Aikaisemminhan on jo kommentoitu, mutta muutama lisäys. Muistaakseni autoliike joutuu antamaan käytetylle autolle 6kk "takuun" joka koskee moottoria ja voimansiirtoa. Tässä tapauksessa jos kannentiiviste on mennyt niin kuuluisi selkesti tuon piiriin. Vikahan on sellainen että sitä ei ostaja voi auton tarkastuksenkaan jälkeen välttämättä huomata ennenkuin hajoaa.. tosin jos olet autosi ostanut eräästä Sm-kirjaimilla alkavasta autoliikkeestä joka on kokkolantien varressa niin onnea vaan yrityksille saada hinnan alennusta/auto korjattua.....TotallyRed kirjoitti:Ja täällä taas. Eilen meni parin vuoden parisuhde, tänään auto. Kosla päästi hirveät valkoiset savut ja iski takaisin kun koitti käynnistää. Nyt pitääkin alkaa sopimaan autoliikkeen kanssa miten toimitaan. Auto on ostettu n. kuukausi sitten. Onko kellään kokemuksia, kuinka helposti autoliike purkaa kaupan tai korjauttaa vian? Tuntuu, että tähän ketjuun tulee vielä paljon viestejä sivullekirjoittaneen toimesta.
Eipä tässä oikein hymyillä jaksa. Mitähän seuraavaksi..
Habs16 kirjoitti:Omistatko kännykän vai ajatteletko siitäkin samalla tavalla? Varmastikin kiinteällä puhelimella on kuuluvuus parempi kuin kännykällä.
Aika sairaalta kuulostaa kieltämättä. Mutta noissa mehukeitoissa ei kyllä ole juuri mitään ravintoarvoa, että jotain ruokaisampaa varmaan pitäisi vetää ettei ihan pystyyn kuole. Lämmin kuppi -tuotteet maistuvat paskalle, mutta toimisivat varmaan paremmin.Pete2004 kirjoitti:Noh, ostin tänään kaupasta mustikkakeittoa ja mansikkakiisseliä, ja tätä jälkimmäistäkin on melko vaikea syödä kun on niin paksua. Toivottavasti ei tarvii kauaa kituutella mehu-linjalla.
Minulta et kysynyt mutta vastaan silti...joku lääkäri totesi että nappien vaikutus heikkenee hetkellisesti mutta kuuri ei varsinaisesti katkea. Muita?tuuski kirjoitti:Mitäs tohtori muuten sanoi brenkuttelusta antibioottien kanssa? Itselläni ei ole vuosiin kuuria ollut, mutta muistelisin että se kuuri ns. katkeaa jos alkoholilla huuhtelee alas.
tuuski kirjoitti:Mitäs tohtori muuten sanoi brenkuttelusta antibioottien kanssa? Itselläni ei ole vuosiin kuuria ollut, mutta muistelisin että se kuuri ns. katkeaa jos alkoholilla huuhtelee alas.
Lääkäri taisi sanoa jotenkin että toisen kanssa ei alkoholia, mutta en muista kumman, mutta sillä ei nyt ole niinkään väliä kun samaan aikaan näitä vedän enkä muutenkaan nyt aio ryypätä.tuuski kirjoitti:Mitäs tohtori muuten sanoi brenkuttelusta antibioottien kanssa?
Joo jotain tämän suuntaista palautui itsellenikin mieleen. Voi olla että olen itse kysellyt sitä täällä aikaisemminkin :)Jakke Huuliparta kirjoitti:Yhden selityksen mukaan viinanjuonti ja antibiootit ei sovi yhteen siksi että kännissä saattaa unohtaa ottaa sen napin ja näin kuuri katkeaa. Muistelisin että tästäkin aiheesta löytyy viesti poikineen jostain toisesta ketjusta.
Pete2004 kirjoitti:Luin noiden antibioottien pakkausselosteita, niin toisessa ei mainita mitään alkoholista, toisessa lukee että alkoholia tulee käyttää varoen.
Olen tätä kysynyt kahdeltakin eri tohtorilta, ja molemmilta tuli sama vastaus, eli ei suositella alkoholia samaan aikaan, koska voi tosiaan unohtua ottaa se lääke, tai toisena syynä sanoivat, että voi tulla näitä oksennuskohtauksia, ja täydellisellä tyhjennyksellä on myöskin heikentävä vaikutus, varsinkin jos lääke on otettu juuri aikaisemmin, eikä näinollen ole ehtinyt vielä kunnolla sulaamaan/imeytymään.mäkine kirjoitti:Minulta et kysynyt mutta vastaan silti...joku lääkäri totesi että nappien vaikutus heikkenee hetkellisesti mutta kuuri ei varsinaisesti katkea. Muita?
seeyou@jäähalli kirjoitti:Mihin on jäänyt vanha kunnon umpipokeri? Pelaako kukaan enää sitä? American kielellä se taitaa olla Five Card Draw.
Kuuri ei katkea jos ei unohda ottaa.. alkoholi ei heikennä tehoa, jos ei laattaa.. vain muutamat antibiootit eivät sovi alkoholin kanssa ja silloin aiheuttavat antabus tyyppisen reaktion.tuuski kirjoitti:Joo jotain tämän suuntaista palautui itsellenikin mieleen. Voi olla että olen itse kysellyt sitä täällä aikaisemminkin :)
Loistavaa! Mulla oli eilen ihan sama kuvio. Saunan jälkeen en vaan jaksanut tehdä mitään syötävää - löysin kaapista jotain käsittämättömän vanhoja maissinaksuja ja söin niitä sellasen pussin jämän.tutzba kirjoitti:Vittu kun on nälkä. En jaksa hakea mitään ruokaa. Ehkä menen nukkumaan ja se menee siinä.
Harkins#33 kirjoitti:Tällaisina päivinä vituttaa, kun ei ole ystäviä..
Olen nyt asunut viitisen vuotta pääkaupunkiseudulla ja saanut sinä aikana yhden ystävän.
Nytkin voisi pyytää ystäviä käymään, istumaan iltaa jne, mutta ei.
Vattu!
Sistis kirjoitti:kun ei sitä yhdistävää tekijää enää valmistumisten jälkeen ole. Varsinaiset ystävät asuvat muualla.
Harkins#33 kirjoitti:Tällaisina päivinä vituttaa, kun ei ole ystäviä..
Olen nyt asunut viitisen vuotta pääkaupunkiseudulla ja saanut sinä aikana yhden ystävän.
Nytkin voisi pyytää ystäviä käymään, istumaan iltaa jne, mutta ei.
Vattu!
NemI kirjoitti:Tai kun luulee, että oikeesti ON ystäviä, mutta kappas kappas. Ei näy eikä kuulu ja kun yrität soittaa että mentäskö kahville niin on niiiiiin paljon muuta