Vitutusketju

  • 10 543 013
  • 56 130

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Aktivistit iskivät kanalaan Närpiössä. - HS

Vituttaa nämä putkinäköiset idiootit, jotka eivät ymmärrä tekojensa seuraamuksia ja tällä kertaa sijaiskärsijänä olivatkin eläimet itse.

Nyt pitäisi ehdottomasti kanalan omistajan kehittää jokin juttu, joka toivottaa tekijät tervetulleiksi mukavalla tavalla. Hehän seinämaalauksen mukaan palaavat rikospaikalle. Kyllä niin tekisi mieli antaa raippaa tuolaisille hamppareille.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ikinä kannata pitää mitään juopottelubileitä omassa kotona, menee kuitenkin ördäämiseksi tai sit pitää olla tarkka vieraslista ja kuokkijat käännytetään pois ovelta.

Nuorena kun vanhemmat lähti reissuun, en kuunapäivänä suostunut pitää mitään kotibileitä. Ja jos olin vieraana niin silloinkin siivoilin, keräsin pulloja ja piilotin perintövaaseja potentiaalisilta rikkojilta.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Vituttaa Jatkiksen mobiilisivulla mainos, kun yrittää klikata keskustelualueelle - mainos pomppaa just sillon esiin -> luet faktoja jostain saatanan tojotasta..


Vituttaa myös työtilanne, töitä on, mutta ei tiedä miten kauan. Työnantaja menossa konkurssiin, vai ei? Siinäpä vasta pähkäily. Palkkaturvasta rahat saat, öö, joskus?

Vituttaa, kun tuollaista pitää murehtia jo etukäteen. Vituttaa sittenkin jos kohdalle sattuu. Niin ja vituttaa kokoomus ja someStubb.

Pahoittelut karkeasta kielestä!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Venäjä. Pitkään oli tuollainen hiljainen/neutraali aikakausi, mikä oli hyvä juttu. Nyt on sitten Ukrainan tilannetta, Putinin venkoiluja ja ilmatilanloukkaamisia yms. yms. Vituttaa. Miksi hemmetissä puolet Suomen rajasta pitää olla Venäjän kanssa!
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Vituttaa Jatkiksen mobiilisivulla mainos, kun yrittää klikata keskustelualueelle - mainos pomppaa just sillon esiin -> luet faktoja jostain saatanan tojotasta..
Lataa Tapatalk. Paljon mukavampaa ja sulavampaa selailla eri keskustelupalstoja.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Vituttaa myös työtilanne, töitä on, mutta ei tiedä miten kauan. Työnantaja menossa konkurssiin, vai ei? Siinäpä vasta pähkäily. Palkkaturvasta rahat saat, öö, joskus?

Vähän samoja fiiliksiä ja yksi tuollainen tilanne jo tälle kesää läpikäytynä.
Oonko se minä, joka nuo firmat vetää polvilleen?

Meille ainakin tuli nimenomaan palkkaturvasta heti päivä tai pari viimeisen työpäivän jälkeen rahat. Ilmeisesti sen nykyään pitää mennä suunnilleen noin, eikä olla mitään puolen vuoden odottelua. Eli ei tarvi siitä murehtia, vaikka muutenhan tuo tilanne murheita aiheuttaakin.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Sokka irtiiiiiiiii.. vittu ei mulla muuta.
Eikä mulla! Ensin nauratti, mutta vitutuskäyrä nousi nopeaa. Piti laittaa tv äänettömälle, vaikka tunnelma oli muuten huikea. Voi vittu, että yksi ihminen voi tappaa tunnelman.
 

