Vitutusketju

  • 10 586 930
  • 56 164

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No älähän nyt. Tuntuu, että tuon tekstin kirjoitti teini joka on tottunut ottamaan jääkaapista äidin ostaman valmisruokapaketin.

Ei vaan äärimmäisen laiska ruoanlaittaja joka haluaisi suorittaa tuon välttämättömän pahan mahdollisimman helposti ja vaivattomasti. Ei siinä, kyllä minä vielä ilman lihaa jotenki pärjään mutta se on jo liikaa kun myös leipähyllyt on nyt täysin tyhjät.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Sama vituttaa täälläkin. Olisivat helvetin paskahousut onnellisia, että on duunia ylipäätään nykytilanteessa. Ei muuta kuin kengänkuva perseeseen ja uusia tekijöitä tilalle!

Ei se nyt ihan noinkaan ole. Sen mitä olen asiaa sivusilmällä ja -korvalla seurannut niin työnantaja haluaa tuossa elintarviketyöläisten tapauksessa maksaa viikonlopputyöstä saman kuin arkena tehdystä työstä. Onko se sinusta oikein? Meikäläinen ei mikään punikki tai ay-aktiivi ole mutta joku roti työnantajapuolen touhuissakin pitää olla.

Tottakai nämä jatkuvat lakkoilut pitemmän päälle kaikkia alkaa vituttamaan mutta eipä noista nyt niin suurta haittaa varmaan kenellekään ole ollut että tuollaiset kommentit olisivat oikeutettuja!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Vituttaa kusipäisyys, ja ihmisten sokeus kusipäisyydelle.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ei siinä, kyllä minä vielä ilman lihaa jotenki pärjään mutta se on jo liikaa kun myös leipähyllyt on nyt täysin tyhjät.

Sitten vaan jonkin alueen leipomon tai konditorion myyntipisteeseen ostamaan hyvää ja usein jopa edullisempaa leipää kuin mitä kaupasta saisi. Niin teen täällä Loimaallakin. Hyllyt notkuvat tuoretta leipää, sämpylöitä ja ties mitä leivonnaisia ja edukkaammin mitä paikallisessa K-Supermarketissa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei vaan äärimmäisen laiska ruoanlaittaja joka haluaisi suorittaa tuon välttämättömän pahan mahdollisimman helposti ja vaivattomasti. Ei siinä, kyllä minä vielä ilman lihaa jotenki pärjään mutta se on jo liikaa kun myös leipähyllyt on nyt täysin tyhjät.

Sitten alan huolestua ja kaivamaan tähteitä pakastimesta, kun kaupoista loppuvat säilykkeet. Hernekeittoa, tonnikalaa ja kaikkea muuta tuntuu hyllyillä olevan. Itseasiassa ei ne kuivatutkaan herneet taida loppua ja jotakin lihaa löytyy kaupasta, jos tahtoo itse keiton tehdä.
Tänään oli positiivinen yllätys, kun lähikaupan ruokahyllyt olivat täyttyneet ensimmäistä kertaa reiluun viikkoon. Heti piti ostaa HKn-sinistä yms.

Ja sitten ketjun aiheeseen. Vituttaa ylityöt joita on "pakko" tehdä, kun ei luonne anna periksi jättää seuraavaan päivään. Pitää saada äänilehdet lähtemään tilaajille, jotta saavat ajankohtaista tietoa paikkakuntansa asioista. Vituttaa siis se ettei osaa lusmuilla tällaisessa asiassa vaan alkaa ajattelemaan, että miltä toisesta tuntuu, jos saakin tuotteen vasta päivää myöhemmin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla vituttaa ihmiset, jotka käyttää puoli purkkia Axea tai vastaavaa ja menevät sitten istumaan ruuhkabusseihin. Kiitän näistä ihmisiä kymmenistä migreenikohtauksista vuodessa.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei se nyt ihan noinkaan ole. Sen mitä olen asiaa sivusilmällä ja -korvalla seurannut niin työnantaja haluaa tuossa elintarviketyöläisten tapauksessa maksaa viikonlopputyöstä saman kuin arkena tehdystä työstä. Onko se sinusta oikein? Meikäläinen ei mikään punikki tai ay-aktiivi ole mutta joku roti työnantajapuolen touhuissakin pitää olla.

Eikö kyse ole kuitenkin 6 päiväisestä viikosta ja siitäkin vain erikoistapauksissa? Eli itse lauantai lisiä ei olla ottamassa pois vaan, viikonlopputyön vapaaehtoisuuden kanssa olisi vähän niin ja näin. Ja tässä kohtaa SEL haluaa nostaa lisiä.

Tottakai nämä jatkuvat lakkoilut pitemmän päälle kaikkia alkaa vituttamaan mutta eipä noista nyt niin suurta haittaa varmaan kenellekään ole ollut että tuollaiset kommentit olisivat oikeutettuja!

Ei kuluttajalle varmaan ole ollut merkittävää haittaa, mutta lihantuottajat voivat olla asiasta melkoisesti eri mieltä. Siellä saattaa olla hermot melkoisen kireällä. Ja sama tulee olemaan teurastamoilla, kun ylipainoisia possuja aletaan lahdata.

Puhumattakaan eläinten kärsimyksistä.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sitten vaan jonkin alueen leipomon tai konditorion myyntipisteeseen ostamaan hyvää ja usein jopa edullisempaa leipää kuin mitä kaupasta saisi. Niin teen täällä Loimaallakin. Hyllyt notkuvat tuoretta leipää, sämpylöitä ja ties mitä leivonnaisia ja edukkaammin mitä paikallisessa K-Supermarketissa.

Niin, toisilla paikkakunnilla tuo on helpompaa ja toisilla paikkakunnilla ei niin helppoa. Valitettavasti oma paikkakuntani kuuluu tuohon jälkimmäiseen, mitään mahdollisuutta ei ole ostaa mistään konditoriosta kun sellaista ei ole! Ja leipomoiden myyntipisteeseen meneminen ei varmaankaan hyödytä kovin paljoa kun niiden leipomoiden työntekijäthän ovat lakossa!
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
mutta eipä noista nyt niin suurta haittaa varmaan kenellekään ole ollut että tuollaiset kommentit olisivat oikeutettuja!

Minusta tuo kommenttini oli ihan oikeutettu, toki vain minun mielipiteeni.
Tokihan se vituttaa, kun naapurin Jaskalla on niin paljon isompi palkka, että nyt se saatana osti tuliterän volvon ja meidän on jo vuoden vanha ja omakotitalokin on kymmenen neliötä pienenpi kuin Jaskalla, pakko saada lisää liksaa.
On se nyt saatana, että maassa eletään vielä jonkinlaista lamaa ja työttömiä on ihan vitusti, ja ne kermaperseet joilla on duunia, menevät lakkoon, kun kadulla on populaa, joka mielellään tekisi ne duunit näiden nykyisellä liksalla.
Minä turvaudun purkkiruokiin, vaikka sana einekset nostaakin karvat pystyyn. Lakko ei siis haittaa, mutta käytös vituttaa, kun duunia olisi ja liksaakin maksetaan, mutta liian vähän. Kannattaa suunnitella alna vaihtoa, jos ei ole tyytyväinen liksaansa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Nyt täytyy tarkennuksen vuoksi kysyä, että siis; Jos olet töissä et saa työoloista/palkasta valittaa? On muuten aika hataraa logiikkaa tuollainen. Kyllähän jokainen joka töissä käy tahtoo kuitenkin työtään vastaavia oloja sekä palkkaa. Itse väitän, että lähes jokainen terve ihminen joka töitä haluaa tehdä niitä myös saa. Ei vain sovi olla kermainen perse, että jokainen tarjottu homma kelpaa. Ymmärrän toki ettei kukaan meistä mitä tahansa tee leipänsä eteen. Itse, en terveenä (eli epäterveenä) ihmisenä olen ilmeisesti sitten vaan tuurilla ja säälistä luovinut maailmassa ja työelämässä. Tosin koskaan ei ole tarvetta ollut mennä lakkoonkaan.
Jos mietitään tarkemmin lakkoilua niin eipähän isoissa tehtaissa taida ihan rivimiehet/naiset lakosta päättää. Eteenkään, kun on näin isosta lakosta kyse, kuin nyt. Yleensä tällaisissa tilanteissa mennään mukana ja tyhmähän sellainen olisi joka todennäköisesti tulevista eduista kieltäytyisi.

Ja ei se ruoka tule loppumaan. Ihmiset ymmärrettävästi ovat pelko takapuolessa tilanteesta. Uskallan kuitenkin väittää, ettei Suomesta ruoka lopu ja me tavalliset palleroiset nälkää nähdä tämän lakon takia.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Kylläpäs vituttaa ja ahdistaa. Kaikki on kyllä niin päin sitä itseään, että ei tiedä miten päin tässä olisi. Hetkittäin jos alkaa tuntuun, että elämä voittaa, niin eiköhän sitten joku tule ja lyö fiiliksen apeaksi. Vittujen kevät. Eipä ole hetkeen ollut näin karsea olo. No jospa tää tästä hetkeksi taas asettuisi.
 

bredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sjöblom.
Tilannetajua omaamattomat ihmiset vituttavat ihan uskomattoman paljon. Avauduin tuossa yhdelle kaverille suhdeongelmistani ja tämä vastaa "höh" ja jatkaa kehumalla omaa onneaan tuoreen kumppaninsa kanssa. Kiitti!
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kylläpäs vituttaa ja ahdistaa. Kaikki on kyllä niin päin sitä itseään, että ei tiedä miten päin tässä olisi. Hetkittäin jos alkaa tuntuun, että elämä voittaa, niin eiköhän sitten joku tule ja lyö fiiliksen apeaksi. Vittujen kevät. Eipä ole hetkeen ollut näin karsea olo. No jospa tää tästä hetkeksi taas asettuisi.
Sanopa muuta. Sit kun hetken on hyvä olo, niin jpohan taas saa pettyä ja sit vituttaa entistä enemmän että vituttaa, kun taas muistaa mitä se on kun ei vituta xP
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Nyt täytyy tarkennuksen vuoksi kysyä, että siis; Jos olet töissä et saa työoloista/palkasta valittaa? On muuten aika hataraa logiikkaa tuollainen. Kyllähän jokainen joka töissä käy tahtoo kuitenkin työtään vastaavia oloja sekä palkkaa. Itse väitän, että lähes jokainen terve ihminen joka töitä haluaa tehdä niitä myös saa.
Tottakai saa valittaa, ihan vapaasti. Ja kuten yllä sanoin, jos homma, olosuhteet, tai palkka ei miellytä, aina voi hakea muuta. Työn saamisesta osin samaa mieltä, sitä löytyy, jos ei ole turhan ronkeli, ainakin suurimmalle osalle.
Siis se mitä en ymmärrä, on lakkoilu lama-aikana. Lakkoilu muutenkaan ei oikein meikäläisen tajuun ja arvoihin sovi.
Mä olen työsuhteissani tottunut, että jos liksa ei miellytä, siitä valitetaan pomolle, ja jos ei auta, vaihdetaan taloa.
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Mä olen työsuhteissani tottunut, että jos liksa ei miellytä, siitä valitetaan pomolle, ja jos ei auta, vaihdetaan taloa.
Tästä olen ihan samaa mieltä. Täysin perseestä tämä, että suomessa kaikki kuuluvat johonkin liittoon ja sitten on kaikki jumissa, kun joku päättää kamppailla sen prosentin palkankorotuksen perään.

Otettaisiin sinne töihin sitten niitä ketä haluavat sitä tehdä sillä tarjotulla palkalla ja työajalla. Luulisi aikuisen ihmisen kykenevän päättämään, millä ehdoilla haluaa töitä tehdä. Jos joku tekee sen 6 päivää viikossa 7 euron tuntipalkalla ja itseä ei kiinnosta, niin olkoot kotona sitten. Kaikki pyörisi paremmin ja töitä tekisivät ne, ketkä haluaisivat.

Tämä toki vaatisi ensin sen, ettei muna kädessä kotisohvilla makoileville maksettaisi päättömiä summia erilaisia tukia. Mutta ei näihin järkeviin malleihin tässä demarien luvatussa maassa päästä kenenkään tänne kirjoittavan eliniän aikana.
 
Vituttaa MTV3:n tuotanto F1-harjoituksissa. Jos ne harjoitukset näytetään TV:ssä, olisi ihan kiva jos selostuskin olisi selostusta. Maksavana asiakkaana haluan muutakin kuin kolme kiusallista lausetta minuutissa, kuulostaa siltä kuin istuisivat kahviossa ja raportoisivat välillä sen mitä kuulevat radalla tapahtuvan.

Lisäksi samassa aihepiirissä vituttaa se että TV ei vielä tarjoa mahdollisuutta poistaa tapahtumasta selostusta ja kuunnella "luonnollisia" ääniä. Esimerkiksi Eurosportin tennislähetyksissä ja formuloiden harjoituksissa tuolle olisi käyttöä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
VR! Koskahan viimeksi olisi pitkän matkan juna ollut ajoissa, tai edes alle tunnin myöhässä? Miten voi joka vuosi yllättyä talvesta, kesästä, lumesta, tuulesta, kylmästä, kuumasta... Joo.
 

Juicey

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, G
IPTV ei sitten toiminut kuitenkaan, ketuttaa kun asiakaspalvelijat antavat neuvoja että kyllä se lähtee toimimaan kun lähetys alkaa -> odotat sitten lähetyksen alkuun, tässä tapauksessa klo 21 alkanut jääkiekko-ottelu ja huomaat että paskat tämä mitään toimi, mutta tekninen tuki onkin sitten lakannut palvelemasta jo klo 20.

No, näkyyhän nuo tietysti YLE:ltäkin, mutta kiinnostaisi millaisella laadulla pukkaa tuon IPTV:n kautta.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Vituttaa lätkäpuolen keskustelun muuttuminen haukkumis- ja itku"keskusteluksi". Jos heitän jonkun lukeman karrikoidusti, niin about 70% viesteistä kuuluu vitutuksen aiheuttamaan kategoriaan. Esim. eilisen USA-Saksa ottelun "keskustelu" koostui lähinnä Mertarannan, studiotiimin (ara,sakke,ville...), mm-95 juhlinnan, Jutilan yms. haukkumisesta, siinähän sitä olikin jo keskustelua jääkiekosta. Ai niin, pelistä siinä sen verran keskusteltiin, että onpa Saksa paska, onpa USA paska ja toivottavasti Saksa voittaa. Siinä vaan yksi esimerkki tämän hetkisen keskustelun tasosta. Ei siinä, myönnän itsekkin viesteissä haukkuneeni joskus maikkarin kiekkolähetyksiä.

Aionkin jatkossa keskittyä (mikäli on tarvetta) keskusteluun näissä muissa osioissa. Ei mua oikeastaan mikään muu vituta tällä hetkellä kuin se että, voitin yöllä ruletista 4600 euroa, unessani...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eräs "kaverini", johon olen pitänyt etäisyyttä hänen välillä vastenmielisen käyttäytymisen takia muistutti jälleen eräänä iltana, miksi häneen etäisyyttä pidän. Kaverilla on vaimo ja kaksi lasta Oulun naapurikunnassa. Nyt hän oli yhtä aikaa baarissa kanssani. Kaveri vonkasi oman pikkuveljensä eukkoa ja tämä lähtikin kaverini matkaan. Sitä ennen kaverini oli lääppinyt muijan persettä ja mm. otti tämän takataskusta lompakon, jolla maksoi juomansa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa lätkäpuolen keskustelun muuttuminen haukkumis- ja itku"keskusteluksi". Jos heitän jonkun lukeman karrikoidusti, niin about 70% viesteistä kuuluu vitutuksen aiheuttamaan kategoriaan. Esim. eilisen USA-Saksa ottelun "keskustelu" koostui lähinnä Mertarannan, studiotiimin (ara,sakke,ville...), mm-95 juhlinnan, Jutilan yms. haukkumisesta, siinähän sitä olikin jo keskustelua jääkiekosta. Ai niin, pelistä siinä sen verran keskusteltiin, että onpa Saksa paska, onpa USA paska ja toivottavasti Saksa voittaa. Siinä vaan yksi esimerkki tämän hetkisen keskustelun tasosta. Ei siinä, myönnän itsekkin viesteissä haukkuneeni joskus maikkarin kiekkolähetyksiä.
Kilpisydän kirjoitti sen lähes sanasta sanaan, sen mitä itsekin olin ajatellut. Eikä tämä rajoitu pelkästään lätkäpuoleen, vaan muissakin lajeissa kanavasta riippumatta "täytyy" haukkua selostajat, suomalaiset urheilijat, tv-tekniikka ja siinä sivussa vittuillaan muille kirjoitajille. Mistä tämä jatkuva negatiivisuus ja ahdistus kumpuaa?
 

tabu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieman vituttaa.

Löin kaverin kanssa lose-lose vedon Suomen pelistä. Jos Suomi voittaa, teen alastoman vaa'an television edessä 10 ihmisen nähden. Jos Tanska voittaa, ottaa miespuolinen ystäväni minulta suihin.

Vittu.

Ja olen mies itse.

Lose lost lost vai miten se meni...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös