Northern King
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Nyt pitäisi tehdä tulevaisuuden kannalta tärkeitä päätöksiä. Tuntuu vain siltä, että en tiedä mitä tehdä. Kättä vain pussiin ja katsotaan, että jääkö käteen kasa paskaa vai kasa kultaa.
Vituttaa tämä joidenkin ihmisten tarve päteä sillä, miten kestävät tuota pakkasta. Ja sitten haukutaan neiteilijöiksi niitä, jotka tuosta arktisesta kelistä valittavat. Kylmänsietokin on aika yksilöllinen asia.
Kaikkein rasittavinta on se, kun joku oululainen tulee kerskailemaan, että meillä on -40, ihme neitejä olette te eteläsuomalaiset kun jaksatte valittaa parinkymmenen asteen pakkasista. Mun isä laski joskus, että yli 99 prosenttia (olisko tarkka lukema ollut 99,7%) maailman ihmisistä asuu Turun eteläpuolella. Luku lienee siitä vain kasvanut väestönkasvun keskittyessä Afrikkaan ja Aasiaan. Toki Turun ja Suomen eteläpuolella on kylmiäkin alueita esim. Kanadassa, mutta silti tuo laskelma antaa aika hyvän käsityksen siitä, kuinka "luonnollista" ihmiselle on elää tällaisessa pakkasessa.
Ja sitten nämä samat pakkasesta ei saa valittaa -ihmiset aloittavat heti mussuttamisen kun kesällä päästään nauttimaan kunnon auringosta ja helteistä.
Minä kestän pakkasta, kun olen ikäni täällä Länsi-Siperiassa asunut. En viitsi silti vittuilla niille jotka eivät kestä, koska en minäkään siitä pidä tai nauti. Ei, en pätkääkään. Tänään on taas lotto vetämässä, jos saisi taloudellisen mahdollisuuden muuttaa täältä hevon hiiteen.
Niin. Muutenkin, miten me lappilaiset edes oltais maalaisia? Siis ei täällä mitään maatiloja juuri ole? Mettäläiseksi voin tunnustautua, mutta kun stadilaiset sanovat "landelaiseksi", niin eihän se toimi.Vituttaa kun etelästä tulleet turistit tulevat ja pilaavat meidän lappalaisten kolaritilastot.
Vituttaa kun kaikkia Helsingin ulkopuolella asuvia sanotaan maalaisiksi ja junteiksi. Se on väärin meitä oikeita junttimaalaisia kohden.
Sanat maalainen ja juntti ovat kokeneet totaalisen inflaation.
Mulla vituttaa, kun Otteluseurantaketju on nykyään pelkkää tuomarien haukkumista. Ei jaksa lukea enää koko ketjua, kun missää pelissä ei ilmeisesti koskaan tule yhtään oikein tuomittua rangaistusta.
Sama.Mulla vituttaa, kun Otteluseurantaketju on nykyään pelkkää tuomarien haukkumista. Ei jaksa lukea enää koko ketjua, kun missää pelissä ei ilmeisesti koskaan tule yhtään oikein tuomittua rangaistusta.
Joo joo, paskat tuomarit - ketä yllättää enää?
Muista sit kirjottaa oikein ettei ketään luule sitä Otteluseurannaksi.Sama vituttaa allekirjoittanutta. Pitäisköhän avata jokaiselle pelikierrokselle reaaliaikainen Hauku tuomaria-ketju, niin otteluseurantaketjussa voisi sitten keskittyä olennaiseen (ei tuomaritoiminnan haukkumiseen)?
Katsomon mainokset.
Niinä harvoina kertoina, kun katson jotain maikkarin ohjelmaa, niin eikös vaan sieltä tuppaa mainoksia. Perkeleen kuustoista.
Yllättävää, että mainostelevision ohjelmassa on mainoksia.
Vittu, lotossakaan kuin 3 oikein. Ensi viikollakin joutuu töihin. Ja asumaan Suomessa.
Tarkoitin, että niitä olisi voinut edes hitusen karsia.
Vittu, lotossakaan kuin 3 oikein. Ensi viikollakin joutuu töihin. Ja asumaan Suomessa.