kahden suunnan sentteri
Jäsen
Kaiketi säälihokia eli sählyä. (Viroksi saalihoki).Mikä on hinttipallo?
Kaiketi säälihokia eli sählyä. (Viroksi saalihoki).Mikä on hinttipallo?
Kaiketi säälihokia eli sählyä. (Viroksi saalihoki).
Tunnetaan myös nimellä homokyykkä.
Luulin, että pääsin tästä flunssasta eroon, mutta viime yönä heräsin armottomaan kurkkukipuun ja piti sitten käydä napsimassa särkylääkettä, että pystyi jatkamaan unia. Viikon nyt oon illat vaan maanut ja päivisin käyny hoitamassa työt. Kaippa tämäkin viikonloppu menee vain maaten sitten. Sais mun puolesta loppua.
Täällä viides viikko lopuillaan eikä vieläkään oireetonta päivää.
Meidän perheessä on havaittu tuo tänä vuonna aika toimivaksi:Luulin, että pääsin tästä flunssasta eroon, mutta viime yönä heräsin armottomaan kurkkukipuun ja piti sitten käydä napsimassa särkylääkettä, että pystyi jatkamaan unia.
Kiitos vinkistä! Täytyy hakea jos tämä vielä jatkuu.Meidän perheessä on havaittu tuo tänä vuonna aika toimivaksi:
Apteekki FluAcute Zinc+ 20 ml - Apteekkituotteet.fi verkkoapteekki
Ja siitä vielä vähän propagandaa:
Suomalainen innovaatio lyhentää flunssan kestoa | STT Info
Mielestäni Juha Watt Vainio lauloi hyvin siitä, miten flunssa/nuha lähtee. Linkki vie YouTubeen Vainion lauluun, joka toimikoon nyt reseptinä.Luulin, että pääsin tästä flunssasta eroon, mutta viime yönä heräsin armottomaan kurkkukipuun ja piti sitten käydä napsimassa särkylääkettä, että pystyi jatkamaan unia. Viikon nyt oon illat vaan maanut ja päivisin käyny hoitamassa työt. Kaippa tämäkin viikonloppu menee vain maaten sitten. Sais mun puolesta loppua.
Meidän perheessä on havaittu tuo tänä vuonna aika toimivaksi:
Apteekki FluAcute Zinc+ 20 ml - Apteekkituotteet.fi verkkoapteekki
Ja siitä vielä vähän propagandaa:
Suomalainen innovaatio lyhentää flunssan kestoa | STT Info
Tuossa suihkeessa ei kai ideana ole niinkään se sinkin imeytyminen, vaan että se kurkkuun paikallisesti annosteltuna ehkäisee virusten leviämisen sieltä eteenpäin. Tai näin ainakin kuvittelen jostain lukeneeni.Sinkkiä toki saanee runsaasti halvemmalla luontaistuote- ja lisäravinnekaupoista, mutta ehkä tuo apteekin suihke antaa myös psyykkisen parannusruiskeen.
Kieltämättä ikävää. Mutta mitä mieltä vaimosi isä oli tyttöystävästäsi?Vituttaa appiukon uusi vaimo. On niin kaikkitietävä ja kova on neuvomaan muita ja selittää jatkuvalla syötöllä asiasta siten, että hän olisi jokin perkeleen asiantuntija. "Unohda sellaiset hömppä meditaatiot ja mene psykologille." Puhuttiin siis siitä, kun tyttöystävä haluisi oppia keinon rauhoittaa mielensä tarpeen tullessa. Onneksi ei tarvi tuntia kauempaa enää tuota kuunnella.
...kova on neuvomaan muita ja selittää jatkuvalla syötöllä asiasta...