Vitutusketju

  • 10 563 622
  • 56 146

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuttu meno työmarkkinoilla jatkuu ja taas yhdet pakit, ei yllättänyt eikä ollut edes mikään unelmapaikka mutta vituttaa silti.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Nyt vituttaa Suomen nuoriso, jota tälläkin palstalla varmasti on erittäin paljon. Anteeksi vain.
Miten heitä on mahdettu kasvattaa kun lähes kaikki näyttävät ja kuulostavat kommunisteilta ja Arhinmäen faneilta? Kun kävelee Helsingin kaduilla ja erehtyy lukemaan eri keskustelupalstoja niin näkee ja kuulee kaikennäköistä hiihtäjää ja erittäin huolestuttavalta kuulostavia asioita.

Suomi alkaa ryömimään syvällä 10-15 vuoden päästä tällä menolla.
Mitä nykyään opetetaan kouluissa?

Vituttaa ja huolestuttaa.

p.s. "Valoja päälle" nyt saatana!

Itse en kanna huolta asiasta. Kun nuoriso saa opintonsa päätökseen ja aloittavat työelämän, alkaa Arhinmäen fanittaminen hiipua samaan tahtiin kun oma talous kohenee.
 

Chespa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jää-Ahmat & HPK
Nyt vituttaa Suomen nuoriso, jota tälläkin palstalla varmasti on erittäin paljon. Anteeksi vain.
Miten heitä on mahdettu kasvattaa kun lähes kaikki näyttävät ja kuulostavat kommunisteilta ja Arhinmäen faneilta? Kun kävelee Helsingin kaduilla ja erehtyy lukemaan eri keskustelupalstoja niin näkee ja kuulee kaikennäköistä hiihtäjää ja erittäin huolestuttavalta kuulostavia asioita.

Suomi alkaa ryömimään syvällä 10-15 vuoden päästä tällä menolla.
Mitä nykyään opetetaan kouluissa?

Vituttaa ja huolestuttaa.

p.s. "Valoja päälle" nyt saatana!

Toivottavasti oli huono trollaus yritys..
Ja onhan se köyhistä ja huono-osaisista välittäminen ihan kauheeta. Lakastaan ne vaan jonnekkin äkkiä piiloon ja jatketaan ihanaa porvarillista elämää.

p.s. Sauli on kuningas
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Nyt vituttaa Suomen nuoriso, jota tälläkin palstalla varmasti on erittäin paljon. Anteeksi vain.
Miten heitä on mahdettu kasvattaa kun lähes kaikki näyttävät ja kuulostavat kommunisteilta ja Arhinmäen faneilta? Kun kävelee Helsingin kaduilla ja erehtyy lukemaan eri keskustelupalstoja niin näkee ja kuulee kaikennäköistä hiihtäjää ja erittäin huolestuttavalta kuulostavia asioita.

Suomi alkaa ryömimään syvällä 10-15 vuoden päästä tällä menolla.
Mitä nykyään opetetaan kouluissa?

Vituttaa ja huolestuttaa.

p.s. "Valoja päälle" nyt saatana!

Allekirjoitan täysin tämän! Itse olen myös erittäin huolestunut tästä ilmiöstä. Moni täysipäisenä pitämäni kaveri on paljastunut vasureiden kannattajaksi ja Arhinmäen faniksi. En tiedä johtuuko tämä poskelleen menneestä kotikasvatuksesta vai silkasta tyhmyydestä.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Lentoyhtiöt ja niiden korvauspolitiikka. Lokakuussa jouduttiin ostamaan vaihtovaatteita, pesukamoja yms. kun matkalaukut jäi kahdeksi päiväksi matkan varrelle.
No, viikko sitten soittivat ja pyysivät laittamaan käyttötilin numeron, kun luottotilille ei kuulemma voi maksaa hyvityksiä; sen jälkeen luvattiin hoitaa siirto samana päivänä. Onkin varsin näkynyt rahoja, ja puhelimeen tai meileihin ei luonnollisestikaan vastata. Haistakaapa pitkä vittu. Vastaavia kokemuksia kellään?
 
