jessie kirjoitti:Vituttaa, kun nyt yksinollessa ei keksi viikonlopuiksi/vapaapäiviksi mitään tekemistä. Ehdin jo melko pitkään suhteen aikana unohtaa, miten sinkkuihmiset aikaansa kuluttavat. Baariin voisi tietenkin tylsinä iltoina lähteä, mutta kun ei jaksaisi montaa kertaa viikossa krapulaakaan sairastaa.
Ja onhan se niin tyypillistä, että ensin sinkkuilu on jotenkin "trendikästä" ja kaikki hehkuttavat sen ihanuutta. Ja heti, kun minä siihen poppooseen olisin liittymässä, saankin todeta, että lähes kaikilla muilla tuttavapiirissäni onkin jo jonkinlainen kumppani, jonka kanssa elävät rauhallista ja tasapainoista parisuhde-elämää. Blaah.
Jaksamista. Kunto on huono, kun alat treenata uudelleen, mutta lohdutuksena on se, että aiemmin paljon urheillut palautuu säännöllisellä treenillä nopeasti kondikseen. Malta nyt parantua rauhassa, ettei tule vielä vakavampia jälkijuttuja.scholl kirjoitti:En tiedä onko vitutusta. Lähinnä masennushan tässä on.
Pumpun takia sairaalaan. Pari vrk siellä. Nyt kotona. Kk sairaslomaa levossa. Jos ottaa muutaman askeleen niin syke joku 160. Eli jää väliin HCR, Tukholman marathon, muutama työreissu ja koko muu elämä. Nyt ei voi kuin maata ja ihmetellä. Ja toivoa, että kk päästä alkaa olla Buranalla kunnossa. Sit kuulemma tosi alhainen kunto kun alkaa uudelleen kuntoilla.
Jep. Sama homma tuolla "Hyvät naurut Netistä" -ketjusta jossa ihmiset linkittelee urakalla YouTube-videoita kertomatta videon sisällöstä juuri mitään. Itse ainakin jätän tuollaiset linkit kokonaan avaamatta, vaikka samalla voi jopa missata jotain hauskaa.stiflat kirjoitti:Miksi joidenkin on niin vaikea heittää pientä referaattia linkistään?
Ärsyttää vaikkapa nyt nämä NHL-puolella olevat: "Aikamoinen uutispommi" ja "Huonoja uutisia Detroitille" ja perässä vain linkki jonkun kanadalaisen tsn-sivun surullisen kauan lataavaan sivuun. Saisi olla säännöissä kielletty moinen.
Alamummo kirjoitti:Malta nyt parantua rauhassa, ettei tule vielä vakavampia jälkijuttuja.
Wrighter kirjoitti:kari Lehtonen. Vittu että se on paska.
korkki kirjoitti:Vituttaa vaimo. Koko päivä on tapeltu ihan kaikesta mahdollisesta. Rahankäytöstä lasten kasvatukseen. Unohtamatta meikäläisen pari vuotta sitten tapahtunutta syrjähyppyä joka oli maailman kamalin asia. Vaimon useammat syrjähypyt eivät ole mitenkään merkittäviä koska hän oli ajatellut jättää minut. Näin se tasa-arvo toimii suhteessa...
korkki kirjoitti:Aijuu, tasa-arvoa on myös se että huomattavasti enemmän ansaitseva osapuoli ei saa kuluttaa tippaakaan enemmän omiin menoihinsa kuin pienituloinen ja kaikki lasten turhatkin menot lasketaan yhteisiksi menoiksi vaikka minun mielestäni niitä ei tarvitsisi ollenkaan. VITTU!
Kyllä sama tapahtui ainakin minulla ihan analogi telkkarilla ja digiboxillakin..Sniper kirjoitti:Meinasi siepata oikein huolella, kun LG:n digitöllö ilmoitti kesken kolmatta erää "viallisesta lähetteestä" ja pimensi YLEn nipun. Muut kanavat toimivat kyllä ja samoin erillinen digiboksi hoiti homman. Parin minuutin päästä homma toimi taas normaalisti.
Sama täällä, kaksi ns. harava-antennissa kiinni olevaa boksia, niin YLEn nippu pimeäksi.SamSpade kirjoitti:Kyllä sama tapahtui ainakin minulla ihan analogi telkkarilla ja digiboxillakin..
jessie kirjoitti:Vituttaa, kun nyt yksinollessa ei keksi viikonlopuiksi/vapaapäiviksi mitään tekemistä. Ehdin jo melko pitkään suhteen aikana unohtaa, miten sinkkuihmiset aikaansa kuluttavat.
Onhan sulla aina meidät :)scholl kirjoitti:Teen sellaisen kokeen tässä, että kuinka nopeasti ihmiset unohtavat olemassaoloni tai toisaalta kuinka nopeasti itse sekoan, kun en näe ketään kuukauteen.
Gentleman kirjoitti:Vituttaa tyypit jotka tarkoituksella kärjistävät ja vääristelevät.