Wrighter kirjoitti:kari Lehtonen. Vittu että se on paska.
Perustuuko tämä arvio tuohon yksittäiseen epäonnistumiseen vai jo vuosia kestäneeseen ura-analyysiin?
Wrighter kirjoitti:kari Lehtonen. Vittu että se on paska.
korkki kirjoitti:Vituttaa vaimo. Koko päivä on tapeltu ihan kaikesta mahdollisesta. Rahankäytöstä lasten kasvatukseen. Unohtamatta meikäläisen pari vuotta sitten tapahtunutta syrjähyppyä joka oli maailman kamalin asia. Vaimon useammat syrjähypyt eivät ole mitenkään merkittäviä koska hän oli ajatellut jättää minut. Näin se tasa-arvo toimii suhteessa...
korkki kirjoitti:Aijuu, tasa-arvoa on myös se että huomattavasti enemmän ansaitseva osapuoli ei saa kuluttaa tippaakaan enemmän omiin menoihinsa kuin pienituloinen ja kaikki lasten turhatkin menot lasketaan yhteisiksi menoiksi vaikka minun mielestäni niitä ei tarvitsisi ollenkaan. VITTU!
Kyllä sama tapahtui ainakin minulla ihan analogi telkkarilla ja digiboxillakin..Sniper kirjoitti:Meinasi siepata oikein huolella, kun LG:n digitöllö ilmoitti kesken kolmatta erää "viallisesta lähetteestä" ja pimensi YLEn nipun. Muut kanavat toimivat kyllä ja samoin erillinen digiboksi hoiti homman. Parin minuutin päästä homma toimi taas normaalisti.
Sama täällä, kaksi ns. harava-antennissa kiinni olevaa boksia, niin YLEn nippu pimeäksi.SamSpade kirjoitti:Kyllä sama tapahtui ainakin minulla ihan analogi telkkarilla ja digiboxillakin..
jessie kirjoitti:Vituttaa, kun nyt yksinollessa ei keksi viikonlopuiksi/vapaapäiviksi mitään tekemistä. Ehdin jo melko pitkään suhteen aikana unohtaa, miten sinkkuihmiset aikaansa kuluttavat.
Onhan sulla aina meidät :)scholl kirjoitti:Teen sellaisen kokeen tässä, että kuinka nopeasti ihmiset unohtavat olemassaoloni tai toisaalta kuinka nopeasti itse sekoan, kun en näe ketään kuukauteen.
Gentleman kirjoitti:Vituttaa tyypit jotka tarkoituksella kärjistävät ja vääristelevät.
Kiitti vaan vitusti, muistan tapauksen parin vuoden takaa, kun olin Saksassa matkalla Stuttgartista Nurbergiin moottoritiellä, ja vauhtia oli noin 150 km/h. Peräedellä vastaan tuli autoletka, jota lähdin ohittamaan niin kuin kuuluukin. Päästyäni koko jonosta ohitse jäi vielä ajamaan sitä samaa ohituskaistaa hetkeksi eteenpäin, jolloin vieressä istunut Saksalaisisäntäni sanoi, että nopeasti pois tientukkeena olemasta. Aikaa kului alta puolen minuutin, kun kolme Ferraria tuuppasivat ohitse bauttiarallaa 250km/h, ja katosivat siitä nopeasti horisonttiin. Normaalia toimintaa Saksan motareilla kuulemma, että ne joilla on pelit, myöskin niitä vähän kokeilevat.Nokkis kirjoitti:Lisäksi vituttaa ohituskaistoilla hidastelevat mulkut jotka eivät osaa polkea siihen autoonsa vauhtia niin, että muutkin pääsisivät niistä rekoista ohi ennen ohituskaistan loppua. Mennään reippaasti ohi eikä jäädä vittu nysväämään siihen rinnalle!
Saksassa on käsittääkseni kova liikennekuri just siinä, että oikeelta EI KOSKAAN ohiteta ja oikeelle kaistalle palataan HETI kun mahollista. Sillä kai ne baanat saadaan pysymään suht turvallisina.Aeroman kirjoitti:...Päästyäni koko jonosta ohitse jäi vielä ajamaan sitä samaa ohituskaistaa hetkeksi eteenpäin, jolloin vieressä istunut Saksalaisisäntäni sanoi, että nopeasti pois tientukkeena olemasta.
Nehän on kuin Medusan hiukset, yhden saat hengiltä niin kaksi syntyy tilalle.Nokkis kirjoitti:Vituttaa nuo Elimination gamet kierrätyskeskuksessa. Ei siinä jos niitä olisi yksi tai kaksi mutta kun niitä pitää olla joka vitun aiheesta. Enää ei kuitenkaan vituta ohituskaistoilla hidastelijat.
Kieltämättä vituttaa kun näitä näkyy nyt kaikkialla. Aina kun klikkaa uuden viestit on jonossa näitä elimination gameja. No huvinsa kullakin.J.Petke kirjoitti:(+) ja (-)
Vitutuksesi itse Plussapalloon ymmärrän(Laitela jyrää!!!), mutta saanen kysyä, mikä tuossa [(-)] kaksipäisessä ankkurissa on niin vituttavaa. Okei, tairampa tästä lähreä availemmaan uutta Eliminaationgeimiä.J.Petke kirjoitti:(+) ja (-)