Vitutusketju

  • 10 559 781
  • 56 140

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa vaimo. Koko päivä on tapeltu ihan kaikesta mahdollisesta. Rahankäytöstä lasten kasvatukseen. Unohtamatta meikäläisen pari vuotta sitten tapahtunutta syrjähyppyä joka oli maailman kamalin asia. Vaimon useammat syrjähypyt eivät ole mitenkään merkittäviä koska hän oli ajatellut jättää minut. Näin se tasa-arvo toimii suhteessa...

Aijuu, tasa-arvoa on myös se että huomattavasti enemmän ansaitseva osapuoli ei saa kuluttaa tippaakaan enemmän omiin menoihinsa kuin pienituloinen ja kaikki lasten turhatkin menot lasketaan yhteisiksi menoiksi vaikka minun mielestäni niitä ei tarvitsisi ollenkaan. VITTU!
 

Juuso74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Wrighter kirjoitti:
kari Lehtonen. Vittu että se on paska.

Perustuuko tämä arvio tuohon yksittäiseen epäonnistumiseen vai jo vuosia kestäneeseen ura-analyysiin?
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ei helvetti sentään. Onhan kyse vain jokakeväisistä muun muassa-kisoista, mutta jotenkin jäi korpeamaan tuo äskeinen Leijonien suoritus. Pelikirjat ja muut setit kunnossa, mutta ei niillä näköjään maaleja tehdä. Analyytikot saanevat tästä onneksi hyvän pelin.

Kele.

Jatko-ohjelma lienee selvä. Jollakin maagisella suorituksella Suomi raivaa tiensä välieriin ja joutuu unelmataistelun ja tiukan 0-2-tappion jälkeen pronssipeliin. Wallinheimo torjuu pronssipelissä voiton, koska vastustaja on krapulassa. Kaikki on taas hyvin auringon alla, eikä enää tarvitse miettiä mitään puuttuvia maalintekijöitä.
 

Gentleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
korkki kirjoitti:
Vituttaa vaimo. Koko päivä on tapeltu ihan kaikesta mahdollisesta. Rahankäytöstä lasten kasvatukseen. Unohtamatta meikäläisen pari vuotta sitten tapahtunutta syrjähyppyä joka oli maailman kamalin asia. Vaimon useammat syrjähypyt eivät ole mitenkään merkittäviä koska hän oli ajatellut jättää minut. Näin se tasa-arvo toimii suhteessa...

Säännöthän ei ikinä ole samat kaikille.

Kuinka suuri osa muuten tämän ketjun viesteistä liittyy parisuhteeseen?
Kolmannes?


korkki kirjoitti:
Aijuu, tasa-arvoa on myös se että huomattavasti enemmän ansaitseva osapuoli ei saa kuluttaa tippaakaan enemmän omiin menoihinsa kuin pienituloinen ja kaikki lasten turhatkin menot lasketaan yhteisiksi menoiksi vaikka minun mielestäni niitä ei tarvitsisi ollenkaan. VITTU!

Jep jep, ikuinen kysymys. Kuinka monta kertaa enemmän tienaavan pitää antaa tasoitusta? Ensin verotuksessa, sitten parisuhteessa, sitten kaikissa ostamissaan palveluissa... Niinkö kauan, että varmasti ei enää yritä tienata enempää?
 

Viljuri

Jäsen
Mielenkiintoisen vaikutelman saa aikaan sillä, että lähettää papereita about kuukausi sitten kuolleelle henkilölle. Miten voi olla mahdollista, että en ollut rekisteröinyt asiaa, vaikka lähes joka lähteestä oli tämä valitettava asiantila saatavissa selville...

Ttu.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Sniper kirjoitti:
Meinasi siepata oikein huolella, kun LG:n digitöllö ilmoitti kesken kolmatta erää "viallisesta lähetteestä" ja pimensi YLEn nipun. Muut kanavat toimivat kyllä ja samoin erillinen digiboksi hoiti homman. Parin minuutin päästä homma toimi taas normaalisti.
Kyllä sama tapahtui ainakin minulla ihan analogi telkkarilla ja digiboxillakin..
 

Benny S.

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
SamSpade kirjoitti:
Kyllä sama tapahtui ainakin minulla ihan analogi telkkarilla ja digiboxillakin..
Sama täällä, kaksi ns. harava-antennissa kiinni olevaa boksia, niin YLEn nippu pimeäksi.

Yhdessä boksissa taas oli kiinni pöytäantenni ja sillä näkyi Ylen kanavat.
 

scholl

Jäsen
jessie kirjoitti:
Vituttaa, kun nyt yksinollessa ei keksi viikonlopuiksi/vapaapäiviksi mitään tekemistä. Ehdin jo melko pitkään suhteen aikana unohtaa, miten sinkkuihmiset aikaansa kuluttavat.

