Mainos

Vitutusketju

• 10 701 862
  • 56 253

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
jessie kirjoitti:
Vituttaa, kun nyt yksinollessa ei keksi viikonlopuiksi/vapaapäiviksi mitään tekemistä. Ehdin jo melko pitkään suhteen aikana unohtaa, miten sinkkuihmiset aikaansa kuluttavat. Baariin voisi tietenkin tylsinä iltoina lähteä, mutta kun ei jaksaisi montaa kertaa viikossa krapulaakaan sairastaa.

Ja onhan se niin tyypillistä, että ensin sinkkuilu on jotenkin "trendikästä" ja kaikki hehkuttavat sen ihanuutta. Ja heti, kun minä siihen poppooseen olisin liittymässä, saankin todeta, että lähes kaikilla muilla tuttavapiirissäni onkin jo jonkinlainen kumppani, jonka kanssa elävät rauhallista ja tasapainoista parisuhde-elämää. Blaah.

Voin sinällään lohduttaa, että juuri kun alat asennoitumaan täysin sinkuksi tai teet jonkunlaisia suunnitelmia itsellesi kesäksi, niin eiköhän sieltä se oikea henkilö tule ja astu esiin, eli ei kannata turhaa stressiä sinkkuudesta ottaa.

Itse erosin sellaisesta hmv-suhteesta kaksi kuukautta sitten ja kuukauden sinkkuilin ja ajattelin, että voishan tässä nyt sitten olla ihan sinkkuna pidempääkin niin eikös sitten samantien yhdistä bileistä löytynyt ihan unelmieni nainen ja nyt tässä on saanut kaikki sinkkusuunnitelmat kesäksi haudata.

Sen voin kyllä vahvistaa, että ainakaan omasta mielestäni se sinkkuilu oli aivan saatanan tylsää, kun kaikilla kavereilla oli naikkoset.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
scholl kirjoitti:
En tiedä onko vitutusta. Lähinnä masennushan tässä on.
Pumpun takia sairaalaan. Pari vrk siellä. Nyt kotona. Kk sairaslomaa levossa. Jos ottaa muutaman askeleen niin syke joku 160. Eli jää väliin HCR, Tukholman marathon, muutama työreissu ja koko muu elämä. Nyt ei voi kuin maata ja ihmetellä. Ja toivoa, että kk päästä alkaa olla Buranalla kunnossa. Sit kuulemma tosi alhainen kunto kun alkaa uudelleen kuntoilla.
Jaksamista. Kunto on huono, kun alat treenata uudelleen, mutta lohdutuksena on se, että aiemmin paljon urheillut palautuu säännöllisellä treenillä nopeasti kondikseen. Malta nyt parantua rauhassa, ettei tule vielä vakavampia jälkijuttuja.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Miksi joidenkin on niin vaikea heittää pientä referaattia linkistään?
Ärsyttää vaikkapa nyt nämä NHL-puolella olevat: "Aikamoinen uutispommi" ja "Huonoja uutisia Detroitille" ja perässä vain linkki jonkun kanadalaisen tsn-sivun surullisen kauan lataavaan sivuun. Saisi olla säännöissä kielletty moinen.

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
stiflat kirjoitti:
Miksi joidenkin on niin vaikea heittää pientä referaattia linkistään?
Ärsyttää vaikkapa nyt nämä NHL-puolella olevat: "Aikamoinen uutispommi" ja "Huonoja uutisia Detroitille" ja perässä vain linkki jonkun kanadalaisen tsn-sivun surullisen kauan lataavaan sivuun. Saisi olla säännöissä kielletty moinen.
Jep. Sama homma tuolla "Hyvät naurut Netistä" -ketjusta jossa ihmiset linkittelee urakalla YouTube-videoita kertomatta videon sisällöstä juuri mitään. Itse ainakin jätän tuollaiset linkit kokonaan avaamatta, vaikka samalla voi jopa missata jotain hauskaa.

scholl

Jäsen
Alamummo kirjoitti:
Malta nyt parantua rauhassa, ettei tule vielä vakavampia jälkijuttuja.

Joo en lähde rasittamaan itseäni ennenkuin sydänfilmit normaaleja silloin kuukaudenkin päästä. Eka kontrolli jo viikon päästä ja vaikka silloin olisin parantunut jonkin verran tai kokonaan EKG mielessä niin pitää se 3 vkoa silti levätä. Tai siis hiljaahan saa kävellä esim. autolle, muttei mitään kuntoilla tms.

edit. en sitten tiedä mikä on nopea kunnonpalautuminen. Lääkäri sanoi että tältä vuodelta voi unohtaa marathonit. sanoi, että kyllä loppuvuonna sellaisen läpi saisi, mutta aika olisi paska

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa vaimo. Koko päivä on tapeltu ihan kaikesta mahdollisesta. Rahankäytöstä lasten kasvatukseen. Unohtamatta meikäläisen pari vuotta sitten tapahtunutta syrjähyppyä joka oli maailman kamalin asia. Vaimon useammat syrjähypyt eivät ole mitenkään merkittäviä koska hän oli ajatellut jättää minut. Näin se tasa-arvo toimii suhteessa...

Aijuu, tasa-arvoa on myös se että huomattavasti enemmän ansaitseva osapuoli ei saa kuluttaa tippaakaan enemmän omiin menoihinsa kuin pienituloinen ja kaikki lasten turhatkin menot lasketaan yhteisiksi menoiksi vaikka minun mielestäni niitä ei tarvitsisi ollenkaan. VITTU!

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Wrighter kirjoitti:
kari Lehtonen. Vittu että se on paska.

Perustuuko tämä arvio tuohon yksittäiseen epäonnistumiseen vai jo vuosia kestäneeseen ura-analyysiin?

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ei helvetti sentään. Onhan kyse vain jokakeväisistä muun muassa-kisoista, mutta jotenkin jäi korpeamaan tuo äskeinen Leijonien suoritus. Pelikirjat ja muut setit kunnossa, mutta ei niillä näköjään maaleja tehdä. Analyytikot saanevat tästä onneksi hyvän pelin.

Kele.

Jatko-ohjelma lienee selvä. Jollakin maagisella suorituksella Suomi raivaa tiensä välieriin ja joutuu unelmataistelun ja tiukan 0-2-tappion jälkeen pronssipeliin. Wallinheimo torjuu pronssipelissä voiton, koska vastustaja on krapulassa. Kaikki on taas hyvin auringon alla, eikä enää tarvitse miettiä mitään puuttuvia maalintekijöitä.

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
korkki kirjoitti:
Vituttaa vaimo. Koko päivä on tapeltu ihan kaikesta mahdollisesta. Rahankäytöstä lasten kasvatukseen. Unohtamatta meikäläisen pari vuotta sitten tapahtunutta syrjähyppyä joka oli maailman kamalin asia. Vaimon useammat syrjähypyt eivät ole mitenkään merkittäviä koska hän oli ajatellut jättää minut. Näin se tasa-arvo toimii suhteessa...

Säännöthän ei ikinä ole samat kaikille.

Kuinka suuri osa muuten tämän ketjun viesteistä liittyy parisuhteeseen?
Kolmannes?

korkki kirjoitti:
Aijuu, tasa-arvoa on myös se että huomattavasti enemmän ansaitseva osapuoli ei saa kuluttaa tippaakaan enemmän omiin menoihinsa kuin pienituloinen ja kaikki lasten turhatkin menot lasketaan yhteisiksi menoiksi vaikka minun mielestäni niitä ei tarvitsisi ollenkaan. VITTU!

Jep jep, ikuinen kysymys. Kuinka monta kertaa enemmän tienaavan pitää antaa tasoitusta? Ensin verotuksessa, sitten parisuhteessa, sitten kaikissa ostamissaan palveluissa... Niinkö kauan, että varmasti ei enää yritä tienata enempää?

Viljuri

Jäsen
Mielenkiintoisen vaikutelman saa aikaan sillä, että lähettää papereita about kuukausi sitten kuolleelle henkilölle. Miten voi olla mahdollista, että en ollut rekisteröinyt asiaa, vaikka lähes joka lähteestä oli tämä valitettava asiantila saatavissa selville...

Ttu.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Sniper kirjoitti:
Meinasi siepata oikein huolella, kun LG:n digitöllö ilmoitti kesken kolmatta erää "viallisesta lähetteestä" ja pimensi YLEn nipun. Muut kanavat toimivat kyllä ja samoin erillinen digiboksi hoiti homman. Parin minuutin päästä homma toimi taas normaalisti.
Kyllä sama tapahtui ainakin minulla ihan analogi telkkarilla ja digiboxillakin..

Benny S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
SamSpade kirjoitti:
Kyllä sama tapahtui ainakin minulla ihan analogi telkkarilla ja digiboxillakin..
Sama täällä, kaksi ns. harava-antennissa kiinni olevaa boksia, niin YLEn nippu pimeäksi.

Yhdessä boksissa taas oli kiinni pöytäantenni ja sillä näkyi Ylen kanavat.

scholl

Jäsen
jessie kirjoitti:
Vituttaa, kun nyt yksinollessa ei keksi viikonlopuiksi/vapaapäiviksi mitään tekemistä. Ehdin jo melko pitkään suhteen aikana unohtaa, miten sinkkuihmiset aikaansa kuluttavat.

Eiks eilen esim. ollut erinomainen sää. Voi urheilla, liikkua, istua vaikkapa terassilla. Ja kun kaupatkin olivat auki niin tekemistä on vaikka kuinka hurumycke. Telkkarista tuli paljon erilaisia lajeja ja voihan ostaa jotain lukemistakin. Mielestäni tekemistä on hurjasti, jos on vain terveenä. Itse olen nyt ehkä ensimmäisiä kertoja havainnut sen, että sinkkuus on huono juttu, kun on itse aika huonossa kunnossa ja joutuu makaamaan kotona kuukauden. Teen sellaisen kokeen tässä, että kuinka nopeasti ihmiset unohtavat olemassaoloni tai toisaalta kuinka nopeasti itse sekoan, kun en näe ketään kuukauteen.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
scholl kirjoitti:
Teen sellaisen kokeen tässä, että kuinka nopeasti ihmiset unohtavat olemassaoloni tai toisaalta kuinka nopeasti itse sekoan, kun en näe ketään kuukauteen.
Onhan sulla aina meidät :)

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Perinteistä tuuriani. Kävin ostamassa itselleni halvan sähkögrillin. Kun aloin kokoamaan sitä, niin ei perhana ruuvin ruuvia koko paketissa. Kyllä meinaa ottaa kupolista. No, onneksi en ollut vielä grillattavia tuotteita ottanut paketeista pois.

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Vituttaa kun Alpo Suhosen korvanapit ei pysy korvassa. Kaikki huomio kisastudiossa menee myötähäpeillessä Apen korvanapin korjailuiden kanssa. Teipatkaa se vaikka!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy