Vitutusketju

  • 10 542 086
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyky-ajan kännykkäriippuvuus. Joka päivä pitäisi olla tavoitettavissa.

Tästä hyvänä esimerkkinä viime viikonloppu. Puhelimeni hajosi. Olin kaksi (2!) päivää ilman puhelinta. Tavoitettavissa siis lähinnä internetin/facebookin kautta tämän ajan. Harva otti yhteyttä ja maanantaina ostin uuden puhelimen. Eilen kärsin pahasta migreenistä. Vessanpöntön halailuksi ja pimeässä olemiseksi meni koko päivä. Laitoin sitten puhelimen äänettömälle, koska vointi oli todella huono enkä halunnut ylimääräisiä ääniä ympärilleni. Tämäkin päivä on mennyt pitkälti oksennellessa, koska eilisen migreenin vuoksi en voinut syödä mitään. Kahdessa päivässä tullut 10 puhelua ja 5 tekstiviestiä ja lukemattomia facebook-viestejä.

Voin vain kuvitella, että miten sitä tultiin ennen toimeen, kun oli käytössä lähinnä lankapuhelimet ja harvalla matkapuhelin.

Olen tästä kirjoitellut tänne jo vuosia sitten. Ei jumalauta että vituttaa ihmiset jotka eivät tajua että kaikilla se saatanan yhteyslaite, tai millä nimellä näitä älyvehkeitä haluaakaan kutsua, ei ole 24/7 liimattuna perseeseen saati integroituna ruumiiseen niinkuin tuntuu suurimmalla osalla nykyään käytännössä olevan. Mulla on varmaan 90% ajasta nykyään luuri äänettömällä. Mulle soitetuista puheluista noin ehkä yksi sadasta on sellainen johon mulla on jotain intressiä vastata. Juu ei, mua ei todellakaan kiinnosta vaihtaa kuulumisia tai kysellä/kertoa mitä sitä on tullut tehtyä tänään, puhelimessa. Jos on jotain perkeleen tärkeetä asiaa niin voi laittaa viestin. Vastaan kun kerkiän. Ja en vastaa jos ei kiinnosta. Ja kun olen tässä asiassa tällainen 1/10000 tyyppi niin kaikkihan heti kuvittelevat että mut on siepattu, tapettu tai abduktoitu avaruuteen jossa tehty erinäisiä anaaliexperimenttejä tms. Ja sitten kun kerron myöhemmin että hei, missä olen ilmoittanut olevani tavoitettavissa 24/7, niin kyräillään ja puhkutaan ynnä muuta paskaa. Ei vittu. Vituttaa taas niin että melkein tulee jälleen sanottua että "I don't want to live in this world anymore..."
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Olen tästä kirjoitellut tänne jo vuosia sitten. Ei jumalauta että vituttaa ihmiset jotka eivät tajua että kaikilla se saatanan yhteyslaite, tai millä nimellä näitä älyvehkeitä haluaakaan kutsua, ei ole 24/7 liimattuna perseeseen saati integroituna ruumiiseen niinkuin tuntuu suurimmalla osalla nykyään käytännössä olevan.

....

Ja kun olen tässä asiassa tällainen 1/10000 tyyppi niin kaikkihan heti kuvittelevat että mut on siepattu, tapettu tai abduktoitu avaruuteen jossa tehty erinäisiä anaaliexperimenttejä tms. Ja sitten kun kerron myöhemmin että hei, missä olen ilmoittanut olevani tavoitettavissa 24/7, niin kyräillään ja puhkutaan ynnä muuta paskaa. Ei vittu. Vituttaa taas niin että melkein tulee jälleen sanottua että "I don't want to live in this world anymore..."

Jep jep. Mullakaan koskaan ei ole ollut intressiä olla tavoitettavissa 24/7, vaikka tossa älyluurissa on esim. facebook ja muuta. Lisäksi moni näistä mun frendeistä (ja suku) tietää, että kärsin välillä todella pahoista migreenikohtauksista, ettei ole ihme, jos en aina ole tavoitettavissa. Mutta tää vajaa kaksi vuorokautta kestänyt pommitus on jotain ihan uutta. Lähinnä vaan vituttaa, että on noin paljon tullut erilaisia yhteydenottoja, vaikka nyt tänä iltana vasta alkanut olo olla ihan okei oksennus- ja päänsärkykonsertin jälkeen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kait miehillä muutenkaan ole tapana soitella toisilleen, ellei sitten satu olemaan huomionkipeä, lapsellinen tai fägärihenkinen. Tietty eri juttu jos on sellaista asiaa, mikä pitää kertoa heti tai mistä on tärkeä keskustella, mutta harvoinhan niitä on.

Joo joskus parikymppisenä viimeksi jaksoin jutella naisten kanssa. Varmaan monilla miehillä on sama juttu.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Väestörekisterikeskus ja Tilastokeskus vituttaa. VRK:n sivuilta löytyi ennen kuntien asukasluvut usealta vuodelta vuoden jokaisen kuukauden viimeisen päivän tarkkuudella. Ovat ilmeisesti siirtäneet tämän asukaslukuhomman Tilastokeskukselle, jonka seurauksena tällaisia tietoja ei enää ole olemassa tai sitten ne on erittäin hyvin piilotettu. En löydä edes 2015 lopun asukaslukuja kunnittain. Työssäni tarvitsen välillä tällaisia tietoja ja nyt vituttaa, kun kaikki selkeä aineisto kadotettu jonkun uudistuksen myötä.
 

TW

Jäsen
Väestörekisterikeskus ja Tilastokeskus vituttaa. VRK:n sivuilta löytyi ennen kuntien asukasluvut usealta vuodelta vuoden jokaisen kuukauden viimeisen päivän tarkkuudella. Ovat ilmeisesti siirtäneet tämän asukaslukuhomman Tilastokeskukselle, jonka seurauksena tällaisia tietoja ei enää ole olemassa tai sitten ne on erittäin hyvin piilotettu. En löydä edes 2015 lopun asukaslukuja kunnittain. Työssäni tarvitsen välillä tällaisia tietoja ja nyt vituttaa, kun kaikki selkeä aineisto kadotettu jonkun uudistuksen myötä.

Täälläkään ei ole joka kuukauden lopun tilannetta mutta ainakin 2015 lopun asukasluku löytyy:

http://www.kunnat.net/fi/tietopankit/tilastot/Sivut/default.aspx (Kuntaliiton tilastopalvelu)
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Siirretty tuolta Huuhkajat ja Kosovo-ketjusta tänne, sopii paremmin.

En minä ole ottanut kantaa ketä saa ja ei saa edustaa, siinähän edustelevat. Olisi ilmeisesti pitänyt vääntää se "Teemu Selänne" lainausmerkkeihin, kun ei se edes pelaa enää, mielensäpahoittajat kun on niin hyviä tahallaan ymmärtämään väärin. Ja kyllä minä vertaan Serie-Assa pelaavan jalkapalloilijan maajoukkue-edesottamuksia siihen että joku isompi nimi jääkiekkomaajoukkueessa ilmoittaisi samoin perustein ettei suostu pelaamaan jossain olympialaisissa tai world cupissa jotain maata vastaan.

Suosittelen myös tutustumaan mulatti sanan etymologiaan, ettei tarvitse sitäkin väärinymmärtää.

Noni, tämä on tätä nyky-Jatkoaikaa taas "parhaimmillaan". Vitun Kirjoittelijat, Kisapuistot, BlackWolfit jne. kiertävät ketjuissa vain provoamassa omasta mielestään niiiin hauskasti. Pahintahan tämä on tuolla vapaan puolella, kun nämä vatipäät suoltavat satamäärin viestejä maahanmuutto/monikulttuurisuus-ketjuihin ilman mitään, siis mitään, oikeaa asiaa. Ja nyt sitten tietysti alkaa muuallakin tämä vänkääminen, tai onhan se jo alkanut. Mä en ymmärrä, siis mitenkään, miten edes kukaan jaksaa näitä tämänkaltaisia viestejä suoltaa. Tuntomerkkinä nyt vaikka tuossa lopussa tuo "Suosittelen myös tutustumaan mulatti sanan etymologiaan, ettei tarvitse sitäkin väärinymmärtää."- ns. ansasta pois-toteamus. Mennään provoamaan ja sitten mennään muotoseikkoihin, sanojen etymologiaan jne. lässytykseen. Kasvattakaa munat.

Vittu, olisitte edes oikeasti jostain jotain mieltä, mutta kun ei. Marttyyrinä ketjusta toiseen ja vääntäen sivukaupalla pikkuasioista ja tahallaan keskustelua trollaamalla sotkemaan ketjuja toisen perään. Tätä se on se nyky-Jatkoaika. Helvetin kiva. En ymmärrä miten edes kukaan tuonkaltaista paskaa jaksaa suoltaa. Naurettavaa pienisieluisten teinien hommaa. Modeilla voisi heilua tuo banni-vasara ihan kunnolla välillä. Mitään ei menetettäisi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
@mikko6000

Kyllä nuo saa hiljaiseksi kun lyö pöytään faktoja, sillä vänkääjät eivät tee koskaan muuta kuin kirjoittelevat mielipiteitään, jotka naamioidaan faktoiksi. Toinen vaihtoehto on olla lukematta "ammattikirjoittelijoiden" juttuja, koska nuo tuntuvat elävän elämäänsä tällä palstalla ns oikean elämän sijaan, lähes päivystäen foorumilla silloin kun on aikaa. Jos jostain nimimerkistä huomaa, että se päivystää, niin sitä paremmalla syyllä kannattaa jättää lukematta, koska se ei edes halua keskustella vaan kerjää lähinnä hälytyksiä, joista vain saa virtaa ja hyvän olon tunnetta. Keskustelevat toisin sanoen keskustelun ja omien mielipiteiden korostamisen vuoksi, eivätkä ymmärtääkseen vastapuolta, mikä käsittääkseni on parhaan mahdollisen ja opettavaisen keskustelun suhteen elintärkeää.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
@mikko6000 Vai että kun sieltä tullaan hassunhauskasti huutelemaan rasismia, klanipäitä, persuja yms. ihmeellisyyksi Huuhkajien ketjuun, niin silloin minä olen se joka sen sinne vei? Aika huvittavaa. Kun en ole ottanut kantaa kenenkään hiusten pituuteen, en yhteen poliittiseen puolueeseen, en ole heittänyt mitään rasismi juttuja jne. Kyllä silloin vikaa alkaa olemaan jo loukkaantujassa jos loukkaantumalla loukkaantuu, ei kannata lukea niitä ketjuja jos se alkaa niin pahasti jurppimaan. Minä kun muutenkin olen tällä palstalla ja elämässä oikein aktiivinen rassisti, klanipää ja persu. Jatkuvasti kierjoittelen ja kierrän tuolla mamujutuissa tappelemassa turhasta. Eli en. Enkä edes ymmärrä miksi tähän Perparim juttuun pitää jotenkin väkisin sotkea rasismit ja klanipäät yms.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
@mikko6000 Vai että kun sieltä tullaan hassunhauskasti huutelemaan rasismia, klanipäitä, persuja yms. ihmeellisyyksi Huuhkajien ketjuun, niin silloin minä olen se joka sen sinne vei? Aika huvittavaa. Kun en ole ottanut kantaa kenenkään hiusten pituuteen, en yhteen poliittiseen puolueeseen, en ole heittänyt mitään rasismi juttuja jne. Kyllä silloin vikaa alkaa olemaan jo loukkaantujassa jos loukkaantumalla loukkaantuu, ei kannata lukea niitä ketjuja jos se alkaa niin pahasti jurppimaan. Minä kun muutenkin olen tällä palstalla ja elämässä oikein aktiivinen rassisti, klanipää ja persu. Jatkuvasti kierjoittelen ja kierrän tuolla mamujutuissa tappelemassa turhasta. Eli en. Enkä edes ymmärrä miksi tähän Perparim juttuun pitää jotenkin väkisin sotkea rasismit ja klanipäät yms.

Ja näin. Mainitsemani marttyyri-viesti. Huoh.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ja näin. Mainitsemani marttyyri-viesti. Huoh.
Olipas karmeaa marttyyriutta, sinä sieltä tulit oikein esimerkin voimin näyttämään sen mallisuorituksen. Sitä kutsutaan keskusteluksi ja on huonoa keskustelukulttuuria itseasiassa vetää jatkoajat ja mennä toisen ketjun asoita itkemään vitutusketjuun.

Kuten on sekin, miten vastaukseksi viestiini alettiin heittelemään viittauksia asuinpakkaani yms. mitkä ei millään tavalla liity (ainakaan tietääkseni) Huuhkajiin ja Kosovoon.
 

Nick Neim

Jäsen
Jollain on - taas - korkki auki näemmä. Ja sekös tässä vituttaa, kun itse joutuu kärvistelemään töissä. Maistuisi meikäläisellekin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jollain on - taas - korkki auki näemmä. Ja sekös tässä vituttaa, kun itse joutuu kärvistelemään töissä. Maistuisi meikäläisellekin.
Joo. Opiskelijalla on kivaa. Vittu olispa kaljaa... Eiku mulla ei oo huomenna koulua niin meen dokaamaan.

Mutta joo ikuisuusjankkaajat vituttavat. @Cobol @BlackWolf @Kisapuisto ja Kirjoittelija joka ei ansaitse tagaysta. Toki @kahden suunnan sentteri ja @Anssi #5 kuuluvat välillä tähän porukkaan. Kukaan ei pohdi omia lähtökohtiaan vaan lähdetään siitä että aiemmin olemassa olevat faktat olevat paskaa jos ne sotivat omaa näkemystä vastaan.

Äh mä meen bisselle.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Pari seikkaa vituttaa tässä kun sohvalla makaan aamu tv auki. Ensinnäkin vaikka tässä kämpässä on ihan riittävästi neliöitä kärpäsen lennellä missä vaan, ni sen saatana pitää pyöriä tossa mun pään ympärillä välillä laskeutuen johonkin kohtaan ihoa. Toinen asia on se, että edelleen tota Guggenheim- museota yritetään ujuttaa veronmaksajien rahoilla Helsinkiin. Ja Michael Keränen vituttaa myös.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Joo. Tehän tiedätte miten liikenteessä jos ahtaaseen paikkaan tulee samaan aikaan vaikka kuorma-auto ja henkilöauto, niin henkilöauto väistää pienempänä. Näin siksi, koska sen on helpompi ajaa sivuun tai pakittaa, mitä nyt ikinä siinä tilanteessa tarviikin tehdä. Tämä on mielestäni fiksu ja toimiva käytäntö ja sujuva myös. Tämä ei ikävä kyllä päde koiranulkoilutusmaailmassa, sen on saanut usein todeta ja viimeksi tänään. Siinä ei mitään jos vastaan tulee lapsi, vanhus tai nainen koiransa kanssa. Ymmärrän kyllä, että kukaan edellä mainituista, lapsi,vanhus tai nainen ei pysty reagoimaan yllättävään tilanteeseen. Mutta tänään paikalleen jähmettyi noin 30-vuotias mies cockerspanielinsa kanssa. Ahdas ja kapea hiekkatie ja toinen jää koiransa kanssa seisomaan keskelle tietä jähmettyneenä ja odottaa, että minä teen aloitteen. No siinä sitten croksit jalassa, 80kg susikoiraa hihnassa (kaksi susikoiraa), kesän tissuttelun jäljiltä lihasvoimaa ja aivosoluja menettäneenä teen väistöliikkeen, vaikka toisen olisi ollut huomattavasti helpompi se tehdä. Nyt on sitten nilkat täynnä nokkosenpuremia. Sinällään pieni juttu, mutta vituttaa ihmiset joilla ei ole tilannetajua nimeksikään.
 

hablaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lügan kaaossseura
Työviikko ohi, tytär lähti naapurin lapsen kanssa (ja naapuriin) viettämään "tyttöjen iltaa", kainalossa juuri postista haettu uusi Deus Ex, kotihousut vaihdettu jalkaan ja levy konsoliin.

...ja nyt sitten odotellaan että tuo lataa melkein 4GB päivityksiä, että pääsee itse asiaan. Ja nettiyhteys on aika hidas, kerta talokin on vanha ja kuparit varmaan alkuperäistä perua. Perkele. Joskus pienenä pelit julkaistiin valmiina - kyllä, osa oli bugisia ja pysyi sellaisena ikuisesti, että sikäli on hyvä että noita päivitetään. Mutta tällaiset "ensimmäisen päivän" patchit, varsinkin noin isoina, ei vaan voi hyväksyä. Täysin ensimmäisen maailman ongelmia mutta vituttaa silti.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Olin sit viime yönä kaatanu kaljaa läppärin päälle.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Näköjään huomattava osa linnustajista jättää muoviset hylsyt luontoon. Mikä vittu teitä oikein vaivaa?
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Maiskuttajat. Yksi ihan saatanan äänekäs lässynmussunmassunmössyttelijä taas samassa pienessä ruokailutilassa voi vittujen kevät sentään.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Maiskuttajat. Yksi ihan saatanan äänekäs lässynmussunmassunmössyttelijä taas samassa pienessä ruokailutilassa voi vittujen kevät sentään.

Viime viikolla dösässä Vantaalla oli oikeasti naiseen kohdistuva pahoinpitely hyvin lähellä. Iltapäivän Tikkurila-Korso linja, suht' täynnä. Sellainen 130-150 kiloinen keijukainen tulee parin kauppakassin kanssa ja eipä aikaakaan, kun toisesta kassista ylös nousee Taffelin jättipussi keltaisia suolapommeja. No keijukainen alkaa siinä niitä mutustamaan naamaansa, herkuttelee pari minuuttia ja pussi takaisin kauppakassiin. Menee minuutti, taas sipsit esiin ja taas parin minutin herkutteluhetki. Tätä samaa toistui todella monta kertaa matkan aikana. Oikeasti vitutti ja paljon, kun ei ollut kuulokkeet mukana, että olisi saanut peitettyä ton skeidan jollain konstilla. Se rapina, se mussutus... AAAAAAAARGH.

Kuka edes syö sipsejä jossain dösässä. Tätä en ole ikinä ymmärtänyt.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Dösän ei muutenkaan luulisi olevan mikään mieluisa paikka ruokailulle. Jo termosmukeistaan bussissa kahvia ryystäviä kiireihmisiä on vähän hankala ymmärtää mutta se nyt ei vituta tai haittaa. Mä olen muuten huomannut että pääkaupunkiseudun somaliperheissä on usein tapana antaa kauppareissun aikana heti ostoskassista sipsi- tai naksupussi perheen lapselle joka mutustelee niitä niin että muruset jäävät kiinni kuolaiseen leukaan.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Maiskuttajat. Yksi ihan saatanan äänekäs lässynmussunmassunmössyttelijä taas samassa pienessä ruokailutilassa voi vittujen kevät sentään.
Eilen jouduin kommentoimaan dösässä yhden vittumarkon purkansyöntiä mun korvan juuressa. Kaveri mässytti suu auki jenkkiänsä sellaisella lätinällä, että oksat pois. Tyydyin toteamaan, että useimmat kavioeläimet syö siivommin ja pienemmällä metelillä. Ilmeestä päätellen tuli ihan puskista mun lausuntoni.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kun se moottorin vikavalo johtuukin siitä, että yhdestä liittimestä puuttuu lukituksen mahdollistava klemmari. Ei tullut ihan hirveenä ihmeteltyä niitä kaikkia vikakoodeja ja tuhlattua rahaa millon mihinkäkin, vain siksi, että se johto ei ollut paikallaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö lääkärit jonkun diagnoosin voisi kirjoittaa jos jokin noin mitätön pikkuseikka kuten suusta pääsevät luonnolliset äänet ärsyttää. Onko toi joku fobia? Yhden tuollaisen tyypin oon tuntenut, mutta täällä Jatkoajassa muutamankin kerran lukenut asiasta. Onhan tietty esimerkiksi paniikkihäiriöstäkin kärsiviä varmaan aika paljon, mutta niistä ei vaan silleen tiedä.

Joo mulla ei ole tapana enkä tunne ketään tai siis en ole kiinnittänyt huomiota.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Eikö lääkärit jonkun diagnoosin voisi kirjoittaa jos jokin noin mitätön pikkuseikka kuten suusta pääsevät luonnolliset äänet ärsyttää. Onko toi joku fobia? Yhden tuollaisen tyypin oon tuntenut, mutta täällä Jatkoajassa muutamankin kerran lukenut asiasta. Onhan tietty esimerkiksi paniikkihäiriöstäkin kärsiviä varmaan aika paljon, mutta niistä ei vaan silleen tiedä.

Joo mulla ei ole tapana enkä tunne ketään tai siis en ole kiinnittänyt huomiota.
Tulee perseestäkin yhtä sun toista luonnollista, mutta kanssaihmisten seurassa yritetään tätä luonnollisuutta vähän hillitä. Millaiset vanhemmat eivät sano mitään lapselleen, jos tämä mässyttää ruokaansa suu auki? Huonot pöytä-/käytöstavat ovat monissa ammateissa aika vakava ongelma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös