Mainos

Vitutusketju

• 10 701 377
  • 56 253

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Löytyi sitten täydellinen vaihtoauto, mutta joku ehti ostamaan just nenän edestä, kun ei keskellä päivää pääse katsomaan. Vittu! Irtisanoudun ja odotan kotona seuraavaa helmeä.

Alejandro

Jäsen
Kortti hävisi ensimmäistä kertaa elämässäni. Oli vieläpä illan ensimmäinen ja samalla toki viimeinen osto kortilta. Kortti kuoletettu ja elämä menee eteenpäin, mutta kyllähän tämä vituttaa. Pakko sanoa vielä, että vittu.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Voi jeesuksen vittu miten voi ottaa kupoliin äskeinen tentti mm. aaltoliikkeestä ja aineiden magnetoitumisesta. Fysiikan kolmen aiemman kurssin keskiarvo 5 (eli paras mahdollinen), mutta tätä aihealuetta ei kyllä ole pystynyt hahmottamaan missään vaiheessa.

Että imekööt alkeishiukkanen varauksineen vaikka hevosenkullia.

(pahoittelut alatyylisistä ilmauksista, tällä hetkellä eivät hampaat juurikaan naura)

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Löytyi sitten täydellinen vaihtoauto, mutta joku ehti ostamaan just nenän edestä, kun ei keskellä päivää pääse katsomaan. Vittu! Irtisanoudun ja odotan kotona seuraavaa helmeä.

Kenties valkoinen auto Kaarinasta? Jos kyseessä tuo, niin pahoittelut ^^

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Taas vissiin jotain tautia liikkeellä. Veti kuumeen 39 asteeseen hetkessä ja suunta on vain ylöspäin.

Itsellä kolmatta päivää kuume huitoo 39 asteessa. Alkuun ei ollut kuin kuume, sitten seuraavana päivänä tuli nenä tukkoisuus kuvioihin ja tänään vielä kurkkukipu plussaksi. A-influenssaksi todettu ja influenssa piikki on ennustettu tälle ja ensi viikolle joten varmaan samasta kärsit.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
YLE ei näköjään näytä enää muuta urheilua kuin ampumahiihdon Norjan mestaruuskilpailuja. Ja niitä tuleekin sitten joka vitun ilta.

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
58:40 Mikko Kalteva 1-4 TM

Kiitos Mikko!

Moniveto meni siihen sitten. Sitä mainosta lainatakseni, eihän tässä ole mitään järkeä!

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
YLE ei näköjään näytä enää muuta urheilua kuin ampumahiihdon Norjan mestaruuskilpailuja. Ja niitä tuleekin sitten joka vitun ilta.

Ei oo pakko kattoo. Kato vaikka lätkää. Mua ottaa aivoon Liverpoolin räpeltäminen. Turpaan tulee sekä brittikentillä että Venäjällä.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Se hyvä tässä Liverpoolin kelkassa olemisessa on, että kausi on ohi yleensä ohi loka-marraskuussa. Toki Salon Vilpura on hyvin paikannut Poolin jättämän viikottaisen vitutuskiintiön.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona

Äläs nyt. Vielähän tälle keväälle ehtii tulla useita lähetyksiä jostain päin suomalaista korpea, kun suomalaiset kansallisen tason hiihtäjät vetävät mäkiä ylös ja alas nenää räässä. Sitten tuleekin kesä ja YLEn valtaavat mm. viestijuoksujen SM-skabat (onhan se niin sympaattista katsoa lähes suorana lähetyksenä kun 14-16 vuotiaat hyppelee aitoja yli).

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
I feel you brother, noista menee koko ilta pilalle.

Mutta jos haluat lievittää tuntemuksiasi tämän asian suhteen, voit vilkaista tämän sivun yläosasta toisen viestini.. ;-)

Ettei mene onelineriksi, milloinkohan tämä paska tuuri loppuu? En usko karmaan, mutta voitaisko mun hyvät teot palkita muulla, kuin epäonnella!

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Mutta jos haluat lievittää tuntemuksiasi tämän asian suhteen, voit vilkaista tämän sivun yläosasta toisen viestini.. ;-)

Ettei mene onelineriksi, milloinkohan tämä paska tuuri loppuu? En usko karmaan, mutta voitaisko mun hyvät teot palkita muulla, kuin epäonnella!

Katos perkele, ei ole jätkän viikko... Ilon kautta voittoon vaan, kyä se siitä!!

motamoro

Jäsen
Kiitos Mikko!

Moniveto meni siihen sitten. Sitä mainosta lainatakseni, eihän tässä ole mitään järkeä!

En tahtoisi kääntää veistä nahassa, mutta ihan pakko. Kyseinen maali toi minulle moniveto-osuman, JYPille olin ovelasti laittanut 2 ja 4. Toisen epäonni on toisen onni vai miten se meni.

Edit.
Onko tämä sitä karmaa? Supermonivedossa tuli vain 3 oikein hiluja kun Bayern pilasi päävoiton tekemällä 90+1 minuutilla 0-2 maalin. Höhö, melkein vituttaa...

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiitos Mikko!

Eihän tuo ole edes mitenkään erityisen lähellä? Hirveän usein monivedot menee nimenomaan yhden tai kahden maalin päähän. Ja loppuhetkillä on aina ne tyhjät maalit joihin jossain lapun pelissä yleensä ropisee. Jotkut 59.55 ja sen jälkeen kun osuu niin ehtii jo asennoitua voittoon varmana. Ja Bum!

Viuhula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Black Ops 2. Ihan uskomatonta paskaa! Että voikin yhden pelin kanssa mennä hermot ja joka vitun kerta. Pitkästä aikaa tuo paska koneeseen ja aattelin, että pelataan nyt taas vaihteeks ja pidetään kivaa. Losotat meneen saatana lippaallisen kaverin ottalohkoon ja sit se vilkasee ja ampuu ehkä sinnepäin niin henki lähtee. Niin vittu yhteydestä kiinni. Eikä sen pitäis mulla olla edes paska, mutta kun on Sonera...

Toinen paska, just Sonera saatana! Mitä vitun antipiratismia ne siellä harrastaa? Nytkin kaksi välilehteä auki, toisessa avautuu kaverin valokuvat naamakirjassa ja toisessa iltalehden sivusto, niin nettiyhteys katkeaa. Tapahtuu usein, jos lataa useampaa sivustoa auki samaan aikaan. Yleensä riittää, kun on Youtube ja joku toinen sivu auki. Liikaa bittiliikennettä niin kaikki kaistat poikki. Koneen kun käynnistää sen jälkeen uudelleen niin sitten kaikki toimii taas.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Vituttaa nainen. Huomenna vuosipäivä. Tarkoitus oli syömään ja katsomaan Django. Tässä kun on pikkuhiljaa naimisiinmenoa mietitty, niin onhan tuo sitten sormuksiinkin tutustunut. Ongelma on vain siinä, että menisi hintaluokkaan noin 4000 euroa. Puoli vuotta kihloissa ja ole ollut vielä varaa edes kihlasormuksiin, niin sitten pitäisi pieneen hääbudjettiin mahduttaa tuon hintainen rinkula. Erehdyin sitten sanomaan, ettei tule olemaan varaa. Ensin ilmoitti, että hän säästää ja huomenna ei vietetä vuosipäivää. Sitten paineli toiseen huoneeseen nukkumaan. Hienoa, kun kuukausittaisista 3500 tuloista vajaa kolme tonnia on minun, niin mistähän helvetistä meinasi säästää. Pistämällä loputkin kustannukset minulle. Vissiin.

Vituttaa!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Siis neljä tonnia sormukseen? Meidän kuusihenkinen perhe syö puoli vuotta tuolla rahalla. Nyt joku suhteellisuudentaju tuolle muijalle tai kenkää perseeseen. Tässä maailmassa on ihmisiä joilla ei ole edes puhdasta juomavettä.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lapset huutaa leipää vaikkei talossa ole viinan tippaa!

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles
Vituttaa nainen. Huomenna vuosipäivä. Tarkoitus oli syömään ja katsomaan Django. Tässä kun on pikkuhiljaa naimisiinmenoa mietitty, niin onhan tuo sitten sormuksiinkin tutustunut. Ongelma on vain siinä, että menisi hintaluokkaan noin 4000 euroa. Puoli vuotta kihloissa ja ole ollut vielä varaa edes kihlasormuksiin, niin sitten pitäisi pieneen hääbudjettiin mahduttaa tuon hintainen rinkula. Erehdyin sitten sanomaan, ettei tule olemaan varaa. Ensin ilmoitti, että hän säästää ja huomenna ei vietetä vuosipäivää. Sitten paineli toiseen huoneeseen nukkumaan. Hienoa, kun kuukausittaisista 3500 tuloista vajaa kolme tonnia on minun, niin mistähän helvetistä meinasi säästää. Pistämällä loputkin kustannukset minulle. Vissiin.

Vituttaa!

Näin aluksi kysyisin, että oletko tosissasi? Olet tuntenut muijan vasta vuoden??

En halua sanoa pahalla tätä, mutta unohda koko nainen. Jos nainen on sinusta oikeasti kiinnostunut ja haluaa kanssasi naimisiin, niin sormuksien hankkiminen ei ole ongelma.

Ehkä hän osoittaa mieltänsä ja haluaa osoittaa, että hän voi määrätä miten asiat tehdään. Ota rauhallisesti ja elä tee niin kuin hän haluaa. Jos sormus on tärkein asia hänelle, niin JÄTÄ SE!

Tsemppiä!

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Näin aluksi kysyisin, että oletko tosissasi? Olet tuntenut muijan vasta vuoden??

Vuosipäivä se on kymmeneskin vuosipäivä. Tai vaikka viideskymmenes. Yhtään penkinlämmittäjän tapauksesta tietämättä, voihan se olla ensimmäinenkin, mutta epäilen.

Suosikkijoukkue
JYP, Vatanen, Blackhawks
Ei tässä mitään kiirettä naimisiin olekaan. Aikaisintaan parin vuoden päästä. Puoliso vaan tuppaa odottamaan sitä ja haluaa näemmä stressata asiaa jo nyt. Vituttaa se reaktio vaan, mikä syntyi kun ilmoitin olevan liian kallis sormus. Äitillään on hemmetin kallis sormus, mutta heillä siihen olikin varaa. Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
En oikein osaa sanoa tarkkaa syytä, mutta jotenkin tämä case Pistorius vituttaa.

Nythän on paljastunut ainakin omasta mielestäni todella ahdistavia juttuja tästä murhasta, väitetään muun muassa, että naisystävän kallo olisi murskattu krikettimailalla ja että tämä tyttöystävä olisi joutunut pakenemaan vessaan, johon siis sittemmin ammuttiin.

Itselle tuli jotenkin tosi puistattava ja surullinen fiilis, kun ajattelin tämän nuoren ja kauniin naisen kohtaloa. Kaikesta päätellen tapahtumat ovat tulleet täytenä yllätyksenä.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Ei tässä mitään kiirettä naimisiin olekaan. Aikaisintaan parin vuoden päästä. Puoliso vaan tuppaa odottamaan sitä ja haluaa näemmä stressata asiaa jo nyt. Vituttaa se reaktio vaan, mikä syntyi kun ilmoitin olevan liian kallis sormus. Äitillään on hemmetin kallis sormus, mutta heillä siihen olikin varaa. Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.

4000€ sormuksesta on kieltämättä aikatavalla. Olkoonkin sitten vihkisormus. Ihan vertailuna oma maksoi 24€ ja vaimon sentään lähes saturaisen johon se tokaisi, että eikö löytyisi halvempaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy