Skeleton Crew
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK, PHI, BMG
Eurosportin mielestä Tennis > Jalkapallo. Huomenna näkyy Gladbachin matsin sijaan tennistä, ja sitähän pyörii yhtä soittoa maanantaiaamuun saakka...molemmilta kanavilta!!!
Eikä Eurosport ole väärässä.Eurosportin mielestä Tennis > Jalkapallo.
Aktivistit iskivät kanalaan Närpiössä. - HS
Vituttaa nämä putkinäköiset idiootit, jotka eivät ymmärrä tekojensa seuraamuksia ja tällä kertaa sijaiskärsijänä olivatkin eläimet itse.
Aktivistit iskivät kanalaan Närpiössä. - HS
Vituttaa nämä putkinäköiset idiootit, jotka eivät ymmärrä tekojensa seuraamuksia ja tällä kertaa sijaiskärsijänä olivatkin eläimet itse.
Lataa Tapatalk. Paljon mukavampaa ja sulavampaa selailla eri keskustelupalstoja.Vituttaa Jatkiksen mobiilisivulla mainos, kun yrittää klikata keskustelualueelle - mainos pomppaa just sillon esiin -> luet faktoja jostain saatanan tojotasta..
Uutinen vuodelta 2008? Aiheeseen liittyvä keskustelu Eläinoikeusfoorumi -> 26 000 kanan munakanalaa tuhottiin Närpiössä muistutti minusta jotenkin erästä ajankohtaista keskustelua täällä ja hfboardsilla.
Vituttaa myös työtilanne, töitä on, mutta ei tiedä miten kauan. Työnantaja menossa konkurssiin, vai ei? Siinäpä vasta pähkäily. Palkkaturvasta rahat saat, öö, joskus?
Eikä mulla! Ensin nauratti, mutta vitutuskäyrä nousi nopeaa. Piti laittaa tv äänettömälle, vaikka tunnelma oli muuten huikea. Voi vittu, että yksi ihminen voi tappaa tunnelman.Sokka irtiiiiiiiii.. vittu ei mulla muuta.
Meille ainakin tuli nimenomaan palkkaturvasta heti päivä tai pari viimeisen työpäivän jälkeen rahat. Ilmeisesti sen nykyään pitää mennä suunnilleen noin, eikä olla mitään puolen vuoden odottelua. Eli ei tarvi siitä murehtia, vaikka muutenhan tuo tilanne murheita aiheuttaakin.
No mitäs vittua? Itse tein toukokuussa hakemuksen ja TE-toimistossa sanottiin että palkkaturvassa on noin 6kk jonot. Eipä ole rahoja vieläkään näkynyt (entinen työnantaja ei kiistä saamisiani).
Alkoipa vituttamaan taas kunnolla!!
Itse sain viikossa tilille, talvella 2013. Kannattaa varmaan ottaa yhteyttä ja kysellä.
Onko työkaverit saaneet rahojaan?
Työkavereista en osaa sanoa mutta on kyllä ihme juttu...Meinaan jo TE-toimiston tiskillä sanottiin että "varaudu odottamaan vähintään 6kk koska nykyisin näitä firmoja on todella paljon ja siksi jonot on pitkiä"...
Nyt sulla on mennyt se 4kk. Kannattaa kysellä perään.Hakemusten käsittelyaika vaihtelee tapauskohtaisesti, mutta se on pääsääntöisesti 3–4 kuukautta. Käsittelyaikaan vaikuttaa mm. tiedoksiantomenettelyyn kuluva aika.
Meille ainakin tuli nimenomaan palkkaturvasta heti päivä tai pari viimeisen työpäivän jälkeen rahat. Ilmeisesti sen nykyään pitää mennä suunnilleen noin, eikä olla mitään puolen vuoden odottelua. Eli ei tarvi siitä murehtia, vaikka muutenhan tuo tilanne murheita aiheuttaakin.
"Vitutus" on aivan liian brutaali termi kuvaamaan olotilaa, mutta tuo KHL vs. Liiga-keskustelu ympäri Jatkoaikaa harmittaa. Provoa provoa provoa. Tuskin loppuu ihan vähään aikaan.
Niinpä. Eilen pisti silmään että Jatkoajan artikkelissakin puhutaan Euroopan kovimmasta liigasta. Keskustelupalstan puolella tuo varmasti kiistatta katsottaisiin provoiluksi. Eikö verkkolehden kannattaisi pysyä puolueettomana?"Vitutus" on aivan liian brutaali termi kuvaamaan olotilaa, mutta tuo KHL vs. Liiga-keskustelu ympäri Jatkoaikaa harmittaa. Provoa provoa provoa. Tuskin loppuu ihan vähään aikaan.