Pisin Kääpiö 186cm
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Toivomukset ja varsinkin vaatimukset on suhteutettava realiteetteihin. Jos naisella ovat realiteetit noin hukassa sormuksen takia, niin onko nyt varmaa että tämä on ainoa asia jossa hänellä voi suhteellisuudentaju hämärtyä? Kuulostaa pelottavalta skenaariolta joutua naimisiin tuollaisen kanssa. Sikäli kun aavistanut ihmistyypin em. kuvauksen takana, niin en ihmettelisi jos muitakin mieheen kohdistuvia tyytymättömyyden aiheita alkaisi putkahdella. Olen mielelläni väärässä tämän arvioni kanssa.Ei tässä mitään kiirettä naimisiin olekaan. Aikaisintaan parin vuoden päästä. Puoliso vaan tuppaa odottamaan sitä ja haluaa näemmä stressata asiaa jo nyt. Vituttaa se reaktio vaan, mikä syntyi kun ilmoitin olevan liian kallis sormus. Äitillään on hemmetin kallis sormus, mutta heillä siihen olikin varaa. Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.
Suosittelen penkinlämmittäjälle myös avioehtoa jos ryhtyy aviosäätyyn neljän tonnin sormusta haaveksivan naisensa kanssa. Saahan sitä tosissaan haluta vaikka sadan tonnin sormusta jos rahaa on ylenmääräisesti, eipä siinä mitään.