Vitutusketju

  • 10 548 773
  • 56 138

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Vituttaa kun etelästä tulleet turistit tulevat ja pilaavat meidän lappalaisten kolaritilastot.

Vituttaa kun kaikkia Helsingin ulkopuolella asuvia sanotaan maalaisiksi ja junteiksi. Se on väärin meitä oikeita junttimaalaisia kohden.
Sanat maalainen ja juntti ovat kokeneet totaalisen inflaation.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Vituttaa kun etelästä tulleet turistit tulevat ja pilaavat meidän lappalaisten kolaritilastot.

Vituttaa kun kaikkia Helsingin ulkopuolella asuvia sanotaan maalaisiksi ja junteiksi. Se on väärin meitä oikeita junttimaalaisia kohden.
Sanat maalainen ja juntti ovat kokeneet totaalisen inflaation.
Niin. Muutenkin, miten me lappilaiset edes oltais maalaisia? Siis ei täällä mitään maatiloja juuri ole? Mettäläiseksi voin tunnustautua, mutta kun stadilaiset sanovat "landelaiseksi", niin eihän se toimi.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mulla vituttaa, kun Otteluseurantaketju on nykyään pelkkää tuomarien haukkumista. Ei jaksa lukea enää koko ketjua, kun missää pelissä ei ilmeisesti koskaan tule yhtään oikein tuomittua rangaistusta.

Sama vituttaa allekirjoittanutta. Pitäisköhän avata jokaiselle pelikierrokselle reaaliaikainen Hauku tuomaria-ketju, niin otteluseurantaketjussa voisi sitten keskittyä olennaiseen (ei tuomaritoiminnan haukkumiseen)?
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla vituttaa, kun Otteluseurantaketju on nykyään pelkkää tuomarien haukkumista. Ei jaksa lukea enää koko ketjua, kun missää pelissä ei ilmeisesti koskaan tule yhtään oikein tuomittua rangaistusta.

Joo joo, paskat tuomarit - ketä yllättää enää?
Sama.

On sitten futisseuranta tai kiekkoseuranta käynnissä, ei tunnu olevan mitään muuta enää kuin paskat tuomarit.

Futispuolen keskustelussa on sitten kyseessä Realin ja Barçan asioita koskevat jutut La Ligasta tai vaihtoehtoisesti Valioliigasta taistelut Poolin, ManU:n ja Cityn jne. jengien välillä, niin pelistä ei paljon jakseta puhua vaan siitä kuinka missäkin kärkimatsissa dumari oli paska ja miten taas annettiin sadan hidastuksen perusteella aiheeton rankkari tai vaihtoehtoisesti jätettiin viheltämättä.

Toki sitä kiinnittää itsekin huomiota räikeimpiin dumarivirheisiin niin tv:ssä kuin itse pelatessakin, mutta ei nyt jumalauta koko sarjakausi ja matsit ratkea pelkkiin tuomarijuttuihin kuten voisi noiden liveseurantakirjoitusten perusteella uskoa.

Ja kiekkokierroksella sama juttu, pelin tilanteista ei saa mitään käsitystä mutta sen voi jälkeenpäin joka matsista kertoa että dumarikaksikko oli aivan perseestä revitty.

Mutta mikäs siinä, jatkakoon he kenen mielestä dumaritoiminta on se pelin suola ja huomionarvoisin seikka, ei vaan oikein mene jakeluun miten siitä jaksaa niin paljon repiä haukuttavaa kun tuota se on aina ollut.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kännykän netti, joka toimii huonosti. Ehkä vähän yli puolet nettisivuista lähtee latautumaan.

Edit.
Siis yli 400 euron kännykkä. Vittu sillä rahalla olisi saanut kymmenen panoa, tai 80 pulloa viinaa. Ei vittu.
 
Viimeksi muokattu:

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Sama vituttaa allekirjoittanutta. Pitäisköhän avata jokaiselle pelikierrokselle reaaliaikainen Hauku tuomaria-ketju, niin otteluseurantaketjussa voisi sitten keskittyä olennaiseen (ei tuomaritoiminnan haukkumiseen)?
Muista sit kirjottaa oikein ettei ketään luule sitä Otteluseurannaksi.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Katsomon mainokset.

Niinä harvoina kertoina, kun katson jotain maikkarin ohjelmaa, niin eikös vaan sieltä tuppaa mainoksia. Perkeleen kuustoista.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hieman vituttaa, kun en katsonut Devilsin matsia tänään telkkarista (en tiennyt että näkyi Pro ilmaiseksi). Ja sitten kun huomasin että matsi tulee jälkilähetyksenä aamulla, niin enkös minä mennyt Iltalehden nettisivuille ja siinä se tulos seisoi etusivun toiseksi ylimpänä juttuna.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu, lotossakaan kuin 3 oikein. Ensi viikollakin joutuu töihin. Ja asumaan Suomessa.
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Tarkoitin, että niitä olisi voinut edes hitusen karsia.

Vituttaa nuo meikäläistäkin, mutta olen koittanut muistutella itseäni että noilla mainoksilla ne ohjelmat lopulta maksetaan. On noi helvetin hienoja palveluja, että voi nykyään katsella melkein ohjelman kuin ohjelman netissä, jos sen on sattunut missaamaan.

En siis tarkoita tätä minään väärin vitutettu-viestinä.. (vaikka siltähän tuo vahvasti näyttää kun sitä tavailen)
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
13.5h talvilomaa jäljellä.. Voi isäkissan vittu.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Pakkanenpa se täälläkin vituttaa. Autoilojoilla tietysti pakkanen vituttaa, mutta kyllä tällasilla kortittomillakin! Kauppaan matkaa n. 1½ kilsaa ja salille 2km. Kaveritkin asuu jossain kuusessa.

Niin, ja asun täällä lapissa, niin ne pakkaset tosiaan on siellä 30 tietämissä. Tuulee myös, joten ei oikeen jaksais enää...
 

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Pakkanenpa se täälläkin vituttaa. Autoilojoilla tietysti pakkanen vituttaa, mutta kyllä tällasilla kortittomillakin! Kauppaan matkaa n. 1½ kilsaa ja salille 2km. Kaveritkin asuu jossain kuusessa.

Niin, ja asun täällä lapissa, niin ne pakkaset tosiaan on siellä 30 tietämissä. Tuulee myös, joten ei oikeen jaksais enää...

Muutat minun luo? Oon ostamassa ensi kuussa omaa kämppää. Laina puoliksi? Täällä ei ole kuin 10 astetta pakkasta just nyt
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Pakkanenpa se täälläkin vituttaa. Autoilojoilla tietysti pakkanen vituttaa, mutta kyllä tällasilla kortittomillakin! Kauppaan matkaa n. 1½ kilsaa ja salille 2km. Kaveritkin asuu jossain kuusessa.

Niin, ja asun täällä lapissa, niin ne pakkaset tosiaan on siellä 30 tietämissä. Tuulee myös, joten ei oikeen jaksais enää...

Kyllä sopu tilaa antaa. Tässä vieressä kolmen kilometrin säteellä on 20 ruokakauppaa, kuntosaleja lähes 15, naapureita pyöreästi arvioituna lähes 120000, HSL:n osittain toimiva joukkoliikenne (toimii parhaiten kesällä), löytyy parisänky, levyhyllyssäni on käsittääkseni jonkin verran hyvää musiikkia sekä - sokerina pohjalla - baari, joka ei sovi Tuksulle, koska siellä on vain ilkeitä ihmisiä.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten voi olla niin vaikeaa tehdä pikkujuttu johon menisi pari minuuttia (no kyllähän siihen liittyisi sitten muutakin mutta eka askel olisi yksinkertainen ja nopea), enhän minä tässä ole sitä kuin useamman vuoden viivytellyt vasta.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Juuri kun olin pakkaamassa kamat valmiina tuonne Stadiin muuttamaan, niin pakkanen lauhtui. Sorry guys!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös