Vuokralainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho! Arsenal
edit: miksi vitussa pizzassa ei voi olla tuoretta valkosipulia vaan jotain vitun purkki paskaa( tiedän että kotipizzalla on tuoretta)
Miksi vitussa et tee pizzaa itse?
edit: miksi vitussa pizzassa ei voi olla tuoretta valkosipulia vaan jotain vitun purkki paskaa( tiedän että kotipizzalla on tuoretta)
Miksi vitussa et tee pizzaa itse?
Isabellan vitusta ei mulla tietääkseni ole kokemusta, mutta väittäisin että pizzerian uunissa tulee rapeampi pohja kuin siellä tai sähköuunissa.
Syynä lienee pääasiassa se, että pizza lyödään usein kotiuuniin kylmällä pellillä, jolloin se pohja ei tosiaan tule rapeaksi. Jotkut käyttävät kuumaa peltiä tai hifistit ostavat kiven, jonka päällä voi paistaa pohjan rapeaksi.
Vituttaa The Expendables -elokuvan jatko-osan vesittäminen PG-13-ikärajalla. Monta lapsuuden toimintaidolia ahdettu samaan leffaan, mutta sitten päättivät kohdentaa filmin yleisölle, joille nuo näyttelijät eivät ehkä ole kovinkaan merkityksellisiä. Luvassa siis lapsiystävällistä, silpuksi leikeltyä toimintaa ilman rouheaa kielenkäyttöä tai veriroiskeita.
Ei niin, että kiroilu ja verellä mässäily olisi se pääpointti leffoissa, mutta tähän se kuitenkin kuuluisi. No, menköön lapsiperheet sitten joukolla katsomaan. Toimihan se PG-13 Die Hard 4:ssäkin, eikun..
Ei kai The Expendablesissa muu vituta kuin se, että niitä on tehty todennäköisesti jo 2 liikaa.
Nämä ovat klassikkokamaa päättömistä elokuvista pitäville jossa on paljon oman nuoruuden äksönjäksön tyyppejä.
Näitä leffoja ei katsota sen takia että ovat juonellisesti tai muilla hienouksilla täydennetty. Nämä ovat klassikkokamaa päättömistä elokuvista pitäville jossa on paljon oman nuoruuden äksönjäksön tyyppejä.
No sekös se vasta huolestuttavaa olisikin, jos joku katsoisi niitä juonen takia. Ja onhan se kiva, että on erilaista tarjontaa eikä ole tarkoitus aliarvioida kyseisen genren kuluttajia, mutta eihän toi Expandables ollut edes tässä päättömän actionin genressä hyvä elokuva.. nippa nappa jaksoi kerran katsoa.
Senhän toki näkee sitten kun leffa on ulkona mutta en näe nyt tuota minään hirveänä shokkina. Leffa voi silti olla tyylilleen uskollinen helpostikkin. En todellakaan usko että neitilinjalle mennään.