Vitutusketju

  • 10 560 985
  • 56 142

rainman

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
-japi- kirjoitti:
Minähän en paskaa osta vasta kun on pakko. Kyllä oma mielipiteeni on se, että Suomen pelit pitäisi olla kaikkien nähtävissä vielä tässä tilanteessa, kun boxin osto ei ole pakollista. Onhan Yle ystävällinen, kun näyttää pelejä netissä, vaikka tuntuuhan sekin aika pahasti lorahtavan pöksyyn.

Mikähän mahtaa digiboxista paskan tehdä?? Itse ainakaan en juuri sen parempaa ostosta ole aikoihin tehnyt kun tallentavan boxin hankin. Enpä ole videoita sen jälkeen käyttänyt kun nyt ohjelmien tallentaminen onnistuu muutamaa nappulaa painamalla, lisäksi siihen saa muutaman ilmaisen kanavan plus mahdollisuuden maksullisiin kanaviin jota optiota olen myöskin käyttänyt. Lisää tarjontaa siis. Itse en siis jaksa ymmärtää miksi jotkut jättävät boxin hankkimisen viime hetkeen kun siihen suuntaan ollaan kuitenkin menossa.

Itseäni lähinnä vituttaa YLEn suotaminen ja huopaaminen. Ensin analogisesta piti kaikkien siirtyä pois ja nyt ollaan ottamassa takapakkia antamalla kaiken maailman erikoislupia jotta analoginen voidaan vielä ainakin jossain määrin säilyttää.
 

proffa#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Kai Suikkanen, Pool ja NHL
Se, että Kärppä fanit yrittää tunkea Viuhkolaa hyökkääviin ketjuihin ja myös Tappara fanien koko aikainen Kontiola hehkutus ja Koivun Mikon koko aikainen mollaus. Lisäksi vielä se, että en tänään ehtinyt urheilla muuta kuin käymällä fudis reeneissä ja huomenna kouluun. VITTU
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
-japi- kirjoitti:
Minähän en paskaa osta vasta kun on pakko.

Omistatko kännykän vai ajatteletko siitäkin samalla tavalla? Varmastikin kiinteällä puhelimella on kuuluvuus parempi kuin kännykällä.

Omaan vitutukseen.. Saamattomuus. Hommia kertynyt rästiin ja ei kiinnosta tehdä mitään niistä.
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu että vituttaa oma huolimattomuus! Kaikki vitun tavarat kokoajan kadoksissa perkele!!! Olen 3 tuntia ettiny avaimiani tuloksetta! Huoneeni näyttää hiroshiman jäljiltä.. Vittu että ottaa päähän.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Hylsyjä on aivan helvetisti, ja ne pitäis jossain vaiheessa uusia. Kurkku on kipeä, hirveä yskä koko ajan. Ei ole töitä.

Vituttaa.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
TotallyRed kirjoitti:
Ja täällä taas. Eilen meni parin vuoden parisuhde, tänään auto. Kosla päästi hirveät valkoiset savut ja iski takaisin kun koitti käynnistää. Nyt pitääkin alkaa sopimaan autoliikkeen kanssa miten toimitaan. Auto on ostettu n. kuukausi sitten. Onko kellään kokemuksia, kuinka helposti autoliike purkaa kaupan tai korjauttaa vian? Tuntuu, että tähän ketjuun tulee vielä paljon viestejä sivullekirjoittaneen toimesta.

Eipä tässä oikein hymyillä jaksa. Mitähän seuraavaksi..
Aikaisemminhan on jo kommentoitu, mutta muutama lisäys. Muistaakseni autoliike joutuu antamaan käytetylle autolle 6kk "takuun" joka koskee moottoria ja voimansiirtoa. Tässä tapauksessa jos kannentiiviste on mennyt niin kuuluisi selkesti tuon piiriin. Vikahan on sellainen että sitä ei ostaja voi auton tarkastuksenkaan jälkeen välttämättä huomata ennenkuin hajoaa.. tosin jos olet autosi ostanut eräästä Sm-kirjaimilla alkavasta autoliikkeestä joka on kokkolantien varressa niin onnea vaan yrityksille saada hinnan alennusta/auto korjattua.....
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Habs16 kirjoitti:
Omistatko kännykän vai ajatteletko siitäkin samalla tavalla? Varmastikin kiinteällä puhelimella on kuuluvuus parempi kuin kännykällä.

Ei ole ei, kirjekyyhkyllä on pärjätty tähänkin asti. No enhän mä oikeesti ole noin katkera boxia kohtaan. Kunhan vitutti vaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, eilen valittelin tässä ketjussa hammassärkyä. Tänä aamuna menin sitten hammaslääkäriin, tosin ei ne oikein mitään voineet tehdä kun mun suuta ei saatu auki. Kahdet antibiootit kuitenkin antoi kun tuolla suussa taitaa olla aikamoinen tulehdus. Tuntuu vaan jotenkin hassulta vetää kuusi pilleriä antibioottia päivässä. No muutaman viikon päästä pitää mennä poistattamaan noi pari hammasta, tai pitäis noita vetää irti enemmänkin, mutta noilla kahdella taitaa olla akuutti hätä.

Noh, ostin tänään kaupasta mustikkakeittoa ja mansikkakiisseliä, ja tätä jälkimmäistäkin on melko vaikea syödä kun on niin paksua. Toivottavasti ei tarvii kauaa kituutella mehu-linjalla. Ja hitto tätä särkyä. Kyl varmaan ilmeestäkin näkee millainen tuska on.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Pete2004 kirjoitti:
Noh, ostin tänään kaupasta mustikkakeittoa ja mansikkakiisseliä, ja tätä jälkimmäistäkin on melko vaikea syödä kun on niin paksua. Toivottavasti ei tarvii kauaa kituutella mehu-linjalla.
Aika sairaalta kuulostaa kieltämättä. Mutta noissa mehukeitoissa ei kyllä ole juuri mitään ravintoarvoa, että jotain ruokaisampaa varmaan pitäisi vetää ettei ihan pystyyn kuole. Lämmin kuppi -tuotteet maistuvat paskalle, mutta toimisivat varmaan paremmin.

Mitäs tohtori muuten sanoi brenkuttelusta antibioottien kanssa? Itselläni ei ole vuosiin kuuria ollut, mutta muistelisin että se kuuri ns. katkeaa jos alkoholilla huuhtelee alas.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
tuuski kirjoitti:
Mitäs tohtori muuten sanoi brenkuttelusta antibioottien kanssa? Itselläni ei ole vuosiin kuuria ollut, mutta muistelisin että se kuuri ns. katkeaa jos alkoholilla huuhtelee alas.
Minulta et kysynyt mutta vastaan silti...joku lääkäri totesi että nappien vaikutus heikkenee hetkellisesti mutta kuuri ei varsinaisesti katkea. Muita?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
tuuski kirjoitti:
Mitäs tohtori muuten sanoi brenkuttelusta antibioottien kanssa? Itselläni ei ole vuosiin kuuria ollut, mutta muistelisin että se kuuri ns. katkeaa jos alkoholilla huuhtelee alas.

Yhden selityksen mukaan viinanjuonti ja antibiootit ei sovi yhteen siksi että kännissä saattaa unohtaa ottaa sen napin ja näin kuuri katkeaa. Muistelisin että tästäkin aiheesta löytyy viesti poikineen jostain toisesta ketjusta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tuuski kirjoitti:
Mitäs tohtori muuten sanoi brenkuttelusta antibioottien kanssa?
Lääkäri taisi sanoa jotenkin että toisen kanssa ei alkoholia, mutta en muista kumman, mutta sillä ei nyt ole niinkään väliä kun samaan aikaan näitä vedän enkä muutenkaan nyt aio ryypätä.

Luin noiden antibioottien pakkausselosteita, niin toisessa ei mainita mitään alkoholista, toisessa lukee että alkoholia tulee käyttää varoen.
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Jakke Huuliparta kirjoitti:
Yhden selityksen mukaan viinanjuonti ja antibiootit ei sovi yhteen siksi että kännissä saattaa unohtaa ottaa sen napin ja näin kuuri katkeaa. Muistelisin että tästäkin aiheesta löytyy viesti poikineen jostain toisesta ketjusta.
Joo jotain tämän suuntaista palautui itsellenikin mieleen. Voi olla että olen itse kysellyt sitä täällä aikaisemminkin :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukilahden Työväen Ampujat
Pete2004 kirjoitti:
Luin noiden antibioottien pakkausselosteita, niin toisessa ei mainita mitään alkoholista, toisessa lukee että alkoholia tulee käyttää varoen.

Sain tuossa jokin aika sitten tohtorilta reseptin kolesterolilääkkeelle jota vedin kuukauden päivät. Selosteessa luki että runsasta alkoholinkäyttöä tulee välttää koska se lääke itsessään jo rasittaa maksaa aika lailla. Kolesteroliarvot putosivat reilusti yli odotusten mutta maksa-arvot pamahtivat tappiin ja vähän ylikin. Lopetin siis kolesterolilääkkeen käytön. Sehän vähän vituttaa kun ei voi olla tenuttamatta edes siksi että on jonkinlainen lääkitys päällä.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
mäkine kirjoitti:
Minulta et kysynyt mutta vastaan silti...joku lääkäri totesi että nappien vaikutus heikkenee hetkellisesti mutta kuuri ei varsinaisesti katkea. Muita?
Olen tätä kysynyt kahdeltakin eri tohtorilta, ja molemmilta tuli sama vastaus, eli ei suositella alkoholia samaan aikaan, koska voi tosiaan unohtua ottaa se lääke, tai toisena syynä sanoivat, että voi tulla näitä oksennuskohtauksia, ja täydellisellä tyhjennyksellä on myöskin heikentävä vaikutus, varsinkin jos lääke on otettu juuri aikaisemmin, eikä näinollen ole ehtinyt vielä kunnolla sulaamaan/imeytymään.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Pokeri..

Miten voi olla, että joka ikisestä kädestä vedetään turnilla tai viimeistään riverillä ohitse? siis melkeinpä joka kädestä! Ja kun kädessä on pari, niin ei osu, ei millään. Valehtelematta viimeiseen 30 pariin, mitä käteen on tullut, ei ole osunut floppiin korttia.. siis huhhuh. VITTU!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mihin on jäänyt vanha kunnon umpipokeri? Pelaako kukaan enää sitä? American kielellä se taitaa olla Five Card Draw.

Avopokerista, eli sököstä kuulee vielä puhuttavan. Miksi umppari on unohtunut?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
seeyou@jäähalli kirjoitti:
Mihin on jäänyt vanha kunnon umpipokeri? Pelaako kukaan enää sitä? American kielellä se taitaa olla Five Card Draw.

Eikös tuota netissä lätkitä vielä jonkin verran?
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
tuuski kirjoitti:
Joo jotain tämän suuntaista palautui itsellenikin mieleen. Voi olla että olen itse kysellyt sitä täällä aikaisemminkin :)
Kuuri ei katkea jos ei unohda ottaa.. alkoholi ei heikennä tehoa, jos ei laattaa.. vain muutamat antibiootit eivät sovi alkoholin kanssa ja silloin aiheuttavat antabus tyyppisen reaktion.
Alkoholia pitäisi taas muuten välttää sairaana sillä alkoholi laskee hetkellisesti elimistön puolustuskykyä.
Nimimerkki 3 kuuria kevällä ja tarkkaan lääkäriä haastatellut...
 

JoukaHainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers ja Jaromir Jagr
7 vitun hikistä sekuntia ei voinut Rangers kestää. Renney laittaa kentälle Nylanderit ja Jagrit, kun peliaikaa jäljellä 16 sekuntia, idea?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
tutzba kirjoitti:
Vittu kun on nälkä. En jaksa hakea mitään ruokaa. Ehkä menen nukkumaan ja se menee siinä.
Loistavaa! Mulla oli eilen ihan sama kuvio. Saunan jälkeen en vaan jaksanut tehdä mitään syötävää - löysin kaapista jotain käsittämättömän vanhoja maissinaksuja ja söin niitä sellasen pussin jämän.

Mulla käy usein just noin etten vaan jaksa ja viitti veistellä leipiä illalla.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Helvetti, nyt sitä ollaan sitten kusi sukassa parisen päivää. Pidettiin eilen kämppiksen kanssa bileet ja porukkaa lappasi edestakaisin. Tietysti ihmiset aiheuttivat umpikännissä melua, ja yksi naapurin mummo tuli valittamaan illalla metelistä. Katsotaanhan niin on jo isännöitsijälle soitettu ja ilmoitettu asiasta. Varoitusta odotellessa...

Perkele...
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Tällaisina päivinä vituttaa, kun ei ole ystäviä..
Olen nyt asunut viitisen vuotta pääkaupunkiseudulla ja saanut sinä aikana yhden ystävän.
Nytkin voisi pyytää ystäviä käymään, istumaan iltaa jne, mutta ei.
Vattu!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös