Milles Mortenson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Kai sitä pitää apteekissa poiketa ja testata tuollaista Absolut torria.
Yleisesti? Vai tehnyt jotain?Syynä tietty oma vaimo...
Raa'asti.raaasti (kirjotetaanko noin?).
Yleisesti. Ja mistäpä sitä tietää, vaikka jotain ei minulle sopivaa olisi tehnytkin, mutta mitään ei ainakaan myönnä. Ei puhu, ei pukahda, jos suunsa avaa niin huutaa ja haukkuu, vaikka en todellakaan ole tehnyt yhtään mitään mitä ei saisi tehdä. Ei vaan jaksa ymmärtää. Ahdistus tuntuu Ihan fyysisesti rinnassa.Yleisesti? Vai tehnyt jotain?
Yleisesti. Ja mistäpä sitä tietää, vaikka jotain ei minulle sopivaa olisi tehnytkin, mutta mitään ei ainakaan myönnä. Ei puhu, ei pukahda, jos suunsa avaa niin huutaa ja haukkuu, vaikka en todellakaan ole tehnyt yhtään mitään mitä ei saisi tehdä. Ei vaan jaksa ymmärtää. Ahdistus tuntuu Ihan fyysisesti rinnassa.
Jep. Se siitä. Ei muuta kuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Nyt on sitten viisi viikkoa aikaa hankkia GPS, joka varoittaa peltipoliiseista. Poliiseja ei enää juurikaan nykyään tutkan kanssa liiku, niin loppuu turhat sakot ja kortinmenetykset.
Kyl nää kaikki urheilijoiden 'selittelyistä' kitisijät vituttaa. Jos on esmes flunssaoireita ja ei kulje, sillon on flunssaoireita ja ei kulje. Eihän se ole optimaalinen tilanne, mutta näin voi käydä joskus ihmiselämässä. Muutenkin isolla osalla ihmisistä ei taida olla svidunkaan käsitystä mitä on urheilla olympiatasolla.
No eipä jotain Serena Williamsia ihan pienellä taudilla saa jäämään hotelliin levyttämään ja silti voittaa vastustjiaan. Ei tosin Riossa nyt. Musta jotenkin tuntuu, että sä et ole huippu-urheilija, vaikka vakuuttavia kommentteja annatkin.Ammattiurheilija varmasti tietää ettei flunssaisena kulje. Sen tietää myös katsojat. Ja fakta on se, että jotain sadasosia ei selitetä millään flunssaoireilla. Silloin jäädään sekunteja.
No eipä jotain Serena Williamsia ihan pienellä taudilla saa jäämään hotelliin levyttämään ja silti voittaa vastustjiaan. Ei tosin Riossa nyt. Musta jotenkin tuntuu, että sä et ole huippu-urheilija, vaikka vakuuttavia kommentteja annatkin.
Minä en muista yhden ensimmäistä arvokisaurheilijaa, joka olisi jäänyt viltin alle tärisemään kilpailemisen sijaan. Sun mielestä kaikkien olisi pitänyt jäädä.En ole huippu-urheilija enkä niin tietääkseni ole väittänytkään. Hienoa jos sinä olet.
Minä en muista yhden ensimmäistä arvokisaurheilijaa, joka olisi jäänyt viltin alle tärisemään kilpailemisen sijaan. Sun mielestä kaikkien olisi pitänyt jäädä.
No tuosta selittelystä ollaan suhteellisen samaa mieltä. Suomalaiset nyt vaan ovat niin tyhmän rehellisiä, että vastaavat kun kysytään: "Miksei tänään kulkenut?.Ei pidä jäädä. Mutta jos päättää startata, turha selitellä. Yllättävän simppeliä.
No tuosta selittelystä ollaan suhteellisen samaa mieltä. Suomalaiset nyt vaan ovat niin tyhmän rehellisiä, että vastaavat kun kysytään: "Miksei tänään kulkenut?.
No eipä noi muuallakaan paljon parempia ole. Mulle klassikko on Leo Komarovin sopimuksen kommentointi aikanaan Leafsin FB-seinällä tyyliin: "Another soft euro tweener, nice." Tää toki oli joltain Leafs-fanilta, mutta kuvastaa sitä tietämystä mitä noilla FB:n kommentoijilla on lajiin. Nykyään jätän ihan suosiolla lukematta kaikki kommentit urheiluun liittyvistä uutisista.Vituttaa Jatkoajan, -tai Liigan facebookissa julkaistujen siirtouutisien kommentit ihmisiltä. Jos uutinen on nyt esim "Jesse Saarinen Kärppiin!" niin kommentit on about " lol joku Saarinen x0x0 Kärpät on paska, Pelicans on paras" ymym. Asianhan ymmärtää, jos noi kommentoijat olisi max. 15-vuotiaita, mutta kun siellä on aikuisiakin mittaamassa olematonta kikkeliä. Eihän noita pitäis lukea, mutta kiusaus on aina kova. Tietää mitä saa.