Eiköhän noi seitenkymppiset ole niitä gilffejä, ellei peräti ggilffejä. Mut ei siinä, anna mennä vaan, jos siltä tuntuu.Parikymppinen kundi jos on milfin kaa, niin se milf on noin 40-v. Eli mun ikäiselle milf on jo liki 70-v. Kyllä vituttaa!
Parikymppinen kundi jos on milfin kaa, niin se milf on noin 40-v. Eli mun ikäiselle milf on jo liki 70-v. Kyllä vituttaa!
Onks tää joku hervantalainen juttu?Ei kai Moro Islamic Liberation Front noin vanhoja sotureita enää rekryä?
...
Ilmeisesti kanapihvi jonka alkuviikolla söin ei ollut täysin kypsä. En sitä itse kyllä huomannut syödessäni sitä mutta eihän se paljon vaadi. Bakteerit kun ovat mikroskooppisen pieniä. Vituttaa tämä silti enkä tätä toivoisi edes ihmisille joita en voi sietää.
Itse asiassa kanassa on harvoin salmonellaa vaan sitä löytyy naudanlihasta. Tuli luettua asiasta kun sairastelin. Kanasta voi saada kampylobakteerin joka mulla siis on. Se on noroviruksen ohella yksi ärhäkimmistä suolistoinfektioista. Kuume on korkeampi ja vaikka se kestää salmonellaa lyhyemmän ajan sen ripuli ja vatsan kouristukset ovat voimakkaammat.Jos ripulissa on verta, niin salmonellaepäily ja sairaalaan asap. Been there done that. Menee parissa päivässä ohi kun saa tiputuksesta antibiootit. Antibiootit vähentävät myös jälkitautien riskiä, että suosittelen, sillä kaverilla oli joku bulgarian salaattibakteeri ja ei kävellyt puoleen vuoteen ilman keppejä ja pari vuotta kai kesti kokonaan toipua.
Minäkin olen joutunut samalta toimijalta pyytämään takuuvuokraa erikseen takaisin. Tuli kuitenkin heti ensimmäisestä pyynnöstä. Muutenkaan tuo lyhyt asiakassuhde ei mennyt kovin nappiin, kun edellinen asukas ei ollut palauttanut avaimia ja kämppä oli paskaisin kämpää, jonka olen livenä nähnyt. Lyhyen asiakkuuteni aikana ehdin tekemään vaikka kuinka monta palvelupyyntöä. kun kaikki oli paskana.Vituttaa Espoon Asunnot Oy. Muutin pois heidän kämpästään 15.7 ja aattelin, kun ei viikon aikana takuuvuokraa kuulunut, että makselevat varmaan kuun lopulla. Ei maksanut. Soittelin sinne ja sanoivat, että joo asunto on jo tarkastettu ja kaikki kunnossa, että ihan viimeistään 15.8. rahat näkyy tilillä. Ei näy. Ei tässä onneksi eläminen ole yhdestä takuuvuokrasta kiinni, mutta vituttaa ettei noinkin iso laitos saa saatana kuukaudessa pistettyä rahaa liikkeelle.
Juuri näin, artikuloin epäselvästi. Tarkoitin, että kun tuon bakteerin toteaminen kestää, niin aluksi ainakin itsellä luki paperissa "määrittelemätön salmonellaepäily", millä sai oman huoneen auroran sairaalasta. Kampylo se oli itselläkin. Jännää sikäli, että yksityisellä otettu paskatesti ei löytänyt tuota bakteeria, vaan se löytyi vasta sairaalan systeemeillä. Siellähän sitä sai kakkia pahvilaatikkoon monta päivää. Itsellä ei myöskään ollut lainkaan oksennusta tai mitään vatsaoireita, vain verta hanurista ja yli 40 kuumetta.Itse asiassa kanassa on harvoin salmonellaa vaan sitä löytyy naudanlihasta. Tuli luettua asiasta kun sairastelin. Kanasta voi saada kampylobakteerin joka mulla siis on. Se on noroviruksen ohella yksi ärhäkimmistä suolistoinfektioista. Kuume on korkeampi ja vaikka se kestää salmonellaa lyhyemmän ajan sen ripuli ja vatsan kouristukset ovat voimakkaammat.
Ei huolta täällä. Tauti alkaa olla selätetty mutta voimat ovat vieläkin hakusessa. Ruoka alkaa jo kiinnostamaan ja se jopa pysyy sisällä jonkin aikaa.
Päiväyksen takia Taffelin sipsit 0.79 ja Fazerin karkkipussit 0.39 ja nyt taas on hirveä ällöolo ja morkkis. Noin muuten lopetin kaiken makean syömisen joskus 5-10v sitten.
Joo ihmeellisesti tekee mieli ostaa vaikka mitä. Jollakin kait se on paikattava kun on tottunut vetää jotain.Tätä se on, kun on muutaman päivän ryyppäämättä. Sitten ostaa kaikenlaista sellaista mitä ei muuten koskaan osta.
Vittu mitä paskaa! Alkaa jo ideat loppua mitä tässä enää tekisi!
Lähetin kesäkuun alkupuolella kuukauden käytössäni olleen Samsung Galaxy S6 puhelimen huoltoon Sellon TeleFinlandin kautta, kun puhelin ei enää latautunut. 10 viikkoa meni että sain puhelimen takaisin, joista n. 7 puhelin seisoi liikkeessä! Huollossa eivät löytäneet vikaa, vaan huollon laturilla latautui. No, viime yön aikana oli taas mennyt akku tyhjäksi (vaikka sitä oli ihan reilusti jäljellä nukkumaan mennessä) ja taaskaan ei mikään oma laturi, tietokone tms. saa puhelimeen virtaa!!!!!!!!!!
Vittu mitä paskaa! Alkaa jo ideat loppua mitä tässä enää tekisi!
Aamulehti kirjoitti:Muusikko Pauli ”Pate” Mustajärvi on tuomittu törkeästä rattijuoppoudesta 50 päivän ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Lisäksi Mustajärvi on määrätty yhteensä kahdeksan kuukauden pituiseen ehdolliseen ajokieltoon. Maksettavaksi hänelle tuomittiin 35 päiväsakkoa, josta kertyi 3 745 euroa.
Tuomion mukaan Mustajärvi oli ajanut kesäkuun alussa aamulla henkilöautoa yleisillä teillä Kihniössä, kun poliisi oli pysäyttänyt hänet. Mustajärvellä oli ajon jälkeen ollut tuomion mukaan vähintään 0,74 milligrammaa alkoholia litrassa uloshengitysilmaa. Veren alkoholipitoisuudeksi laskennallisesti muutettuna tämä on noin 1,70 promillea. Törkeän rattijuopumuksen raja on 1,2 promillea.
...
Hän vetosi ammattiinsa ja työhönsä, että ajokielto määrättäisiin ehdollisena. Tähän oikeus suostui.
Tuossa pari viikkoa sitten avauduin vitutuksestani kuinka menetin korttini 5 viikoksi kolmen rikesakon takia.
Kyllä minäkin vetosin ammattiin ja työhöni, joiden harjoittamista ajokielto todenteolla häiritsee, mutta se on rattijuoppo Pate, joka pääsee suhaamaan liikenteessä samantien. Luulisi Popedan kaltaisella bändillä olevan keikkabussi käytössä.
Edelleenkään en protestoi omaa itseaiheutettua rangaistustani, mutta eihän tuo nyt aivan ainakaan omaan oikeuskäsitykseeni istu.
Eli kännissä ajelu on pienempi paha kuin muutama ylinopeus?