Eiks eilen esim. ollut erinomainen sää. Voi urheilla, liikkua, istua vaikkapa terassilla. Ja kun kaupatkin olivat auki niin tekemistä on vaikka kuinka hurumycke. Telkkarista tuli paljon erilaisia lajeja ja voihan ostaa jotain lukemistakin. Mielestäni tekemistä on hurjasti, jos on vain terveenä. Itse olen nyt ehkä ensimmäisiä kertoja havainnut sen, että sinkkuus on huono juttu, kun on itse aika huonossa kunnossa ja joutuu makaamaan kotona kuukauden. Teen sellaisen kokeen tässä, että kuinka nopeasti ihmiset unohtavat olemassaoloni tai toisaalta kuinka nopeasti itse sekoan, kun en näe ketään kuukauteen.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
scholl kirjoitti:
Teen sellaisen kokeen tässä, että kuinka nopeasti ihmiset unohtavat olemassaoloni tai toisaalta kuinka nopeasti itse sekoan, kun en näe ketään kuukauteen.
Onhan sulla aina meidät :)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Perinteistä tuuriani. Kävin ostamassa itselleni halvan sähkögrillin. Kun aloin kokoamaan sitä, niin ei perhana ruuvin ruuvia koko paketissa. Kyllä meinaa ottaa kupolista. No, onneksi en ollut vielä grillattavia tuotteita ottanut paketeista pois.
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Vituttaa kun Alpo Suhosen korvanapit ei pysy korvassa. Kaikki huomio kisastudiossa menee myötähäpeillessä Apen korvanapin korjailuiden kanssa. Teipatkaa se vaikka!
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Nokkis kirjoitti:
Lisäksi vituttaa ohituskaistoilla hidastelevat mulkut jotka eivät osaa polkea siihen autoonsa vauhtia niin, että muutkin pääsisivät niistä rekoista ohi ennen ohituskaistan loppua. Mennään reippaasti ohi eikä jäädä vittu nysväämään siihen rinnalle!
Kiitti vaan vitusti, muistan tapauksen parin vuoden takaa, kun olin Saksassa matkalla Stuttgartista Nurbergiin moottoritiellä, ja vauhtia oli noin 150 km/h. Peräedellä vastaan tuli autoletka, jota lähdin ohittamaan niin kuin kuuluukin. Päästyäni koko jonosta ohitse jäi vielä ajamaan sitä samaa ohituskaistaa hetkeksi eteenpäin, jolloin vieressä istunut Saksalaisisäntäni sanoi, että nopeasti pois tientukkeena olemasta. Aikaa kului alta puolen minuutin, kun kolme Ferraria tuuppasivat ohitse bauttiarallaa 250km/h, ja katosivat siitä nopeasti horisonttiin. Normaalia toimintaa Saksan motareilla kuulemma, että ne joilla on pelit, myöskin niitä vähän kokeilevat.
 

Töölö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suomen kansa vuosina 1939-1945
Aeroman kirjoitti:
...Päästyäni koko jonosta ohitse jäi vielä ajamaan sitä samaa ohituskaistaa hetkeksi eteenpäin, jolloin vieressä istunut Saksalaisisäntäni sanoi, että nopeasti pois tientukkeena olemasta.
Saksassa on käsittääkseni kova liikennekuri just siinä, että oikeelta EI KOSKAAN ohiteta ja oikeelle kaistalle palataan HETI kun mahollista. Sillä kai ne baanat saadaan pysymään suht turvallisina.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Vituttaa uskomattoman paljon ihmiset, jotka itse ehdottavat tapaamisajankohtaa ja katoavat sitten kartalta täysin, eikä kuulu mitään. Eikä edes vastata puhelimeen. Vittu.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Yleisradio. Kiitos tästä illasta. Nyt tuhrustetaan sitten Veikkausliigan potkupalloilua. Ja kyllä, olen opiskelija ja juuri tällä hetkellä on parempaakin tekemistä kun sen vitun digiboksin ostaminen.
 

saz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild, TPS, Leijonat
Vituttaa ku oon nii väsynyt ja pitäs jaksaa vielä koulu ja työt.

Ja sit vituttaa ku nelostiellä ajaa sellaset saatanan hidastelijat just siihen aikaan ku kaikki on liikenteessä eli siis vastaantulevaa liikennettä on ihan vitusti ja mistään ei pääse ohittamaan ja sit täytyy vaan körötellä siellä keskellä jonoa. Ei helvetti!
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nokkis kirjoitti:
Vituttaa nuo Elimination gamet kierrätyskeskuksessa. Ei siinä jos niitä olisi yksi tai kaksi mutta kun niitä pitää olla joka vitun aiheesta. Enää ei kuitenkaan vituta ohituskaistoilla hidastelijat.
Nehän on kuin Medusan hiukset, yhden saat hengiltä niin kaksi syntyy tilalle.
Minuakaan ei vituta ohituskaistojen hidastelijat, ajan polkupyörällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös