kyllä minä ainakin arvostan näitä aurapoikia paljon silloin harvoin kun ehtivät paikalle edes hetkeksi. Meitä tosiaan on moneen junaan.
Itse kunnossapidon työnjohtajana työskennelleenä ja voin kertoa, että ihmisten itsekkyys ja tyhmyys on rajaton voimavara tässä maailmassa. Ihmiset soittelevat, että miksi teitä aurataan aamulla/öisin/päivällä/iltaisin, miksi tuo päätie pitää aurata ennen kuin hänen kinttupolkunsa, miksi aurataan sellaisella auralla, miksi ajavat niin lujaa ja sitten se tärkein #MIKSI NAAPURILLA ON VÄHEMMÄN LUNTA LIITTYMÄSSÄ KUIN MINULLA??!!!!?!?!??" "Eikö teitä voisi aurata silleen, että se lumi vietäisiin mukanaan?" Samat asiat toistuvat joka vitun vuosi. Sitten on tämä liukkaus, onko se nyt ihme että on liukasta kun jollain perkeleen reinoilla lähdetään kävelemään kadulle? Sitten tosissaan nämä sankarit menevät tyyliin kirveen kanssa sinne auramiehille vittuilemaan. No kerran taidettiin poliisit soittaa kun ei tahtonut siitä loppua tulla. Alkaa vähän usko ihmisiin tässä loppua.

Pari vuotta sitten tehtiin katuremonttia eräälle taajama-alueelle, jossa asui ylipäätänsä vähän varakkaampaa ihmistä. No on uskomatonta miten niinkin lukeneet ihmiset (kaupunginvaltuutettua,tohtoria, lääkäriä yms) voivat käyttäytyä niinkin moukkamaisesti. Jokapäivä työmiehille vittuiltiin ihan mistä vaan jaksettiin ja asioista joihin heillä ei ollut osaa eikä arpaa. Toinen asia mikä itseäni ihmetytti oli, että miten vähän ihmisiä oikeasti kiinnosti oman pihansa edessä tapahtuvat muutokset, Moniin asioihin herättiin vasta kun työt oli jo tehty. Eihän ne suunnitelmat ole olleet esillä vasta kuin sen kolme vuotta.

Eniten itseäni ihmetyttää miten jotkut oikeasti kehtaavat alkaa puhelimessakin huutamaan ja räyhäämään. Ihan kuin sillä jotain vaikutusta asioihin olisi. Itseäni ainakin kiinnostaa entistä vähemmän soittajan asia ja monesti ilmoitankin, että katkaisen puhelun mikäli soittaja ei ala käyttäytymään.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Hieno teksti Pipolätkä ja voin kuvitella sen vitutuksen. Itselläni myös löytyy kokemusta pyöräkonehommista/aurauksesta jne. Tein sitä pari vuotta ja mulle riitti.

Olin siis tuommoisessa isossa kuljetusfirmassa lastaus ja purkuhommissa ja siihen kuului tietty myös alueen lumityöt talvisin. Tuli sitten muutamana päivänä lunta montakymmentä senttiä ja ajattelin että lähden muutamaa tuntia aikaisemmin töihin aamuyöstä tekemään auraukset ja hiekoitukset ettei tarvi liukastella pihalla ja saadaan hommat näppärästi käyntiin. Sanoin sitten tästä pomolle että tulin jo klo 3 aamulla töihin että vältetään katastrofi kun tavaraa pitää alkaa lastaamaan ja saadaan autot tienpäälle. Meinasin saada potkut kun olin mennyt omine lupine aurailemaan. Otin seuraavalla viikolla loparit. Voi vittu sitä valituksen määrää jos en olisi mennyt aikaisemmin töihin. Tämmöstä tämä on.

Mutta olipahan tyytyväiset kuskit ainakin.
 
Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vituttaa kun eilen tuli oltua ilman paitaa vesillä ja tottakai koko yläkroppa paloi. Nyt ei pysty mitenkään päin olemaan ettei kirvelis. Varmaan mukava koittaa saada unta yöllä, vittujen kevät.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vituttaa kun eilen tuli oltua ilman paitaa vesillä ja tottakai koko yläkroppa paloi. Nyt ei pysty mitenkään päin olemaan ettei kirvelis. Varmaan mukava koittaa saada unta yöllä, vittujen kevät.
Arvon herra scholl meitä tuolla sää ketjussa valaisi tästä mahdottomuudesta.
Opetan taviksia, ettei Suomessa pala auringossa. Eivät usko. Tavikset on tomppeleita. Se on toisaalta hauska jutella kaupungilla kansalaisten kanssa. Nää on ilmeisesti jotain asianajajia. Näyttävät möttösiltä.
Eli et ole voinut palaa, sinä vain kuvittelet sitä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No voi vittu, sekin meni vituiks. Kait tää on jotain allergiaa sitten
No jos me nyt ollaan ihan tarkkoja niin palaminenhan on allerginen reaktio UV-säteilylle. Että kyllä, juurikin sitä.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaveri on muuten kuumeessa. Miltäköhän tuntuu olla kuumeessa, kun normaalilämpöisenäkin tuntuu että edes tuuletin ei auta. En halua edes tietää.

No ei tunnu kivalta, vuorokauden kuumeillu ja paskantanu vesipaskaa. En voi suositella kellekkään.

Onneks tuli kova kakka joku aika takaperin, ehkä jo huomisen jälkeen jaksaisi muutakin kuin maata ja juoda jaffaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Just nyt vituttaa Italian maali Suomea vastaan nuorten EM-jalkapallossa. Ei sillä ettei se olisi ollut ansaittu tai hyvin tehty. Olen vaan niin ns. omien puolella että ottaa pannuun. Tämä on vain urheilua ja toinen puoliaika alkaa kohta... Sitten tulee lisää maaleja?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Leena Hietanen – Wikisitaatit

Miten tällaisia ihmisiä voi olla enää olemassa?
Ihan hyvä, että tuollaisia ihmisiä on olemassa. Tuollaiset ihmiset osoittavat, että suomalaiset ovat enimmäkseen ihan järkeviä ja jättävät reagoimatta kaikista sekavimpiin juttuihin, joissa ei ole päätä eikä häntää.
 
Viimeksi muokattu:

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Vituttaa yksi naimisissa oleva yhden(?*) lapsen isää leikkivä "äijä" taas sen verran, että meinaa loputkin verisuonet katketa päästä. "Äijä", joka myös kaveria joskus esitti.

Kyseessä on jokseenkin tuollainen tyypillinen(?) keski-ikäinen narsistipaska, joka kuvittelee voivansa tehdä mitä tahansa ja leikkiä ihmisten tunteilla ja suhteilla ilman minkäänlaisia seuraamuksia.

* Kuulemani sekä tekemieni havaintojen perusteella olen melko varma, että vahinkoja lienee sattunut reissuilla.

Ehkä naputtelen lisää ja tarkemmin kun jaksan, ehkä en, mutta oli miten oli:

Haista vittu.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuka helvete sytyttelee metsäpaloja Ruotsissa? Vituttaa tuollainen luonnon ja infran tuhoaminen. Voipi jopa käydä jonkun hengen päälle.
 

Styge

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pens, änärin suomalaiset
Naiset. Varmaan pitäisi olla joku insinöörinainen tai jotain. Miten ne voi olla niin hyviä työssään. Ei vittu kyllä uskoisi, kun siviilissä katselee.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihmiset jotka kuvittelevat olevansa maailman napoja vituttavat. Lohdullista on se, että yleensä ne on tyhmiä kuin saappaat ja tarvittaessa helposti vietävissä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Ihmiset jotka kuvittelevat olevansa maailman napoja vituttavat. Lohdullista on se, että yleensä ne on tyhmiä kuin saappaat ja tarvittaessa helposti vietävissä.

Eikö tuon Trumpia koskevan keskustelun voisi pitää hänen omassa ketjussaan?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kuka helvete sytyttelee metsäpaloja Ruotsissa? Vituttaa tuollainen luonnon ja infran tuhoaminen. Voipi jopa käydä jonkun hengen päälle.
No eikös tuosta samasta maasta saa ihmetellä kun Sven ja Hans on alkanut ampuilemaan, joukkoraiskaamaan ja käsikranaatteja heittelemään. Minua ei yllätä enää mikään mitä tuolla tapahtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös