40min panemisen
Elämäkertansa nimi Usain Bolt: Salamaa nopeampi ei siis pidäkään paikkaansa.
40min panemisen
Kuka helvetin pelle selostaa TuTo- EU matsia? Jätkä pöpisee omiaan, kunnes aina välillä RÄJÄHTÄÄ KARJUMAAN jos turkulaisilla on edes puolikas tilanne. Espoolaisista kaverilla ei ole ainakaan tähän mennessä ollut mitään hyvää sanottavaa. Urpo.
Nyky-ajan kännykkäriippuvuus. Joka päivä pitäisi olla tavoitettavissa.
Tästä hyvänä esimerkkinä viime viikonloppu. Puhelimeni hajosi. Olin kaksi (2!) päivää ilman puhelinta. Tavoitettavissa siis lähinnä internetin/facebookin kautta tämän ajan. Harva otti yhteyttä ja maanantaina ostin uuden puhelimen. Eilen kärsin pahasta migreenistä. Vessanpöntön halailuksi ja pimeässä olemiseksi meni koko päivä. Laitoin sitten puhelimen äänettömälle, koska vointi oli todella huono enkä halunnut ylimääräisiä ääniä ympärilleni. Tämäkin päivä on mennyt pitkälti oksennellessa, koska eilisen migreenin vuoksi en voinut syödä mitään. Kahdessa päivässä tullut 10 puhelua ja 5 tekstiviestiä ja lukemattomia facebook-viestejä.
Voin vain kuvitella, että miten sitä tultiin ennen toimeen, kun oli käytössä lähinnä lankapuhelimet ja harvalla matkapuhelin.
Olen tästä kirjoitellut tänne jo vuosia sitten. Ei jumalauta että vituttaa ihmiset jotka eivät tajua että kaikilla se saatanan yhteyslaite, tai millä nimellä näitä älyvehkeitä haluaakaan kutsua, ei ole 24/7 liimattuna perseeseen saati integroituna ruumiiseen niinkuin tuntuu suurimmalla osalla nykyään käytännössä olevan.
....
Ja kun olen tässä asiassa tällainen 1/10000 tyyppi niin kaikkihan heti kuvittelevat että mut on siepattu, tapettu tai abduktoitu avaruuteen jossa tehty erinäisiä anaaliexperimenttejä tms. Ja sitten kun kerron myöhemmin että hei, missä olen ilmoittanut olevani tavoitettavissa 24/7, niin kyräillään ja puhkutaan ynnä muuta paskaa. Ei vittu. Vituttaa taas niin että melkein tulee jälleen sanottua että "I don't want to live in this world anymore..."
Väestörekisterikeskus ja Tilastokeskus vituttaa. VRK:n sivuilta löytyi ennen kuntien asukasluvut usealta vuodelta vuoden jokaisen kuukauden viimeisen päivän tarkkuudella. Ovat ilmeisesti siirtäneet tämän asukaslukuhomman Tilastokeskukselle, jonka seurauksena tällaisia tietoja ei enää ole olemassa tai sitten ne on erittäin hyvin piilotettu. En löydä edes 2015 lopun asukaslukuja kunnittain. Työssäni tarvitsen välillä tällaisia tietoja ja nyt vituttaa, kun kaikki selkeä aineisto kadotettu jonkun uudistuksen myötä.
En minä ole ottanut kantaa ketä saa ja ei saa edustaa, siinähän edustelevat. Olisi ilmeisesti pitänyt vääntää se "Teemu Selänne" lainausmerkkeihin, kun ei se edes pelaa enää, mielensäpahoittajat kun on niin hyviä tahallaan ymmärtämään väärin. Ja kyllä minä vertaan Serie-Assa pelaavan jalkapalloilijan maajoukkue-edesottamuksia siihen että joku isompi nimi jääkiekkomaajoukkueessa ilmoittaisi samoin perustein ettei suostu pelaamaan jossain olympialaisissa tai world cupissa jotain maata vastaan.
Suosittelen myös tutustumaan mulatti sanan etymologiaan, ettei tarvitse sitäkin väärinymmärtää.
@mikko6000 Vai että kun sieltä tullaan hassunhauskasti huutelemaan rasismia, klanipäitä, persuja yms. ihmeellisyyksi Huuhkajien ketjuun, niin silloin minä olen se joka sen sinne vei? Aika huvittavaa. Kun en ole ottanut kantaa kenenkään hiusten pituuteen, en yhteen poliittiseen puolueeseen, en ole heittänyt mitään rasismi juttuja jne. Kyllä silloin vikaa alkaa olemaan jo loukkaantujassa jos loukkaantumalla loukkaantuu, ei kannata lukea niitä ketjuja jos se alkaa niin pahasti jurppimaan. Minä kun muutenkin olen tällä palstalla ja elämässä oikein aktiivinen rassisti, klanipää ja persu. Jatkuvasti kierjoittelen ja kierrän tuolla mamujutuissa tappelemassa turhasta. Eli en. Enkä edes ymmärrä miksi tähän Perparim juttuun pitää jotenkin väkisin sotkea rasismit ja klanipäät yms.
Olipas karmeaa marttyyriutta, sinä sieltä tulit oikein esimerkin voimin näyttämään sen mallisuorituksen. Sitä kutsutaan keskusteluksi ja on huonoa keskustelukulttuuria itseasiassa vetää jatkoajat ja mennä toisen ketjun asoita itkemään vitutusketjuun.Ja näin. Mainitsemani marttyyri-viesti. Huoh.
Joo. Opiskelijalla on kivaa. Vittu olispa kaljaa... Eiku mulla ei oo huomenna koulua niin meen dokaamaan.Jollain on - taas - korkki auki näemmä. Ja sekös tässä vituttaa, kun itse joutuu kärvistelemään töissä. Maistuisi meikäläisellekin.
Maiskuttajat. Yksi ihan saatanan äänekäs lässynmussunmassunmössyttelijä taas samassa pienessä ruokailutilassa voi vittujen kevät sentään.