QuackQuack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Ducks d'Anaheim, Nick Bonino 2009-2014
Tänään piti hakea HSL:n matkakortille opiskelija-alennus yhteispalvelupisteeltä. Noh, saavuin ensin n. 17:30 Sellon kirjaston yhteispalvelupisteelle. Odotusnumeromaasinan viereisellä pöydällä oli iso läjä valmiiksi tulostettuja odotusnumeroita. Ihmettelin tätä hieman, mutta asiaa sen suuremmin miettimättä nappasin pienimmän odotusnumeron (taisi ollu joku 365). Katsoin odotusnumeroiden olevan 290:n hujakoilla, ja istuin vittuuntuneena odottamaan; onneksi oli kännykkä viihdykkeenä. Kun numerot olivat päässeet yli 320:n, huomasin jotain outoa: odotusnumerot hyppäsivät yhtäkkiä yli neljäänsataan. Kelasin, että mitä vittua ja tajusin että piti mennä hakemaan uusi odotusnumero. Masiinan luokse olikin kerääntynyt iso joukko ihmisiä. Masiinan ylle oltiin laitettu lappu: "Yhteispalvelupiste suljettu" vaikka sulkemisaika on 19:00 (niinkuin tällä lapulla lukikin) kellon ollessa vasta 17:50. Siinä vitutuksessa ei oikein huvittanut jäädä kyselemään, että mistä on kyse. Katsoin, että Tapiolassa on myös yhteispalvelupiste, joka on seitsemään asti auki. Katsoin nopeimman bussin sinne, johon jouduinkin sitten juoksemaan pää kolmantena jalkana. Onneksi kyseessä oli linja-550 ja pystyin menemään pummilla. Saavuin lopulta Tapiolaan n. 18:15 ja kun olin kävelemässä yhteispalvelupisteelle, en löytänyt alennuksen saantiin tarvittavaa koulustani saatua asiakirjaa mistään. Olen huolimaton ihminen, mutta olen melko varma, että laitoin sen takataskuuni. Tuolla kyseisellä hetkellä ei ollut kaukana, etteikö olisi tullut ruumiita. Noh, maitojunalla sitten takaisin (jälleen 550:lla) ja kävin Sellon yhteispalvelupisteeltä katsomassa olisiko paperini jäänyt sinne. Ei tietenkään. Eikä siinä vielä kaikki: Sellon yhteispalvelupiste oltiin avattu uudestaan. (klo. 18:45) Olisi pitänyt jäädä kyselemään, että mistä oli kyse sillon aiemmin. En löytänyt kadonnut asiakirjaakaan kotoa, joten tod. näk. tippunut jonnekin. Vitutus on kova ja toivon mukaan kun huomenna yritän tätä samaa simppeliä toimenpidettä, niin vastaavanlaisilta komplikaatioilta vältytään. On se rankkaa.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Meille ainakin tuli nimenomaan palkkaturvasta heti päivä tai pari viimeisen työpäivän jälkeen rahat. Ilmeisesti sen nykyään pitää mennä suunnilleen noin, eikä olla mitään puolen vuoden odottelua. Eli ei tarvi siitä murehtia, vaikka muutenhan tuo tilanne murheita aiheuttaakin.

No mitäs vittua? Itse tein toukokuussa hakemuksen ja TE-toimistossa sanottiin että palkkaturvassa on noin 6kk jonot. Eipä ole rahoja vieläkään näkynyt (entinen työnantaja ei kiistä saamisiani).
Alkoipa vituttamaan taas kunnolla!!
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
No mitäs vittua? Itse tein toukokuussa hakemuksen ja TE-toimistossa sanottiin että palkkaturvassa on noin 6kk jonot. Eipä ole rahoja vieläkään näkynyt (entinen työnantaja ei kiistä saamisiani).
Alkoipa vituttamaan taas kunnolla!!

Itse sain viikossa tilille, talvella 2013. Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä ja kysellä.
Onko työkaverit saaneet rahojaan?
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Itse sain viikossa tilille, talvella 2013. Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä ja kysellä.
Onko työkaverit saaneet rahojaan?

Työkavereista en osaa sanoa mutta on kyllä ihme juttu...Meinaan jo TE-toimiston tiskillä sanottiin että "varaudu odottamaan vähintään 6kk koska nykyisin näitä firmoja on todella paljon ja siksi jonot on pitkiä"...
 

Scipio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers
Työkavereista en osaa sanoa mutta on kyllä ihme juttu...Meinaan jo TE-toimiston tiskillä sanottiin että "varaudu odottamaan vähintään 6kk koska nykyisin näitä firmoja on todella paljon ja siksi jonot on pitkiä"...

Ely-keskuksen sivuilla lukee, että aina paikallinen ELY-keskus hoitaa, joten hitaus voi johtua siitäkin. Me saimme rahat nopeasti koska sellaiset 50 henkeä jäi työttömäksi joten muistaakseni silloin puhuttiin ns. ryhmäpäätöksestä joka nopeutti prosessia.
Lainaus ELY-keskuksen sivuilta:
Hakemusten käsittelyaika vaihtelee tapauskohtaisesti, mutta se on pääsääntöisesti 3–4 kuukautta. Käsittelyaikaan vaikuttaa mm. tiedoksiantomenettelyyn kuluva aika.
Nyt sulla on mennyt se 4kk. Kannattaa kysellä perään.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Meille ainakin tuli nimenomaan palkkaturvasta heti päivä tai pari viimeisen työpäivän jälkeen rahat. Ilmeisesti sen nykyään pitää mennä suunnilleen noin, eikä olla mitään puolen vuoden odottelua. Eli ei tarvi siitä murehtia, vaikka muutenhan tuo tilanne murheita aiheuttaakin.

Noniin, vittuuntuneena soitin Uudenmaan ELY keskukseen ja tiedustelin asiaa.

Nyt jonot ovat jo yli 8kk mittaisia eikä olla ehditty minun keissiäni edes käsittelemään vielä kun on vuoden 2013 tapauksiakin vielä käsittelemättä, sillälailla Saatanan perkelehelvetti että voi vituttaa!!!!!!!
 

tuuriman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Bayern, Berliinin joukkueet , Saksa
VR-junaverkko vituttaa. Itselleni osuvat kohdalle aina ne junat, joissa ei meinaa toimia sitten millään.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
"Vitutus" on aivan liian brutaali termi kuvaamaan olotilaa, mutta tuo KHL vs. Liiga-keskustelu ympäri Jatkoaikaa harmittaa. Provoa provoa provoa. Tuskin loppuu ihan vähään aikaan.
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
"Vitutus" on aivan liian brutaali termi kuvaamaan olotilaa, mutta tuo KHL vs. Liiga-keskustelu ympäri Jatkoaikaa harmittaa. Provoa provoa provoa. Tuskin loppuu ihan vähään aikaan.

Sama... Lisäksi vituttaa töistä tulla kotiin ja huomata että naapurin "jonne" on löytäny jostaki bassotestilevyn ja sitten kun ystävällisesti koitat huomauttaa että musiikkia voi kuunnella myös niin ettei koko vitun kerrostalo tärise niin vastaukseksi tulee vaan mina ei ummarra
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Vitutus" on aivan liian brutaali termi kuvaamaan olotilaa, mutta tuo KHL vs. Liiga-keskustelu ympäri Jatkoaikaa harmittaa. Provoa provoa provoa. Tuskin loppuu ihan vähään aikaan.
Niinpä. Eilen pisti silmään että Jatkoajan artikkelissakin puhutaan Euroopan kovimmasta liigasta. Keskustelupalstan puolella tuo varmasti kiistatta katsottaisiin provoiluksi. Eikö verkkolehden kannattaisi pysyä puolueettomana?
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
"Vitutus" on aivan liian brutaali termi kuvaamaan olotilaa, mutta tuo KHL vs. Liiga-keskustelu ympäri Jatkoaikaa harmittaa. Provoa provoa provoa. Tuskin loppuu ihan vähään aikaan.
Sama. Itse olisin niinkin radikaalin linjauksen kannalla, että Jokeri-kannattajat (ja erku) eivät saa keskustella Liiga-osiossa, ja vastaavasti muut kuin nämä eivät saa keskustella KHL-osiossa. Eihän tämä tietenkään ole varmasti realistinen toive koska aika vaikea tuollaista kai olisi valvoa, mutta jottain tarttis silti tehrä. Melkein voisi jopa sanoa, että palsta on nykyisellään pilalla.

Esimerkiksi eilen menin lukemaan tuota Sm-liigan markkinointiketjua. Eikös sinne pelmahtanut nimimerkki Gags aivan päivänselvällä provolla paikalle ja sen jälkeen mitään järkevää keskustelua olikin täysin turha etsiä. Pisti suorastaan vituttamaan. Ja samanlaisia esimerkkejä löytyisi vaikka kuinka. Varmasti Jokeri-osion puolelta myös, mutta siellä ei tule käytyä niin usein että tulisi nyt juuri mitään esimerkkiä mieleen.

Nyt modet se pää pois perseestä ja jotain radikaalia toimintaa. Varoituksia, uhkailua, kakkuja, pidempiä kakkuja, helvetin pitkiä kakkuja, peruuttamattomia kakkuja.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olisin valmis poistamaan koko KHL-keskustelun täältä, aina Jokereita myöten. Voisivat tehdä jonkun oman hiekkalaatikon johon siirtyisivät rellestämään. Modet ovat meinaan päästäneet tämän touhun täällä niin retuperälle, että ei mitään rajaa. Kaikille nykyisille kurinpitäjille pitäisi antaa täältä fudua.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Mä olisin valmis poistamaan koko KHL-keskustelun täältä, aina Jokereita myöten. Voisivat tehdä jonkun oman hiekkalaatikon johon siirtyisivät rellestämään. Modet ovat meinaan päästäneet tämän touhun täällä niin retuperälle, että ei mitään rajaa. Kaikille nykyisille kurinpitäjille pitäisi antaa täältä fudua.
Niin, että Jokerifanit ovat ne kaiken pahan alku ja juuri tässä. Eiköhän kummassakin osapuolessa ole vikaa.

Itse ehdottaisin myös tuota ei-niin-realistista -ehdotusta, että edes väliaikaisesti Liiga-osio suljetaan Jokerifaneilta ja KHL-osio suljetaan liigajoukkueiden faneilta. Ymmärrän tietysti minäkin, että tämän toteuttaminen on käytännössä mahdotonta, kunhan heitin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Itse ehdottaisin myös tuota ei-niin-realistista -ehdotusta, että edes väliaikaisesti Liiga-osio suljetaan Jokerifaneilta ja KHL-osio suljetaan liigajoukkueiden faneilta. Ymmärrän tietysti minäkin, että tämän toteuttaminen on käytännössä mahdotonta, kunhan heitin.
Ei tuollaista jakoa ole mitenkään mahdollista tehdä ja muutenkin ihan paska idea, koska iso osa Jokeriosion hyvistä kirjoituksista tulee ihan muualta kuin meidän porukasta. Esimerkiksi Kärppäfani-Magni on sellainen persoona, jonka pitäisin meidän keskusteluissa mielelläni jatkossakin. Muutama HIFK-kirjoittaja on myös toiminut hyvänä ja asiallisena vastavoimana vahvasti Jokerivetoisessa keskustelussa tuolla meidän puolella. Liigan juttuja en hirveästi lue, mutta uskallan aika varmaksi väittää, että joillain Jokeri- tai KHL-kirjoittajilla on sinne ihan oikeaakin asiaa.

Helpoin homma olisi yksinkertaisesti koventaa linjaa ja potkia, puolin ja toisin, provoilijoita pois mielummin liian kevyesti kuin liian vähän. Pystyisin tältä istumalta nimeämään kymmenen nimimerkkiä, joiden poistumisesta palsta ei kärsisi, mutta KHL:ää ja Liigaa käsittelevä keskustelu paranisi reilusti. Viimeaikaiset poistot ovat olleet ihan yhdentekeviä yleisen tason kannalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös