Toivomukset ja varsinkin vaatimukset on suhteutettava realiteetteihin. Jos naisella ovat realiteetit noin hukassa sormuksen takia, niin onko nyt varmaa että tämä on ainoa asia jossa hänellä voi suhteellisuudentaju hämärtyä? Kuulostaa pelottavalta skenaariolta joutua naimisiin tuollaisen kanssa. Sikäli kun aavistanut ihmistyypin em. kuvauksen takana, niin en ihmettelisi jos muitakin mieheen kohdistuvia tyytymättömyyden aiheita alkaisi putkahdella. Olen mielelläni väärässä tämän arvioni kanssa.Ei tässä mitään kiirettä naimisiin olekaan. Aikaisintaan parin vuoden päästä. Puoliso vaan tuppaa odottamaan sitä ja haluaa näemmä stressata asiaa jo nyt. Vituttaa se reaktio vaan, mikä syntyi kun ilmoitin olevan liian kallis sormus. Äitillään on hemmetin kallis sormus, mutta heillä siihen olikin varaa. Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.
Ihan mielenkiinnosta, jos sormuksen sopiva hinta on 4000 €, niin onko ollut puhetta mikä olisi sopiva hääbudjetti? Nouseeko yli viiteenkymmeneen tonniin?Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.
Vituttaa köyhät.
Vituttaa köyhät.
Nyt olettaa sitten, että se 4000 on jotenkin pikkusumma. Minä se olen meillä ollut, joka tekee päätökset hankinnoista ja ylipäänsä melkein kaikesta. Tossuilemaan en siis siirry todellakaan.
En oikein osaa sanoa tarkkaa syytä, mutta jotenkin tämä case Pistorius vituttaa.
Nythän on paljastunut ainakin omasta mielestäni todella ahdistavia juttuja tästä murhasta, väitetään muun muassa, että naisystävän kallo olisi murskattu krikettimailalla ja että tämä tyttöystävä olisi joutunut pakenemaan vessaan, johon siis sittemmin ammuttiin.
Itselle tuli jotenkin tosi puistattava ja surullinen fiilis, kun ajattelin tämän nuoren ja kauniin naisen kohtaloa. Kaikesta päätellen tapahtumat ovat tulleet täytenä yllätyksenä.
No mitä luulet, tuskin riittää edes polttareihin tuo 50 000 €. - - -
Se, mikä asiassa ei vituta, on että onneksi Pistorius saa viettää loppuelämänsä kivassa Etelä-Afrikan vankilassa. Siellä on varmasti kiva olla valkoihoisena ja jalattomana.
On sitä ennenkin rikkaita etuoikeutettuja julkkiksia vapautettu tai annettu lieviä tuomioita teoista, joista köyhä epäilty olisi loppuikänsä telkien takana.
Minun (pro)teesini on, että Pistorius pääsee pälkähästä ja putoaa jaloilleen. Sitten seuraa itkuinen katumus televisiossa, kirjasopimus ja uusi lohduttaja.
Minun (pro)teesini on, että Pistorius pääsee pälkähästä ja putoaa jaloilleen.
Voisin olla aika varma, ettei putoa. Niille oudoille hyppyjousilleen ehkä.
(Lihavointi on minun jäljiltäni)
Anteeksi, että vitutan sinua.Vituttaa köyhät.
Sanamuoto oli minulta kyllä ihan tarkoituksellinen valinta. "Jaloilleen" siis. Ironia on haastava laji sekä kirjoittajalle että lukijalle.
Vituttaa köyhät.
Odota, että neiti kasvaa aikuiseksi. Odotellessa voit kuunnella vaikka Kanye Westiä.noin 4000 euroa. -- Erehdyin sitten sanomaan, ettei tule olemaan varaa. Ensin ilmoitti, että hän säästää ja huomenna ei vietetä vuosipäivää. Sitten paineli toiseen huoneeseen nukkumaan.
Tuo on kyllä justiinsa noin. Rehellisessä persaukisuudessa tai elämäntilanteesta johtuvassa väliaikaisessa likviditeettivajeessa ei ole mitään ihmeellistä. Siitä pitää koettaa ponnistella jaloilleen, yhteiskunnan tuellakin jos tarvetta on. Saamattomuudesta tai asenteesta johtuva jatkuva materiaalinen köyhyys on jotain aivan muuta.Oikeat köyhät eivät niinkään vituta vaan lähinnä säälittävät, mutta köyhyydestään valittavat tee-se-itse -elämäntapaköyhät sitäkin enemmän. Joita meillä täällä kyllä riittää, ei ole maamme köyhä tässä suhteessa laisinkaan.