Viimeksi muokattu:

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Radio Suomen päätös lopettaa Tuhannen tanssin maa ja Nyrokradio.
Onneksi Poppikoulu ja Nousevan auringon talo jatkuvat.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vituttaa tämä oma päänuppi. Mulla on kymmenisen DVD-levyä suht hyviä leffoja, joissa näyttelee Heath Ledger. Vituttaa kun ei pysty noita katsomaan siksi kun äijä kuoli liian nuorena. Ehkäpä kovin tragedia, joka leffateollisuutta on kohdannut pitkiin aikoihin...ja tämä vaikuttaa syvästi meikäläiseen. Voi vittu!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Vituttaa tämä oma päänuppi. Mulla on kymmenisen DVD-levyä suht hyviä leffoja, joissa näyttelee Heath Ledger. Vituttaa kun ei pysty noita katsomaan siksi kun äijä kuoli liian nuorena. Ehkäpä kovin tragedia, joka leffateollisuutta on kohdannut pitkiin aikoihin...ja tämä vaikuttaa syvästi meikäläiseen. Voi vittu!
Sun tarttee siirtyä Hugh Hefnerin tuotantoon.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lentoyhtiöt ja niiden korvauspolitiikka... ...Vastaavia kokemuksia kellään?

Kyllä on. Muutaman kerran on käynyt siten, että matkatavarat ovat jääneet lähtömaan lentokentälle ja kertaakaan ei ole lentoyhtiön osalta asiaa lähdetty selvittämään omaehtoisesti. On hiukan kyrsinyt, kun on ekana odotellut laukkuja tunnin ja sitten marssinut infopisteeseen kuuntelemaan, että " joo, ne teidän laukut on jääneet sinne Helsinkiin". No ei ole voitu sieltä asiakaspalvelusta laittaa edes tekstiviestiä, kun numero kuitenkin ollut tiedossa.

Korvaukset ovat sitten toinen juttu. Lentoyhtiö ei varmasti ota niitä esiin, vaan itse pitää selvittää omat oikeudet korvauksiin - mitä lentoyhtiö korvaa missäkin tapauksessa jne. Sama pätee, kun kone on myöhässä useita tunteja. Ymmärrän, että tämäntyyppiset tilanteet ovat lentoyhtiöille vaikeita ja asioiden setviminen vie aikansa, mutta asiakaspalvelun lähtökohta on valitettavan usein korostetun passiivinen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vituttaa tämä oma päänuppi. Mulla on kymmenisen DVD-levyä suht hyviä leffoja, joissa näyttelee Heath Ledger. Vituttaa kun ei pysty noita katsomaan siksi kun äijä kuoli liian nuorena. Ehkäpä kovin tragedia, joka leffateollisuutta on kohdannut pitkiin aikoihin...ja tämä vaikuttaa syvästi meikäläiseen. Voi vittu!
Juu, ilmeisen lahjakas veijari. Kuitenkaan tämä ei ole kovin elokuvateollisuutta kohdannut tragedia. Tom Cruisen olemassaolo on.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Korvaukset ovat sitten toinen juttu. Lentoyhtiö ei varmasti ota niitä esiin, vaan itse pitää selvittää omat oikeudet korvauksiin - mitä lentoyhtiö korvaa missäkin tapauksessa jne. Sama pätee, kun kone on myöhässä useita tunteja. Ymmärrän, että tämäntyyppiset tilanteet ovat lentoyhtiöille vaikeita ja asioiden setviminen vie aikansa, mutta asiakaspalvelun lähtökohta on valitettavan usein korostetun passiivinen.

No älä. Yhtiön kentän deskillä kyllä kerrottiin, että kun matkalaukut jäävät pidemmäksi aikaa matkan varrelle, tiettyyn rajaan asti ostokset korvataan. Osasin odottaa, että korvausten käsittely ja tulo kestää - mutta kun soittivat itse ja vakuuttivat, että nyt homma OK. Sitten kustaan taas, eikä vastata yhteydenottoihin. Kyseessä on btw Luftwaffe eikä edes mikään epämääräinen halpalentoyhtiö. Runkkarit.

Lisäksi vituttaa lumi. Varsin kiinnostaa lähteä lenkille vitun sohjokinoksiin.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kuitenkaan tämä ei ole kovin elokuvateollisuutta kohdannut tragedia.

Juu kirjoitin hieman liian yleistävästi. Olisi pitänyt kirjoittaa, attä kovin tragedia meikäläiselle, joka elokuvamaailmassa on pitkiin aikoihin tapahtunut. Otin tuon melko diipisti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juu kirjoitin hieman liian yleistävästi. Olisi pitänyt kirjoittaa, attä kovin tragedia meikäläiselle, joka elokuvamaailmassa on pitkiin aikoihin tapahtunut. Otin tuon melko diipisti.
Ymmärsin toki. Vitutusketjun luonnehan jopa edellyttää vitutuksen olevan jotenkin henkilökohtainen. Yleistä maailmantuskaa kyynelehditään sitten muualla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hitto kun huulet rohtuvat niin herkästi. Näyttää ihan, että olisin pistänyt huulipunaa. Vittu tässä vaiheessa olis jo ihan sama pistää vaikka hame päälle ja mennä steissille myymään persettä.

Vasta ostin Tallinnasta jotain Bepanthenia, mutta ei tämä auta yhtään. Meitsin tuurilla tää on tietenkin jotain peräpukamavoidetta, tällä merkillä kun on silmätippojakin ja ties mitä. Huuliin mä olen tätä tunkenut. Se apteekin tytteli ei puhunut kieliä, joten en voinut tarkemmin kysellä. Täällä Suomessa ainakin tämä vaaleanpunaisella raidalla varustettu tuubi taitaa olla se normaalein. Hitto että on hinttari olo.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Hitto kun huulet rohtuvat niin herkästi. Näyttää ihan, että olisin pistänyt huulipunaa. Vittu tässä vaiheessa olis jo ihan sama pistää vaikka hame päälle ja mennä steissille myymään persettä.

Vasta ostin Tallinnasta jotain Bepanthenia, mutta ei tämä auta yhtään. Meitsin tuurilla tää on tietenkin jotain peräpukamavoidetta, tällä merkillä kun on silmätippojakin ja ties mitä. Huuliin mä olen tätä tunkenut. Se apteekin tytteli ei puhunut kieliä, joten en voinut tarkemmin kysellä. Täällä Suomessa ainakin tämä vaaleanpunaisella raidalla varustettu tuubi taitaa olla se normaalein. Hitto että on hinttari olo.

Itse taistelin viime vuonna saman asian kanssa, eka ostin kaikkia huulivoiteita kaupasta ja päädyin myös apteekkiin. Mikään ei toiminut. Tähän mennessä itsellä toiminut parhaiten vaseliini ja helosan jota käytän aina tatuointien jälkihoitoon. Muuten vain kerran kokeilin ja nyt aina nukkumaan mennessä pistän yöksi muhimaan huuliin. Eipä ainakaan ole enään rohtuillut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
...vaseliini...
Yks tytteli sanoi useinkin laittavansa vaseliinia huuliin. Mua tuo huvitti, kun en ennen tiennyt, että se sana meinaa muutakin kuin sitä mömmöä, jota tungetaan esimerkiksi johonkin traktorin osiin.

Joo kuiva huoneilma ja kylmällä ilmalla täällä sisällä vielä vetääkin, niin sehän se resepti on. Vähän vielä luomeen lilaa, niin Lady Manhattan in da house, hoblaa!
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt suomeksi sanottuna vituttaa. Tuli tuossa reilu vuosi sitten ostettua ensimmäinen oma asunto, ja muutettuakin siihen. Kyseessä on ihan mukava luhtitalon yläkerta-asunto. Olemme emännän kanssa viihtyneet täällä helvetin hyvin, ja naapuritkin ovat vaikuttaneet oikein mukavilta, mitä vähän olemme nyt olleet tekemisissä heidän kanssaan.

Nyt sitten aivan puskista saan eilen töihin mentyäni puhelun isännöitsijältä. Meidän asunnosta on kuulemma kuulunut iltaisin klo 23-01 välisenä aikana säännöllisesti häiritsevää kolinaa. Olin ihan monttu auki. Kerroin, että menemme yleensä joskus 23:n jälkeen nukkumaan, koska käymme kuitenkin kummatkin töissä. Isännöitsijä oli hyvin ymmärtäväinen, ja kertoikin itsekin uskovansa, että elämme säännöllistä elämää. Kyselipä myös, että voisiko kyseessä olla joku mekaaninen laite tai muu vastaava. Enpä keksinyt sellaistakaan - meillä kun ainoa yölläkin päällä oleva laite on jääkaappi-pakastin. Ainoat, mistä ajattelin ääntä voivan tulla, on parisängyn sälepohja, joka saattaisi kolista kun sängyssä kääntyilee. Tai sitten WC:n ovi, joka toisinaan vähän lonksuu, vaikka kuinka hiljaisesti yrittäisi laittaa kiinni. Isännöitsijä oli sitä mieltä, että meteli olisi kuitenkin jatkuvampaa.

Kun pääsin töistä, tarkastelin tarkasti kaikki mahdolliset äänilähteet. Sänky kyllä narahtaa, jos sen reunalle istuu, mutta sängyssä kieriminen ei saa sälepohjaa kolisemaan. Se ei siis ole syynä. WC:n ovesta tulee kolahdus, mutta se ei ole voimakas ääni. Lupasin hankkia jonkunlaisen tiivisteen tms. estämään kolinaa. Samalla mainitsin, että naapuriasunnoissa kyllä käydään iltaisin toisinaan tupakalla parvekkeella, ja siitä tulee lievää kolinaa, mutta meitä se ei ole häirinnyt, koska meistä se on normaalia taloyhtiöön kuuluvaa elämän ääntä.

Nyt sitten viime yönä harrastin ensimmäistä kertaa kerrostalokyttäämistä. Makasimme emännän kanssa puoli kahdestatoista alkaen hiljaa sängyssä ja luimme kirjaa. Kirjasin samalla ylös kaikki mahdolliset äänet, joita kuulemme. Puolentoista tunnin aikana alakerran naapuri meni viisi kertaa parvekkeelle ja tuli sieltä pois, jolloin ulko-oven kolahdus kuuluu selvästi. Samalla hän asteli toisinaan melko äänekkäästi asunnossaan.

Selvä tapaus. Minua ei tuo alakerran naapurin toiminta häiritse. Mutta se häiritsee, että jompi kumpi seinänaapureista on näemmä häiriintynyt tuosta, ja laittanut toiminnan meidän piikkiin. Vituttaa oikeastaan helvetisti. Olisi ihan kiva tietää, onko kyseessä naapurin hiljainen mummo, vai toisen naapurin iloinen ja puhelias ja mukavalta vaikuttava vanhempi pariskunta. Veikkaan jotenkin mummoa.

Täytyy tarkkailla toimintaa viikonlopun ajan, ja olla yhteyksissä isännöitsijään maanantaina heti aamusta. Haluan todellakin selvittää asian, koska minua vituttaa, että uusinta tulokasta epäillään automaattisesti, eikä uskalleta tulla mainitsemaan asiasta kasvotusten, vaikka muuten moikkailaankin pihalla ja vaihdetaan kuulumisia. Anteeksipyyntö olisi paikallaan... Kai se on vaan niin, että kun meikäläinen on pitkätukkainen mies, jolla on leukaparta, olen automaattisesti hulttio ja häiriölähde. Ja emäntä taas tekee välillä iltatöitä, jolloin hän on aamuisin kotona. Hän on siis epäsäännöllistä elämää elävä pummi... tai jotain.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Koko teksti

Tämä on minullekin tuttua kauraa. Tosin ilmoitus tällättiin minun oveen. Siinä valiteltiin jatkuvaa biletystä, jota toki harrastin, mutta aika hiljaa ja valitettiin sunnuntaina klo 19 aikaan tapahtuneesta poraamisesta. No, porannut en ollut siihen mennässä täällä yhtään mitään, seinänaapurini sen sijaan porasi tuohon aikaan ja pitää taas aika saatanallista meteliä, kun omistaa 1000 wattiset kaiuttimet ja kuuntelee musiikkia aina täysillä. Eikä lapussa ollut tietenkään nimeä tai asunnon numeroa, että olisin saanut välittömästi käydä oikaisemassa tämän vääryyden. Kostoksi laitoin sitten stereoni puoleksi tunniksi pauhaamaan niin kovaa kuin noista markettistereoista ääntä lähtee. PRKL.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Vituttaa Montreal Canadiens. Itkeminen, jos päävalmentaja tai kapteeni ei puhu ranskaa, niin kuin se olisi tärkein asia on vituttanut jo kauan. Nyt Cammaleri-hommeli. Kaikin puolin mukavan ja symppiksen oloinen kaveri koittaa potkia tiimiä perseelle ja herätellä, niin mies kaupataan kesken pelin pois. Toivottavasti mies jatkaa Flamesissa siitä mihin jäi ja hakkaa verkot tötterölle samalla, kun Bourque syö poppareita katsomossa pelikielloissa. Jo pelkästään vitutuksesta Habsia kohtaan ei haittaisi ollenkaan jos Bruins tai vaikkapa Maple Leafs voittaisi Cupin.
Ja juu: perinteet, ranskankielinen enemmistö, joukkueen kirjoittamattomat säännöt...Vituttaa silti. MERDE!!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös