Vitutusketju

  • 10 540 392
  • 56 130

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mä rakastan naisia ja haluan olla niille hyvä. Halia ja helliä. Olla toisen tukena ja turvana. Silittää hiuksia ja kertoa miten välittää. No kaikki exät nyt haukkuu just noita sovinistisikajuttuja.

Ole viikko selvinpäin ja kirjoita sama sitten. Ehdotus vain.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ole viikko selvinpäin ja kirjoita sama sitten. Ehdotus vain.
Sittenhän mä vasta niitä haluankin hyväillä. Kännissä ei aina jaksa edes jutella. Tietty mä silloinkin niitä himoitsen, vaikka mitään seksijuttuja ei silleen mieti.

Ja ehkä mun tyyli on vaan vähän suorempi mistä naiset tykkää. En mä jaksa mitään miellyttelyä tai hauskuuttelua tai muutenkaan turhanpäiväistä jaarittelua. Tietty jos tykkää ja toinen on ihana niin sanoo sen.

No joo viikko sitten menin baariin ja siitähän tuli viikon putki, mutta ei ollut syytä tehdä muutakaan ja välillä nollaus ja pieni herkistely on paikallaan. Jonain muusikkona esimerkiksi syntyisi varmaan parhaimmat biisit jne. Itseäkin oppii tuntemaan vähän paremmin ja näkee maailman hieman eri tavalla. Pari kertaa dokailin joidenkin juoppojen kanssa tuolla missä lie ostareilla. Se oli kivaa. Tyyppiä tuli ja meni. Kaatuneet nostettiin pystyyn ja joku raahattiin pusikkoon nukkumaan. Siellä oli sellaista ymmärrystä ja välittämistä, mitä harvoin näkee, varsinkin kun mä tunnen enemmän koulutetumpaa porukkaa. Päivisin mä olin suht tajuissani, vaikka kalja aina auki, mutta öisin himassa sitä vasta meni. Välillä oli päiviä etten syönyt mitään, mutta eihän sitä tarvitsekaan. Eilen olin ekaa kertaa 16h ilman kaljaa ja kaupassa ekoja krapulakaljoja hakiessa iski ihmeellinen tärinäkohtaus kassalla. Valmiiksi lasketut rahat tiskiin kun käteen en viitsinyt tähdätä ja äkkiä kaljojen kanssa ulos. Tänään tuli 20h ilman ja äsken vedin baarissa neljä tuoppia. Tää on mun tyyli loivennella. Ehkä nyt yöllä saa vähän untakin ja huomenna on parempi fiilis. Tietty tonne alkkisketjuunkin olis voinut kirjoittaa.

Kohta vois sopia taas parit treffit oujee. Viikon päästä reissuun pohjoiseen ja parin viikon päästä jatkuu hommat.
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kesälomalla ollaan oltu jo viikon verran, mutta työnantajani ei ole vieläkään maksanut lomarahoja. Olen soitellut palkanlaskentaan joka ikinen päivä ja vastaus on aina sama; "huomenna pitäisi näkyä tililläsi"
Noh, eipä ole näkynyt. Torstaina pitäisi lähteä reissuun ja olisi kiva jos siellä olisi rahaa käytettävissä. Ei millään viitsisi ottaa yhteyttä ammattiliittoon, mutta kohta ei liene vaihtoehtoja. Itseppähän vetkuttelevat.

Ymmärrän että vituttaa, koska ovat rahan luvanneet, mutta ei lomarahan maksaminen välttämättä liity lomaan. Vaimon firmassa lomaraha tulee elokuun palkan yhteydessä ja Porin kaupunki maksaa heinäkuun palkan yhteydessä.
 
Pyrin yleensä välttämään säästä valittamista säällä kuin säällä, mutta kyllä nyt voi nimimerkin takaa tunnustaa, että meneillään oleva sää vituttaa. 20 asteen pohjalämpö on ihan kiva, huonomminkin voisi mennä, eikä sadekaan haittaa, mutta välillä sopisi vähän paistaakin.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Pyrin yleensä välttämään säästä valittamista säällä kuin säällä, mutta kyllä nyt voi nimimerkin takaa tunnustaa, että meneillään oleva sää vituttaa. 20 asteen pohjalämpö on ihan kiva, huonomminkin voisi mennä, eikä sadekaan haittaa, mutta välillä sopisi vähän paistaakin.
Sää (oot aina vituttanut) on vituttanut lähes koko alku loman. Puolet vielä jäljellä. Paistakoot sitten, sitten vitutaa, liian kuumaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pyrin yleensä välttämään säästä valittamista säällä kuin säällä, mutta kyllä nyt voi nimimerkin takaa tunnustaa, että meneillään oleva sää vituttaa. 20 asteen pohjalämpö on ihan kiva, huonomminkin voisi mennä, eikä sadekaan haittaa, mutta välillä sopisi vähän paistaakin.
Minä kun luulin että Kouvostoliitossa on aina lämmintä kun se on kuitenkin portti helvettiin. Vai asutko jossain sivistyksen läheisyydessä nykyään?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun mielestä ainakin täällä Helsingissä on ollut tosi hyvä sää koko kesän, paras miesmuistiin. Maalla asuvat sukulaiset on parikin kertaa sanonut että täällä muka olisi ollut huono. En tiedä onko lehdissä niin lukenut vai mitä. Niissähän aina lukee esimerkiksi että "Helsingissä hirveä tulva. Koko kaupunki sekaisin", vaikka 99 % helsinkiläisistä ei edes käy just sillä kadulla eikä tiedä koko asiasta mitään. Siis eihän koko kesänä ole ollut kuin pari hassua kertaa kun et ole sateen takia viitsinyt lähteä ulos, ja mä sentään pyörin joka päivä tuolla kylillä.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Valtatielle tekevät päällystettä muutaman sadan metrin päässä ja siitäkös palovaroitin riemastui keskellä yötä. Ei sitten nukuttu, kun piti koko mummula kiertää läpi, ettei mökki ole kytemässä. ttu.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Teloin eilen reiteni jalkapallossa ja nyt kun ei pysty töissäkään olemaan, niin vituttaa myös pleikkarin paska ohjainkin.

Se sammuu jatkuvasti...ja koita nyt jotain fifaa pelata, kun pakit lähtee juoksemaan päädystä ulos, kun ohjain tilttaa. Tai sitten hyvä hyökkäys menossa ja juuri kun pitäisi laukoa, pelaaja alkaa kävelemään.

Vittuuu.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Vituttaa ku kilpavarustelu ja "nopeat syö hitaat" ajattelu sekä "kaikki mulle ja heti" ajattelu on levinnyt yhteiskunnassa jo mustikkametsään asti.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Vituttaa, töihin pitäs lähtee tossa 5.30 ja yöunia takana n. 0h ja eilisaamuna nousin jo kuudelta. 12h päivä. Vituttaa jo semisti ajatus tulevasta päivästä ja miten tästä tulee selviämään.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Menis niin moneen muuhunkin ketjuun, mutta vitutus tässä taitaa olla päällimmäisenä fiiliksenä, meinaan olen kadottanut shortsit. Lauantaina aamupäivällä lähdin "yhdelle" ja yöllä joskus kahden jälkeen olen tainnut kotiutua, mutta shortseja ei näy. Shortseissa käyttämäni vyön löysin köökistä, mutta ne vitun shortsit.
En kai mä jumalauta ole munasillani kylillä painanut? Siis vittu ei ne housut voi noin vaan kadota. On tämä jumalauta mysteeri.
 

lempoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, AS Roma
Siis vittu ei ne housut voi noin vaan kadota. On tämä jumalauta mysteeri.
Kannattaa etsiä kaikista epäloogisistakin paikoista. Aikoinaan pitkäksi menneen illan jälkeisenä aamuna ihmettelin farkkujen sijaintia parikin tuntia, kunnes löysin ne siististi viikattuna autotallista ruohonleikkurin päältä.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Menis niin moneen muuhunkin ketjuun, mutta vitutus tässä taitaa olla päällimmäisenä fiiliksenä, meinaan olen kadottanut shortsit. Lauantaina aamupäivällä lähdin "yhdelle" ja yöllä joskus kahden jälkeen olen tainnut kotiutua, mutta shortseja ei näy. Shortseissa käyttämäni vyön löysin köökistä, mutta ne vitun shortsit.
En kai mä jumalauta ole munasillani kylillä painanut? Siis vittu ei ne housut voi noin vaan kadota. On tämä jumalauta mysteeri.

Kannattaa etsiä kaikista epäloogisistakin paikoista. Aikoinaan pitkäksi menneen illan jälkeisenä aamuna ihmettelin farkkujen sijaintia parikin tuntia, kunnes löysin ne siististi viikattuna autotallista ruohonleikkurin päältä.

Juuri noin, mitä @lempoo kirjoittaa. Tarkista nyt ensimmäiseksi jääkaappi ja kaikki muutkin keittiön kaapit, laatikot ja jopa uuni. Jos vyö on keittiössä ollut, niin se keittiö voisi olla kova sana sortsienkin löytymisen suhteen.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Jatkuvasti hikoavat kainalot. Onko kenelläkään kokemusta noista apteekkien tehokkaammista deodoranteista? Auttaako ne mitään vai tuleeko pelkkä syöpä? Minulla tuntuu olevan kainalot aina hikiset, oli kuuma taikka ei. Pakko miettiä aina paitoja ostaessa kuinka helposti hiki paistaa kainalosta, eli esimerkiksi sellaista vaalean harmaata t-paitaa en voi koskaan laittaa päälleni. Hikoilen muutenkin helposti, mutta kainalot ovat vituttavin ongelma.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Oltiin kaverin kanssa baarissa katselemassa World cupin (2004 tietysti) ottelua Suomi-USA ja näillä meni systeemit alas tokan erän puolessa välissä. Kirottiin siinä sitten tietysti niin maan perkeleesti. Samassa pöydässä istunut farmaseutti kaverinsa kanssa tunsi tuskamme ja pyysivät meidät tämän kaverin luo Sörnäisiin kotikatsomoon. Siihen Henry Saaren yläkertaan. Tämä farmaseutin kaveri paljastui miesprostituoiduksi siinä ottelun jälkeen saunoessamme. En tietenkään ostanut häneltä palveluksia näin heteromiehenä. Hän sitten saunan jälkeen laittoi kainaloihinsa mineraalideodoranttia. Kuulemma hyvinkin tehokas hienestäjä ja alumiinivapaa. Oletko tota kokeillut?
En ole kokeillut ja pikaisella googlauksella vaikuttaa siltä, että humpuukia. Pohjustus ehdotuksellesi oli kiitettävä. Harvoin sitä dödösuosituksia kuulee, joka sisältää miesprostituoituja ja henrisaaria.
 
Jatkuvasti hikoavat kainalot. Onko kenelläkään kokemusta noista apteekkien tehokkaammista deodoranteista? Auttaako ne mitään vai tuleeko pelkkä syöpä? Minulla tuntuu olevan kainalot aina hikiset, oli kuuma taikka ei. Pakko miettiä aina paitoja ostaessa kuinka helposti hiki paistaa kainalosta, eli esimerkiksi sellaista vaalean harmaata t-paitaa en voi koskaan laittaa päälleni. Hikoilen muutenkin helposti, mutta kainalot ovat vituttavin ongelma.
Itellä oli sama ongelma. Absolut Torr auttoi ongelmaan.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olen kokeillut Torria muutaman kerran. Eikös se laiteta tyyliin yöksi kainaloon ja pestään aamulla pois? Saattaa muuten poltella kainaloita ensimmäisillä kerroilla kivasti.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Absolut Torr toimii, mutta laittakaa se ehdottomasti kuiviin ja puhtaisiin kainaloihin yöksi, ettei tartte kärsiä kirvelystä, ja sitten aamulla ennen paitaa kainalot huuhdellaan vedellä. Pitää itselläni viikon tai kaksi. Ekana päivänä en käytä perusdödöjä rinnalla ollenkaan, seuraavina sitten normaalisti kevyt rullaus tai tuhnu kainaloon raikastamaan fiilistä. Ei kuitenkaan kastu kainalot, mikä on mulle se juttu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ehkä enemmänkin ahdistaa kuin vituttaa, mutta kirjoitan tänne, että vituttaa kohtuu raaasti (kirjotetaanko noin?). Syynä tietty oma vaimo...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös