No jos saan paskana olevan koneen, niin sehän on selviö, että uusi on saatava tilalle? En ole tehnyt parissa tunnissa mitään, mikä olisi voinut koneen hajottaa. Jossei uutta heru niin otan samantien yhteyttä kuluttaja-asiamieheen. Multa ei löydy tässä asiassa yhtään joustoa, ei käy rahat takaisin, eikä huolto. Tonni on mulle liian iso raha haaskattavaksi paskaan.
Kaupan purkuun tuskin Gigantti haluaa ensimmäiseksi. Ihmettelen, jos näin tapahtuu.
Huoltoon myyjällä on oikeus.
Itselläni on jonkin verran komeusta elektroniikka-alan jälkimarkkinointipuolelta.
Kuluttaja-asiamiehellä uhkailu ei ainakaan minuun ole vaikuttanut mitenkään. Sieltä saa toki ilmeiseksi erilaisia neuvoja, ohjeita, suosituksia jne, mutta loppupeleissä jos asioista aletaan riitelemään, ei kuluttaja-asiemiehen tai edes Kuluttajariitalautakunnan suosituksilla ole juurikaan merkitystä.
Kerro, miten kävi tietokoneen kanssa. Helpottiko / pahentuiko vitutus. Luulisi, että Gigantin kokoisessa yrityksessä on kokemusta takuuasioiden hoitamisesta. Se ei tietenkään ole mikään tae siitä, että ne hoidettaisiin kunnolla.