Löytyi sitten täydellinen vaihtoauto, mutta joku ehti ostamaan just nenän edestä, kun ei keskellä päivää pääse katsomaan. Vittu! Irtisanoudun ja odotan kotona seuraavaa helmeä.
Taas vissiin jotain tautia liikkeellä. Veti kuumeen 39 asteeseen hetkessä ja suunta on vain ylöspäin.
YLE ei näköjään näytä enää muuta urheilua kuin ampumahiihdon Norjan mestaruuskilpailuja. Ja niitä tuleekin sitten joka vitun ilta.
Kiitos Mikko!
Moniveto meni siihen sitten. Sitä mainosta lainatakseni, eihän tässä ole mitään järkeä!
YLE ei näköjään näytä enää muuta urheilua kuin ampumahiihdon Norjan mestaruuskilpailuja. Ja niitä tuleekin sitten joka vitun ilta.
I feel you brother, noista menee koko ilta pilalle.
Mutta jos haluat lievittää tuntemuksiasi tämän asian suhteen, voit vilkaista tämän sivun yläosasta toisen viestini.. ;-)
Ettei mene onelineriksi, milloinkohan tämä paska tuuri loppuu? En usko karmaan, mutta voitaisko mun hyvät teot palkita muulla, kuin epäonnella!
Kiitos Mikko!
Moniveto meni siihen sitten. Sitä mainosta lainatakseni, eihän tässä ole mitään järkeä!
Kiitos Mikko!
Vituttaa nainen. Huomenna vuosipäivä. Tarkoitus oli syömään ja katsomaan Django. Tässä kun on pikkuhiljaa naimisiinmenoa mietitty, niin onhan tuo sitten sormuksiinkin tutustunut. Ongelma on vain siinä, että menisi hintaluokkaan noin 4000 euroa. Puoli vuotta kihloissa ja ole ollut vielä varaa edes kihlasormuksiin, niin sitten pitäisi pieneen hääbudjettiin mahduttaa tuon hintainen rinkula. Erehdyin sitten sanomaan, ettei tule olemaan varaa. Ensin ilmoitti, että hän säästää ja huomenna ei vietetä vuosipäivää. Sitten paineli toiseen huoneeseen nukkumaan. Hienoa, kun kuukausittaisista 3500 tuloista vajaa kolme tonnia on minun, niin mistähän helvetistä meinasi säästää. Pistämällä loputkin kustannukset minulle. Vissiin.
Vituttaa!
Näin aluksi kysyisin, että oletko tosissasi? Olet tuntenut muijan vasta vuoden??
Ei tässä mitään kiirettä naimisiin olekaan. Aikaisintaan parin vuoden päästä. Puoliso vaan tuppaa odottamaan sitä ja haluaa näemmä stressata asiaa jo nyt. Vituttaa se reaktio vaan, mikä syntyi kun ilmoitin olevan liian kallis sormus. Äitillään on hemmetin kallis sormus, mutta heillä siihen olikin varaa. Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.