Chucknorris
Jäsen
Tuttua, niin tuttua...
Olen parasta aikaa järkkämässä yhtä tilaisuutta, mihin pitäisi kaikkien osallistua kustannuksiin, järjestelyihin jne.
Ei tarvitse varmaan taas vähään aikaan järjestää mitään tämän jälkeen, toivottavasti. Vitutta jo etukäteen, kun ihan saletisti joutuu jonkun lusmun osuuden maksamaan itse. Sitä on vaikea ymmärtää, että jos lupautuu maksamaan mutta ei maksakaan, niin joku / jotkut muut joutuvatkin maksamaan hänen osuuden.
Järjestin tuossa juuri 28 äijän reissun LG Hockey Gameseihin eikä sekään mennyt täysin ongelmitta, mutta ongelmat eivät olleet minun. Ensin pyysin sitovan ilmoittautumisen marraskuussa ja 50e tililleni varausmaksuna, jota ei missään nimessä palauteta jos reissun feidaa. Jo tässä vaiheessa ilmoittautumisia tuli enemmän kuin hyttipaikkoja oli. Tämän jälkeen ilmoitin kaikille maksun eräpäivän joka oli kuukautta ennen kuin itse maksoin rahoja eteenpäin. Sitten reissun lähestyessä kun 3 äijää rupesi reissuaan perumaan maksettuaan jo koko summan n.150e, ilmoitin heille listan halukkaista lähtijöistä kelle reissun voi myydä. Yksi sai reissunsa myytyä ja kaksi menetti rahansa, mutta kukaan ei yllättäen kyllä mutissut mitään vastaan...