Vittu, lotossakaan kuin 3 oikein. Ensi viikollakin joutuu töihin. Ja asumaan Suomessa.
Melkein sama.
Jokereissa 4-oikein, mutta voitto silti "vain" 53,20€.
Ja kyllä, maanantaina leimaan itseni töihin. =D
Vittu, lotossakaan kuin 3 oikein. Ensi viikollakin joutuu töihin. Ja asumaan Suomessa.
...
Siis yli 400 euron kännykkä. Vittu sillä rahalla olisi saanut kymmenen panoa, tai 80 pulloa viinaa. Ei vittu.
Pakkanenpa se täälläkin vituttaa. Autoilojoilla tietysti pakkanen vituttaa, mutta kyllä tällasilla kortittomillakin! Kauppaan matkaa n. 1½ kilsaa ja salille 2km. Kaveritkin asuu jossain kuusessa.
Niin, ja asun täällä lapissa, niin ne pakkaset tosiaan on siellä 30 tietämissä. Tuulee myös, joten ei oikeen jaksais enää...
Pakkanenpa se täälläkin vituttaa. Autoilojoilla tietysti pakkanen vituttaa, mutta kyllä tällasilla kortittomillakin! Kauppaan matkaa n. 1½ kilsaa ja salille 2km. Kaveritkin asuu jossain kuusessa.
Niin, ja asun täällä lapissa, niin ne pakkaset tosiaan on siellä 30 tietämissä. Tuulee myös, joten ei oikeen jaksais enää...
Ison veden takana. Helsingistä sinne ihmemaahan on noin 82 km matkaa.Missä pääsee panemaan 40 eurolla, siis jos maksaa?
Juuri kun olin pakkaamassa kamat valmiina tuonne Stadiin muuttamaan, niin pakkanen lauhtui. Sorry guys!
Missä pääsee panemaan 40 eurolla, siis jos maksaa?
Juuri kun olin pakkaamassa kamat valmiina tuonne Stadiin muuttamaan, niin pakkanen lauhtui. Sorry guys!
Minä pääsin panemaan vuonna 1993 ja siitä pitäen olen maksanut siitä joka kuukausi. Summa on vieläpä kasvanut vuosittain, tällä hetkellä se on 146 erkkiä ja rapiat. Ensi kuussa viimeinen erä.
"Meinasin saada! Housut oli jo nilkoissa mutta nainen puuttui."Voi damn. Pakko kirjoittaa naisasiat-ketjuun, kuinka taas kävi ja pyydellä neuvoja ja hakea sääliä ja olla onneton.
Niin. Kun sulla ei ole perhettä, niin sulle on "helppo" laittaa yövuoroja. Vituttaa tämä perheettömien sorsiminen!Itseä vituttaa tämän viikon työajat. Vuoro alkaa 02:00 ja loppuu 10:00. .
Niin. Kun sulla ei ole perhettä, niin sulle on "helppo" laittaa yövuoroja. Vituttaa tämä perheettömien sorsiminen!
Huomasin Pasila-viittauksen Signaturessa. Hienoa!
Olen näköjään ollut niin sekaisin saamastani kahden viestin huomiosta, etten ole osannut kirjoittaa järkevää lausetta. Noh, en mä noin tyhmä ole.
Vituttaa ihmiset. Tänäänkin jouduin kirjastossa odottelemaan n. 10 min omaa lainausvuoroa, kun edellä oleva tyyppi kyseli about kymmentä eri CD-levyä ja laittoi sen kirjastonhoitajan hakemaan ne levyt sille. Opettelis vaikka ite sillä kirjaston koneella etsimään niiden CDiden paikat. Onneks ei ollut kiire, mutta ei helvetti.