Mainos

Vitutusketju

• 10 723 691
  • 56 276

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Alkaa olla taas syöksykierteen ainekset. Stressiä töissä, nukun huonommin, palaudun huonommin, se sam stressi vaatii taas enemmän, en saa nukuttua, en palaudu. Jos nyt saisi jonkun tunnin nukuttua ja suoritettua huomisen kunnialla niin olisi kuusi päivää vapaata, ehkä se riittää akkujen lataamiseen.
"Anna vastajalkaa, työnnä sauvasta... ja rukoile..." Noin kai se ohje syöksykierteen oikaisemiseksi meni.
Mutta joo - tiedän, mistä puhut, joten tsemppiä ja rauhallista, kiireetöntä lomaa.

Haywire

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Alkaa olla taas syöksykierteen ainekset. Stressiä töissä, nukun huonommin, palaudun huonommin, se sam stressi vaatii taas enemmän, en saa nukuttua, en palaudu. Jos nyt saisi jonkun tunnin nukuttua ja suoritettua huomisen kunnialla niin olisi kuusi päivää vapaata, ehkä se riittää akkujen lataamiseen.
Mulla tuli tossa marraskuun alussa aika paha slumppi. En vain palautunut enää. Löysin kaksi äänikirjaa, joista on ollut apua ja tällä hetkellä tuntuu, että olen palautumassa. Laitan nämä sinulle nyt tähän ehdolle, jos haluat antaa näille mahdollisuuden.

Henri Tuomilehdon Nukkumisen Taito. Olen nyt kohta kaksi kuukautta opetellut nukkumaan paremmin ja unilääkäri oli oikeassa: palautuminen tapahtuu unen aikana.

Toinen kirja mikä tuli vastaan täällä Jatkoajassa oli Anders Hansenin Aivoblues. Liikkuminen on paras lääke mielen hyvinvoinnille.

Kumpikaan uni ja liikunta ei mitään uusia juttuja ole, mutta molemmat kirjat sai taas idealampun syttymään oikeaan aikaan ja tekemään asioille jotain.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy